Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-02-11, 20:59   #26
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nope. Men i en overgang, ja. Det går seg til! Husk at kjøtt også har fiber, om enn ikke kostfiber. Med det sagt så anbefaler jeg ikke å kutte ut grønnsakene bare fordi. Om det er som med meg at grønnsaker gir matglede, så kjør på med grønnsaker! Det skal ganske mye til før det har noe å si, altså. MYE!
Med så liten overvekt (om noen), så har du i grunn luksusen av å kunne tenke litt mer på matglede, så liker du grønnsaker, så kjør på! Om du liker Skaldemannopplegget, og trives med kostholdet han fordrer, så kjør også på!
Men det er mye mulig at kroppen din kanskje bare omfordeler seg, at du får en jevnere fordeling på kroppen, framfor at du nødvendigvis går ned mer i vekt, og det er jo hvordan kroppen føles og ser ut som er viktig, ikke hvor mange kilo den er .

ja det er helt sant..men jeg er vell som jenter flest...Blir aaaaldri fornøyd veit du er vell noe med at jeg har vært mindre før og savner den vekta og den følelsen jeg er lite vanskelig i matveien så jeg spiser det jeg må spise!nesten alt er namm

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 13:31   #27
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av silje_rs, her.

ja det er helt sant..men jeg er vell som jenter flest...Blir aaaaldri fornøyd veit du er vell noe med at jeg har vært mindre før og savner den vekta og den følelsen jeg er lite vanskelig i matveien så jeg spiser det jeg må spise!nesten alt er namm

Det er bra å ikke være kresen!
Ingen blir noensinne helt fornøyd, og det er jo det som hele tiden får oss til å stadig strebe etter nye og bedre ting i livet, og utvikle oss som mennesker, men det kan kanskje være en idé å strekke seg etter noe annet enn en kropp du hadde før, for vi endrer jo oss fysisk over tid også. Fokuser på hva du har, ikke hva du hadde .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-02-11, 21:06   #28
silje_rs
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: ringsaker
Innlegg: 88
silje_rs er på en erverdig vei

Sv: Hvorfor har jeg gått opp så mye?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det er bra å ikke være kresen!
Ingen blir noensinne helt fornøyd, og det er jo det som hele tiden får oss til å stadig strebe etter nye og bedre ting i livet, og utvikle oss som mennesker, men det kan kanskje være en idé å strekke seg etter noe annet enn en kropp du hadde før, for vi endrer jo oss fysisk over tid også. Fokuser på hva du har, ikke hva du hadde .

Takk for kloke ord Skal se hva denna hjernen kan vri`s til

silje_rs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav-karbo maks 15g dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor går jeg ikke ned i vekt? Har faktisk gått opp! caroline72 Ketolysekuren 38 07-02-11 19:19
Har gått ned 15 kg nå! :D Nupsida Ketolysekuren 33 20-11-10 14:22
Hvorfor? (Hvorfor ketose?) Cammis Spørsmål og svar 3 24-01-09 19:55
Har bare gått ned 3 kilo på 3 uker - hvorfor ? Morradi Ketolysekuren 29 03-10-07 10:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no