Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-03-14, 14:39   #26
maeve
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 178
maeve er ny på veien

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

Det høres ut som du spiser altfor lite ja..
Har du prøvd å veie alt du spiser og legge inn for å se hvor mye du faktisk får i deg i løpet av en dag? Jeg synes Shape Up appen er fin å bruke.
Vet at man liksom ikke skal telle kalorier på lavkarbo, men min erfaring sier at jeg må tenke litt på de..
"Normalen" for en voksen kvinne er vel rundt 2000 kcal i løpet av en dag, du kan jo se hvordan du ligger i forhold til det? Det er faktisk ganske mye mat hvis du spiser "riktig" og ut fra hva du skriver så ligger du jo mye lavere enn det.. Høres ut som forbrenninga di går på sparebluss.

maeve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-03-14, 19:52   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er normalt å spise? Jeg går ikke ned noe

er du sjekket for lavt stoffskifte hos legen?http://www.nettdoktor.no/sykdommer/f...skiftelavt.php

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fysen på mat, er det normalt og kan jeg spise mer? christinal Spørsmål og svar 4 14-02-11 21:17
Mange som ikke har et normalt forhold til mat? Namba Fysisk og mental helse 28 20-06-10 20:16
Hva kan jeg spise og ikke? -MitchHedberg- Ketolysekuren 2 23-02-10 01:08
Hva kan jeg spise og ikke? Mom81 Spørsmål og svar 10 27-08-09 06:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no