Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Annen mat

Majones

Annen mat Her kan dere poste alt det som ikke passer under de andre kategoriene. Feks. lavkarbosauser, dressinger, og gode erstatninger for ting en savner når en spiser lavkarbomat.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-05-04, 12:48   #1
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Majones

2 eggeplommer
2-3 ts hvitvinseddik
2 1/2 dl olivenolje
hvit pepper etter smak
evt. 2-3 ts dijonsennep

Når du lager majones er det en stor fordel å bruke kjøkkenmaskin. Har du ikke en slik må du ha i ørlite olje om gangen og mikse kraftig.

Kjør eggeplommer, eddik og pepper i en kjøkkenmaskin i 15 sekunder. I stedet for eddik kan du bruke sitronsaft.

Tilsett oljen i en tynn stråle mens maskinen går, til all oljen er brukt og majonesen er tykk og kremaktig.

Blir oljen for tykk kan du spe med litt sitronsaft. Smak gjerne majonesen til med litt krydder.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 10:39   #2
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Et tips når man lager majones er å ikke bruke kaldpresset olivenolje... Jeg prøvde det....Den har en ganske skarp smak, og helt ærlig: Det smakte skikkelig dritt!
Visstnok skal rapsolje være bedre, men jeg har ikke fått testet det enda.

Noen andre som vet om kaldpressede oljer som ikke smaker så mye?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 10:58   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Noen andre som vet om kaldpressede oljer som ikke smaker så mye?

Kaldpresset avokado-olje skal visstnok være godt å lage majones av. Jeg liker oljen, men har ikke testet i majones. Tror MHM har gjort det - og anbefaler den.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 02-11-04, 11:11   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg bruker Avokado olje og synes det er fint.

Ellers så var vi på Linbergkost-kurs Sunn Matglede med kokken Per ...etternavnet borte et øyeblikk fra min tåkete hjerne... Han anbefalte uansett å tilsette basis majonesen et eller annet.
Enten krydderurter (baslikum, timian, bladpersille, estragon osv...)og /eller
finhakket hvitløk, chilisaus, og til og med 1 beger med kesam....
Skal legge inn oppskrift i Majonestråd.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-11-04, 19:12   #5
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Jeg jobbet på et restaurantkjøkken tidligere og kokken der lagde majones til en salat hver kveld!

Han brukte 2 egg, 1-2 fedd hvitløk, 1 ts dijonsennep og litt rosepepper. Olivenolje til konsistensen ble riktig (ikke extra virgin, blir litt mye smak), smakte til med sitron til slutt! Dette ble en god majones med masse smak!
Det går fint med hele egg, kjøkkenmaskin/blender er en stor fordel...

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 21-11-04, 21:19   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Anbefaler også kaldpresset avocadoolje !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-11-04, 22:12   #7
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Nille

Anbefaler også kaldpresset avocadoolje !

Kjøper du denne på helsekost? Vil prøve den!

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 22-11-04, 14:47   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ElinGH

Olivenolje til konsistensen ble riktig (ikke extra virgin, blir litt mye smak.

Men da blir det jo helt feil fett, så da kan man jo like godt kjøpe vanlig... Må være kaldpressede oljer, hvertfall for lindbergere....

Avokadoolje så jeg på Meny Champion, men den kosta 79,90 for 25 ml!!!!!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-04, 20:14   #9
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Men da blir det jo helt feil fett, så da kan man jo like godt kjøpe vanlig... Må være kaldpressede oljer, hvertfall for lindbergere....

Avokadoolje så jeg på Meny Champion, men den kosta 79,90 for 25 ml!!!!!

Kjøpe vanlig majones Litt av poenget er vel å vite hva man får? I hvert fall er det det for meg! Og så synes jeg hjemmelagd er mye bedre!
Jeg tenkte mest på smaken nå! Synes at det blir en litt rar smak av bare extra virgin. Jeg har som regel litt extra virgin, men mest vanlig.

Opprinnelig lagt inn av Carisma

Et tips når man lager majones er å ikke bruke kaldpresset olivenolje... Jeg prøvde det....Den har en ganske skarp smak, og helt ærlig: Det smakte skikkelig dritt!
Visstnok skal rapsolje være bedre, men jeg har ikke fått testet det enda.

Noen andre som vet om kaldpressede oljer som ikke smaker så mye?

Jeg spurte etter avokadoolje hos sunkost på Gunerius i dag, de hadde ikke, Helios (?) som de bestilte varer fra hadde ikke det på lista! Tenkte på rapsolje... Får prøve det! 80 kr for 25 ml synes jeg var mye! Vi får holde utkikk og se om vi finner noe billigere, Carisma!

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 22-11-04, 22:51   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Trodde jeg hadde en innmari god ide her, - isteden for den dyre avocadoolja - og så koster extra virgin oljen min det samme !! For 250 ml. 25 ml må være trykkfeil - Det finnes ikke så små flasker med olje !! Men den er god på smak og passer godt i majones den også.

L'uliveto de Daunia -Olio Extra Vergine di Oliva - Gusto delicato (anbefalt av MHM og best i test i et eller annet ukeblad)

Hvis man først skal lage majones selv mener jeg man bør spandere på en skikkelig god olje. Og den MÅ iallefall være kaldpresset, ellers kan man like godt kjøpe ferdig majones !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 13:00   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Jeg betaler 54,50 for 250 ml Avokadoolje i en "innvandrerbutikk". De har så mye flotte deilige oljer og andre varer der....

Foresten det eneste stedet jeg har funnet avokadoolje også....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn

Sist redigert av Anne : 23-11-04 kl 14:45.
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 13:20   #12
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 59
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ElinGH

Kjøpe vanlig majones Litt av poenget er vel å vite hva man får? I hvert fall er det det for meg! Og så synes jeg hjemmelagd er mye bedre! !

Poenget er at ingen burde spise varmebehandlede eller på annen måte raffinerte oljer, det dannes transfett i prosessen og det er ikke serlig sundt. I tilegg kan det finnes rester av kjemikalier som benyttes i rafineringsprosessen. Og kjøpemajones, margaring etc er laget med slike 'ødelagte' oljer.

Selv har jeg laget majones med avokadoolje. Den blir god og litt spesiell med sin grønne farge. Oljen har jeg kjøpt på Ultra!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 13:32   #13
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Opprinnelig lagt inn av guro

Poenget er at ingen burde spise varmebehandlede eller på annen måte raffinerte oljer, det dannes transfett i prosessen og det er ikke serlig sundt. I tilegg kan det finnes rester av kjemikalier som benyttes i rafineringsprosessen. Og kjøpemajones, margaring etc er laget med slike 'ødelagte' oljer.

Selv har jeg laget majones med avokadoolje. Den blir god og litt spesiell med sin grønne farge. Oljen har jeg kjøpt på Ultra!

OK, takk for oppklaring! Visste ikke det med transfett! Man lærer så lenge man lever!

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 14:26   #14
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Jeg betaler 54,50 for 250 m Avokadoolje i en "innvandrerbutikk". De har så mye flotte deilige oljer og andre varer der....

Foresten det eneste stedet jeg har funnet avokadoolje også....

*fnis* *fnis*

250 meter?

(Dere får beklage meg litt idag, jeg er i et snodig humør.. )

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 14:48   #15
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

*fnis* *fnis*

250 meter?

(Dere får beklage meg litt idag, jeg er i et snodig humør.. )

*fnis* Ja derforatte.... hvis du heller med en tynn stråle på bakken og går bortover, så varer den i akkurat 250 meter...
Takk...rettet nå

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 23-11-04, 15:05   #16
ElinGH
Medlem
 
ElinGH sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 105
ElinGH er en juvelElinGH er en juvelElinGH er en juvel

Opprinnelig lagt inn av guro

Poenget er at ingen burde spise varmebehandlede eller på annen måte raffinerte oljer, det dannes transfett i prosessen og det er ikke serlig sundt. I tilegg kan det finnes rester av kjemikalier som benyttes i rafineringsprosessen. Og kjøpemajones, margaring etc er laget med slike 'ødelagte' oljer.

Kom på noe her.
Spørsmål: Hvis man da har valget mellom kjøpemajones og majones laget med "vanlig" olivenolje, begge inneholder transfett, vil det ikke da være bedre med den du lager selv, fordi den vil være uten tilsetningsstoffer og annet ymse, som ikke kroppen har godt av?

Det var vel det jeg prøvde å si! Tenkte litt på andre tilsetningsstoffer i kjøpemajonesen, det er vel andre ting enn transfett som ikke er så bra! Jeg vet i hvert fall at min kropp har det bedre, desto mindre helfabrikata jeg får i meg! Så jeg prøver å lage mest mulig fra bunnen av.

Men jeg skal absoltt prøve med andre kaldpressede oljer, altså, nå som jeg har lært at det er bedre

__________________
MVH ElinGH

www.overvektig.net
En uavhengig nettside laget for og av overvektige som ønsker å gå ned i vekt.




ElinGH er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert - snart atkins Svar med sitat
Gammel 24-11-04, 14:57   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av ElinGH

Kom på noe her.
Spørsmål: Hvis man da har valget mellom kjøpemajones og majones laget med "vanlig" olivenolje, begge inneholder transfett, vil det ikke da være bedre med den du lager selv, fordi den vil være uten tilsetningsstoffer og annet ymse, som ikke kroppen har godt av?

Mills sin står det sukker på også, så hjemmelaget er nok best i forhold til den hvertfall.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-12-04, 11:38   #18
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Hvordan blir holdbarheten på den hjemmelagde majonesen!? Må man lage flere ganger i uka eller holder det med en gang i mellom???

friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 16:58   #19
Anne Karin
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Fagerstrand Nesodden
Innlegg: 61
Anne Karin er på en erverdig vei

Olje til majones

Tips fra Anne Karin
Jeg har laget majones/ remulade i åresvis og jeg har kommet fram til at kaldpresset tistelojle er helt suverent. Oljen har en mild og god smak, den fås på helsekosten. Holdbarheten på ferdig vare er flere uker. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg bruker helt ferske eggeplommer fra egne frittgående høner og gjess.

Anne Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 17:01   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne Karin

Tips fra Anne Karin
Jeg har laget majones/ remulade i åresvis og jeg har kommet fram til at kaldpresset tistelojle er helt suverent. Oljen har en mild og god smak, den fås på helsekosten. Holdbarheten på ferdig vare er flere uker. For ordens skyld kan jeg nevne at jeg bruker helt ferske eggeplommer fra egne frittgående høner og gjess.

Åh.. *misunnelig*... om jeg noen gang får mulighet til å ha mine egne høner.. Skal jeg ha det! Velkommen forøvrig til deg, Anne Karin

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 17:15   #21
Anne Karin
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Fagerstrand Nesodden
Innlegg: 61
Anne Karin er på en erverdig vei

Takk for det. Høner og gjess er utrolig koselige dyr.

Når jeg har litt bedre tid kan jeg godt dele min herlige selvkomponerte remulade oppskrift med dere som vil prøve.

Anne Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 18:24   #22
Anne Karin
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Fagerstrand Nesodden
Innlegg: 61
Anne Karin er på en erverdig vei

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Åh.. *misunnelig*... om jeg noen gang får mulighet til å ha mine egne høner.. Skal jeg ha det! Velkommen forøvrig til deg, Anne Karin

Huff det er jo her jeg skal svare, dette var klønete av meg. det er kjempe gøy med høner og gjess.

Anne Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-01-05, 18:25   #23
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne Karin

Huff det er jo her jeg skal svare, dette var klønete av meg. det er kjempe gøy med høner og gjess.

Hm? Begge innleggene dine kom frem

Forøvrig kan du introdusere deg her; http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=4

Så kan alle si velkommen til deg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Majones MHM Dr Lindbergs 7 12-03-04 00:51
hva spiser dere? Iset Induksjonen 14 29-01-04 18:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no