Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Barbasco Plus

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-05-04, 12:19   #1
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Lightbulb

Barbasco Plus

Tenkte jeg skulle fortelle hva dette kosttilskuddet er - siden noen har begynt å lure i noen tråder...

Barbasco Plus er et kosttilskudd som jobber spesielt med hormonbalansen i kroppen. Hormonbalansen er bra for aldringsprosessen, benskjørhet, muskler og ledd, overgangsalder og hjerte- og karsystemet. Vitalitet og livsglede, sexlyst, huden, stress, søvn, hukommelsen, immunforsvaret.... Listen er lang!

Barbasco Plus er et DHEA-preparat, og den franske professoren Etienne Emilie Baulieau uttalte følgende til Allers i nummer 8/1999;

"DHEA er et forstadium til blant annet testosteron og østrogen, og det reduserer nedbrytningen fra stresshormoner. DHEA antas å kunne forhindre en rekke sykdommer og forlenge levealderen. Hormonet er ikke tilgjengelig i ren form, men naturpreparater med ekstrakt fra kinesisk Barbasco stimulerer kroppen til selv å produsere hormonet.

Forbedrer hjernefunksjon, konsentrasjon , minne og immunforsvaret. Kan forhindre alvorlige sykdommer blant annet kreft. Senker det dårlige kolesterolet, reduserer enkelte tilstander av høyt blodtrykk, og kan forhindre hjerteinfarkt. Påvirker vekstfaktorer i blodet som virker positivt på ledd og muskler. Det kan reversere diabetes 2 og depresjoner. Styrker energi og seksualdrift, og forbedrer hudkvaliteten."

I en blind-test hvor en testgruppe fikk tilskudd av Wild Yam og en annen fikk Barbasco Plus, fant man en økning i DHEA-nivået i blodet til de som hadde fått Barbasco Plus. Gruppen som fikk Wild Yam hadde ikke økning av DHEA i det hele tatt.

Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 12:29   #2
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

WAW... Vidundermedisin jo...Takk for svar,Fedonisten. Veldig informativt og bra.

Kan jo trenge litt av dette stoffet ser det ut til...
Er det mange her som bruker det eller har prøvd det? Noen med erfaring her inne?

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 12:40   #3
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

WAW... Vidundermedisin jo...Takk for svar,Fedonisten. Veldig informativt og bra.

Kan jo trenge litt av dette stoffet ser det ut til...
Er det mange her som bruker det eller har prøvd det? Noen med erfaring her inne?

Jeg har begynt å bruke det nå - men det er litt tidlig å si noe om virkningen enda. Første uke jeg bruker det...

Jeg har en god venninne som er terapeut - og hun har veldig gode erfaringer med bruk av Barbasco på sine pasienter. Kanskje spesielt i forbindelse med begynnende overgangsalder - eller når de er MIDT I DÆVELSKAPEN

Hun har også selv gode erfaringer i forbindelse med hypotyerose.

igjen fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 13:13   #4
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Fortell om erfaringen du gjør deg da

Takk igjen..

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 13:51   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Dette hørtes jo virkelig flott ut! ..og dyrt...?
Selges det i helsekost eller?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 13:55   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Talking

Så kult ! Barbasco Plus hørtes også kjempespennende ut. Jeg nærmer meg overgangsalder med raske skritt. Av og til føles det som jeg er der allerede.

Da har vi dobbeltesting/forsøk her inne. Spennende å høre om dine resultater !

Jeg er på 3. dag av Oil of Oregano - info i journalen min. Skal oppdatere der når jeg kjenner virkning !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:12   #7
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Dette hørtes jo virkelig flott ut! ..og dyrt...?
Selges det i helsekost eller?

Alt som er bra koster - og kjøpes ikke gjennom helsekost. Typisk. Selges gjennom selvstendige distributører. Pris for pakning som ved normaldose varer i fire måneder koster ca. 1100,- kroner.

Jeg kan formidle kontakt eller sende brosjyre hvis det er ønskelig.

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:20   #8
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

og det reduserer nedbrytningen fra stresshormoner.

1000 takk for god info, Fedonisten. Jeg vurderer å begynne med dette pga at DHEA balanserer og demper den skadelige effekten av for mye stresshormoner. Stresshormonene, og da særlig kortisol, øker nedbryting av muskelvev og øker fettlagring (i tillegg til andre negative effekter). I.o.m. jeg i lengere tid har vært så stresset, og nå definerer meg selv som utbrent/uttømt og/eller deprimert, så VET jeg at jeg har mye stresshormoner innabords. Og da kunne Barbasco kanskje ha hjulpet meg. Vært en av tiltakene i en større helhet. Lege Roald Strand benytter seg av dette på noen av sine pasienter.

Barbasco er forresten en plante i den såkalte discorea-familien. Barbasco + fås kjøpt i helsekost (?tror jeg) og koster vel ca. 1100,- for en pakning som varer i 3 måneder (hvis ikke en naturterapeut eller lege finner ut at du trenger mer).

Jeg tenker at dette må være genialt for de med kroniske smerter eller betennelser eller infeksjoner. I alle tilfellene er det økt mengde stresshormoner.

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:26   #9
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Barbasco + fås kjøpt i helsekost (?tror jeg) og koster vel ca. 1100,- for en pakning som varer i 3 måneder (hvis ikke en naturterapeut eller lege finner ut at du trenger mer).

Vi har nok skrevet "om hverandre" - men vil i hvert fall presisere at Barbasco + ikke kan kjøpes i helsekostforretninger. En pakning varer i 4 måneder ved "standard-dosering" (1 tablett daglig).

Vil gjerne få legge til at jeg har testet meg hos terapeut - og funnet at for meg er riktig dose akkurat nå 3 tabletter daglig. Blir jo dyrt - men jeg skal i hvert fall teste det "en stund" og se om jeg føler noen forandring.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:29   #10
Betta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 21
Betta er ny på veien

Snakker dere om Barbasco Plus som distrubueres av Tavita? Den har jeg prøvd i flere måneder (for ca. 3 år siden) og sølt en hel masse penger vekk på. Ingen forandringer på noe som helst, tisset bare knallgult, samme fargen som tablettene .
Når det gjelder helsekost er det viktig å sjekke at preparatet er patentert og standardisert og har et minimum av referanser, har jeg lært.

Betta

Betta er avlogget   Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:33   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det skal bli spennde å høre hvordan det går, Fedonisten...!

Det er jo såpass dyrt at det ikke bare er å hive seg på heller. Spørsmålet er om en får kjøpt det uten å gå til en terapeut da? Hvis ikke så blir det jo litt ekstra.

Hvor lenge fikk du beskjed om å bruke det før du ville merke noe da?

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:37   #12
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Det skal bli spennde å høre hvordan det går, Fedonisten...!

Det er jo såpass dyrt at det ikke bare er å hive seg på heller. Spørsmålet er om en får kjøpt det uten å gå til en terapeut da? Hvis ikke så blir det jo litt ekstra.

Hvor lenge fikk du beskjed om å bruke det før du ville merke noe da?

Jeg skal teste det ut en måneds tid. Så skal jeg evaluere. Og teste meg igjen. Jeg har brukt et DHEA-preparat tidligere - som er en del billigere - og har hatt ganske god erfaring med det, så jeg må bare vente å se hva jeg gjør videre.

Du trenger ikke kjøpe gjennom terapeut. Send meg en PM hvis du er interessert, så skal jeg hjelpe deg jeg!

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:39   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Betta

Snakker dere om Barbasco Plus som distrubueres av Tavita?

Fint med flere innspill og ulik erfaring.

Fikk du den anbefalt av terapeut? Hvor mange brukte du om dagen og hvor lenge...Flere mnd sier du, tre ...syv?
Tok du det som generellt tilskudd eller var det for noe spesielt?

Spennende...få høre da

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:47   #14
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Du trenger ikke kjøpe gjennom terapeut. Send meg en PM hvis du er interessert, så skal jeg hjelpe deg jeg!

Ja takk, men vil nå vente til etter ferien..Mye å holde styr på når en er ute og farter...
Da har jo flere fått testet det ut også
Vil gjerne komme tilbake til det når jeg er tilbake.

TAKK TAKK

Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 14:47   #15
Betta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 21
Betta er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av Anne

Fint med flere innspill og ulik erfaring.

Fikk du den anbefalt av terapeut? Hvor mange brukte du om dagen og hvor lenge...Flere mnd sier du, tre ...syv?
Tok du det som generellt tilskudd eller var det for noe spesielt?

Spennende...få høre da

Jeg brukte det antall som sto på boksen (4 pr. dag?) og holdt på i hvert fall et halvt år. Trodde de skulle hjelpe mot generell slapphet og være vektreduserende! Det var ingen terapeut inne i bildet, men da jeg klaget til distrubutøren på at jeg ikke merket endringer, sa hun at da måtte jeg i tillegg ta noen svindyre oljetabletter eller hva det var. I alle fall hadde jeg ikke råd til det lenger. Hadde lest mye om DHEA, derfor ville jeg prøve. Er fremdeles interessert i et skikkelig DHEA-preparat.

Betta er avlogget   Svar med sitat
Gammel 26-05-04, 18:38   #16
fatso
Juniormedlem
 
fatso sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 11
fatso er på en erverdig vei

Barbasco Plus og PCOS

Er det noen som vet om dette er bra å ta for folk med Pcos?

fatso er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat
Gammel 02-06-04, 16:45   #17
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Jeg bruker Babasko Pluss på 2. uke. Har fått det anbefalt av lege da jeg hadde relativt lave verdier for DHEA etter mye stress. Jeg fikk beskjed om ikke å vente resultater før etter minst 4 uker. Tenke bare jeg skulle bidra med noen informasjons kilder.

www.tavita.net har info om produkt og kontaktinformasjon. Vær oppmerksom på at om du bestiller produktet bestiller du et abonement på produktet som må sies opp.

www.scanlab.com, under analyser, stess finnes det litt mer info om DHEA.

Skal rapporter hvordan det går, om jeg merker noe forskjell.


Takk Betta. Nå skjønner hvorfor jeg tisser så gult. Det er gurkemeie!

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 29-06-04, 23:12   #18
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Nå har jeg brukt Barbasko Pluss i en drøy måned. Jeg tar en tablett daglig, noe som er riktig dose for de fleste i følge legen.

Jeg tror jeg har effekt på stress. Det er vanskelig å vite helt sikkert da jeg har gjort mange forandringer siste halvår. Men det var ikke før jeg tok Barbasko at jeg merket forskjell på stress. Jeg er nå mye roligere. Har vært i flere situasjoner som før ville hatt meg helt i fistel som jeg nå har tatt med 'knusende' ro.

Eksempel 1: Barnehageavdelingen til min eldste ba om å få komme på besøk, de pleier å besøke 'avgangselever'. Forespørselen kom i mai og været var fint. Jeg sa de var velkommen å tenkte de kunne være ute, nok å se på og gjøre der. Det falt meg ikke inn at det kunne bli dårlig vær. Så ble det regnvær akkurat den dagen. Jeg måtte ta 19 unger pluss 4 voksne inn i huset mitt. Bare tanken på vrimlende unger som skapte rot jeg ikke hadde krefter til å rydde skulle hatt meg nesten i frø. Men jeg tok det helt rolig og barna var kjempesnille å koselige å ha på besøk.

Eksempel 2: Sist jeg var hos legen 'i by'n' sa jeg 'nei takk' til middag hos min bror etterpå fordi jeg ikke orket mer program på en dag en det legebesøket (Min bror hadda akkuat gått kurs i indisk mat, så jeg hadde kjempelyst.) I dag da jeg skulle til legen 'i by'n' igjen, måtte jeg ekstra tidlig opp, til fysioterapaut her først, til legen, derettet dro jeg på Ultra etter avokadoolje og avsluttet på IKEA!! Enda laget jeg middag, 'la i bøt' tripp-trappen og la barn. Nå er det langt på kveld og jeg er fremdeles rolig og ikke stresset, ikke sliten engang - men det blir jeg i morgen.


Jeg har ikke hatt noe som helst effekt på vekta.

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 13-08-04, 20:06   #19
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Noen flere som har erfaringer med barbasko pluss?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 03-01-06, 20:12   #20
omega3
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jan 2006
Alder: 48
Innlegg: 2
omega3 er på en erverdig vei

Sv: Barbasco Plus

Jeg vet om et par personer som er fornøyd med Barbasco, selv fant jeg mer informasjon på www.dhea.no
Ut i fra det jeg kunne se er det et produkt for personer rundt 40 årene og opp.

omega3 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 02:50   #21
Homeopaten
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6
Homeopaten er på en erverdig vei

Sv: Barbasco Plus

Hei,

Det har vært skrevet mye om Barbasco Plus og DHEA i pressen. Det er mange litt vel fantastiske historier, og en blir vel litt usikker på om det
kan taes seriøst.

Jeg har hatt personlige erfaringer med dette tilskuddet i mer enn 5 år
nå, og har kun positive erfaringer. Jeg føler at Barbasco Plus er en av
de vesentlige tilskuddene jeg tar, og jeg har tatt mange forskjellige
tilskudd til og fra de siste årene. Men dette er noe jeg alltid kommer
tilbake til, spesielt i perioder med mye stress.

Hvor mye det hjelper på metabolismen har jeg ikke lest noe spesifikt
på, men det virker innlysende at en velfungerende hormonbalanse
er et godt utgangspunkt for det meste, så her kan en vanskelig gjøre
noe galt.

Jeg startet som distributør for Tavita for 8 år siden, men det tok mange
år før jeg følte for å prøve barbasco Plus. Brukte bare de andre vitamin-
produktene deres. Men etter at jeg rundet 30 og fikk et litt annet stress-
nivå har dette vært en av de tingene jeg har følt virker helt i dybden.

Jeg opplever det effekten veldig lik den jeg får av å ta regelmessig
behandling med akupunktur eller meditere. Det lader opp batteriene
og fyller opp energilagrene.

Når jeg får spørsmål fra pasienter om veiledning på kosttilskudd, er
Barbasco med på listen i 9 av 10 tilfeller. Jeg har kun fått positive
tilbakemeldinger. Ta gjerne kontakt med meg hvis du vil ha mer
informasjon, for dette har jeg relevant erfaring på. Det samme gjelder
diettplanen for "Natural Hormonal Enhancement" av Rob Faign.

Når det gjelder god helse og vitalitet, er hormonbalansen det mest
basale og vesentlige du kan påvirke. Enten det er gjennom tilskudd
eller ved å spise optimal sammensatte måltider.

>homeopaten

__________________
----------------------------
Naturlig Vitalitet Innefra
www.ungdomskilden.no
----------------------------
Homeopaten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rob Faign Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 08:42   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Barbasco Plus

Hvordan funket det for deg Fedonisten ?
Du prøvde dette for et par år siden ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 08:46   #23
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Barbasco Plus

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Hvordan funket det for deg Fedonisten ?
Du prøvde dette for et par år siden ?

Merket HELT TYDELIG forskjell.....
- på fargen på urinen; den ble veldig gul.

Ellers; ingenting.


__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 09:16   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Barbasco Plus

Hm..... min er gul nok allerede.

Lurer på å teste ut dette produktet når/om hetetoktene mine kommer tilbake jeg. For øyeblikket funker Tofu-pill veldig godt. Men slike produkter virker kun en viss periode før kroppen venner seg til dem og da må hormonene "lures" igjen. Vil helst ikke ta østrogen, men livskvaliteten er ikke god med hetetokter flere ganger i timen og nattsvette som gjør at man våkner hver time hele natten.... Orker ikke DET en gang til. Så nå prøver jeg det ene produktet etter det andre. Når et sluter å virke, prøver jeg et annet !

Barbasco Plus står på lista over fremtidige forsøk.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 31-10-06, 12:59   #25
monkey
Medlem
 
monkey sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Innlegg: 145
monkey har en fantastisk aura rundt segmonkey har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Barbasco Plus

Jag har brukt en vitaminpakke från Tahitian Noni i ett års tid. Det är färdigförpackade vitaminpåsar med det man behöver + en kräm som jag smöjer på. Jag kände inte någon omedelbar förändring, men en månad när jag inte hadde påsarna hemma fick jag omedelbart humörsvängningar och hetetokter. På mig fungerar det bra. Har testat andra produkter tidigare, men som du säger så måste man byta sort efter ett tag. Detta har jag nu tagit i drygt ett år och det fungerar fortfarande. Köpes genom distributörer http://www.tahitiannoni.com/norway/n...lic/index.html

monkey er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no