Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Vondt i magen

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-04, 18:14   #1
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Vondt i magen

Jeg har av og til vondt i magen. Jeg vet at ingen andre enn jeg kan være detektiv og finne ut hvorfor. Først mistenkte jeg tab-en, men så stemte ikke det. Så nøtter, men det så jeg raskt at ikke var sant. Melkeprodukter gir heller ikke vondt. Jeg lurer nå på om stress gjør det. Ingen revolusjonerende tanke kanskje, men hvem har sagt at alle tanker må være revolusjonerende og nye?

Er det noen med anatomi-kunnskaper her? Jeg har nemlig vondt øverst på venstre side av magen (venstre for meg altså). Hva er det som ligger der? Det skulle vel aldri være binyrene vel, hvor stresshormonene skilles ut? Eller kanskje bukspyttkjertelen? Eller magesekken, som har vært eksponert for aspartam (metanol) i 14 år....?

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 19:33   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Binyrene er vel på den siden er de ikke det da?

Men stress kan gi skikkelig vondt i magen.

Følelser kan gi vondt i magen.

Magen kan gjøre veldig vondt når en egentlig er for sliten til å gjøre noe, men gjør det likevel.

Magen kan gjøre vondt når vi har noe vi skulle sagt som vi ikke får ut.

Magen kan gjøre vondt om vi spiser for krydret mat.

Og magen kan gjøre veldig vondt når vi er lei osss.

Og den kan også gjøre veldig vondt når vi løsner på følelser som vi har bæret inni oss lenge.

Og den kan gjøre vondt ved angst.

....og om en spiser noe en ikke tåler....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 19:43   #3
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Question

Hva med om du spiste for fort eller spiste for mye av noe ?
Jeg kan få det sånn hvis jeg spiser amerikanske pærer samtidig med at jeg er litt stresset.
Du har vel ikke spist kaker

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 19:51   #4
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk
Talking

Er det ett fett med fett?

(Kristian: du må huske på å ikke spise amerikanske pærer hver gang du er stresset, da! Prøv epler...humre...humre)

Nå får jeg vel bank, men kan ikke så mye fett som på atkins gi litt vondt i magen, da? Jeg kan bli kvalm av veldig fettrik mat i hvert fall.

Løøøp Marianne, Løp!

Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 19:56   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Enig med marianne: kansje Norske pærer er bedre....*knis*

Men Marianne: Du kan få vondt i magen hvis du spiser for mye fett, det må alltid trappes opp.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:06   #6
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

Nå får jeg vel bank, men kan ikke så mye fett som på atkins gi litt vondt i magen, da? Jeg kan bli kvalm av veldig fettrik mat i hvert fall.

Kvalm av fettrik mat (med fy-fettet) kan vel alle bli. Men nå må du følge med her altså !! Err'u treig eller... ??? MHM er IKKE Atkinist, hun er Fedon tilhenger hun -og er det noen som passer på fettet så er det henne !!

Og spiser du riktig fett og ettet Atkins så får du ikke vondt !!

MEN spiser du for mye fett av den dårlige typen (eller sterke krydder eller løk)får du vondt på HØYRE side, rett under ribbeina, - fordi leveren skiller ut masse galle for å ta seg av fettet - og så klarer ikke galleblæren mer og det kommer steiner og gallegangen går tett og så gjør det kjempevondt og magen vil ikke mer og ....... det gjør vondere enn å føde (been there done that wore that t-shirt) Men ikke på venstre side. Med mindre du har magesår da.... da gjør det vel vondt overralt ??? Itte vet je.

Galleblære og stenfri

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:13   #7
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg husker ikke så veldig mye når det kommer til humanbiologi mer... Men jeg får skikkelig vondt i magen dersom jeg stresser,ja..Og spiser og drikker for fort.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:16   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Nille, det står i papirene om fett fra Erasmus Montanus...nei Erasmus Udo var det... at en skal trappe opp fordi en kan bli uvel om en spiser for mye fett for rast fordi leveren må få øket produkssjonen av galle...

Om jeg har vært lite flink med fettet en stund og så kjører på med samme mengde som til vanlig, så skal jeg love deg jeg blir uvel om det aldri så mye er riktig fett...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:33   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Hvordan er mellomgulvet for tiden da?
Klarer du å puste med nedre del av magen og slik at du kjenner ryggen?

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:34   #10
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Nille, det står i papirene om fett fra Erasmus Montanus...nei Erasmus Udo var det... at en skal trappe opp fordi en kan bli uvel om en spiser for mye fett for rast fordi leveren må få øket produkssjonen av galle...

Om jeg har vært lite flink med fettet en stund og så kjører på med samme mengde som til vanlig, så skal jeg love deg jeg blir uvel om det aldri så mye er riktig fett...

Det har du sikkert helt rett i Lise. Jeg mente ikke at man skulle spise så masse på en gang da vettu (hvorfor tror alle at vi skal spise så MYE ??) Og om man ikke er vant til å spise noe er alt en tilvenning. (Folk går jo i fella med juleribba hvert år !!) Etter nesten 2 år i andre forum med masse Atkinsere har jeg ALDRI hørt at det er vanlig med mageproblemer pga fettet - om man spiser passe mengder. Med mindre man allerede HAR galleproblemer. (Det tar ÅR å skape slike steiner.....)

Men det jeg ville poengtere er at det er på HØYRE siden man får vondt om man spiser mye fett - ikke venstre - hvor MHM sier hun har vondt stakkars !!

Beklager at jeg roter meg ut på viddene i iveren her !! Hva er det med MHM sin mage var det vi skulle finne ut av !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:38   #11
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille


Men det jeg ville poengtere er at det er på VENSTRE siden man får vondt om man spiser mye fett - ikke høyre - hvor MHM sier hun har vondt stakkars !!

Tror MHM har vondt i venstre side....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:42   #12
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille


Men det jeg ville poengtere er at det er på HØYRE siden man får vondt om man spiser mye fett - ikke venstre - hvor MHM sier hun har vondt stakkars !!

MHM har vondt på venstre side, og det er høyre siden leveren ligger og der smerten kommer ved for mye fet.

Men jeg er ewnig i at alt er en opptrapping fra ingenting, og en får ikke vondt i magen av å spise mye fett... Ville bare få med at en kan få det om en er for ivrig med opptrappingen...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:42   #13
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk



Nå må jeg snart logge av her altså, nå byttet jeg om høyre og venstre igjen !! Sorry, sorry, sorry - ---- er veldig trøtt !!

Anne - jeg har rettet opp !!
Det riktige er:

Opprinnelig lagt inn av trøtte Nille

Men det jeg ville poengtere er at det er på HØYRE siden man får vondt om man spiser mye fett - ikke venstre - hvor MHM sier hun har vondt stakkars !!

Sorry, sorry, sorry !!

Det sto forresten riktig i det første innlegget mitt også altså.... er det oppklart nå ?

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:43   #14
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Tror MHM har vondt i venstre side....

du... sat det sto omvendt i Nilles innlegg?
Når jeg kom ut igjen så sto det plutselig riktig....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:44   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

*knis*

Nå begynner det jo å bli riktig gøyt her

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:52   #16
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

*Knis*.....men nå tror jeg MHM gikk og la seg. Borte ble hun i hvertfall. Ikke rart hun får vondt her inne Og nå vet hun sikkert ikke hvilken side hun har vondt på lenger heller Uansett, det ville ikke være urimelig om det kan være relatert til stress. Ihvertfall får kattene fordøyelsesproblemer når de blir stressa. Bare se på katta til Nille. Det er snart ikke noe igjen av den fordi den blir så ofte sjokka her inne. Og bilder har vist at fordøyelsen stopper helt opp på katter i to timer etter at de har blitt "stressa" med noe. Så det så.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:56   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Det vet jeg alt om.... fordøyelsen som stopper opp ved stress (og går hyper kjappt ved akutt aktivering og situasjonsbelastningsstress som eksamen og jobbintervjo ol)....

Nei, det er nok ikke godt for henne å vite hvor hun har vondt henne nå, kansje det flyttet seg til hodet...

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:30   #18
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Nei, det er nok ikke godt for henne å vite hvor hun har vondt henne nå, kansje det flyttet seg til hodet...

*SPRUT-LER* (er det noe som heter det??? )

Egentlig - skulle man tro at en stor andel av medlemmene er på en snurr i kveld. Er dette egentlig et vorspiel mon tro?

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 09:06   #19
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Heisann. Nå har du fått en god del seriøse og en del useriøse forslag her inne, så jeg kommer med egen hypotese.

Har du vært inne på tanken om reflux oesophagitt? Overproduksjon av saltsyre og slapp lukkemuskel til spiserøret som gjør at saltsyre skvalper opp i spiserøret, gjør det sårt og fremkaller smerte? Trenger ikke nødvendigvis ha sure oppgulp som symptom. Holder med smerter helt øverst i mageregionen. Smertene kan komme og gå avhengig av hva du har spist/stresset.

Forsøkt med Pepcid på apotek for å se om smertene blir borte?
Men først og fremst bør du vel ta en tur til legen! Kan jo ikke gå slik, det er et rop om hjelp fra kroppen din som du skal høre på!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-10-04, 17:02   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Jeg har nemlig vondt øverst på venstre side av magen (venstre for meg altså). Hva er det som ligger der?

Mulig du har begynnende magesår, evt. betennelse. Jeg hadde det for noen år siden, og det kom av stress.. Prøv og kjøp pepcid på apoteket, og se om det hjelper? Hjelper mot magesyre..

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 04-10-04, 17:06   #21
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

ups

hmm, det hadde allerede blitt foreslått det ja...

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har sinnsykt vondt.....auuuu... cathrine Fysisk og mental helse 11 11-08-07 21:18
Et hakk opp på Ketostix, men... rsy Induksjonen 13 06-04-05 16:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no