Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Alternativ til vaksine!

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-11-09, 20:21   #26
Risten
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Øst-Finnmark
Alder: 63
Innlegg: 76
Risten har en fantastisk aura rundt segRisten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alternativ til vaksine!

Unnskyld Margrethe. Det va aldri meninga å si at forskere er korrupt og det trur jeg ikke ett øyeblikk e noe stort problem. Men jeg tror de som bevilger penger til forskning velger hvilke områder de vil prioritere og ikke minst ikke prioritere. Forskere er som andre prisgitt at noen betaler for den jobben de gjør.

__________________
[url="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZQkZRv/"]
[color=#000000][/COLOR
Oppstart 6/3-11, 93,5 kg
Risten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE. Trur æ Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 20:51   #27
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Unnskyld Margrethe. Det va aldri meninga å si at forskere er korrupt og det trur jeg ikke ett øyeblikk e noe stort problem. Men jeg tror de som bevilger penger til forskning velger hvilke områder de vil prioritere og ikke minst ikke prioritere. Forskere er som andre prisgitt at noen betaler for den jobben de gjør.

Ja, det er man. Men f.eks Norsk Forskningsråd og EUs rammeprogram (altså statlig finansierte prosjekter) bevilger først og fremst der man ser sammfunnsproblemer som må løses. At barn dør av sykdommer som relativt enkelt kan forebygges er et samfunnsproblem, ikke at foreldrene deres må være hjemme fra jobb. Jeg nekter å tro at man ville fått gjennom et forskningsprosjekt på vaksiner med begrunnelsen at man ikke vil ha foreldrene hjemme fra jobb... I mange land har jo ikke foreldrene sykedager likevel, Norge er i en særstilling sånn sett.

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:25   #28
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Jeg nekter å tro at man ville fått gjennom et forskningsprosjekt på vaksiner med begrunnelsen at man ikke vil ha foreldrene hjemme fra jobb... I mange land har jo ikke foreldrene sykedager likevel, Norge er i en særstilling sånn sett.

Nettopp derfor koster syke barn staten Norge mye penger!
Og hva var hovedfokuset i starten av svineinfluensa hysteriet? Jo nettopp at Norge ville stoppe opp, halvparten av arbeidsstokken ville ligge utslått og samfunnsøkonomien ville knele... At det var potensielt dødelig kom på banen først et stykke etterpå.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 21:50   #29
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Margrethe, her.

Jeg kjenner jeg blir littegranne provosert... nå jobber jeg tett opp mot forskning, skal muligens begynne å forske til våren og iallefall neste høst, så jeg reagerer nok mer enn mange. Men isetedet for å tro at mye av forskningen er styrt av penger, hva med å faktisk undersøke hva som skal til for å få et forskningsprosjekt og hvordan midler bevilges til dette?

*lei av å bli beskyldt for å være korrupt*

Dessverre er det forskere som jukser for pengenes skyld... bla denne karen.. La oss bare håpe at det ikke er så mange av juksefantene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 13:39   #30
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Jeg synes det er interessant at Rockefeller, en av verdens mektigste menn, var med på å starte Folkehelseinstituttet i Norge...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 13840_314452890133_862785133_9399981_8351884_n.jpg (31,5 KB, 10 visninger)
altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:01   #31
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Alternativ til vaksine!

Nå har jo han vært død i mere enn et par dager, så jeg skjønner ikke problemet. Og å la slike utsagn "henge i luften" blir for dumt. Folkehelseinstituttet ble opprettet i en tid da Norge var nærmest som et u-land å regne, på mange felt. Det er ikke et ukjent fenomen at rike mennesker, og land, også idag bidrar for å heve standarden på endel felter i fattige land rundt omkring i verden. Hvilken betydning skulle dette evt ha hatt, og hvilken (farlig) effekt skal det liksom gi i dagens samfunn? Det er da norske myndigheter som drive det. Han startet også bl.a to universiteter (kanskje flere, for alt jeg vet) er de "farlige"?

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:49   #32
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Hvis du virkelig tror at landet vårt blir styrt av de "folkevalgte" og av gode intensjoner burde du ta en titt i boka "Sov, mitt lille Norge" eller "Vaksinasjon - hva er sannheten om vaksiner?". Her er en bokanmeldelse av en av bøkene: http://www.rolfkenneth.no/NWO_review...vaag-2008.html. Evt. søke andre uavhengige kilder til informasjon...og da mener jeg så klart ikke bare nyhetsspeilet:P Det var ikke ment som en kildehenvisning. Det var mer ment som et sted for å lese om alternative ideer og informasjon.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:51   #33
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Denne siden sier også litt....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:41   #34
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Alternativ til vaksine!

Joda, leser også de artiklene linkene er til. Poenget mitt var at når man bruker en diskusjonsteknikk der man "lar ting henge i lufta", så er det gjerne fordi man forventer at motparten ikke "kan" si en imot. Jeg kan. Og jeg gjør det. Ikke nødvendigvis fordi jeg er totalt uenig, men fordi jeg gjerne vil gjøre meg opp en mening selv, i likhet med alle andre. Og jeg VET også, at om jeg gidder å grave litt, så er det helt sikkert mange artikler og bøker som gir et annet syn på saken, enn slik det blir framstilt her.

Sånn er det, når all informasjon (eller i alle fall det meste) er tilgjengelig, også desinformasjon. Biter av en sannhet gir ikke hele sannheten, hverken for meg eller andre. Blir ikke diskusjon av slikt, bare fremlegging av mer-eller-mindre sikre/sanne fakta. Det blir som å diskutere religion, eller tro. Lite konstruktivt, gjerne, og grobunn for mistro og feiltolkninger. Jeg foretrekker å la folk tro det de vil, så lenge de ikke prøver å dytte det ned i halsen på meg. Fakta er, for meg, "harde tall", og ALLE tall. Så får tolkningene stå for seg selv. Alt kan misbrukes, om det er den ene eller andre siden som gjør det..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:26   #35
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Hehe jeg visste ikke at jeg hadde en diskusjonsteknikk og det var ikke meningen å la det henge i lufta. Men jeg tar med meg det Synes bare det er interessant å høre hva folk har og si. Og det kommer fram mye bra info her.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:40   #36
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Risten, her.

Hvis det viktige for deg er de harde fakta, hvordan kan du da gå på ett kosthold som i følge norske myndigheter er selvmord?

Har de norske myndigheter monopol på "harde fakta" da ?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:40   #37
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

I "Din mirakelhjerne" som forsåvidt er en interessant bok, gir de mettet fett hovedskylda for diabetes og backer det opp med "forskning" fra Rockefeller University. Jeg har ikke lest ut boka ennå, men sukker blir nesten ikke nevnt som noe negativt.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 19:02   #38
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Denne siden sier også litt....

Den der var hundreogtredve hakk mer troverdig enn hjemmesiden til RolfKenneth (som forøvrig lenket til Nyhetsspeilet).

Jeg syns det er trist at konspirasjonsfantastene har kastet seg mot denne vaksinen, for da drukner reell kritikk i støyen.

Når det er sagt mener jeg at vi som kan ta vaksinen skal gjøre det. :fanesak:

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:12   #39
Fluke
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 161
Fluke har en fantastisk aura rundt segFluke har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Alternativ til vaksine!

Jeg gjentar: Det er trist at konspirasjonsfolket har kastet seg mot denne vaksinen og dermed støyer for reell kritikk og skepsis. vaksineaksjon.no har lenker til nyhetsspeilet, og fremstår dermed som useriøs i mine øyne. Leit.

__________________
Journalen min


Fluke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 18:28   #40
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Ellers er det laget en isopati/homeopati medisin som heter Inflenzuinum.
Isopati er å behandle likt med likt. Influenzinum er laget av svineinfluensavirus H1N2, influensavirus H3N2 og influensavirus B. Den er potensert homeopatisk og fås kjøpt på apotek - alle kan bestille inn om ikke de har.

For de som er interessert foreslås følgende fra DCG:
Forebyggende: Influenzinum D12 - 3 kuler smeltes under tungen utenom mat og drikke 1 gang om dagen i opptil 3 uker.
Behandlende: Influenzinum D200 - 3 kuler smeltes under tungen hver halve time i opptil 3 dager.

Noen er mere følsomme enn andre - så om man tar det forebyggende og føler at det kommer noen symptomer, så ville jeg ventet til de avtok før jeg fortsatte. Det er ikke farlig.

Behandlende - om man kjenner at symptomene blir borte/mindre etter en dose så er det lurt å ta ny dose når de er på vei tilbake i styrke. Vi er individuelle, og det er aller best når man kan jobbe sammen med kroppen i dens takt

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:58   #41
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.

Det var fantastisk herlig å se www.vaksineaksjon.no sin plakat på en helside i Dagbladet. Det er herlig å se at en reell folkebevegelse, som establissementet, og de underkuede profeter stempler som "konspirasjonelle" kan få fram sitt ord når de står sammen. De er glad i å stemple folk, for noen år siden fant de opp terrorister, og når er det altså konspirasjonsteoretikere. Alt som truer deres makt så stemples.

Jeg er overrasket av å se mye ignoranse blant lavkarbo-folk (eks. angrep mot fri presse i nyhetsspeilet.no). En av de viktigste effektene med ett godt lavkarbo, makrobiotisk kosthold er jo åpenheten mot nye ideér (vi bryter jo med de kostholdsveiledningene en forræderisk stat gir oss). Dette igjen gir oss energi til å se store maktstrukturer i samfunnet, bl.a. steriliseringsprosjektet til FHI.

Har forresten prøvd produktene fra AltShop, og de anbefales på det sterkeste! Spesielt hvis ditt lavkarbokosthold er syrebasert. Eller stikk innom Dag på Jar for å spørre om pH-balansen. Sølvvann til folket!

For det første, konspirasjonsteoretikere er slett ikke noe nytt begrep. For det andre, at det finnes fri presse betyr ikke at alt som blir skrevet skal slukes rått. Å ikke gå i mot en statlig anbefaling av f.eks vaksine betyr ikke at man ikke tenker selv, og ikke er skeptisk til statens eller andres motiver. Selvsagt er det grums både i Norge og andre land, det er det ingen tvil om. Men å tro at staten vil påføre hele befolkningen sin sykdom og/eller død gir jo ingen mening. Hvordan skal staten overleve uten befolkning? Hvordan skal staten greie enorme de enorme helseutgiftene som nødvendigvis må komme hvis vaksinen gir helseproblemer? Det er lov å bruke litt logikk også.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 10:46   #42
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Omelett, her.

Men å tro at staten vil påføre hele befolkningen sin sykdom og/eller død gir jo ingen mening. Hvordan skal staten overleve uten befolkning?

Det handler vel ikke om å påføre sykdom og død, men at noen er veldig ivrige på å tjene penger på noe som kanskje ikke engang virker, og som det ikke har vært tid og mulighet til å teste ordentlig.
At det kan blie store utgifter av langtidssvirkninger kan jeg aldri tenkt meg de har tatt med i beregninga. De satser vel på å utvikle en medisin mot det innen den tid...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 12:50   #43
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Apropos bullshit...

http://www.vg.no/helse/svineinfluens...p?artid=580856

Sitat:

Legemiddelet «Silver Light» skal ifølge reklamen uskadeliggjøre alle typer virus, bakterier og sopp. Det står også at det dreper hiv, og kan kurere en lang rekke andre sykdommer.

At de våger!!

Sitat:

Legemiddelverket sier til Dagbladet at de mener markedsføringen av sølvvannet er klart alvorlig.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 13:50   #44
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Verden vil bedras?

mofeloke? Og det betyr...?

Hvis dette sølvopplegget kunne drepe virus og hiv og gud vet hva, så hadde vi vel ikke hatt hiv? Eller noe annet? Eller.. åh, kanskje det er fordi det er så mye konspirasjon ute og går at disse menneskene som produserer dette ikke får lov til å reise til å reise til afrika og redde menneskeheten fra hivspøkelset? Ja, jammen - det tror jeg ikke mye på!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 15:43   #45
altbeans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 21
altbeans er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Det er en grunn til at folk ikke har hørt så mye om kolloidalt sølv. Hvis folk blir kurert for sykdommene sine med et kosttilskudd som kan lages selv, tjener ikke legemiddelindustrien særlig mye penger på sine "medisiner" som ikke er noe annet enn symptombehandling med bivirkninger.

altbeans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderinspirert Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:02   #46
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Verden vil bedras?

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.

Akk, Prior-Omelett.. Må jeg virkelig forklare dette?
Du må virkelig åpne for at alt du har trodd på kan være feil. Det er en fundamental filosofisk forutsetning for argumentasjon. Du nekter å høre på ny informasjon, grunnene kan være mange, og du finner nok ut av hvilke som er dine etterhvert. Men med så mange andre som angriper "konspirasjonsteoretiekere", så er det vanligvis for å mate ditt eget ego.
Nei, ordet konsiprasjon gjøres aktuell, og børstes støv av.
Jeg sier ikke du skal sluke ting rått. Det er bare at siden faktaene er radikale nekter din rasjonelle tankegang å akseptere dette, da det bryter med det livet du har laget selv, i ditt hode. Noen vil si at samfunnet har skylden (og som sosiolog burde jeg kanskje promotert dette sterkere), men jeg mener mye av din verdensanskuelse skapes i et fantastisk samspill mellom kjemiske prosesser, som også inneholder tankers verdi.
Det er trist at veien er lang, og ja, jeg vet - vanskelig. Men det er mulig.
"Det enkelte menneske blir handicappet av å bli konfrontert med en konspirasjon så skremmende at han ikke kan tro den eksisterer." — J. Edgar Hoover, grunnlegger av FBI

mofe-loke: Det er lett å se hvordan massemediene i Norge har vridd det her til en økonomonisk sak som visst skal innebære profitt. Mediene i Norge idag fører farlige takter som minner mer om venezuelansk privat presse under Chavez sitt presidentstyre. Jeg håper du er smart nok til å innse ionisert kolloidalt sølv sine helseverdier. Man kan komme langt med å utvide sine kunnskaper om mineraler og metaller. Livet er ikke bare vitaminer, omega-3 og magnesium/selen o.l.
Og ja, www.vg.no er strengt tatt ikke veldig troverdig, eller hva? Sjekk Se&Hør på nett, der har de også siste marsipankakeoppskrift. Hurra, sløv leseren og sløv kroppen!

Morsom hersketeknikk.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:53   #47
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Heksedoktorer som tar ibruk skumle remedier har folk trodd på til alle tider.."Lurium" ble jo også en suksess...verden vill bedras, og noen leiter etter spøkelser ved høylys dag. Vaksiner ble laget for å redde liv. redder de ikke liv så funker de ikke. Funker de ikke så tjenes det ingen penger. Vanskeligere er det ikke.
Vi omgir oss hver eneste dag med stoffer vi får i oss gjenom maten,lufta og vannet vi drikker. Det som forbauser meg mest blandt de jeg kjenner som er motstandere mot vaksine er at det er de selvsamme menneskene som fyller lungene med nikotin mange ganger daglig! Da synes jeg det blir ganske selvmotsigende å være imot en uskadelig vaksine.
Jeg har vaksinert meg i ti år..tok denne for to uker siden...har ikke merket en eneste bivirkning noengang!

Meslinger,kikhoste,difteri,stivkrampe,skarlagensfe ber,kopper...
alt dette ble utryddet av vestens vaksineringsprogram
og reddet mange liv i de årene jeg vokste opp.

Medesinsk forskning dreier seg først og fremst om å verne liv.
Selvfølgelig tjener de penger. Det er jeg inneforstått med. Men det gjør da vi og?
Hvor mange av oss er det som tjener våre penger på en totalt humanistisk,uselvisk og medmenneskelig måte? Ikke særlig mange er jeg redd!

Man skal tenke sjæl, det er greit....men det virker som enkelte bare måååå protestere for protestens skyld! Og det er ganske kjedsommelig.

Så langt har jeg ikke hørt ett eneste vettugt argument fra noen for at man ikke skal ta vaksine. Og den underlige bleke dama i tv igår som snakket svevende om hvor skeptisk hun var ...hun var en like dårlig reklame for budskapet sitt som Helios sine slitte, magre,bleike, livstrøtte kjerringer på 80tallet som fortalte oss hvor sunne vi ville bli om vi levde som dem!

Tenk sjøl...bruk huet..vær solidarisk...og vaksiner deg.

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF... Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:06   #48
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Alternativ til vaksine!

Mrs. Monroe, hva mener du med mofe-loke?

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:10   #49
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av altbeans, her.

Det er en grunn til at folk ikke har hørt så mye om kolloidalt sølv. Hvis folk blir kurert for sykdommene sine med et kosttilskudd som kan lages selv, tjener ikke legemiddelindustrien særlig mye penger på sine "medisiner" som ikke er noe annet enn symptombehandling med bivirkninger.

Jeg tror du glemmer et vesentlig steg i mellom her - nemlig det som kalles grunnforskning. Det er forskning for forskningens skyld, ikke på oppdrag fra noen. Dra på en universitetslab du, så vil du oppdage at de aller fleste forsker for forskningens skyld - uten å tenke på kommersialisering i det hele tatt. På Stanford University ble professor Langer lenge uglesett av sine kollegaer nettopp fordi hans lab jobbet med kommersialisering av forskningen samtidig som de gjorde revolusjonerende oppdagelser. Kollegaene mente dette brøt med akademisk skikk, fordi hans lab ikke lenger var drevet av forskergleden i seg selv.

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.

Jeg håper du er smart nok til å innse ionisert kolloidalt sølv sine helseverdier. Man kan komme langt med å utvide sine kunnskaper om mineraler og metaller.

Interessant! Jeg kan jo litt om dette...

Kolloidale sølvpartikler har bakteriedrepende effekt. Men å lage monodisperse kolloidale sølvpartikler ER noe annet enn å elektrolysere vann med sølvelektroder. Du får vann med litt sølvioner i, ikke sølvpartikler. Det metalliske sølvet løser seg ikke opp av seg selv og blir omdannet til nøytrale partikler av kolloidal størrelse. Det krever heller avanserte laboratorieteknikker. Ugelstadlabaratoriet i Trondheim vil sikkert kunne svare deg på hvordan de kan fremstilles, jeg kom aldri så langt som til syntese innen kolloidkjemi. Ionisert kolloidalt sølv er en umulighet - fordi man enten har metallpartikler eller ioner. Et ion er IKKE en kolloidal partikkel! Metall er kjennetegnet av sin ionesky som gjør dem nettopp nøytrale.

Ideen er god - men uten å kunne kjemien bak svikter det et sted på veien. Dessverre. Men drikk gjerne sølvvannet ditt og tro du blir bra - det sitter mye kraft mellom ørene våre.


Sist redigert av Margrethe : 19-11-09 kl 17:16.
Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 18:09   #50
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Alternativ til vaksine!

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Monroe, her.

Jeg er overrasket av å se mye ignoranse blant lavkarbo-folk

Det er jo nettopp fordi vi er vant til å undersøke, tenke og vurdere selv, da...

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alternativ til nøtter? Lilleboble Spørsmål om matvarer og oppskrifter 3 06-11-09 20:06
Alternativ til ris Millamor Spørsmål og svar 4 05-10-08 22:37
Alternativ til fruktose? Minus Atkins kosthold 3 04-10-07 22:30
Alternativ til mel tech Lavkarbo generelt 1 07-01-07 21:28
Vaksine mot livmorhalskreft mofe Fysisk og mental helse 3 07-10-05 15:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no