Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-06-10, 11:30   #1
Fantasma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 21
Fantasma er på en erverdig vei

Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Jeg tok turen på vekta idag, i første omgang ble jeg skuffet, den viste 77,8 kg
Men så satte jeg meg ned og tenkte litt (og blogget), jeg har faktisk gått ned 700 gram på denne uka. Det er jo ingenting i forhold til hva mange her inne går ned i uka, men for meg er det et bra resultat, synes jeg selv.

Så kom jeg på...siden februar har jeg faktisk gått ned fra 85 kg til 77,8 kgDet er litt mer imponerendes tall for min del!

Her har jeg vært så desperat etter å bli tynn og pen at jeg har både sultet og kastet opp...men nå? Jeg spiser meg ned i en sunn vekt. Riktignok er jeg blitt noen år eldre siden jeg kastet opp og sultet meg, heldigvis har jeg blitt klokere med årene Den gang var jeg 12-13-14 år og ønsket kun å være som alle andre, nå trives jeg med meg selv. Uansett. Det er deilig. Ikke bare opplever jeg å gå ned i vekt, jeg spiser masse god mat, har massevis av energi, humøret er mer stabilt og jeg har det bra

(Tenkte at det kan være greit å nevne at når jeg var 12-13-14 år hadde jeg alt blitt mobbet i mange år for at jeg var feit/stygg o.l, det var derfor jeg ønsket å bli tynn og pen..som alle andre. I dag er ikke tynn synonymt med pen lenger)

Digger lavkarbo (Har til og med dratt med meg samboer og min mor på det hele..)

__________________
Min blogg om livet på lavkarbo

Start: 79kg l: 66kg

Mål 1: 75kg Mål 2: 72kg Mål 3: 69kg Mål 4: 66kg
Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:34   #2
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Gratulerer så mye Det er en kjempeflott vektnedgang! 700g på en uke er ikke lite!

Og nettopp det at du har sultet deg og kastet opp kan være med på å gjøre kroppen "usikker" på om den får nok næring. Men det at forandringen ikke skjer i kjempefart betyr ofte at kroppen og hodet får tid til å være med på endringene, og da er det så mye lettere å holde på livsstilen og resultatene blir varige

Lykke til videre

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 14:49   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Så flott å lese! Jeg veier bare noen få kg mindre enn deg, og går som regel bare ned noen hundre gram i uka, men det går nedover, og det er faktisk det viktigste, og jeg er superlykkelig over hvert gram!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:11   #4
Fantasma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 21
Fantasma er på en erverdig vei

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Gratulerer så mye Det er en kjempeflott vektnedgang! 700g på en uke er ikke lite!

Og nettopp det at du har sultet deg og kastet opp kan være med på å gjøre kroppen "usikker" på om den får nok næring. Men det at forandringen ikke skjer i kjempefart betyr ofte at kroppen og hodet får tid til å være med på endringene, og da er det så mye lettere å holde på livsstilen og resultatene blir varige

Lykke til videre

Det tror jeg du har rett i, at kroppen trenger litt tid til å akseptere eller forstå hva og hvordan jeg spiser!

Uansett, jeg er kjempefornøyd

__________________
Min blogg om livet på lavkarbo

Start: 79kg l: 66kg

Mål 1: 75kg Mål 2: 72kg Mål 3: 69kg Mål 4: 66kg
Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 20:12   #5
Fantasma
Juniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Stavanger
Innlegg: 21
Fantasma er på en erverdig vei

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Så flott å lese! Jeg veier bare noen få kg mindre enn deg, og går som regel bare ned noen hundre gram i uka, men det går nedover, og det er faktisk det viktigste, og jeg er superlykkelig over hvert gram!

Noen hundre gram i uka er bedre enn å gå opp eller å stå stille, så selv om jeg ikke raser ned i vekt, så er jeg superfornøyd Da slipper jeg forhåpentligvis hengehud (Tror ikke jeg får det uansett, i og med at jeg ikke skal ned 30 kg++ og jeg er relativt ung(20)).

__________________
Min blogg om livet på lavkarbo

Start: 79kg l: 66kg

Mål 1: 75kg Mål 2: 72kg Mål 3: 69kg Mål 4: 66kg
Fantasma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg-inspirert Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 21:02   #6
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Herlig lesning!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 22:05   #7
Rosenkål
Juniormedlem
 
Rosenkål sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Alder: 45
Innlegg: 29
Rosenkål er på en erverdig vei

Sv: Wee, endelig har jeg funnet noe som passer meg!

Så utrolig flott! Historien din høres kjent ut. Dette er nok helt sikkert en mye bedre måte å gjøre det på. En skal trives også - og behandle kroppen pent. :nemlig:

__________________
Leter etter migrenevennlig kosthold og også vektreduksjon på sikt. Oppstart 4. juni 2010, hittill har jeg gått ned 19 kg.
Rosenkål er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no