Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

I riktig retning ...

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-06-10, 18:54   #1
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

I riktig retning ...

I går sydde jeg inn en kjole. Den var litt vid sist jeg brukte den også, men nå ble den akkurat passe. Og så har jeg kjøpt meg nye joggebukser og topp på HM i LARGE i steden for XL. For joggebukser må man ha.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 19:13   #2
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: I riktig retning...

Fint når det synes på tøyet, bra jobba

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:00   #3
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: I riktig retning...



Så deilig da!!

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:25   #4
Zuma
Medlem
 
Zuma sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Der ingen skulle tru... at nokon kunne bu
Alder: 44
Innlegg: 202
Zuma er ny på veien

Sv: I riktig retning...

Sånt liker vi!

__________________

Vendepunktet...
- Zuma -
Zuma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 20:27   #5
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: I riktig retning...

Absolutt! Og jeg har nesten ikke gjemt på trange klær i tidligere størrelser (noen få som jeg syns var verdt å gjemme på), så framover håper jeg det blir både kjøping og mekking av klær!

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 05:08   #6
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: I riktig retning ...

Så gøy, gratulerer! Ble veldig inspirert nå, er det veldig vanskelig å sy inn klær? Har nemlig noen plagg, spesielt en ganske enkel men fin kjole jeg ikke kan få tak i i mindre størrelser, og kunne godt tenkt meg å prøve.. Sånn som det er nå er den altfor løstsittende i utgangspunktet, men jeg har ikke engang bryster til å holde den oppe lengre.. Litt synd akkurat dét

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 06:19   #7
Zillah
Seniormedlem
 
Zillah sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Innlegg: 1.365
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: I riktig retning ...

Supert! Gratulerer med mindre klær

__________________

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:00   #8
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: I riktig retning ...

Ned trehundre gram før den skumle teltturen! Skal være flink, men vanskelig å si hvordan ting utvikler seg...

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:04   #9
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: I riktig retning ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Ble veldig inspirert nå, er det veldig vanskelig å sy inn klær? Har nemlig noen plagg, spesielt en ganske enkel men fin kjole jeg ikke kan få tak i i mindre størrelser, og kunne godt tenkt meg å prøve.. Sånn som det er nå er den altfor løstsittende i utgangspunktet, men jeg har ikke engang bryster til å holde den oppe lengre.. Litt synd akkurat dét

Hmm, den jag hadde var jo veldig enkel å sy inn. Tok den bare på med vranga ut og festa noen knappenåler. Passet på å ta like mye på hver side da. Det enkleste er kanskje å låne en bok på biblioteket, gjerne en litt gammeldags som heter "søm" eller lignende. Har en slik gammel bok, beregnet på de som går på skredderlinja(?) eller hva det nå heter. Der står det om hvordan man skal sy inn på riktig måte. Det er noen feller å gå i, men er ganske enkelt om man unngår nettopp disse fellene. Kan hende det ligger noe på nettet også (sannsynligvis), men kan ikke si at jeg har sett noen konkrete sider om det. Skal ha det i tankene og komme tilbake til deg ang. det.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 13:24   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I riktig retning ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Så gøy, gratulerer! Ble veldig inspirert nå, er det veldig vanskelig å sy inn klær? Har nemlig noen plagg, spesielt en ganske enkel men fin kjole jeg ikke kan få tak i i mindre størrelser, og kunne godt tenkt meg å prøve.. Sånn som det er nå er den altfor løstsittende i utgangspunktet, men jeg har ikke engang bryster til å holde den oppe lengre.. Litt synd akkurat dét

Ta like mye på begge sier for å si det sånn. Altså både på høyre og venstre (og både foran og bak, altså på begge sider av sidesømmen), ellers kan plagget fort få en meget merkelig fasong...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 15:42   #11
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: I riktig retning ...

Takk! Hihi, det høres kanskje åpenbart ut, men jeg ville nok ikke tenkt på det :P

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 16:33   #12
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: I riktig retning ...

Å så deilig, at det vises på klærne er bedre enn noe vektresultat synes jeg.

Skulle kjøpe knebukser i dag, men det var litt av en nedtur. Buksa var fin den, men størrelsen må være utrolig liten for jeg måtte ha 48. Brukte 46 når jeg la om kosten.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 01-07-10, 17:04   #13
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: I riktig retning ...

Opprinnelig lagt inn av marteamanda, her.

Takk! Hihi, det høres kanskje åpenbart ut, men jeg ville nok ikke tenkt på det :P

*hehe* Da jeg gikk på ungdomsskolen skulle buksene absolutt ikke ha sleng. Minnes noen forsøk på å sy inn mine dongeribukser som endte med at sømmen gikk mer eller mindre rundt leggen...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 03-07-10, 16:48   #14
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: I riktig retning ...

Hei! So far so good - har prøvd å sy inn en kjole nå¨, og det gikk strålende Prøvde meg på en modell som er ganske lik den jeg egentlig vil fikse på, tør ikke prøve meg med den dyre før jeg har øvd litt.. Men det gikk kjempebra, altså! Kjempebra tips, takk

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 04-07-10, 00:53   #15
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: I riktig retning ...

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Ta like mye på begge sier for å si det sånn. Altså både på høyre og venstre (og både foran og bak, altså på begge sider av sidesømmen), ellers kan plagget fort få en meget merkelig fasong...

Ja, nettopp! Var kanskje ikke helt klar der. Ellers går det jo an å tråkle med store sting og prøve før man syr med maskin. Litt lettere å prøve da enn med knappenåler, men litt mer jobb selvsagt. Finner ikke noen gode sider på netter om dette jeg, mye wardrobe refashion, men det dreier seg mye om å forandre fullstendig på plaggene da. Mulig jeg må finne fram den gamle boka mi og komme med noe derfra. Skal se på det.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 00:05   #16
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: I riktig retning ...

.. bør vel nevne at jeg faktisk ikke eier en symaskin - så langt har det fungert fint å holde på for hånd, men det er kanskje vanskeligere når man setter i gang med mer kompliserte ting? Selv føler jeg at det går fint, i alle fall, selv om det åpenbart blir mer arbeid av det

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-07-10, 01:54   #17
Queen of Wands
Medlem
 
Queen of Wands sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 390
Queen of Wands er ny på veien

Sv: I riktig retning ...

Faktisk så er håndsøm bedre enn maskin på kompliserte ting. Med håndsøm kan man sy s a k t e , og noen ganger kan det være lurt.

__________________





5 kg til påske
Queen of Wands er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 12:45   #18
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: I riktig retning ...

Hihi, men da så - even better

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Babysteps i riktig retning lifejack Livets lyse side 8 29-06-10 14:14
Hvilken retning bør jeg ta? Butterfly82 Spørsmål og svar 1 04-02-10 22:12
Må man følge en bestemt retning? Poca Spørsmål og svar 13 01-02-10 18:21
Valg av lavkarbo-retning Filakia Spørsmål og svar 12 21-07-09 00:18
Kan noen se om jeg holder meg innenfor riktig retning i matveien min? miss_chica Ketolysekuren 2 06-01-09 13:26


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no