Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Krom?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-05, 21:20   #1
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Krom?

Noen som vet om krom-tilskudd egentlig funker "mot" sukkerhungern?

 
Gammel 21-06-05, 21:27   #2
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Jeg syntes det funket, men generelt gjorde denne kuren (gikk på Ketolyse) at jeg ikke eier lyst på søtsaker..Hakke spist sjokolade siden i Mars..Eller annet sukker (annet enn i is og slikt.. ). Kjekt..

Så om ikke krom funker, så kanskje bare lavkarbodietten kan hjelpe og?

__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert
Gammel 21-06-05, 22:37   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av anexiel

Noen som vet om krom-tilskudd egentlig funker "mot" sukkerhungern?

Yess - det funker !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 21-06-05, 22:39   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Yess - det funker !!

For noen. Funket ikke på meg da jeg prøvde det.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 21-06-05, 22:40   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 56
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg har erfart at krom alene ikke er tilstrekkelig for å bli kvitt søtsuget. Synergi line sin krom inneholder mange bestandeler og den virker for meg ivertfall. Kan hende du trenger flere tabletter for dag den første tiden men når du kjenner du får nok virkning kan det hende du kan redusere til en for dag

''anti ox forte'' fra natures own virker også veldig bra. men da må du kontakte en distrubitør

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten
Gammel 21-06-05, 22:45   #6
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Ok.. får vell Kanskje prøve.. Noe annet som tar det sukkerbehovet? Er på en lav-kalori diett for tia, og vill helst ikke behøve å nesten sloste mot meg selv for å ikke løpe på kiosken..

 
Gammel 21-06-05, 22:55   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

For noen. Funket ikke på meg da jeg prøvde det.

Da er det mulig du har tatt for lite.... kanskje Atkins sier noen trenger større dose. Tror også at Ketolysepillene til Torkil er en god ide. Der får man en perfekt sammensetning av flere mineraler som gjør at de virker bedre. Se www.ketolyse.no

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins
Gammel 22-06-05, 03:17   #8
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Da er det mulig du har tatt for lite.... kanskje

Tok den dosen som sto på boksen. Er en god stund siden, så husker ikke hvor mye det var.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 22-06-05, 16:42   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

På min boks skal man ta en pille,men jeg tar opptil 3,og synes faktisk det hjelper.Det er verre å bryte vanene enn har.Forbinder jo f.eks tv titting med litt godis osv..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 22-06-05, 19:37   #10
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hvis du er sulten fungerer det ikke. Og hvis du er på en lav-kalori diett er du mest sannsynlig rett og slett sulten. Men hvis du spiser sunt og riktig og får i deg nok av all næring kroppen trenger, kan krom hjelpe deg til jevnere blodsukker.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac
Gammel 22-06-05, 19:57   #11
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Du Anexiel... Det er vel ikke deg i avataren, vel??

Har lest noen innlegg av deg her, og det jeg leser bekymrer meg!! Det må jeg bare si...

Krom eller ikke krom virker noe irrelevant i ditt tilfelle...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-06-05, 20:08   #12
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

SCillia: var meg. en gang for lenge siden.

Muskatt: er ikke bare nårr jeg holder litt igjenn på kaloriene, er stort sett hele tiden forutenom når jeg er opptatt med noe eller på plasser jeg vet det ike er godter uansett hvor mye jeg leter eller hvor langt jeg går.. Har veldig lavt blodsukker generelt sett, og det er veldig irriterende! har så å si bestandig en sånn liten stemme inni meg som hvisker smågodter konstant..

 
Gammel 22-06-05, 20:25   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Hvis krom hjelper mot søtsug, er det fordi man har for lite av det i kroppen. Noen trenger mye mer enn andre - derfor er det ikke alltid at en tablett daglig er nok. Men krom virker i et samspill med andre mineraler og med vitaminer, og bare krom alene er ikke lurt å ta dersom man har mangel på flere stoffer. Med din bakgrunn synes jeg absolutt du bør få sjekket vitamin/mineralstatusen din hos en lege før du begynner å ta krom. Generelt trenger du nok ihvertfall et godt multivitamin/mineraltilskudd.

Jeg tror ikke det kommer til å hjelpe deg å ta krom dersom du ikke sørger for å balansere blodsukkeret ditt ved å spise nok og riktig mat

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-06-05, 20:37   #14
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Var nylig tel legen, og resultatet av det, var det same som de siste 2-3 årene: att jeg måtte ta jærntabl. Så.. Nå putter man i seg B-vitamin, multi vitamin greie, trantablett(BLÆ) og jærntabletter hver dag. Spiser ikke kjøtt, fisk, men ikke noe som en gang kunne gå.. I tilleg spiser jeg ca 2 ganger for dag.. Spiser nokk og spiser som regel "rett"..

 
Gammel 22-06-05, 20:54   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Da kan du sikkert ta krom. Men å spise to ganger om dagen er veldig lite... For å stabilisere blodsukkeret bør man spise OFTE, minst hver 4. time. Du bør også få i deg proteiner et eller annet sted fra...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt
Gammel 22-06-05, 21:08   #16
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Det er mye bedre å spise minst tre, helst 4-5 ganger om dagen. Dette er spesielt viktig når du vil gå ned i vekt. En grunn er nettopp at det hjelper deg å kontrollere søtsuget - ønsket om å snope, og da ende opp med å spise noe usunt i stedet.

Spis grove ting som korn, grovt brød eller havregyn, sørg for å få i deg nok proteiner ved hjelp av egg, tofu, ost og kanskje proteintilskudd dersom det blir vanskelig å få i deg nok på andre måter uten fisk og kjøtt, ha noen knaskegulrøtter i veska eller kanskje en tomat eller to, og så tenker jeg du etter hvert lærer å kjenne igjen "lysten" på noe godt som et tegn på at du trenger ordentlig mat, ikke snop.

Lykke til!

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac
Gammel 22-06-05, 22:01   #17
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

For meg er det en anstrengelse å spise 2 ganger for dag, så noe mer blir det ikke så lenge jeg får besteme det selv..Å gå med grønnsaker i veska. nei. har prøvd, enten blir det liggende til det muggler siden jeg nesten bare bruker veske hvis jeg må ha med meg hele pengboka til byen og der spiser jeg aldri., eller så får hesten det hun tåler og så blir resten kasta.
Proteiner får jeg i meg.. spiser ca 1 egg i uka, vel og merke kun eggehviten, og ost er jeg nesten avhengig av^^ norvegia hvitost, fiberrik, ananas og youghurt naturell er ca det jeg lever på når jeg er alene eller må lage maten selv.. =P

 
Gammel 25-06-05, 03:55   #18
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Dette høres farlig ut, Anexiel. Du spiser alt for lite, alt for sjelden, og helt feil. Du MÅ spise ofte, selv om du ikke spiser så mye hver gang. Minst hver 3. - 4. time. Om ikke annet, så prøv å spise en liten håndfull nøtter! Et egg i uken er tull - du kan spise egg (og mer ennn ett) hver dag. Og du trenger aldeles ikke spise bare eggehviten. Plommen inneholder masse gode stoffer, blant annet mineraler.

Hvis du har søtsug, syns jeg ikke det er det minste rart - du holder på å sulte deg selv med det du spiser - eller rettere sagt ikke spiser - og med de vanvittige oppholdene mellom måltidene! Så klart at kroppen skriker etter brennstoff - og sukker er en veldig lettvint fom for brennstoff, og når ikke kroppen har tilgang på noen andre typer brennstoff, sier den GI MEG SUKKER, FOR SVARTE!!!

Du MÅ få i deg nok proteiner, fett og grønnsaker! Og det er ikke i det hele tatt sunt å spise bare to ganger om dagen!

Vær så snill, legg om det kostholdet ditt! Ellers risikerer du å ødelegge hele metabolismen din!

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse
Gammel 25-06-05, 11:06   #19
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Karin

Dette høres farlig ut, Anexiel. Du spiser alt for lite, alt for sjelden, og helt feil. Du MÅ spise ofte, selv om du ikke spiser så mye hver gang. Minst hver 3. - 4. time. Om ikke annet, så prøv å spise en liten håndfull nøtter! Et egg i uken er tull - du kan spise egg (og mer ennn ett) hver dag. Og du trenger aldeles ikke spise bare eggehviten. Plommen inneholder masse gode stoffer, blant annet mineraler.

Hvis du har søtsug, syns jeg ikke det er det minste rart - du holder på å sulte deg selv med det du spiser - eller rettere sagt ikke spiser - og med de vanvittige oppholdene mellom måltidene! Så klart at kroppen skriker etter brennstoff - og sukker er en veldig lettvint fom for brennstoff, og når ikke kroppen har tilgang på noen andre typer brennstoff, sier den GI MEG SUKKER, FOR SVARTE!!!

Du MÅ få i deg nok proteiner, fett og grønnsaker! Og det er ikke i det hele tatt sunt å spise bare to ganger om dagen!

Vær så snill, legg om det kostholdet ditt! Ellers risikerer du å ødelegge hele metabolismen din!

Du er den 5-6 personen her som sier det høres farlig ut. Jeg har lagt om kostholdet, noe så mye att det er vondt! Jeg er ikke vandt med å spise mer enn to-tre ganger i uka, og to ganger for dag for meg er jævlig, og å spise hver 4t kommer aldri til å skje,da resultatet av det da jeg var barn var att jeg ble mildt sagt overvektig. Og det er timene mellom hver gang jeg spiser (kl 09 og klokka 13) som er værst, etter kl 13 er det ikke no problem..

 
Gammel 25-06-05, 11:12   #20
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Men du anexiel - siden det er så mange som forteller deg at du ikke har et sunt forhold til mat.. kanskje det er noe i det, da?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 25-06-05, 11:14   #21
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

nææ, har en litt anna teori om det, men tror ikke jeg skal si den så veldig høyt:P

 
Gammel 25-06-05, 11:17   #22
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av anexiel

nææ, har en litt anna teori om det, men tror ikke jeg skal si den så veldig høyt:P

Så med andre ord så er du klar over at forholdet ditt til mat ikke er sunt? *lese mellom linjene*

Hvis du fortsetter slik du gjør nå, så kommer kroppen din til å bli helt ødelagt, anexiel.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -
Gammel 25-06-05, 11:20   #23
anexiel
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av mofe

Så med andre ord så er du klar over at forholdet ditt til mat ikke er sunt? *lese mellom linjene*

Hvis du fortsetter slik du gjør nå, så kommer kroppen din til å bli helt ødelagt, anexiel.

nææ, har en anna teori på det og.. en teori med bevis, faktisk! ^^ ..men den børr vell heller ikke ropes ut overalt .

 
Gammel 25-06-05, 12:54   #24
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Må bare si:

utrolig fin hest du har! Flott å se fjordinger som ikke bare er "gamper" liksom.
Min far driver med oppdrett av fjording. Han har hatt mange, men den første og beste
er norgesmester.. lurer på om det kan være sprang? men jeg tror det var veldig få påmeldte i den klassen som hun jenta var påmeldt i(en del av hestene hans står på jordbruksskolen på stend(i bergen)). Han driver jo å stiller dem også. Tror den har 1 premie.. hmm.. jeg følger visst ikke så godt med etter jeg selv slutta med hest..
Jeg hadde en nordlandshest.. synes de er fine, jeg da men har igrunn bare drevet med kjøring.

Når det gjelder kostholdet ditt, vet jeg ikke helt hva jeg skal si, men om det er slik at du har funnet en ny slankemetode(med beviser), så synes jeg godt du kan dele den med oss andre Lurer litt på disse bevisene, jeg så lenger opp at du hadde vært hos legen(og hadde jernmangel). Er det slik at du får oppfølging av lege? og at han/hun kan dokumentere disse bevisene? Det er jo flott i så fall.
Kanskje du kunne kontaktet en ernæringsfysiolog(eller lignende?), som kunne ha hjulpet deg med å sette opp et kosthold etter ditt behov? selv om du velger å ikke følge det, så kan det vel være greit å vite litt om hva som skjer i kroppen når man spiser forskjellige ting.
Jeg vet ikke hvilke tester du tok hos legen nå, men kanskje du skulle tatt en grundig test? Kolesterol, insulinresistens osv.. og så kan du jo si til legen at du ønsker å gå ned, og da kan han/hun antagelig gi deg noen tips? Og så kan du måle igjen når du har prøvd en stund?



silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-06-05, 14:21   #25
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Anexiel - hvis du pleide å spise to - tre ganger i uka, da går jeg ut fra at du har hatt en svært alvorlig spiseforstyrrelse, og at du er i ferd med å bli bedre av den. I så fall vil jeg gratulere deg med å ha klart å komme så langt som til å spise to ganger om dagen. Det er en kjempejobb, og det står det respekt av!

Men du må huske at det fremdeles ikke er et normalt kosthold. Det er kanskje en enorm forbedring for deg, men for de andre her inne, og i følge all den forskningen som de forskjellige kostholdsfilosofiene forholder seg til, så er det ikke sunt å spise slik du gjør. Flere av oss har prøvd lignende ting som du gjør, og fått kropp, helse, forbrenning og flere andre ting ødelagt av det, for så å bli friskere ved å spise slik som alle forsøker å si at du bør spise.

Derfor er det nok slik at du har rett, det er en flott bedrift for deg å klare å spise to ganger om dagen. Samtidig har alle andre også rett, det er ikke et sunt, normalt kosthold. Og dette er ikke et nettsted hvor vi har spesialkompetanse til å hjelpe jenter som deg. Det eneste vi kan fortelle er hva som virker for oss, og bekymre oss for deg når du vil gjøre ting med kroppen din som ikke virker sunne.

Du trenger spesialister på din type problemer. Det er godt å høre at du har en lege som følger deg opp, og at du har blitt så mye bedre. Men jeg er redd for at det er lite vi kan gjøre for deg her, annet enn å støtte deg og fortsette å fortelle deg hva som er et sunt kosthold for flertallet av befolkningen

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Krom rsy Lavkarbo generelt 28 19-01-06 23:24
Effekten av krom Sugarpill Kosttilskudd 4 06-05-05 20:32
Noen som tar krom? Elisabeth Kosttilskudd 7 13-01-05 11:58
Magnesium og Krom når? Labella Kosttilskudd 10 05-01-05 19:02
Krom virker stabiliserende på blodsukkret. Begod Kosttilskudd 3 19-03-04 22:32


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no