Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Røykeslutt og ketolyse

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-08, 20:31   #1
sommerblomt
Juniormedlem
 
sommerblomt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 53
Innlegg: 15
sommerblomt er på en erverdig vei

Røykeslutt og ketolyse

Jeg sluttet og røyke 3 mars og har ikke tatt ett trekk siden Det er bare deilig og anbefales

Jeg begynte på ketolysekuren 10 mars og har gått ned 5 kg. Har hatt 2 små sprekker

Har gått på ketolyse før og da gikk jeg ned mye fortere.
Tror dere kloke hoder at det kan ha noe med røykeslutt å gjøre at det går litt tregt

Ikke misforstå meg, jeg er KJEMPE fornøyd...røykefri og 5 kg lettere

Har jo hørt at forbrenningen går ned når man slutter å røyke, derfor tenker jeg at det kanskje går litt saktere.
Noen med erfaring

__________________


sommerblomt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:41   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Røykeslutt og ketolyse

En lege sa til meg en gang at den nedsatte forbrenningen ved røykeslutt var veldig liten og ville muligens utgjøre en vektøkning på 2-4 kg - hvis man ikke erstattet røyken med mat/godter, da.

Kjempeflott at du er røykfri, stå på.
Det er jo faktisk lettere enn man tror og enda flottere er det jo når vekten i tillegg går nedover

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 20:54   #3
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Røykeslutt og ketolyse

Kjempe flott at du har sluttet å røyke.
Men du, heller de ekstra kiloene enn den helseskadelige dumme røyken
Sikkert veeeldig stor "påkjenning" for kroppen og plutselig ikke få alle de stoffene den pleier, så den vil sikkert bare være litt sta mot deg i en periode
Bare vent å se, hold ut, så kommer nok nedgangen etterhvert. Men det er jo som du sier: 5 kilo er BRA

Masse lykke til videre

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 27-05-08, 21:29   #4
mamma87
Medlem
 
mamma87 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
Innlegg: 412
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Røykeslutt og ketolyse

forbrenninga går opp etter en liten stund har jeg lest

__________________
mamma87 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 17:44   #5
Tone-G
Seniormedlem
 
Tone-G sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Porsgrunn
Alder: 52
Innlegg: 6.937
Tone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastiskTone-G er bare helt fantastisk

Sv: Røykeslutt og ketolyse

Gratulerer med røykslutt og slanking.. Du klarer det jo kjempebra!

Jeg sluttet å røyke i januar i år, å har faktisk gått opp 10 kilo siden da Jeg har erstattet røyken med et sunnere kosthold. Mye frukt, grønt og fiber bla.. Men alikevel har jeg gått opp 10 kilo. Jeg som var overvektig fra før av syns ikke det var noe greit. Nå i helgen begynte jeg på lavkarbo kosthold, å så langt er jeg veldig fornøyd..

Det er litt uenighet i om forbrenninga går ned eller ikke når man slutter å røyke, men jeg tror faktisk den går ned.. Det er min erfaring iallefall..

Jeg syns du har vært superflink.

__________________
Ilavkarbo
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41160


Uke 1, -5,8 kilo. Uke 2, 0 Kilo. Uke 3, 1,5 kilo
Tone-G er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spiser smør på flesk :) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra ketolyse til fedon Petronella Spørsmål og svar 1 21-05-08 11:33
Hmm. "Skummel" fett-observasjon på Ketolyse SkinnyToBe Ketolysekuren 13 20-01-08 11:48
Endre litt på Ketolyse. Nille eller andre som er flinke med forskjellige filosofier. SkinnyToBe Ketolysekuren 11 08-01-08 18:05
Lavkarbo resurser HP Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 32 01-08-05 11:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no