Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

1001-tråden

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-05, 15:32   #101
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Så være flink med å smøre deg da jente!


Sitter (ligger) da her jeg med vondt inni panna.. *ler* merkelig setning det der.
Og har nettopp sendt noen sjemaer til en lærer som vi liksom skulle levere i dag, LITT vanskelig når man ligge syk hjemme kanksje..? ja, så sendte dem på sånn mail greier vi har. Snart skal jeg spise middag... (jippi..? eeeh.. naaai?)

Ha en fiiin dag da alle sammen!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 15:36   #102
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Endelig snart ferdig på jobb. I dag har jeg merket en god del sult, magen romler etter gårsdagens utskeielse og hodet verker. Håper jeg snart er i ketose igjen for nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke klarte å holde meg i går. Har i hvert fall funnet synderen, tante Rød kom på besøk i morges *sutre*

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 21:21   #103
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

å ja Aloe Vera er en skikkelig vidunderplante,fikser brannsår ,solbrennthet,innsektstikk.vond hud,lettere eksem,demper all kløe osv.
Fjerner sikkert rynker og

Men jeg ville ikke vært foruten den planten i hus,den har redda meg mange ganger fra både det ene og det andre.

Men det finnes en sak til jeg er glad i om sommeren,det er ei flaske med sitron
Den brukes hvis en selv om en har vært forsiktig til å fjerne solbrenthet. Smøres på med bomullsdott 2-4 ganger etter som hvor uheldig e har vært.

? Alle kan vel sovne i sola,eller luke ugress litt for lenge ?

__________________
Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 22:35   #104
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Halllooo? skriv noe her da alle sammen

Nå har jeg ikke vondt i hodet lenger, bare litt tung liksom, men ikke vondt, (kan hende det er pinex ene da... ). Nå ser jeg litt på tv. hadde plamlagt å legge meg i stad, men sånne planer blir det jo ikke noe av hos meg ivertfall. Går likosm ikke.

Natta Hilsen fra Mila som har talt ordene og det er over 50

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:21   #105
gunnhildMP
Gjest
 
Innlegg: n/a

Livet!

Livet.....
....og den lyse side, ja...må kanskje slutte å høre så mye på Tom Waits...
det kan ikke være bra for den lyse siden...."an old shirt that is stained with blood and whisky".........neinei.....ikke bra....he's walking spanish down the hall....tralala.....

Men livet er jo greit lell det,da.
Idag har jeg hatt en fin dag. Har trent pilates-programmet mitt og gått tur med hunden. Og vært flink til å spise maten min. Og lagd god middagsmat til Mannen i mitt liv.

Og i kveld skal jeg nemlig se "Buffy" selv om det går seint - (ETTER de ekle big brother tullingene) - fordi jeg er nemlig arbeidsledig, tenk, og har lov til å være oppe seint, hahaaa!!! DERFOR er livet slett ikke så værst lell, når man bare har de nødtørftigste tingene og kose seg med...

  Svar med sitat
Gammel 09-03-05, 12:51   #106
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs
Unhappy

Brebånd

Jeg savner det koselige og stanhaftige nextgentel brebåndet jeg hadde når jeg bodde hos mamma.. det funket hver dag.. hver natt. og det var ingen som blei sur om du satt mer enn 1 time på internett..

men her hos pappa er det anderledes.. de er litt på glid.. men det er jo en fast utgift å ha brebånd. ja hele 300kr i månden.. og en ekstar 500lapp på modemet når man skal sette det opp.. Dette er en stor utgift dette for en familie med 1 normal inntekt.. + en høy statsintekt fordi min far reiser dobbelt opp med havforskningen. altså dobbel månedslønn.. dette dekker akkurat boblebader, sydenturen, hotellhelgene, og all alkoholden når de er på byn.. men internett.. det har de ikke råd til..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 01:09   #107
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ja . du får da deg jobb da vet du, Helene - også betale sjøl

--

Nå sitter jeg altså her en lørdagsnatt, om min kjære har gått til sengs. Er egentlig litt trøtt og sliten, men ikke søvnig på en måte. Naboen har fest tydeligvis, og spiller "artig" musikk "ganske så høyt"

Ellers så kan jeg berette om at jeg var på Aker Brygge i dag - nyyyydelig vær, men FY så kaldt da gitt! neeei.. jeg skulle nok tatt på meg ullkåpa allikevel, ja!

Og trange dongeribukser.. det ER ikke noe særlig i sur vind! Men neste vinter er forhåpentligvis de samme buksene ikke SÅ trange lengre.. kanskje jeg tilogmed får på meg strømpebukse under?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 02:14   #108
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sitter nå her å surrer over 2 på natta.. Sove...? DET er fornoe da? Har aldri hørt det ordet før jeg... , eller, kroppen min har visst ikke hørt det ordet før... Ellerno..

Har nettopp kommet hjem fra ei veninne, vi har sitti å sett på titanic... fy flaten den filmen er laaaaaang... tror vi halvsov begge to.. men filmen er trist også da, selfølgelig, men en aaalt for lang film å begynne å se på kl 23.00 på kvelden..

Ville bare si god natt å ha en fin søndag alle sammen

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 17:10   #109
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Titanic er en fiiiin koselig, eventyrfilm! Men superlang


Ellers så kan jeg jo fortelle at jeg driver og leker med tanken på yrket "coach".. Altså - jeg tar jo lektorutdanning i realfag nå, også har jeg sett at endel videregående skoler har begynt med coach til elevene sine..

Også tenkte jeg at det er kanskje et marked for det i fremtiden? Privat, altså.. Da kan man jo både coache vgs-elever, og de som går på høyskole og universitet..

Men studenter har kanskje ikke råd? Så det blir bare de som har rike foreldre?

Vet ikke jeg - men en spennende tanke, synes jeg

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 13-03-05, 17:22   #110
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Skal du bli lektor?? PÅ vidergående? tøfft... ehh (akkurat nå liker
Mila verken lektorer eller lærere eller skole i det heletatt ...)

Driver å stresser meg opp til denne hel.... religions prøven i mårra da selvfølgelig... her i senga er det:
* Meg selv
* Laptopen
* Religionsboka
* Dyne, 5 puter, 3 tepper.
* Notater
* Katten min...

Så det er temmelig fullt oppe her

Har datan pga jeg bruker caplex til å finne betydningen av sånne teite ord som jeg ikke skjønner døyten av, så data er godt å ha,

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 17-03-05, 01:40   #111
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sitat:

Skal du bli lektor??

Skal visst det

Hver Onsdag så er det full fest her på studentbyen. Og jeg sitter og hører folk rave rundt utenfor - fulle som få. Snodig! Sitte her i min egen verden og være vitne til andres verdener.

Ellers så kan jeg vitne om, at jeg som oftest sitter med bena i kors når jeg er på forumet - det visste dere ikke det kan jeg tenke meg!

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 16:45   #112
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Mofe må få en mulighet ...hun har visst noe på hjertet.

I dag i påskeferien i dag, og vi har puslet med litt forskjellig. Sto sent opp, lå og leste en time på senga og fikk en kaffekopp også. Det smakte.

Etter frokost dro vi og leverte sommerdekka på den forrige bilen min, som vi fikk henta på torsdag. De lå på vinterlager.

Så shoppa vi litt småtteri som jeg trengte til barnebarna. Det er jo påske....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 16:53   #113
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Anne: jaaa-aa, hadde det nemlig

Satt på verandaen nå, og fikk en tankerekke, også synes jeg at tankerekker er så spennende avogtil, og fysøren så mange ord vi klarer å tenke på innmari kort tid! Så her er tankerekken min:

Kongen må opereres.. hjerteklaff-greier.. så rart egentlig, at de sier at det at han røyker kanskje har bidratt til den feilen, jeg trodde ikke at røyking gjorde det egentlig.. Kongen røyker.. kanskje ikke så rart, de har jo sikkert mye å gjøre, og det er nok fint for de å få seg en liten pause avogtil. Jeg tror kanskje jeg så et bilde av han hvor han var i Holmenkollen og tok seg en røyk. Da var han sikkert kameratslig, og lo sånn hjertelig som han så ofte gjør. Jeg lurer på om de som er rundt han når han røyker, tenker at det er rart at en konge røyker? Mette-Marit røyker jo også. Hun er sikkert litt stressa avogtil hun også. Men hun er en fin jente, synes jeg. Husker da hun var med på den aksjonen i fjor, også møtte hun han gutten som har angst. Han var jo bartender og alt på programmet, det var sikkert kjempeutfordrende for han! Han gjorde sånt inntrykk.. kanskje han jobber i den brukt-kles-butikken enda. Lurer på om han og Mette-Marit har kontakt enda?


__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 17:05   #114
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Etter shopping og kaffe på kafe, så dro vi hjem og spiste pølser i solveggen på terrassen Jeg spiste to stk m/lompe. Måtte ha noe som gikk lynraskt, for jeg ville ha en time i sola mens det var så fint og litt varmt i været.

Spilte musikk til.... Björn Afzelius & Mikael Wiehe 1993.... Litt påskeferiestemning

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 17:21   #115
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Atte jeg kjeder meg...
Åsså er jeg så sliten atte.. sove da kanskje? Nope, for da får jeg ikke sove i natt....

I mårra må jeg tidlig opp gitt.. kl 6... æsj.. *like å sove lenge*

HVA skal vi pjatte om da Mofe?? Finner ikke på noe å skrive jo.. hehe, åsså må det være 50 ord... *teller* joda, over 50 ord her

GOD PÅSKE FOLKENS!

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 17:21   #116
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Så herlig da Anne! Ikke pølsene da.. men jeg skjønner argumentet ditt! Jeg brukte noe av det samme i dag tidlig.. tok meg en loff-skive så vi kunne forte oss ned til byen... for å kjøpe blender!!

Skal vi se om jeg finner bilde av den på nettet...




Tøøøøøff?

Oops.. 50 ord ja..

MILA! Hvordan blir påsken din da? Skal du reise noe sted f.eks?

Jeg skal sitte INNE med pedoppgave, jeg Det kan jo bli moro, det...

Men skal prøve å få meg litt sol også, tenkte jeg.. ellers så får jeg ty til selvbruningskremet jeg tok meg hit

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 17:25   #117
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Kjempetøff mofe! Heldig du er da, også lyst på sånntno greier..

Min påske: Jobbe... jobbe... jobbe... FRI?!? (jøsses)... Og så jobbe litt igjen
Tror jeg skal se en DVD snart altså.. Kjøpte en ny en i går jeg, scoobi dobi doo 2 ellenro (litt sånn teit-humor humør i dag )

Kos deg med ny blender da mofemor!

MOFE! *ler*
Ja skal bort fra onsdag ettermiddag til fredag ettermiddag/kveld. Hjem igjen for å jobbe på fredag fordi jeg skal jobbe på lørdag. men reiser igjen lørdag og blir borte til mandag igjen så.

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 17:58   #118
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Ja - det er artig med blender!!

Jeg fikk lyst åštomatsuppe, så jeg blenda 5 tomater og en løk, også hadde jeg oppi en kjele, også hadde jeg oppi en boks hakkede tomater og en chili og litt mel og litt purre, også lukta det veldig godt! Også litt kjøttkraft. Men SÅ vett.. så hadde jeg oppi en hævv med rosmarin, (fordi den er så gammel, kjøpte i hellas) - og nå lukter det BARE rosmarin.. Jaja - jeg får det vel ned, jeg får tenke ANTIOKSIDANTER når jeg presser det ned

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:03   #119
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

meg vil oxo ha blender!! har hatt lyst på leenge..

jaja, kan vel fortelle om påsken.. mhm.. skal være heeelt alene på hybelen i en uke jeg, det blir mojjo! nope.. men skal trøsteshoppe litt da, fikk gavekort på H&M i bursdagsgave

åsså får jeg pakke fra H&M!!! *glede seg enormt til å hente den*

god påske alle sammen!

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:26   #120
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

sommerfugl - du kan jo evt. invistere i en stavmixer først? Du får brukt den til mye, altså! Tror den jeg kjøpte kosta 200,- eller deromkring - og det er jo ikke så aller verst det

Forresten så ble suppa jeg laga KJEMPEGOD!! Selv om det smakte litt vel mye rosmarin da Men plenty med vitaminer!! Følte meg kjempesunn! Bortsett fra loffen vi spiste til

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:29   #121
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Mofeeee...? ENDA mere loff på en dag?

Akkurat nå burde jeg vel egentlig soooove.. for atte jeg skal på jobb kl 7 i mårra... men atte får jeg sove? Naida..

Sommerfugl! *vræle* Har ikke snakka med deg på lenge joo

*teller ordene sine* Å neivel nei.. ikke 50 enda. Får bare si Go påske, go påske goooo pååååske til alle sammen igjen jeg da

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:30   #122
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av mofe

sommerfugl - du kan jo evt. invistere i en stavmixer først?

stavmixer? mhm, det hadde kanskje vært noe men kan man ha is og frosne bær og sånn i den..? håper det, for stavmixer er jo ikke sååå dyrt liksom. ønsket meg det til bursdagen, men fikk ikke. men fikk penger av bestemor og bestefar til å kjøpe noe sånt da.. men eh.. kjøpte klær..??

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:34   #123
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

sommerfugl - den jeg kjøpte klarer ikke å knuse frosne bær, så jeg må tine dem litt først. men du får visst tak i sånne som takler frosne ting også, men det blir jo dyrere da, selvfølgelig

Mila - jaaaaa, jeg veeeet! Helt unødvendig, egentlig.. Må skjerpe meg nå, dette går litt over styr egentlig

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:36   #124
sommerfugl
Il Mio Angelo Piccolo
 
sommerfugl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Molde
Alder: 39
Innlegg: 1.431
sommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurssommerfugl er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av Mila


Sommerfugl! *vræle* Har ikke snakka med deg på lenge joo

naai, veeet det åssen gåre a snuppa mi? har vært så dårlig jeg, ikke sovet på tre netter en gang
savner fjasepjatten vår, men vet du hva? vi kan pjatte heeele påska, for atte du må jo holde meg med selskap eller skal du jobbe kanskje kanskje?

maaange klemmer på søte snille vennen min

__________________
sommerfugl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Annika D, 80-80-20 Svar med sitat
Gammel 19-03-05, 21:38   #125
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Mofe: Ikke vææære lei deg du... Kommer en ny dag i mårra vet! Og med denne nye blenderen så MÅ du jo bare teste ut masse SUNNE ting i mårra vett! Tenk sånn du!


Hvorfor i allverden er det ikke noe fornuftig på TV i det hele tatt? Tror jeg pælmer den boksten langt ut av vinduet snart jeg altå! ( eller nai... for da får jeg ikke sett idol å sånnt på fredager.. )

Sommerfugl!

Sånn er jobbeplanen min:

I mårra: 07.00-14.30
Mandag: 15.00-19.00
Tirsdag: 14.00-19.00
Onsdag: 08.00-14.00

Resten av onsdagen, + torsdagen og fredagen er jeg borte (uten tilgang til internett)

Lørdag: 08.00-1500

Så reiser jeg bort igjen etter jobb på lørdagen å blir til mandag... så er ikke så mye hjemme nei...

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fine kjoler - tråden mofe Generell diskusjon 114 18-10-11 22:57
1000 tråden!!! HP Livets lyse side 1036 23-05-06 13:44
Tips/ønske til tråden om bøker Fedonisten Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-06-04 00:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no