Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Dr Lindbergs

Vil gjerne ha kommentar på kosten min, hilsen nybegynner....

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-11, 17:09   #1
Debbie
Juniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2010
Innlegg: 34
Debbie er på en erverdig vei

Vil gjerne ha kommentar på kosten min, hilsen nybegynner....

Hei, jeg har lagt ut kostplanen min under spørsmål og svar, men siden jeg ser ut til å lande på Lindberg-kost, vil jeg gjerne be Lindbergister om kommentar, håper det er greit...


09: Greens. En halvtime etter: Havregrøt eller havregryn. Stevia.


12: Youplait, evt nøtter, en neve.


14: 2 riskaker m en boks tunfisk og olivenolje-evt 2 knekkebrød m 1 boks makrell i olivenolje (eller evt. salat)


16: 2 halve avokado m urtesalt.


18: Middag: Kalkun, fisk eller lammekjøtt m grønnsaker (etter oppskrift, Rømertopf eller stekepose er favoritt)


Vann og te utover kvelden. Evt en youghurt eller en neve valnøtter.


Lørdag: Diett-gele m agavesirup eller litt mørk sjokolade.

Drikke: Et par flasker vann, Farris, et par kopper te eller kokt vann og en kaffekopp eller to m H-melk(greier ikke fløte)

Faste spisetider


Sist redigert av Debbie : 02-02-11 kl 15:50.
Debbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-01-11, 17:19   #2
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Vil gjerne ha kommentar på kosten min, hilsen nybegynner....

10: Riskaker er bare tom energi og stappa med karbohydrater = ikke særlig balansert, så dem hadde jeg bytta ut med knekkebrød med 100% fullkorn. Finnes et par typer av dem i butikken, så bare til å lete seg frem. Men hadde nok ikke spist mer enn 2 knekkebrød om dagen evt ei Lindbergskive med masse pålegg. Eller selvlaget lavkarbobrød da

14: Som sagt, hadde jeg kun spist knekkebrød èn gang om dagen. Bytt heller ut med salat, egg kokt/stekt/omelett/røre osv, grønnsakssuppe ala hjemmelaget blomkålsuppe, tomatsuppe ol med en proteinkilde i osvosv.

Ett C-måltid om dagen er en grei regel å forholde seg til.. (eks: masse pålegg med to knekkebrød / ei lindbergskive til eggerøre eller med masse pålegg på / balansert havregrøt av store havregryn / en moderat porsjon med fullkorns pasta, ris, couscous ol til middag.

Ellers ser det bra ut Pass på så ikke det blir for mye nøtter. Lett å overspise på dem. Og pass på å ikke spise for lite.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En herlig kommentar i en tjukkasperiode! Victory Livets lyse side 2 12-11-10 09:02
Årets flotteste kommentar ... Tonemi Generell diskusjon 23 02-09-10 10:26
kan jeg få en kommentar på det jeg spiser hannahgamlem Induksjonen 11 22-12-04 04:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no