Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-10, 18:42   #1
Bærtolina
Medlem
 
Bærtolina sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 67
Bærtolina er på en erverdig vei

Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag

Jeg startet på lavkarbo kosthold - egentlig er ikke ketolyse et mål - men jeg kutter ut potet, ris og brød/melprodukter.

- Jeg passer på å få i meg godt med proteiner, olje og salat - planen var å legge seg på noe som ligner på fedon eller noe sånn. For mye fett funker ikke for meg.

Uansett: Jeg hadde ketosestix fra i sommer (da prøvde jeg ketose og fikk helt avsmak pga alt fettet og kjøttet) - så jeg har brukt de de kveldene jeg har vært på vektnedgangsstyret.

- Jeg har fått utslag hver kveld. Fint det altså, men jeg har da spist: brunsaus, kjøttkaker (med mel og potetmel), grønt eple og hjemmelagde knekkebrød (lite karber i dem altså) Den ene dagen hadde jeg til og med spist et pittelite (2x2 cm) sjokoladekake.

- Er jeg veldig heldig og tåler mye karber, eller har jeg misforstått. Kan det f.eks gi utslag om jeg har drukket for lite? (har drukket normalt altså)

__________________
Gladtjukk, men på vei nedover.
-2,4 kg
Bærtolina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose - generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 18:55   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag

Man kan være i ketose om man spiser opptil 100(150?) karber.

Det finnes tråder dette er blitt diskutert før

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 20:33   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag

Les denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14555

__________________

Sist redigert av nellie : 07-01-10 kl 20:42.
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-01-10, 20:36   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Skjønner ingenting - ketolysestix og utslag

0g at man er i ket0se betyr dessverre ikke alltid vekttap.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nå skjønner jeg ingenting, mannen min som ikke spiser ketogen kost får utslag på stix Lollypop! Ketolysekuren 25 18-12-09 00:29
Ute av ketose og skjønner ingenting Elephanta Ketolysekuren 14 18-01-09 15:07
Nå skjønner jeg ingenting! (Ang. induksjonen) !Skrammel! Ketolysekuren 5 13-01-08 15:56
Skjønner ingenting nå ... cilemora Ketolysekuren 7 10-10-07 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no