Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 12-11-12, 19:46   #17326
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har ikke cola i huset, så det går i ørsmå slurker svak saft.

Hva i alle dager kommer denne svovellukten av? Er jo helt grusomt å kjenne på .

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 12-11-12, 19:51   #17327
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har akkurat vært diskuter inngående i 4000-tråden. Ta en kikk der
(Jeg hadde heller ikke hørt om det altså )

Jeg søker, men finner ikke tråden. Har du en link?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 12-11-12, 19:58   #17328
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

søk på "firetusentråden" i stedet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 12-11-12, 20:15   #17329
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg søker, men finner ikke tråden. Har du en link?

Her er linken.
Gå til side 82 og start med innlegg 2032

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 12-11-12, 21:48   #17330
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

har ikke cola i huset, så det går i ørsmå slurker svak saft.

Hva i alle dager kommer denne svovellukten av? Er jo helt grusomt å kjenne på .

Saft er ikke det samme siden det ikke har så lav ph eller så høyt sukkerinnhold som Cola. Det hjelper mot væsketapet, dog.

Grunnen til at jeg anbefaler Cola er at den lave pH-en faktisk hjelper magesyren å balansere seg samtidig som at sukkeret gir litt næring i en periode hvor man ofte blir temmelig slapp. I tillegg er det væske og det skal man passe på med diarre.

Om du ikke blir kvitt svovelrapingen så kan det hende du har fått giardia eller magesårsbakterien. Da bør du ta en tur til lege og utredes.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 12-11-12, 23:03   #17331
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, da får jeg prøve å skaffe cola i morgen, hvis dette ikke gir seg. Blir spennende å se om jeg kan holde på det lille jeg spiser eller om det blir diare igjen. Har drukket litt buljong og det var godt med salt !

Hvis stinke rapene fortsetter i morgen så ringer jeg legen.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 12-11-12, 23:27   #17332
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

- og jeg lurr fortsatt på hvor vaffeljernet mitt er

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 13-11-12, 08:48   #17333
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

- og jeg lurr fortsatt på hvor vaffeljernet mitt er

I frysaren? Bak do? Loftet? Eg fann att nokre deksel eg har leita etter, i går... Dei var i kjøkenskapet saman med diverse teboksar. Kvifor dei har hamna der veit eg ikkje heilt...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 13-11-12, 08:50   #17334
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

I frysaren? Bak do? Loftet? Eg fann att nokre deksel eg har leita etter, i går... Dei var i kjøkenskapet saman med diverse teboksar. Kvifor dei har hamna der veit eg ikkje heilt...

Ja du sier noe
Kanskje vi har noen små nisser som synes det er moro å gjøre ap med oss ?
Først litt her, så litt hos deg, så så tilbake hit igjen. Hm.... lurer på hva det neste som forsvinner blir jeg

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 13-11-12, 10:53   #17335
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om jeg skal flytte sørover

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-11-12, 11:02   #17336
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg lurer på om jeg skal flytte sørover

Det er klart!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 13-11-12, 11:55   #17337
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg lurer på om jeg skal flytte sørover

Bare kom, her er det plass

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Gammel 13-11-12, 12:21   #17338
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-11-12, 13:00   #17339
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I dag er jeg bedre, men hadde samme smertene i magen i natt igjen. Helt oppe i magesekken, svir og brenner og ulmer. Vondt å ligge, vondt å bevege seg. var helt frustrert på slutten for jeg var så trett og ville sove, men så var det for vondt ...

Har ikke hatt mer idare, men det tar jo litt tid før det jeg spiste i går kommer gjennom.

Har ikke den grusome svovelrapen i dag.

Spørsmålet er likevel om jeg skal ringe legen og høre hva dette kan være for noe. Men noen time får jeg neppe.
Så er spørsmål to - skal jeg da prøve legevakten? de er veldig lite villige til å slippe folk til, og mener vi skal gå til fastlegen - selv om der ikke er ledige timer . Føler jeg trenger meg på.

Er redd disse smertene skal komme tilbake i natt. Og synes det er ubehagelig med smerter oppe i magesekken.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-11-12, 13:03   #17340
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kanskje: du kan ringe legen din og høre hva h*n mener er best. Kanskje får du en time, kanskje får du beskjed om noe annet. Jeg ville i hvert fall ringt og forhørt meg! God bedring!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-11-12, 13:14   #17341
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Har man ikke rett på akuttime hos fastlegen, da?

Jeg lurer forresten på. Jeg skal ta en 24 timers syremåling av magesyre, samt trykkmåling. Hvordan foregår dette i praksis?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-11-12, 14:04   #17342
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Har man ikke rett på akuttime hos fastlegen, da?

Jeg lurer forresten på. Jeg skal ta en 24 timers syremåling av magesyre, samt trykkmåling. Hvordan foregår dette i praksis?

jeg har svart deg i firetusentråden

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-11-12, 14:05   #17343
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

jeg har svart deg i firetusentråden

Ok! Løper dit, nuh!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-11-12, 14:13   #17344
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kanskje: du kan ringe legen din og høre hva h*n mener er best. Kanskje får du en time, kanskje får du beskjed om noe annet. Jeg ville i hvert fall ringt og forhørt meg! God bedring!

tok en tlf og de mente det var vanlig diare. Råttne egg stanken, den visste de ikke hva kom av.

Mener jeg hadde slike smerter oppe i magesekken før en gang, og da fikk jeg Nexium.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 13-11-12, 14:29   #17345
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

tok en tlf og de mente det var vanlig diare. Råttne egg stanken, den visste de ikke hva kom av.

Mener jeg hadde slike smerter oppe i magesekken før en gang, og da fikk jeg Nexium.

Mener jeg hadde det sånn da jeg fikk magekatarr en gang i tiden. Men jeg kom over denne tråden, kanskje noen gode tips og ideer der!?!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 13-11-12, 14:38   #17346
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Noen som vet om hvor de selger solide trenings strikker, typ til å henge opp i tak el for trening av hele kroppen...?
Gjerne nettbutikk.

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 13-11-12, 21:26   #17347
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Som jeg skrev i firetusentråden har jeg fått meg en oppvaskmaskin som tydeligvis ikke er beregnet på det norske markedet.
Det fantes kun monteringsanvisning og bruksanvisning på polsk, tysk og nederlandsk. Jeg pratet med Bosch Norge og det viser seg at modellen ikke selges i Skandinavia og det finnes ikke en gang bruksanvisning på engelsk
På det tidspunkt er jo allerede maskinen pakket ut og åpnet siden papirer og skruer og slikt lå iinni den.
Litt mailing frem og tilbake mellom firmaet jeg har kjøpt den fra gav med ei pdf fil med 30 sider bruksanvisning på en lignende modell, men ikke lik. Vel vi prøvde og få satt den på plass før vi ville montere på døra (helintegrert modell) og da viser det seg at den er så lav bak at det er umulig og la slange og ledninger gå fra oppvaskmaskin til skapet under vasken. Det må eventuelt bores hull helt med gulvet og så hull i metallplaten i bunnen av vask-skapet. Slangen vil få en rar knekk på den måten og gulvet i skapet vil selvsagt ikke lenger være tett om det lekker under vasken.
Videre har døren en veldig stram fjærbelastning som gjør døren vanskelig og åpne og umulig og la stå åpen mens man rydder inn/ut.
Jeg melder til selger at jeg vil heve kjøpet, men får beskjed om at da må maskinen leveres akkurat slik jeg fikk den.
Det er jo praktisk umulig siden den er åpnet og beslagene som skal settes på før den skyves på plass, er skrudd på.
Jeg føler meg lurt selv om selger påstår at alle Bosch er slik (noen som har Bosch og vet om dette stemmer? Altså at man ikke kan ha hull til slangene i veggen til skapet under vasken)
Kan jeg heve kjøpet selv om varen er åpnet?
Jeg hadde ingen mulighet for og finne ut hverken at produktet ikke omsettes i Skandinavia av Bosch eller at bruksanvisning og monteringsanvisning krever at man er stø i polsk, nederlandsk eller tysk.
Selvsagt kunne jeg målt på det tidspunkt hvor høyt det var ved uttaket til slangen, men dette er min tredje oppvaskmaskin på dette kjøkkenet, og det har aldri vært problem hverken med Husquerna eller Whirlpool, så det tenkte jeg ikke på.
Jeg har hatt oppvaskmaskin i tidligere boliger, og det har alltid vært hull i veggen til servantskapet.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 13-11-12, 21:37   #17348
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

jeg har riktignok ikke bosch, men det er slanger i veggen. ta kontakt med forbrukerrådet

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 13-11-12, 23:04   #17349
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg er ikke noe kaffemenneske. Liker ikke ren kaffe. Men jeg liker kaffe med smaker, som f.eks de som selges i slike porsjonsposer. Liker også kakao. Og te.

Ser at Dolce gusto maskinene har utrolig mange kapsler å velge mellom, med sjokoladesmak, kaffe mokka, med vanilje osv osv , altså ikke bare mørk kaffe.

Vurderer å invistere i en kapselmaskin, og googler som bare det for å hva som er best. Men da tar man ofte utgangspunkt i ren kaffe.

Har du dolce gusto og er du fornøyd med den, eller finnes andre merker som har like mange variasjonsmuligheter i smak?

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 14-11-12, 07:11   #17350
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Jeg er ikke noe kaffemenneske. Liker ikke ren kaffe. Men jeg liker kaffe med smaker, som f.eks de som selges i slike porsjonsposer. Liker også kakao. Og te.

Ser at Dolce gusto maskinene har utrolig mange kapsler å velge mellom, med sjokoladesmak, kaffe mokka, med vanilje osv osv , altså ikke bare mørk kaffe.

Vurderer å invistere i en kapselmaskin, og googler som bare det for å hva som er best. Men da tar man ofte utgangspunkt i ren kaffe.

Har du dolce gusto og er du fornøyd med den, eller finnes andre merker som har like mange variasjonsmuligheter i smak?

Jeg har dolce gusto maskin, og er kjempefornøyd
Vær bare obs på at alle de lattene, sjokolader,iste osv. er fulle av sukker.
Du finner næringsinnholdet på allt inne på siden deres

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no