Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 16-01-13, 23:11   #18326
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk Photo og Carisma :-)

Så det er på sin plass å få henne til å snakke med legen, og prøve å få noe behandling? Hun er jo overbevist om at paracett - DET er sterke greiene det .... men ser hun begynner å bli sliten av å gå med dette.

Hun trenger da ikke snakke med legen om dette. Det er bare å finne den nærmeste som har ledig time først og komme seg dit.
Finnes det røntgenbilder, bør hun kanskje ha med dem.
Det jeg reagerer på er at hun skulle ta paracet. Det vanlige er å foreskrive ibumetin(ibux),eller en kombinasjon, mot denne typen plager!

Nå vet ikke jeg hvor gammel bestemor er og hva slags sykdommer hun evnt har i tillegg, men lumbago kan ta tid, faktisk måneder og kanskje til og med år!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 16-01-13, 23:33   #18327
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Når Phelix var syk nå så betalte vi 8000 kr for behandling. Hvorfor kommer folk og sier at det er bortkasta penger?

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 16-01-13, 23:40   #18328
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når Phelix var syk nå så betalte vi 8000 kr for behandling. Hvorfor kommer folk og sier at det er bortkasta penger?

fordi de ikke har sånn kjærlighet for dyr som du har. unødvendig av dem å åpne munnen når de (mest sannsynlig) vet hvor glad du er i dyra dine. jeg synes ikke det var bortkasta og ville nok gjort detsamma selv!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 16-01-13, 23:50   #18329
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

fordi de ikke har sånn kjærlighet for dyr som du har. unødvendig av dem å åpne munnen når de (mest sannsynlig) vet hvor glad du er i dyra dine. jeg synes ikke det var bortkasta og ville nok gjort detsamma selv!

Kluten min.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg helst skulle latt pusen min dø, for å spare noen kroner...

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 16-01-13, 23:56   #18330
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når Phelix var syk nå så betalte vi 8000 kr for behandling. Hvorfor kommer folk og sier at det er bortkasta penger?

Noen mennesker er bare sånn. De forstår ikke at dyrene er så viktige for oss. Her har det blitt ganske mange tusenlapper de siste årene, og i tillegg har forsikring dekket veldig mye. Men det er totalt uaktuelt å ikke gjøre det som trenges når de er syke.

Brukte 4000 på å operere en rotte, som jeg var veldig glad i. Desverre så gikk ikke det bra, hun klarte det ikke. Og hadde jeg visst det hadde hun nok fått slippe. Men prognosene før operasjonen var veldig gode, og så lenge hun hadde livslyst og var supersosial, så fortjente hun den sjansen. dette sier jeg ikke til så mange, for de synes jo dette er helt sprøtt ..... men men ..

Har man dyr så skal de ha det bra, enten det er en pus, eller en kanarifugl :-)

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-01-13, 00:15   #18331
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Noen mennesker er bare sånn. De forstår ikke at dyrene er så viktige for oss. Her har det blitt ganske mange tusenlapper de siste årene, og i tillegg har forsikring dekket veldig mye. Men det er totalt uaktuelt å ikke gjøre det som trenges når de er syke.

Brukte 4000 på å operere en rotte, som jeg var veldig glad i. Desverre så gikk ikke det bra, hun klarte det ikke. Og hadde jeg visst det hadde hun nok fått slippe. Men prognosene før operasjonen var veldig gode, og så lenge hun hadde livslyst og var supersosial, så fortjente hun den sjansen. dette sier jeg ikke til så mange, for de synes jo dette er helt sprøtt ..... men men ..

Har man dyr så skal de ha det bra, enten det er en pus, eller en kanarifugl :-)

Nemlig! vi har brukt x antall penger på hamstere, marsvin, kanin, puser... Masse på fuglene våre... Siste regninga var på 500 på en fink som blei skremt og fikk en nerve i klem på nyttårsaften. Her er avliving siste utvei... Dyra er jo hele livet mitt.

Trist med rotta di.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-01-13, 00:29   #18332
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hun var så tam ! Kunne sitte lenge i nakken min, og satt ved siden av oss i sofakroken om kveldene. Tok mat forsiktig fra munnen vår, beit aldri hele sitt lille liv. Da hun mistet søsteren, så ble vi hennes flokk, og jeg savner henne veldig.

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 17-01-13, 00:36   #18333
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Siden jeg brakk skuldra får jeg med jevne mellomrom en lei betennelsesfølelse i den. Går det lenge nok går det nedover i armen. Svigerfar, fysioterapeuten, mener det er en kronisk betennelse pga plata og skruene inni der. Finnes det noe man kan gjøre med sånt, bortsett fra å trene? Når jeg trener med jevne mellomrom holder det seg borte. Nå får jeg ikke trent, pga ribbeinsbrist og here we go again.. Kommer det til å være sånn for alltid, siden visst ikke plate og skruer skal opereres ut?

Tar en grei mengde omega-3 hver dag. Holde meg stortsett unna omega-6.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo
Gammel 17-01-13, 07:22   #18334
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når Phelix var syk nå så betalte vi 8000 kr for behandling. Hvorfor kommer folk og sier at det er bortkasta penger?

Har dere ikke forsikring på dyrene deres?
Vi har lagt ut snart 50 000,- for den ene hunden(mye syk, ja), men har jo også fått igjen nesten alt, fordi vi selvføglelig har forsikret hundene!

Koster litt å forsikre også, men det er jo en fast utgift og ikke en plutselig regning man kanskje ikke har penger til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-01-13, 09:32   #18335
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Siden jeg brakk skuldra får jeg med jevne mellomrom en lei betennelsesfølelse i den. Går det lenge nok går det nedover i armen. Svigerfar, fysioterapeuten, mener det er en kronisk betennelse pga plata og skruene inni der. Finnes det noe man kan gjøre med sånt, bortsett fra å trene? Når jeg trener med jevne mellomrom holder det seg borte. Nå får jeg ikke trent, pga ribbeinsbrist og here we go again.. Kommer det til å være sånn for alltid, siden visst ikke plate og skruer skal opereres ut?

Tar en grei mengde omega-3 hver dag. Holde meg stortsett unna omega-6.

Kan ikke sånne plater og skruer opereres ut? Jeg fikk fjerna i leggen etter et brudd

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 17-01-13, 09:39   #18336
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ikke alle plater og skruer som kan opereres ut. Jeg har endel i venstre arm som de ikke tør ta ut.. Kirurgen er redd at nervene blir enda mer skadd da
Og når det gjelder dyr så tør jeg ikke tenke på hvor mange kr som har gått til veterinærer opp gjennom åra..
Men jeg hadde heldigvis forsikringer på alle! Kattungene som ble solgt var naturligvis også forsikret. Ellers så er jeg av den oppfatning at om man ikke har råd til uforutsette utgifter så bør du ikke ha dyr..

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;)
Gammel 17-01-13, 10:50   #18337
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hun trenger da ikke snakke med legen om dette.

Tror bare jeg har en automatikk-tankegang i det at man trenger henvisning, så man betaler egenandel og det ikke koster skjorta.

Carisma: Er det ille altså? Domus Atletica er jo ikke aktuelt skal jeg ha med kjæresten. Moren hans hadde vært på Tøyen-badet en torsdag halv tolv for ikke lenge siden, og det var knapt folk der, men hun har ellers ikke vært der på flere år, så hun visste jo ikke om det var vanlig. Så tidlig på morgenen er jo helt uaktuelt uansett.
Vi får vel bare prøve selv og se!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 17-01-13, 11:01   #18338
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Har dere ikke forsikring på dyrene deres?
Vi har lagt ut snart 50 000,- for den ene hunden(mye syk, ja), men har jo også fått igjen nesten alt, fordi vi selvføglelig har forsikret hundene!

Koster litt å forsikre også, men det er jo en fast utgift og ikke en plutselig regning man kanskje ikke har penger til!

Vi hadde forsikring, men den gjelder ikke lenger når katten har blitt ti år.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 17-01-13, 11:06   #18339
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på hvor humøret mitt har tatt veien... Sist sett i slutten av juleferien. Med det samme - kan noen sende hjem arbeidslysten?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 17-01-13, 11:11   #18340
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vi betalte 8000 i egenandel for og redde livet til kullbroren til Roberto, og omplasserte han deretter helt vederlagsfritt til dyrlegen som reddet livet hans. (Han og broren ble rivaler og slåss så blodet sprutet hver eneste gang de hadde sjansen)
DA ble det jammen mye prat om hvor idiotiske vi var.
Angrer ikke en prikk, hverken på at vi brukte så mye penger på ham eller at vi omplasserte ham uten betaling; hunden lever i dag et drømmeliv og er et høyt elsket medlem av familien sin.
Da storpuddeltispa fikk livmorbetennelse i sommer føk igjen tusenlappene. Ene dyrlegen (og en hel del mennesker i familien) mente vi var idioter som ville spandere penger på og fjerne livmoren hennes fordi hun var så gammel.
Hun blir ni år denne måneden, og vi ser frem til flere gode år sammen.
Mennesker som ikke har den kjærligheten til dyr, ville nok heller brukt pengene på noe annet, men for oss var det aldri et alternativ og la dyrene dø fordi vi ikke ville hjelpe.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 17-01-13, 11:33   #18341
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg lurer på hvor humøret mitt har tatt veien... Sist sett i slutten av juleferien. Med det samme - kan noen sende hjem arbeidslysten?

Jeg tror at både humøret mitt og arbeidslysta mi har rømt sammen ditt humør og arbeidslyst. Skal vi sette opp en dusør?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-01-13, 11:36   #18342
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Jeg lurer på hvor humøret mitt har tatt veien... Sist sett i slutten av juleferien. Med det samme - kan noen sende hjem arbeidslysten?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror at både humøret mitt og arbeidslysta mi har rømt sammen ditt humør og arbeidslyst. Skal vi sette opp en dusør?

Jeg kan slenge inn litt på den dusøren, altså! Humøret mitt kom tilbake da banken endelig fikk orden i sysakene, men arbeidslysten har vært borte siden nyttårsaften! Sikker på rømmen sammen med deres!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 17-01-13, 11:38   #18343
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Humøret kan det være jeg har fått, men arbeidslysten har jeg ikke sett noe til.......

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 17-01-13, 11:39   #18344
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg kan slenge inn litt på den dusøren, altså! Humøret mitt kom tilbake da banken endelig fikk orden i sysakene, men arbeidslysten har vært borte siden nyttårsaften! Sikker på rømmen sammen med deres!

Kanskje vi kan håpe på at arbeidslysta, sånn helt av seg selv, har funnet ut at den vil hospiterer hos Gerd?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-01-13, 11:44   #18345
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Humøret kan det være jeg har fått, men arbeidslysten har jeg ikke sett noe til.......

Tusen takk vakreste BenteR for humørprikken!
Tror det vil hjelpe!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 17-01-13, 11:46   #18346
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Når Phelix var syk nå så betalte vi 8000 kr for behandling. Hvorfor kommer folk og sier at det er bortkasta penger?

Dersom det hade vært et dyr som hadde vært så gammelt at det ikke hadde hatt lang tid igjen uansett hadde jeg ikke brukt mange tusen på et inngrep, men 10 år er ingen gammel katt så det kunne jeg nok gjort.

Jeg kjenner noen som brukte 10.000,- på et inngrep på en 10 år gammel hund, den hadde blitt veldig gammel det siste året synes jeg og vel - jeg hadde heller latt hunden slippe. Året etter avlivet de den fordi den var så gammel...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 17-01-13, 11:57   #18347
akas
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2011
Hvor: Ålesund
Alder: 70
Innlegg: 1.097
akas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt liktakas er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg tror at både humøret mitt og arbeidslysta mi har rømt sammen ditt humør og arbeidslyst. Skal vi sette opp en dusør?

Jeg kan være med på å høye dusøren! Ikke noe arbeidslyst og humør her heller.

__________________
akas journal
akas er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
Gammel 17-01-13, 11:59   #18348
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tusen takk vakreste BenteR for humørprikken!
Tror det vil hjelpe!

Tilsluttes.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 17-01-13, 12:02   #18349
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

dere kan få arbeidslyst av meg! jeg har i hauger og lass, men ikke fullt så mye å gjøre

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 17-01-13, 12:12   #18350
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg vil også ha humør og masse arbeidslyst - så tegn meg opp på dusørlista
(Mulig det er noe å finne på Finn.no )

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no