Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Tips til nybegynnere

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-09-09, 12:15   #176
andersendaniela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
andersendaniela er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Hei.. er helt ny her og jeg har tenkt til å begynne å spise mat med lite karbo... Men så dere snakket om en bok? er det en bok man kan kjøpe?

andersendaniela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo. Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 12:33   #177
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av andersendaniela, her.

Hei.. er helt ny her og jeg har tenkt til å begynne å spise mat med lite karbo... Men så dere snakket om en bok? er det en bok man kan kjøpe?

Boka det er snakk om, er nok "Slank med ketolyse"
Du kan lese om den her, og også bestille den.
Ellers har mange Meny- butikker ketolyse- produkter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 12:50   #178
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av andersendaniela, her.

Men så dere snakket om en bok? er det en bok man kan kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Boka det er snakk om, er nok "Slank med ketolyse"

Eller det kan være Fedon sine bøker, f,eks Fedons Metode, Atkins sin bok Slankerevolusjon (tror jeg den heter), eller Skaldeman, eller "Bedre uten brød"...

Det finnes mange forskjellige boker om lavkarbo

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 12:54   #179
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det finnes mange forskjellige boker om lavkarbo

Sant nok, men det er bare en av dem som omtales som "boka" her inne, så vidt jeg har sett, og det er Torkil sin!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 12:59   #180
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sant nok, men det er bare en av dem som omtales som "boka" her inne, så vidt jeg har sett, og det er Torkil sin!

I ketolyse-forumet så. Men før han kom på banen var som regel Boka med stor B Atkins sin (originalversjonen)

Og jeg syns egentlig det er litt synd at ketolyse-boka blir oppfattet som Boka, når det finnes så mye bra å lese, og så mange valg man kan ta. Nok av eksempler på de som leser den og får panikk... Selv begynte jeg med Fedon, og det hajlpt meg til å skjønne sammenhengene mye bedre.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:01   #181
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Fikk panikk av Atkins, jeg da!

Uansett er det mye litteratur å sette seg inn i. Bare å begynne der man føler seg mest hjemme!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 13:03   #182
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Uansett er det mye litteratur å sette seg inn i. Bare å begynne der man føler seg mest hjemme!

My point exactly!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 11:34   #183
andersendaniela
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 4
andersendaniela er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

takk for svar jeg bestilte slank med ketolyse og var veldig fornøyd har ikke lest hele enda men det hjalp meg hvertfall og det utrolige r at jeg har gått ned 1,8 kg på 3 dager enda jeg skulle ta den første uka for å se om jeghadde skjønt alt dumma meg ut å spiste en banan etter treninga her av gammel vane g den var det jo masse karbo i men alikevel har jeg gått ned 1,8 kg kjempe gøy og maten jeg lager er jo god!! Håper dette går bra videre og ha en fin dag alle sammen.. nå skal jeg på trening!!

andersendaniela er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo. Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 00:18   #184
Kin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 38
Kin er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

hei! jeg begynte på lavkarbo for ca tre uker siden, og plukker fortsatt tips. jeg følger ingen spesiell kur, eller innledningsfase, men har oppnådd resultater. jeg er ikke fryktelig overvektihg heller, men nok til at jeg vil gjøre noe.
jeg elsker jo kaffe! leste et sted at det øker insulinproduksjonen selv om det i prinsippet ikke er karbo i det. jeg er hekta på kaffe, og trenger minst en kopp for å "få kroppen i gang" om morra. jeg har fått tips om å drikke te i stedet, men jeg synes usukra te smaker... mig.... hva med honning? hvordan ligger det an? og er det virkelig så veldig ødeleggende med en kopp eller to kaffe når jeg ellers holder meg under 60 gram karbo om dagen?
huff, jeg skriver så lange spørsmål..!


Jeg drikker også vanvittig masse kaffe. Noen ganger kan det gå to liter på en dag. Går helt fint. Men det er jo noe du kan teste ut dersom du merker at du ikke går ned - prøve å gå ned på kaffe evt.

Kin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 06:58   #185
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Kin, her.

Jeg drikker også vanvittig masse kaffe. Noen ganger kan det gå to liter på en dag. Går helt fint. Men det er jo noe du kan teste ut dersom du merker at du ikke går ned - prøve å gå ned på kaffe evt.


kin, det inlegget er fra månete11, 2006

hun er supermoderator! tror hun vet det nå

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 08:05   #186
Kin
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 38
Kin er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

kin, det inlegget er fra månete11, 2006

hun er supermoderator! tror hun vet det nå

Hmm, et gammelt innlegg? - hvordan i all verden fant jeg det innlegget mon tro Moro
Ellers har jeg nok ikke så god kontroll på hvem som er supermoderator og ikke da.


Sist redigert av Kin : 23-09-09 kl 08:07. Årsak: .
Kin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 22:55   #187
sweet_midya
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 2
sweet_midya er på en erverdig vei
Red face

Sv: Tips til nybegynnere

Hei jeg er ny. Har lest litt men trenger deres hjelp

sweet_midya er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 18:21   #188
Paris
Seniormedlem
 
Paris sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Møre og Romsdal
Alder: 48
Innlegg: 812
Paris har en fantastisk aura rundt segParis har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av sweet_midya, her.

Hei jeg er ny. Har lest litt men trenger deres hjelp

Ja spør i vei

__________________


Paris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:51   #189
Seigrobill
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 9
Seigrobill er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Hvorfor skal man ikke veie seg mer enn en gang per uke? blir det feil å for eksempel veie seg "hver kveld" etc?

__________________


Seigrobill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:54   #190
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Å veie seg hver dag kan skape unødvendig stress og at en blir altfor opphengt i tallene den viser. Stress stopper vektnedgangen.

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 11:55   #191
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av Seigrobill, her.

Hvorfor skal man ikke veie seg mer enn en gang per uke? blir det feil å for eksempel veie seg "hver kveld" etc?

Det er bare en anbefaling!
Vekten variere mye i løpet av uken (salt i maten, mensen, eggløsning, treg mage....), så for å få et mest mulig realistisk og sammenlignbart resultet, bør man velge en dag i uken hvor vekten "teller"!

Mange blir dessuten så opphengt i vekten, at dagen blir ødelagt om man har lagt på seg 100g!

Jeg veier meg hver morgen (gammel vane), men det er kun torsdag jeg noterer vekten og lar meg påvirke av resultatet!

Det er best å veie seg om morgenen, etter toalettbesøk og før mat!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-10-09, 12:02   #192
Seigrobill
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 9
Seigrobill er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Jeg er med, høres fornuftig ut!

__________________


Seigrobill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 22:17   #193
kikkidi
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: London
Innlegg: 3
kikkidi er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Hei!
er helt fersk her inne, tenker det blir letter å leve lavkarbo når man har noen å diskutere det med. har klar meg helt fint første uka, har spist 20 gram karbo hverdag, følger en diett bok nå, så etter andre uke skal jeg langsomt begynne å spise mer karbo.
problemet er, jeg sprakk nettopp, har spist store mengder sjokolade å godis, bor i england, og fikk nettopp en stor melkesjokolade i posten, den var veldig vanskelig å motstå..
har tidligere vært sukkeravhengig, og har klart og kvitte meg med det, men nå etter jeg begynnte på lavkarbo har jeg kravet sukker kjempe masse, klarer ikke slutte tenke på sjokolade, har kjøpt lav karbo og sukkerfritt, men klarer fortsatt ikke slutte, noen som har gode tips for å ikke spise godis? eller noe som inneholder mye karbo som kan hjelpe meg?

Tusen takk! er veldig spent på å være medlem her, kanskje forandringene endelig kan begynne å ta plass, har vært tykk hele livet, og skal endelig gjøre noe med det!

kikkidi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 00:16   #194
jvb
Seniormedlem
 
jvb sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Kristiansand
Alder: 47
Innlegg: 634
jvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlysjvb er et fyrlys

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av kikkidi, her.

men nå etter jeg begynnte på lavkarbo har jeg kravet sukker kjempe masse, klarer ikke slutte tenke på sjokolade, har kjøpt lav karbo og sukkerfritt, men klarer fortsatt ikke slutte

Bra dårlig timing å få melkesjokolade i posten da :P

Ikke noe lett tips; men _min_ erfaring er at om jeg spiser sukkerfrie søte ting (uansett hva de er søtet med) så får jeg et sykt søtsug. Krom-tilskudd kan hjelpe visstnok.

Lykke til, du KAN klare dette men skjønner det er hardt i starten

__________________
You think it's FOOD you're eating?
jvb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: IF - LCKD Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 07:03   #195
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av jvb, her.

Bra dårlig timing å få melkesjokolade i posten da :P

Ikke noe lett tips; men _min_ erfaring er at om jeg spiser sukkerfrie søte ting (uansett hva de er søtet med) så får jeg et sykt søtsug. Krom-tilskudd kan hjelpe visstnok.

Lykke til, du KAN klare dette men skjønner det er hardt i starten

pluss(+) at sukkerfritt sjokoladene er ca det samme som ekte sjokolader..

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 07:31   #196
Margrethe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Berkeley, USA
Innlegg: 436
Margrethe er ny på veien

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av SunnhetMedSirrup, her.

pluss(+) at sukkerfritt sjokoladene er ca det samme som ekte sjokolader..

Det er vel individuelt. Jeg reagerer ingenting på maltitol...

Margrethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Gammel 04-11-09, 15:54   #197
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tips til nybegynnere

Hei. Jeg er nybegynner.D.v.s. at jeg har fulgt diettet i 14 dager og gått ned 2,5 kilo. Synes det er lite, men er sta og kommer til å fortsette. Jeg trodde apartam var godkjent på Atkins? Og sukkerfri gele? Det har jeg spist et par ganger... Jeg savner en ting i dietten, mitt daglige eple... Og flere grønnsaker. Hvilke grønnsaker kan jeg plusse på issalaten min? Blir litt hystrisk for å få i meg noe jeg ikke skal ha.

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:13   #198
MatGlad!
Juniormedlem
 
MatGlad! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 43
Innlegg: 13
MatGlad! er på en erverdig vei

Sv: Tips til nybegynnere

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny på denne nettsiden, men har aktivt slanket meg siden oktober. Det er gått veldig bra Ernæringsfysiologen jeg har pratet med tispset meg om denne nettsiden. Og etter å ha lest litt om de forskjellige diett-typene har jeg kommet frem til at jeg nok skal følge lavkarbodietten. Men jeg er veldig forrvirret når jeg leser erfaringer fra andre. Det er mye fett synes jeg i mange av de oppskriftene jeg har sett på.. Har tenkt å bruke flere av de, men at jeg bytter ut til magrere produkter.

Det blir vel ikke feil det? Får nok i meg nok fett likevel, tror jeg!
Trenger råd så jeg kommer ut av denne forrvirrede tilstanden jeg befinner meg i nå..

Hilsen MatGlad!

MatGlad! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LavKarbo Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 11:47   #199
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av MatGlad!, her.

Hei alle sammen!

Jeg er helt ny på denne nettsiden, men har aktivt slanket meg siden oktober. Det er gått veldig bra Ernæringsfysiologen jeg har pratet med tispset meg om denne nettsiden. Og etter å ha lest litt om de forskjellige diett-typene har jeg kommet frem til at jeg nok skal følge lavkarbodietten. Men jeg er veldig forrvirret når jeg leser erfaringer fra andre. Det er mye fett synes jeg i mange av de oppskriftene jeg har sett på.. Har tenkt å bruke flere av de, men at jeg bytter ut til magrere produkter.

Det blir vel ikke feil det? Får nok i meg nok fett likevel, tror jeg!
Trenger råd så jeg kommer ut av denne forrvirrede tilstanden jeg befinner meg i nå..

Hilsen MatGlad!

Vil absolutt anbefale deg å lese deg opp på de ulike variantene av lavkarbo og følge èn variant.
Å bytte ut med magrere produkter blir helt feil, kroppen skal ha fett som brennstoff, får den for lite er det stor mulighet for at kroppen går over på sparebluss og holder på kiloene
Selv går jeg på ketolyse og følger boka "slank med ketolysekuren" av Dr. Torkil Andersen. Boka er lett å forstå, prosessen er godt forklart og oppskriftene gode
Lykke til !

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 16:46   #200
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Tips til nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av MatGlad!, her.

Det er mye fett synes jeg i mange av de oppskriftene jeg har sett på.. Har tenkt å bruke flere av de, men at jeg bytter ut til magrere produkter.

Det blir vel ikke feil det? Får nok i meg nok fett likevel, tror jeg!
Trenger råd så jeg kommer ut av denne forrvirrede tilstanden jeg befinner meg i nå..

Hilsen MatGlad!

Den største utfordringen er rett og slett å snu alt du trodde du visste på hodet!
Vi er ikke redd for fett her inne, vi er livredde karbohydrater!
Bytter du ut fettet med magrere alternativer, vil du som Charlott sier, kunne oppleve at kroppen protesterer og tviholder på kiloene.

Jeg vet det kan høres helt feil ut og strider mot alt vi tidligere har lært om hva som har gjort oss feite. Men poenget er at lavkarbo/ketolyse virker utrolig bra, om man følger opplegget.

Å lage sitt eget opplegg fungerer for noen, men da er det også mye vanskeligere å finne ut av det om det ikke funker.
Velger du å følge en spesiell kostholdsfilosofi og holder deg til den, er fallgrubene færre og det er lettere å finne ut hva man eventuellt gjør feil!

Her er noe du burde lese gjennom:
ER fett og ketose farlig?
LCHF på 3 minutter

Masse lykke til!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar

Emneord
nybegynner


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Mål! HP Generell diskusjon 44 12-12-09 15:00
Sukker - en ulv i fåreklær HP Artikler 15 03-04-09 09:23
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34
Noen tips om Atkins-isen? Får det ikke til! donjuanwannabe Kake/dessert og snacks 4 27-02-04 14:44
Vårt kosthold ser ut til å bli mer anerkjent Skorpia Lavkarbo generelt 3 23-02-04 21:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no