Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Julistarternes veietråd!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-07-10, 18:51   #51
raindew
Medlem
 
raindew sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Innlegg: 101
raindew er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Bonsai, her.

Jeg begynte på torsdag forrige uke, men er fra tidligere er jeg vant med å ha veiedag på fredager, og det har jeg lyst til å fortsette med. Likevel måtte jeg jo opp på vekta i dag (hjemme hos mine foreldre, og ikke vekten jeg vanligvis bruker).

Resultatet er ned 2,8 kilo første uke. Etter hva jeg har erfart før, så har vekten her jeg er nå vært "slemmere" enn vekten jeg har hjemme, så det blir spennende å veie seg på riktig vekt i morgen.

Uansett: 2,8 kilo på en uke! Jeg er overveldet (selv om det sikkert er mye vann... men det tenker vi ikke på. Det her er jo kjempemotiverende).

I tillegg: kroppen føles bedre! Jeg kjenner kroppen min bedre allerede nå, og jeg kjenner allerede signaler om hva kroppen liker og ikke liker, hvor jeg tidligere ikke har kjent noe som helst (høy som jeg var på karbohydrater). Ikke er jeg oppblåst, og da jeg var på tur med en venninne i går, og vi var langt unna butikker og jeg ble sulten så fikk jeg meg en ny overaskelse. Og bare på EN uke!
Tidligere, når jeg ble sulten, så ble hele kroppen sulten. Jeg ble humørsyk, kvalm og mistet all energi og orket ingenting lenger. I går var likevel humøret oppe, og hadde masse energi. Eneste som gjorde at jeg kjente sulten var at magen begynte å bråke og gjøre vondt. At ingen har fortalt meg dette her tidligere...

2,8kg på en uke??? flinking! det går saaakte med meg, men så har jeg skeiet ut litt med drikking i helgene og da...

jeg er også kjempeoverrasket over de positive effektene lavkarbo har. føler meg så pigg og fornøyd og og og!

__________________

startvekt 11/7: 77.6kg --- 03/09: 74,6kg (pause) NY startvekt: 07/10: 77.5kg... jeg prøver igjen Min journal
raindew er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 07:14   #52
Tomsverden
Medlem
 
Tomsverden sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Asker/Oslo
Alder: 41
Innlegg: 190
Tomsverden er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Fredager er mine veiedager, for da kan jeg ta helg med noe mer (bær og kesam f.eks..)

Idag er det fredag og vekten var på 96,4kg altså 1,6 ned fra tirsdag

Tomsverden er avlogget   Min kostholdsfilosofi: PSFM - Egen definert! Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 08:13   #53
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Vekta har gått opp fra torsdag 104,6 til i dag fredag 105,1.
Jeg er fullstendig klar over hva det kommer av; lite fett de siste dagene, lite vann siste uken samt inaktivitet grunnet ankelen. Det måtte komme én gang. Jeg tar det ikke så tungt i dag, prøver i alle fall. Knaller til med baconsvor til frokost og eggesalat til lunch. Får feite på noe godt til middag, da.

Vært våken og stresset i hele natt grunnet et forferdelig tordenvær i Nordland (Bodø, for å være nøyaktig), og lite søvn påvirker vannbalansen, right? There's always an excuse

I dag er det jo fredag- da tillater jeg med en liten tab x-tra

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 08:15   #54
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

jaja, jeg måtte kjøpe ei ny vekt og den veide 1.5 mer enn den andre - det var skuffende..men men jeg begynner bare på nytt. Har også valgt fredag som veiedag istedenfor mandager

start vekt - 12/7: 88 kg
veiedag fre - 30/7: 84,8 kg (-3.2)

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 08:19   #55
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Vekta har gått opp fra torsdag 104,6 til i dag fredag 105,1.
Jeg er fullstendig klar over hva det kommer av; lite fett de siste dagene, lite vann siste uken samt inaktivitet grunnet ankelen. Det måtte komme én gang. Jeg tar det ikke så tungt i dag, prøver i alle fall. Knaller til med baconsvor til frokost og eggesalat til lunch. Får feite på noe godt til middag, da.

Vært våken og stresset i hele natt grunnet et forferdelig tordenvær i Nordland (Bodø, for å være nøyaktig), og lite søvn påvirker vannbalansen, right? There's always an excuse


I dag er det jo fredag- da tillater jeg med en liten tab x-tra

Stakkars, det høres ikke ut som du har det så godt for tiden..hang in there sweets det går bedre etter hvert. Høres ut som du vet akkurat hva du skal gjøre, så prøve å droppe stresset, det hjelper i hvert fall ikke! Trust me, det er ingen som vet det bedre enn meg Prøv å ha en god dag og kos deg over helgen. God bedring!!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 10:37   #56
lurveknotten
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Østfold
Alder: 47
Innlegg: 12
lurveknotten er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

18 dager inn i kuren og 3.4 kilo mindre enn jeg startet. Og hele 11 cm mindre rundt det tjukkeste partiet på magen. Det er jeg kjempefornøyd med!!

__________________


lurveknotten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 11:55   #57
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.


I dag er det jo fredag- da tillater jeg med en liten tab x-tra

Er det flere her som drikker brus? Jeg er totalt avhengig av pepsi max. Har kuttet veldig ned, men det blir 1 eller 2 halvlitere pr dag. Vekta går jo ned, men får dårlig samvittighet likevel, for det kunne jo hende at jeg gikk ned mer om jeg ikke drakk brus i det hele tatt... Erfaringer med dette anyone?

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 21:42   #58
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Hatt total utskeielse på lakris i dag (hele fire stykk lakris-biter i en sånn ny pose, 10 kh på fem stykker) i tillegg til salat. Dog, vekta økte 500 gram og har stått stabil på 105,1 siste to døgn. Det er også greit. Må stabiliseres. Har jo rast ned 6,5 kg på to uker, kan jo ikke forvente annet.

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 22:10   #59
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Hatt total utskeielse på lakris i dag (hele fire stykk lakris-biter i en sånn ny pose, 10 kh på fem stykker) i tillegg til salat. Dog, vekta økte 500 gram og har stått stabil på 105,1 siste to døgn. Det er også greit. Må stabiliseres. Har jo rast ned 6,5 kg på to uker, kan jo ikke forvente annet.

Gratulerer med de 6,5 kg søta, det er jo fantastisk! Håper du ikke stresser over dine ene "kose" dagen, begynner på nytt i morgen!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-08-10, 22:52   #60
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Trengte absolutt en slik dag med null stress og det å kunne unne meg en ekstra salt lakris-bit på bilturen. Falt ikke ut av ketose og har også gått enda litt mer ned i vekt. 100 gram til og tallet blir totalt 7 kg på tre uker.
Antar at jeg blir straffet på et tidspunkt i og med at jeg har gått ned en del i startfasen, og blir vel å stå lenge på platå, men bare det skjer når jeg er under 100 kg!! *håpe*

Hvordan går det med dere andre?

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 07:03   #61
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Start vekt uke 28: 88 kg
uke 31: 84.4 kg
minus 3.6

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 08:17   #62
Maileno
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 4
Maileno er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Startdato : 26.7.10
Startvekt : 86,3 kg
uke 31 : 85,3

Maileno er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nybegynner Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:35   #63
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Er det flere her som drikker brus? Jeg er totalt avhengig av pepsi max. Har kuttet veldig ned, men det blir 1 eller 2 halvlitere pr dag. Vekta går jo ned, men får dårlig samvittighet likevel, for det kunne jo hende at jeg gikk ned mer om jeg ikke drakk brus i det hele tatt... Erfaringer med dette anyone?

Jeg drikker brus så å si hver dag.
Jeg bruker Cola Free fra FirstPrice (billigbillig), den har 0,1 kbh pr 100g.
Stort sett går det halvannen liter på meg og gubben, og denne hjelper til å dempe søtsuget. Har gått på ketolyse i en uke, og resultatet har IKKE latt vente på seg.

Husk at noe av meningen med en lavkarbokur er at du faktisk SKAL kose deg litt, og om Pepsi Max hjelper deg til å holde deg på matta i fht utskeielser på karbohydrater, er dette ikkenoe å ha dårlig samvittighet for at all!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 10:44   #64
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Jeg drikker brus så å si hver dag.
Jeg bruker Cola Free fra FirstPrice (billigbillig), den har 0,1 kbh pr 100g.
Stort sett går det halvannen liter på meg og gubben, og denne hjelper til å dempe søtsuget. Har gått på ketolyse i en uke, og resultatet har IKKE latt vente på seg.

Husk at noe av meningen med en lavkarbokur er at du faktisk SKAL kose deg litt, og om Pepsi Max hjelper deg til å holde deg på matta i fht utskeielser på karbohydrater, er dette ikkenoe å ha dårlig samvittighet for at all!


Fullstendig enig! Men for livsstilsendringens del kan det for senere anledninger være greit å begrense tillatelsene til slike produkter. Muttern for eksempel datt ut av ketose pga. Pepsi Max - for det er visstnok meget indidivuelt om kroppen takler det i en slik kur. For meg går det helt fint med slike ting, men begrenser meg til helgen, for å gjøre litt ekstra stas på det hele

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 12:57   #65
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Ja, derfor jeg er bekymret (falle ut av ketose). Har lest alt med koffein og kunstig søtning kan ha en dårlig effekt i verste fall. Men som Mallilen sier demper det suget etter noe godt, så jeg skal prøve å unne meg litt, men fortsatt trappe ned. Har også lest at kvinner som drikker mye pepsi max o.l. er i større risiko for osteoporose, og sikkert mye annet kjipt og.

I går var jeg i Sverige og kjøpte masse lavkarbogodt! Kjekt å ha i skapet i tilfelle jeg måååå ha noe.

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 13:04   #66
privi
Medlem
 
privi sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Randaberg
Alder: 51
Innlegg: 324
privi er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Mine tall

Startet lavkarbo 27.07.2010
Veidag tirsdag

27.07.2010 127 kg
03.08.2010 124,6 kg -2,4
10.08.2010 121,2 kg -3,4
17.08.2010 121,1 kg -0,1
24.08.2010 120,7 kg -0,4

totalt - 6,3 kg

__________________

Sist redigert av privi : 24-08-10 kl 08:43. Årsak: redigering
privi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:41   #67
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Ja, derfor jeg er bekymret (falle ut av ketose). Har lest alt med koffein og kunstig søtning kan ha en dårlig effekt i verste fall. Men som Mallilen sier demper det suget etter noe godt, så jeg skal prøve å unne meg litt, men fortsatt trappe ned. Har også lest at kvinner som drikker mye pepsi max o.l. er i større risiko for osteoporose, og sikkert mye annet kjipt og.

I går var jeg i Sverige og kjøpte masse lavkarbogodt! Kjekt å ha i skapet i tilfelle jeg måååå ha noe.

Lyst til å utdype? Skal til EU i efta eller i morgen, så er det noe godis jeg KAN ta med heimatt vil jeg høre om det!

Sitter her og verker etter noe godt, faktisk så ille at jeg nettopp var og tømte ut resten av sjokomelkpulveret i do
Bare for å være på den sikre siden....

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 14:44   #68
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg hadde kjøpt med ei eske med IFA i morges, men kjente at jeg holdt på å gå amok!
Fikk kollegaen min til å gjemme skuffnøkkelen min, så nå sitter jeg her å tripper!

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:03   #69
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Julistarternes veietråd!

Åh, og jeg VET det ligger Läkerol Giants her en eller annen plass

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:09   #70
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av sandramor, her.

Jeg hadde kjøpt med ei eske med IFA i morges, men kjente at jeg holdt på å gå amok!
Fikk kollegaen min til å gjemme skuffnøkkelen min, så nå sitter jeg her å tripper!

Fribol-drops fra apoteket hjelper meg når jeg er skikkelig skjesken.
Holder ofte med bare et par stykker for å komme over kicket.
Finnes i mange forskjellige smaker, og er jo "lov" for oss (helst i mindre mengder).

Eller så visper jeg litt krem med litt flytende natreen, og knuser 50g frosne bringebær som jeg har oppi. Det er godt, og da kommer jeg over søtsug-kicket.
Bedre å gjøre noe med det, enn å slite med søthunger, for meg.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 15:51   #71
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Lyst til å utdype? Skal til EU i efta eller i morgen, så er det noe godis jeg KAN ta med heimatt vil jeg høre om det!

Sitter her og verker etter noe godt, faktisk så ille at jeg nettopp var og tømte ut resten av sjokomelkpulveret i do
Bare for å være på den sikre siden....


Jeg er skeptisk....
har lest om for mange som melder at de blir vanvittig gærne i magen av svensk sukkerfritt godis....
.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 16:48   #72
boca
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 25
boca er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Jeg startet Mandag 26 Juli,har da veiedag mandag.
Har faktisk gått ned 3,4 kg!
Har stått stille de tre siste dagene, men har kost meg med litt brus og lavkarbo sjokolademousse i helgen, så tror det var det! Må nok være litt flinkere framover, hehe. Men er veldig fornøyd, har stått i mot mange fristelser

1/8: (1 uke): -3,4
8/8 (2 uker): -4,6 kg (-1,2)
15/8 (3 uker): -5,2 kg (-0,6). Over halvveis til første delmål. Det går lettere for hver dag, prøver masse nye ting, og koser meg. Ser forandringer daglig omtrent, noe som er bra (Ellers hadde jeg blitt litt umotivert ) hehe. Er fornøyd med en halv kilo eller mer hver uke.

__________________
-6,3 kg på seks uker
Over halvveis til første delmål, -10 kg

Sist redigert av boca : 15-08-10 kl 10:43.
boca er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:23   #73
VicFriKen76
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 4
VicFriKen76 er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Har gått ned 3 kg på en uke Fornøyd med det ja

VicFriKen76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:32   #74
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av unaturligslank, her.

Ja, derfor jeg er bekymret (falle ut av ketose). Har lest alt med koffein og kunstig søtning kan ha en dårlig effekt i verste fall. Men som Mallilen sier demper det suget etter noe godt, så jeg skal prøve å unne meg litt, men fortsatt trappe ned. Har også lest at kvinner som drikker mye pepsi max o.l. er i større risiko for osteoporose, og sikkert mye annet kjipt og.

I går var jeg i Sverige og kjøpte masse lavkarbogodt! Kjekt å ha i skapet i tilfelle jeg måååå ha noe.

Kjøpte du smågodt i løsvekt? Vær obs på enorme magesmerter med påfølgende diaré. De fleste jeg kjenner som har spist dette har reagert på det, men det trenger jo ikke gjelde alle.

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 19:49   #75
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Julistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Fribol-drops fra apoteket hjelper meg når jeg er skikkelig skjesken.
Holder ofte med bare et par stykker for å komme over kicket.
Finnes i mange forskjellige smaker, og er jo "lov" for oss (helst i mindre mengder).

Eller så visper jeg litt krem med litt flytende natreen, og knuser 50g frosne bringebær som jeg har oppi. Det er godt, og da kommer jeg over søtsug-kicket.
Bedre å gjøre noe med det, enn å slite med søthunger, for meg.

Jeg faktisk pisker fløte med noen dråper wild berries funlight, smaker kjempe godt og ha det over noen få blåbær....det er en kjempe dessert for meg!

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Veietråd for 30+gruppen Supramundane Mer enn 30 kg overvekt 2235 17-03-15 20:38
Julistarternes tråd Mizzme Ketolysekuren 326 26-07-11 19:31
Lørdag-veietråd supha Fysisk og mental helse 2 09-06-10 23:49
~ Juli - veietråd ~ Frk.Sunshine Ketolysekuren 91 08-02-10 09:23
Veietråd Lil@ Mer enn 30 kg overvekt 1 02-07-07 00:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no