Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Kake/dessert og snacks

Perfekt sjokoladekake, nam nam

Kake/dessert og snacks Her kan du poste dine lavkarbo-oppskrifter av desserter, snacks, lavkarbokaker og andre lavkarbovennlige godterier.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-02-11, 13:42   #51
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Jeg skal feire ettårsdagen til dattera mi i dag. Har baka denne. Men jeg lagde den som muffins da. Fikk 7 SVÆÆRE muffins av denne røra. Dvs ca 2 karb pr stk. Har ikke sjangs til å spise mer enn en

Etter de har stått i kjøleskapet i hele natt har de nesten blitt brownies konsistens. Litt kompakt og seig. Men du dæven døtte så god. Nam nam I'm lovin this recepie

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 13-02-11, 23:15   #52
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Ja, de var nok knallgode kan eg tenke meg Det var den her og Gikk ned på høykant. Tom de som kom på besøk. Så tok jeg resten med på jobb, så de som er interressert fikk smake og de kunne ikke tro at dette var noe sunt :P hehe..

Stekte den i 24 cm rund form ja Ble perfekt høyde på den da for min del Kan nok stekes i mindre og, blir nok høyere da

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:55   #53
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Jeg skal feire ettårsdagen til dattera mi i dag. Har baka denne. Men jeg lagde den som muffins da. Fikk 7 SVÆÆRE muffins av denne røra. Dvs ca 2 karb pr stk. Har ikke sjangs til å spise mer enn en

Etter de har stått i kjøleskapet i hele natt har de nesten blitt brownies konsistens. Litt kompakt og seig. Men du dæven døtte så god. Nam nam I'm lovin this recepie

Hvor lenge stekte du de som muffins, og hvor mange grader ?

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 14:57   #54
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av TrineG, her.

Hvor lenge stekte du de som muffins, og hvor mange grader ?

Stekte dem i ca 18-20 minutter. 180 grader midt i ovnen.

Brukte en tannpirker og så at det ikke ble med noe deig opp igjen etter jeg hadde stukket dem

Husker når jeg lagde kaka at jeg måtte bruke bakepapir over så den ikke sku bli brent på toppen. Men slapp det på muffinsene.

De ble uuuuuuutrolig gode Nam nam nam nam!!! hehe

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 15:26   #55
TrineG
Medlem
 
TrineG sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Innlegg: 280
TrineG er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Stekte dem i ca 18-20 minutter. 180 grader midt i ovnen.

Brukte en tannpirker og så at det ikke ble med noe deig opp igjen etter jeg hadde stukket dem

Husker når jeg lagde kaka at jeg måtte bruke bakepapir over så den ikke sku bli brent på toppen. Men slapp det på muffinsene.

De ble uuuuuuutrolig gode Nam nam nam nam!!! hehe


Da skal jeg lage disse. Med glasur av sukkerfri hvit sjokolade og philiadelphiaost

TrineG er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:31   #56
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel
Smile

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Kaka + smørkrem blir totalt 15 kh. Om du deler den på 8 realle stykker, og da er det skikkelig realle biter altså, haha. Så er det UNDER 2 kh pr stk. Jøje meg, er nesten så jeg ikke fatter at det blir laga sånne typer sjokoladekaker med sukker.

Må nok engang få takke TS

ang den sukrinmelisen: Jeg kjøpte det i tro og håp om at det skulle være greit å bruke. Men så sjekket jeg Kh innholdet og ble megaskuffa! Men ser nå at du bruker det og ikke teller kh-innholdet i det... Er det forskjell på kh av sukkerarter og sukkeralkoholer?

Hilsen "ferskingen"

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 12:50   #57
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av surflover, her.

ang den sukrinmelisen: Jeg kjøpte det i tro og håp om at det skulle være greit å bruke. Men så sjekket jeg Kh innholdet og ble megaskuffa! Men ser nå at du bruker det og ikke teller kh-innholdet i det... Er det forskjell på kh av sukkerarter og sukkeralkoholer?

Hilsen "ferskingen"

Stemmer, sukkeralkoholer skal trekkes fra, eller ikke regnes med. Søker du på forumet her står det mye om sukkeralkoholene

Og sukrin er ett sukkeralkohol

marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 14:21   #58
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Halleluja!

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 15:35   #59
surflover
Medlem
 
surflover sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 282
surflover er en juvelsurflover er en juvelsurflover er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Nå står kaka mi i ovnen... GLEDER meg til å sette tenna i denne!
Hvis kaka lever opp til forventningene, så skal den få en egen side i oppskriftsboken min, ja!

surflover er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysen gikk ikke - nå LAVkarbo Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:13   #60
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Jeg har ikke flytende Natren, er det noen spesiell grunn til at dette er med?

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 18:53   #61
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Shadow, her.

Jeg har ikke flytende Natren, er det noen spesiell grunn til at dette er med?

Jeg bruker ikke kunstig søtning, så jeg bare droppa det. ble søt nok for meg

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:21   #62
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Shadow, her.

Jeg har ikke flytende Natren, er det noen spesiell grunn til at dette er med?

Jeg har en kake stående i ovnen nå, uten natreen for jeg bruker svært lite kunstig søtning. Det lukter knallgodt i alle fall og røra var god! Er veldig spent på hvordan den blir.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 20:25   #63
Kiro
Medlem
 
Kiro sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sogndal
Alder: 32
Innlegg: 372
Kiro er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Lagde dem nå i sted, og var ganske fornøyd. Men... familien de var selvfølgelig ikke enig. "den var ikke god, hadde sikkert vært bedre med sukker"... De er så skeptisk, så skulle aldri ha sagt at det var lavkarbo.

Men jeg er fornøyd!

__________________

Kiro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 21:02   #64
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Lagde dem nå i sted, og var ganske fornøyd. Men... familien de var selvfølgelig ikke enig. "den var ikke god, hadde sikkert vært bedre med sukker"... De er så skeptisk, så skulle aldri ha sagt at det var lavkarbo.

Men jeg er fornøyd!

Lille Gubben er skikkelig søtmons, han syntes kaka var grei nok, men ville gjerne hatt en eller annen søt krem eller glasur. Og jeg er enig. Så i morra kjøper jeg en sukkerfri sjokolade som jeg lager sjokoladesmørkrem av og kliner oppå. Det må da bli bra! For jeg har mine tvil om smørkrem av sukrin... Sukrin er ikke alltid like godt.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/

Sist redigert av TrillTrall : 17-02-11 kl 21:02. Årsak: Skrivefeil.
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 10:57   #65
Shadow
Medlem
 
Shadow sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Sør-Odal
Innlegg: 85
Shadow er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Kiro, her.

Lagde dem nå i sted, og var ganske fornøyd. Men... familien de var selvfølgelig ikke enig. "den var ikke god, hadde sikkert vært bedre med sukker"... De er så skeptisk, så skulle aldri ha sagt at det var lavkarbo.

Men jeg er fornøyd!

Nei du burde ikke si at det er lavkarbo før de andre har smakt, lett å bli forutinntatt hvis man vet at det er noe spesielt.

Nå skal jeg teste om dette kan bli bursdagskaken min

__________________

Det går litt trått nå


Shadow er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 20:39   #66
swimzy
Medlem
 
swimzy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oppland
Alder: 42
Innlegg: 343
swimzy er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

skal prøve å lage disse som muffins nå Men jeg liker ikke kaffe så kuttet ut det og hadde i litt mer melk

__________________
Begynner på nytt igjen!




Sist redigert av swimzy : 18-02-11 kl 21:11.
swimzy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: prøver meg på Sofie Hexeberg Svar med sitat
Gammel 18-02-11, 21:30   #67
Ildern
Medlem
 
Ildern sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 179
Ildern er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Herlig! Jeg har alt som skal til, bortsett fra gummen, men ser at det går bra lell. Da blir det sjokokake i morgen.

__________________


Ildern er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach- i bunn og i grunn Svar med sitat
Gammel 27-02-11, 09:38   #68
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 53
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

OMG!!! Lagde denne i går, med Marjusen sin smørkrem (en blanding mellom de to oppskriftene i denne tråden). Veeeeeeldig god syns både jeg og Mannen (bortsett fra at Sukrinen/sukrinmelisen "svir" litt i munnen...)

Lurer på en ting; kan man bytte ut mandelmel med kokosmel? Min mor tåler ikke mandler, og det hadde jo vært stas med en kake hun også kunne spise...

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 14:46   #69
Minnepinna
Medlem
 
Minnepinna sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Sørumsand
Alder: 61
Innlegg: 231
Minnepinna er på en erverdig vei

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Hva er krm???

__________________

Minnepinna sin journal


Minnepinna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 14:49   #70
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Minnepinna, her.

Hva er krm???

Kryddermål

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 19:15   #71
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Nå har jeg fått kjempelyst på kake !!! Men det står ikke hvordan man skal lage den

Hva skal blandes med hva, og tilsettes først og sist, og hva skal varmes, og smeltes og moses og røres og ............

Jeg har null peiling på slikt, må ha det inn med teskje trinn for trinn

Så jeg trenger en oppskrift

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 28-02-11, 22:02   #72
misslinda
Medlem
 
misslinda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Hardanger
Alder: 40
Innlegg: 476
misslinda er en juvelmisslinda er en juvelmisslinda er en juvel

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Nå har jeg fått kjempelyst på kake !!! Men det står ikke hvordan man skal lage den

Hva skal blandes med hva, og tilsettes først og sist, og hva skal varmes, og smeltes og moses og røres og ............

Jeg har null peiling på slikt, må ha det inn med teskje trinn for trinn

Så jeg trenger en oppskrift

Hiv alt sammen i en skål og rør :P hehehe.. Kan ikke gå galt

__________________
Har lagt på meg ca 15 kg.
De skal av pluss 10 kg til
misslinda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 01:39   #73
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

HELT NYDELIG! Lagde denne i brødformen da den er lett å ta med på jobb. Brukte 60 gr mandelmel og 40 gr grovhakkede mandler (litt ekstra fiberhusk og JBM). Saftig og herlig. Kan bruke dette som den er eller som sjokoladekake med fyl!!!!
TAKK!!!


Opprinnelig lagt inn av Alynna, her.

I går, etter å ha handlet min første sukrinpose, fikk jeg skikkelig lyst til å se om jeg fikk til noe som minnet om sjokoladekake. Jeg har ikke spist kake på et halvt år nå.

Jeg tenkte at det kom til å bli beskt, ikke søtt nok, eller for tungt siden det kunne være vanskelig å binde kaken sammen med slikt som inneholder mye proteiner og fett.

Etter å ha lest gjennom utallige oppskrifter, der noen har virket for mørke, noen for fete, sure, etc, så kom jeg frem til at malte mandler måtte være genialt pga konsistensen som jeg kjenner fra andre kaker. Jeg valgte å male mandler selv med skallet på, pga at fiberet gir stabilitet og holder på væske, og det er mye billigere enn mandelmel (hele mandler i løsvekt koster 38 kr/kg på Rimi). en annen fordel er at mandler har en slags "naturlig sødme" i seg.

Egg var en selvfølge pga bakeegenskaper...

Jeg har ikke skjønt hvorfor folk bruker sjokoladeplater i lavkarbokaker. Ok, sjokolade smaker mye mye bedre enn kakao i rå form. Og, ja, sjokoladeplater har en hensikt i normale kaker som er tørrere, der sjokoladen godt kan ha samme bakefunksjon som smør, i tillegg til smaken (fettet gjør kaken mer saftig). Her strever jeg etter det motsatte. Jeg kan bruke så mye smør jeg bare vil, men trenger noe som har bakeegenskaper mer som mel. I tillegg har kakao mye, mye mindre karbs enn sjokolade, og det gjør at vi kan spise mer kake!

Smakstilsetninger: Sjokolade inneholder vanilje, jeg ville ha noen vaniljedråper (evt. ekte vare om du har det inne). Synes også kaffe gir god smak. Og jeg brukte litt melk for å mildne det hele (blir litt voldsomt med fløte når jeg har både fete mandler og smør i oppskriften )

Smør... også en selvfølge i lavkarbokaker mener jeg, i alle fall når jeg tenkte å lage en kake som blir litt "stiv" sånn som brownies når den får stå. Og det smaker godt!

Søtning: Sukrin synes jeg fungerte svært godt, det har en litt glatt, men ikke bitter smak, som kamufleres av sjokoladen, og så hadde jeg oppi natreen for å få litt sterkere søtsmak uten at det ble for "kaldt", samtidig trengte jeg ikke så mye natreen at det ble beskt. Sukrin er greit pga bakeegenskapene som minner om sukker også.

Annet: Jeg var engstelig får at kaken ikke skulle sette seg, men bli en flytende "eggekrem" selv med mandlene, så jeg har tilsatt fiberhusk for tekstur, og JBK/xanthan for å gjøre røren tykkere så den holder på bakepulveret og luften. Jeg har jo hatt oppi litt væske.

Dermed ble oppskriften:

100 g finmalte mandler
100 g sukrin
1 ss flytende natreen
120 g smør
20 g kakao (ca 2 ss)
3 egg
5-6 dråper vaniljeessens
2 ts bakepulver
1/2 dl sterk kaffe
1/2 dl melk
1 ts fiberhusk
1 krm JBK
1 krm Xanthan gum

175 grader, 35-40 min, bruk en form som gjør at røren står ca 3 cm opp i formen

Resultatet ble over alle forventninger. Jeg kunne ikke smake at det ikke var sukker eller mel oppi. Alt var bare bra. Ikke for tamt, ikke for mørkt. Passe søtt. Pappa trodde ikke på meg da jeg sa at dette var slankemat. Hele kaken inneholder bare 13,8 karber, regnet fra kakao, mandler, melk og egg, og du har ikke sjanse til å spise mer enn en fjerdedel, kanskje en halv om du fordeler utover en dag.... Den kan også helt fint fryses.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-11, 16:59   #74
babydoll
Medlem
 
babydoll sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 245
babydoll er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Må få rose denne kaken opp i skyene, virkelig! Lagde den til en bursdag sist helg, og det var BRAKSUKSESS! Bortsett fra bursdagbarnet var det ingen lavkarbofolk, men alle likte kaken veldig godt, og den forsvant på et blunk!

Brukte forøvrig Marjusens første tips til fyll på toppen. Det sto også til terningkast 6

Neste gang tror jeg jeg lager dobbel oppskrift og bruker to bunner med fyll mellom og oppå. Den ble litt tynn.

babydoll er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - langtidsperspektiv Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 22:00   #75
Ashley
Medlem
 
Ashley sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 242
Ashley er ny på veien

Sv: Perfekt sjokoladekake, nam nam

Mmm hørtes nydelig ut men hva er 1 krm JBK og 1 krm Xanthan gum? hvor får man tak i det?

hva slags sjokoladefyll brukte du på toppen?

Ashley er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En helt perfekt start på dagen! hallgeirg Livets lyse side 4 18-01-11 10:31
Karbosommer, perfekt! Lene:) Ketolysekuren 6 09-09-10 00:27
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 17:23
Sjokolade med 90% cocoa, perfekt til bakst! Til kun 20 kroner. Bamse Kake/dessert og snacks 2 19-09-08 14:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no