Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Frokost og kveldsmat

Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Frokost og kveldsmat Forum for å dele gode tips og oppskrifter til frokost og kveldsmat på de ulike lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-02-12, 23:28   #626
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Ei Gølpølse!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 23:50   #627
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Kyllingfilet, med steikt paprika og løk surra i rømme

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 02-03-12, 19:52   #628
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Lagde lefse jeg stekte i stekepanne, av 20 g peanøttmel, 1,5 ss sukrin, 1 ts kakao og 2 eggehvitter. Ble litt smørje, kanskje fordi peanøttmel ikke funker like bra som proteinpulver eller pga for mye soyamelk oppi(1/4 dl, noe som ikke var nødvendig i det hele tatt egentlig). men godt ble det. Det er jo nesten kalorifritt så jeg tilsatte påleggslaks, ost og en liten bit kylling på tallerkenen også. Rester i skapet rett og slett og bremykt på lefsa naturligvis.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 01:19   #629
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Salat og agurk med lavkarbo sursild, litt kaviar og kokt egg.

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 04-03-12, 02:03   #630
Kitsu
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.466
Kitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlysKitsu er et fyrlys

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Vafler! Samboen fristet meg, så hev sammen et par lavkarbovafler.

__________________
~*~

Vårmål: Trene mer, spise rett, ikke fokusere så mye på vekten.

~*~
Kitsu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 02:09   #631
LiseSJ
Medlem
 
LiseSJ sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Hønefoss
Alder: 33
Innlegg: 200
LiseSJ er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

lavkarbovafler med sukrin.. Yummyyy <3

__________________
Journalen min =)

I am the one who got myself fat, who did all the eating. So I had to take full responsibility for it. Kirstie Alley
LiseSJ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert med et hint av LCHF Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 00:58   #632
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Varmet opp et kyllinglår i mikroen, med soppstuing, stekte tomater og litt fløtesaus til

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 09-04-12 kl 01:34.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:02   #633
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

3 glass hvitvin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:05   #634
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 55
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Ett par neva med valnøtter

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 09-04-12, 01:42   #635
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

3 glass hvitvin

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 00:41   #636
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

En stor, god kopp kakao

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 00:43   #637
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Proteindrikk

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-04-12, 01:11   #638
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 56
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Ei skive Malice`s brød, med mætta meierismør og mætta godt pålegg Ledsaget av en kopp koffeinfri kaffe med kanel og cocosa...

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 22:16   #639
Trultemora25
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 2
Trultemora25 er på en erverdig vei

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Siden jeg er så travel på dagtid, har kveldsmaten alltid vært viktig for meg i forhold til "kos i hverdagen". Så jeg lager som regel ulike varianter av tapas.

I kveld: Fenalår, spyd med chillikrydret kyllingfilet,cherrytomat, grønn paprika, babybell. Så har jeg både seterrømme tilsatt dill og smørbar cheddar ost, som dipp. MUMS!

Alt med måte selvfølgelig

Hepp hepp!

Trultemora25 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-12, 22:30   #640
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Proteinshake etter trening

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-04-12, 22:48   #641
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Gul ost og litt morrpølse

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 23:51   #642
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Svære spanske (og faktisk ganske gode) jordbær, dyppet i 86% sjokolade blandet med stevia hasselnøtt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 27-04-12, 23:54   #643
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Jeg har drukket kveldsmaten min jeg, 2 glass hvitvin

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:39   #644
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Svære spanske (og faktisk ganske gode) jordbær, dyppet i 86% sjokolade blandet med stevia hasselnøtt.

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Jeg har drukket kveldsmaten min jeg, 2 glass hvitvin

Kombinasjonen av disse to høres ut som en god plan

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:41   #645
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

tunfisk salat

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:41   #646
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Hehe, go for it!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 00:45   #647
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hehe, go for it!

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 28-04-12, 01:03   #648
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Kombinasjonen av disse to høres ut som en god plan

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 04:45   #649
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Salat med kokte egg, etter en fuktig kveld på by'n :P

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-12, 22:42   #650
LIBBA
Seniormedlem
 
LIBBA sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 63
Innlegg: 1.458
LIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlysLIBBA er et fyrlys

Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?

Lavkarbobrød med sterk chilli-pølse

__________________
Jillian Michaels 6week six-pack..... dag 40
Jillian Michaels Ripped in 30...Runde2..dag 18


LIBBA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar

Emneord
kveldsmat


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva har du spist til frokost i dag? Kinsy Frokost og kveldsmat 5501 15-03-15 17:10
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 17:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no