Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Moussaka - med sellerirot

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-09-11, 19:28   #1
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Moussaka - med sellerirot

Moussaka med sellerirot, mmmmmm

Kjøttsausen:
500 gram kjøttdeig
1 boks landlord hakka tomater med kvitløk
1 fedd kvitløk i tillegg - finhakka
1 gulløk - hakka i bitar
seltinsalt
peppermix
cayenne pepper
en skvett fløte

'Potet'sausen
ca 400 gram skiva sellerirot
ca 1,5 pk kremfløte
2 fedd kvitløk - finhakka
seltinsalt
pepper

Kok fløten for seg sjøl ca 15-20 minutt, sånn at den
tjuknar litt (fuktighet fordampar). Ha oppi
sellerirota og lat det koke ei stund, ca 20 minutt
kanskje. Til sellerirota e ganske mør.
Ha kjøttsausen nederst i ei ildfast form. Hell
'potet'sausen over. Ha på masse ost på toppen.
Steikes ca 30 minutt på ca 225 grader.
Serveres med en god salat.

Link med bilder

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 19:32   #2
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot :)

Det er nydelig godt! Jeg laget det for en tid tilbake. Og tro meg, det er nydelig med sellerirot i bacalao også! Bare prøv!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 21:37   #3
Lulla84
Seniormedlem
 
Lulla84 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: I nærheten av sentrum
Alder: 39
Innlegg: 507
Lulla84 er ny på veien

Sv: Moussaka - med sellerirot :)

Hørtes namme ut

__________________
Lulla84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 00:32   #4
Karbobrussel
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Brussel
Innlegg: 9
Karbobrussel er på en erverdig vei

Sv: Moussaka - med sellerirot :)

Denne ble middagen i går. Helt fantastisk god. Alle vil ha, så dette blir ikke siste gang:-)

Karbobrussel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt, med inspirasjon fra Montignac, og dermed et blikk på GI Svar med sitat
Gammel 22-09-11, 15:33   #5
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Moussaka - med sellerirot :)

Opprinnelig lagt inn av Karbobrussel, her.

Denne ble middagen i går. Helt fantastisk god. Alle vil ha, så dette blir ikke siste gang:-)

Kor bra då
Har akkurat ei form i ovnen, og denne faller i smak her også

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 15:45   #6
Momse
Medlem
 
Momse sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 443
Momse har en fantastisk aura rundt segMomse har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Moussaka - med sellerirot

Da står det en dobbel så stor i ovnen - igjen!
Jeg eeelsker moussaka med sellerirot
Resten av familien også

__________________
Momse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 19:20   #7
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.194
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Moussaka - med sellerirot :)

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Og tro meg, det er nydelig med sellerirot i bacalao også! Bare prøv!

Vet det, jeg prøvde for et par uker siden. Herlig Bacalao ble det...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 20:06   #8
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Moussaka - med sellerirot

Dette så veldig godt ut,jeg som elsker sellerirot både kokt og som Mos og i gryter ol. Takk for oppskrift

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-06-12, 21:23   #9
Hapzen
Medlem
 
Hapzen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Bergen
Alder: 35
Innlegg: 103
Hapzen er på en erverdig vei

Sv: Moussaka - med sellerirot

Dette ble middagen i dag... SUPERGODT!!!! Glad jeg lagde masse så jeg kan ha til lunsj i morgen og

__________________
Mvh Helene
Delmål 1: 70 kg ---- NÅDD, Delmål 2: 65 kg ---- NÅDD
Delmål 3: 62 kg, Endelig mål: 60 kg
Hapzen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbo, mer aktivitet :-) Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 15:13   #10
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Hadde virkelig ikke peiling på hva vi skulle ha til middag i dag, men så kom jeg over denne. Så i kveld skal dette prøves ut. Høres jo fantastisk godt ut!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 15:26   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Hadde virkelig ikke peiling på hva vi skulle ha til middag i dag, men så kom jeg over denne. Så i kveld skal dette prøves ut. Høres jo fantastisk godt ut!

Hvis du følger linken til bloggen, så har Mariann gjort en liten endring på potetsausen (I tilfelle du ikke har sett det)

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 15:29   #12
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Hvis du følger linken til bloggen, så har Mariann gjort en liten endring på potetsausen (I tilfelle du ikke har sett det)

Jeg har sett det.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 18:13   #13
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Moussaka - med sellerirot

Hvordan lager man kjøttsausen?
Steker kjøttdeig og lar det koke litt med tomatene og det andre?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 18:17   #14
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Hvordan lager man kjøttsausen?
Steker kjøttdeig og lar det koke litt med tomatene og det andre?

Det er sånn jeg har tenkt å gjøre det, hvertfall. Så får vi se.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 16-06-12, 22:11   #15
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Moussaka - med sellerirot

Høres helt fantastisk, nydelig ut

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 13:22   #16
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Noe av det beste jeg har smakt på lange tider! Og gubben spiste nesten hele forma.
Tusen takk for oppskrift!

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 14:17   #17
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Noe av det beste jeg har smakt på lange tider! Og gubben spiste nesten hele forma.
Tusen takk for oppskrift!

Dette ser så fristende ut at jeg
Har lyst til å lage, men det blir litt mye fløte/ost på meg i disse dager
Hm... men snart

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 14:53   #18
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Ingen aubergine??

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 14:58   #19
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ingen aubergine??

Nope! Og det var det som gjorde den så god, synes jeg. Det her er mer Toro sin variant, der de bruker potetskiver.
Ikke helt ekte gresk altså, men en fantastisk smaksopplevelse.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 15:22   #20
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Moussaka - med sellerirot

Så bra, må testes!
Googlet litt rundt på moussaka-oppskrifter her på forumet i går.
Nannah skriver i sin oppskrift at kjøttsausen blir bedre jo lenger den får koke.

Hvordan lagde du din, Bønna, lot du den stå og putre en stund?

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 15:30   #21
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Så bra, må testes!
Googlet litt rundt på moussaka-oppskrifter her på forumet i går.
Nannah skriver i sin oppskrift at kjøttsausen blir bedre jo lenger den får koke.

Hvordan lagde du din, Bønna, lot du den stå og putre en stund?

Ikke så veldig lenge. Jeg laget "potet"sausen først, siden den skulle koke i 20 minutter. Da jeg var ferdig med den bruna jeg kjøttdeig, hadde oppi løk, hvitløk og krydder med en gang før jeg hadde oppi tomatene. Så sto den og putra til "potet"sausen var klar. Men det kan godt hende den blir enda bedre om man lar det stå en stund til.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Gammel 17-06-12, 21:05   #22
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Oki, holder meg til originalen jeg da

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:02   #23
FrkMarge
Seniormedlem
 
FrkMarge sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 920
FrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlysFrkMarge er et fyrlys

Sv: Moussaka - med sellerirot

Denne var GOOOOOOOD
Og selleriroten smakte jo nesten like lite som poteter når den var utkokt i fløte også jo Poden likte den også.

Tipper på at fløtegratinert sellerirot istedenfor fløtegratinerte poteter også bør være veldig likt originalen

__________________



FrkMarge er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/LCHF Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:30   #24
Mariann S
Seniormedlem
 
Mariann S sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 56
Innlegg: 1.353
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Denne var GOOOOOOOD
Og selleriroten smakte jo nesten like lite som poteter når den var utkokt i fløte også jo Poden likte den også.

Tipper på at fløtegratinert sellerirot istedenfor fløtegratinerte poteter også bør være veldig likt originalen

Ja, det er heilt klart minst like godt med fløtegratinert sellerirot som originalen med poteter

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat
Gammel 18-06-12, 21:34   #25
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Moussaka - med sellerirot

Opprinnelig lagt inn av Mariann S, her.

Ja, det er heilt klart minst like godt med fløtegratinert sellerirot som originalen med poteter

Det var det jeg tenkte også. Så det blir neste prosjekt.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Moussaka med aubergine Imp Middag 15 14-09-11 20:02
Gresk moussaka Iset Middag 1 09-06-11 10:25
Noen som har forsøkt sellerirot i moussaka/lasagne? Charlott Spørsmål om matvarer og oppskrifter 13 20-04-11 11:35
Moussaka arkine Middag 9 13-04-11 00:51
Gresk moussaka mofe Middag 0 20-11-05 03:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no