Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Spis deg ned i vekt med Skaldeman

Bremykt?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-01-11, 14:23   #1
*lilje*
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2004
Alder: 49
Innlegg: 38
*lilje* er på en erverdig vei

Bremykt?

Jeg har store problem med smaken av meierismør
Men bremykt klarer jeg. Ser den består av 70% smør og 30% rapsolje.
Hvor mye skade gjøre jeg med å bruke bremykt isteden for smør??

*lilje* er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 15:26   #2
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Du gjør ingen skade, du får bare ikke fulgt kuren til punkt og prikke!

Dette har vært diskutert opp og ned i mente før(se linker heeeelt nederst på siden). Jeg kan ikke skjønne at folk fikser margarin- smak eller Kviteseidsmør, andre skjønner ikke hvordan jeg kan spise meierismør med ostehøvel!

Men mange som ikke liker meierismør, liker Kviteseidsmør. Du kan jo prøve det før du slår deg til ro med at Brelett er ok, bare ikke optimalt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:07   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du gjør ingen skade, du får bare ikke fulgt kuren til punkt og prikke!

Dette har vært diskutert opp og ned i mente før(se linker heeeelt nederst på siden). Jeg kan ikke skjønne at folk fikser margarin- smak eller Kviteseidsmør, andre skjønner ikke hvordan jeg kan spise meierismør med ostehøvel!

Men mange som ikke liker meierismør, liker Kviteseidsmør. Du kan jo prøve det før du slår deg til ro med at Brelett er ok, bare ikke optimalt!

Ikke brelett Kitt - breMYKT! To helt forskjellige ting Jeg bruker også bremykt - og meierismør om hverandre

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:43   #4
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Ikke brelett Kitt - breMYKT! To helt forskjellige ting Jeg bruker også bremykt - og meierismør om hverandre

Sorry, har bare syn på det ene øyet om dagen, digre sår på det andre, så jeg ser ikke mine egne feil selv om jeg prøver å lese korrektur!
Brelett er pyton, grusomt margarin og jeg ville ALDRI ha anbefalt det til min verste fiende en gang!

Og Brelett mugner for et godt ord! JÆKK!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:53   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Sorry, har bare syn på det ene øyet om dagen, digre sår på det andre, så jeg ser ikke mine egne feil selv om jeg prøver å lese korrektur!
Brelett er pyton, grusomt margarin og jeg ville ALDRI ha anbefalt det til min verste fiende en gang!

Og Brelett mugner for et godt ord! JÆKK!

Stakkar! Smertefullt med sånne øyne - du får hvile de litt og håpe at du blir bra snart Forøvrig enig vedr brelett GOD BEDRING!!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:56   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Stakkar! Smertefullt med sånne øyne - du får hvile de litt og håpe at du blir bra snart Forøvrig enig vedr brelett GOD BEDRING!!

Takk! Begynner å gå seg til, men er så som så med synet! Særlig forran pcen, desverre!

Og bare så det er sagt! Jeg bruker meierismør, helst skåret med ostehøvel!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:58   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Takk! Begynner å gå seg til, men er så som så med synet! Særlig forran pcen, desverre!

Og bare så det er sagt! Jeg bruker meierismør, helst skåret med ostehøvel!

OsteHøvlet-meierismør-Kitt

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-01-11, 16:59   #8
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Bremykt?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

OsteHøvlet-meierismør-Kitt

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bremykt Hannehk Generell ernæringsdebatt 9 18-12-10 21:04
Er Bremykt smør eller margarin? Iset Spørsmål og svar 20 29-08-08 21:52
Klarnet smør av Bremykt? Eva Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 23-03-08 16:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no