Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-04-10, 19:30   #676
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Gratulerer med 10 kilo og straks 10 kilo Mona K og Eilinee!! Grattis med vekttap dere andre også. Jeg ligger jo langt etter jeg enda så flink jeg er. Den siste uka har det ikke blitt noe trening, så jeg er spent på hva vekta sier på mandag. Tr er på besøk og bekkenet har vært vondt. Jeg håper på en positiv overraskelse for jeg synes magen min ser smågravid ut for tiden.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:23   #677
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Superteddy, drit i det og tenk at du har kost deg! Det kommer sikkert som et sjokk på kroppen uansett, så den klarer ikek reagere før du er tilbake i ketose

Jeg har nå gått ned 10 kg! Juuuhu. På nøyaktig 43 dager. Syns det har gått litt treig, men når jeg tenker over det, så er det bare 43 dager av livet mitt og 10 kg mindre.
Nå har kjæresten min fått påskeegg, ikke så veldig lett å sitte og se på, MEN jeg klarer det. Sitter og drøvtygger på atkins baren min!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 21:27   #678
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Namba, jeg trener ikke i det hele tatt, så ikke ha dårlig samvittighet! Tenk dere, nå har vi snart klart oss gjennom påsken. Håååper bare ikke min drikking i morgen ødelegger veldig for meg!

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:56   #679
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Gratulerer med 10 kilo og straks 10 kilo Mona K og Eilinee!! Grattis med vekttap dere andre også. Jeg ligger jo langt etter jeg enda så flink jeg er. Den siste uka har det ikke blitt noe trening, så jeg er spent på hva vekta sier på mandag. Tr er på besøk og bekkenet har vært vondt. Jeg håper på en positiv overraskelse for jeg synes magen min ser smågravid ut for tiden.


Jeg har ikke trent noe.. på mangen år.. ja av og til tatt meg en tur men det er sjeldent

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 22:58   #680
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Elinee, her.

Superteddy, drit i det og tenk at du har kost deg! Det kommer sikkert som et sjokk på kroppen uansett, så den klarer ikek reagere før du er tilbake i ketose

Jeg har nå gått ned 10 kg! Juuuhu. På nøyaktig 43 dager. Syns det har gått litt treig, men når jeg tenker over det, så er det bare 43 dager av livet mitt og 10 kg mindre.
Nå har kjæresten min fått påskeegg, ikke så veldig lett å sitte og se på, MEN jeg klarer det. Sitter og drøvtygger på atkins baren min!

Gratulerer =)

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 02-04-10, 23:45   #681
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Elinee: Tusen takk!

Og gratulerer så kjempemasse med 10 kg!! Weeee!!!!

__________________


Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 03:08   #682
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

jeg lurer egentlig på om jeg har gått ned endamer en de 10 kiloene.. for en gangs skyld skal det være gøy å komme til legen å få veid meg så jeg kan skrive det på trackeren

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 04:35   #683
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

God natta folkens Måtte dere drømme av dere mangen hundre gram

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 10:59   #684
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg har helt glemt å veie meg jeg i påska meeen jeg har vært superflink føler jeg selv, så jeg håper at det har gått bra Mensen er her for fullt - så jeg skal nok ikke akkurat regne med noen vektnedgang - men så lenge det ikke er så mye opp skal jeg vel være fornøyd

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-04-10, 23:57   #685
65kgmamma=perfekt
Medlem
 
65kgmamma=perfekt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 340
65kgmamma=perfekt er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Weehiii Har gått ned 1,5 kg så nå har jeg bare 500 gr til jeg også har gått ned 10 kg Jeg har funnet ut at jeg går ned masse når jeg går ned, men står gjerne stille i en uke eller 2 først. Så nå skal jeg ikke være så fiksert på om jeg ikke går ned for jeg vet at sånn jobber kroppen min tydeligvis

__________________
Startvekt: 87kg Nåværende vekt: 71,2kg Mål: 65kg


65kgmamma=perfekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: <3 ketolyse <3 Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 00:42   #686
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

gralla mamma=) skal si dere er stille i dag.. hihi påsken har tatt dere for fult

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 10:38   #687
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Da har jeg sjekka påskevekta, og jeg er i grunnen superfornøyd. Opp 600 gram til tross for styrtmens og en kropp som tviholder på vannet. Det har vært lite mat på meg i påska - og dermed lite fett - men i dag kommer barna hjem så da blir alt så mye mye bedre

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 19:42   #688
Elinee
Seniormedlem
 
Elinee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 513
Elinee er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flink, 65kg!!
Bra, Steg for steg. Jeg drakk jo i går, drakk bare lavkarbo øl, MEN kjøpte et glass vin ute. Jeg ba om tørr, siden den inneholder minst sukker, men de hadde bare halvtørr. Håper det ikke har ødelagt så mye. Skal veie meg i morgen og se. Syns det går så treigt. Dios mio! Nå vil jeg ha ris og sjokolade

__________________


Elinee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse♥ Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 19:50   #689
Myrull
Medlem
 
Myrull sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: barteby
Innlegg: 367
Myrull er ny på veien

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Så flinke dere er!!

Her står det helt stille om dagen...håper virkleig det begynner å gå nedover igjenn snart.
Var så godt i gang å mister litt piffen når ikke vekta rikker seg, men jeg vet jo at det er normalt å stoppe litt opp innimellom.
Har jo gått ned over 6 kg på kort tid så kroppen må få tenke seg litt om.
Å jeg syne sdets er ut som kroppen forandrer seg fordi om vekta står stille, buksene mine detter av meg.

Men vil jo helst komme meg ned på ønsket vekt i går.

__________________


Dame med PCOS som vil spise seg frisk!
BLOGGEN
Myrull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:35   #690
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Vi reiste hjem fra påskeferie i dag, så nå kommer jeg nok til å bli mer aktiv igjen. Jeg er veldig spent og lite optimistisk med tanke på veiedag i morgen. Jeg synes det ser ut som om jeg har gått opp litt, men forhåpentligvis er det bare mensen(magen) som gjør det. Jeg håper vekten begynner å gå ned i bra tempo igjen når tr drar sin vei igjen. Jeg merker at jeg er ganske så demotivert nå etter kun 300 gram ned forrige uke og en god del lavere vekttap enn dere andre. gjennomsnittet er jeg vel likevel fornøyd med så lenge jeg ikke sammenligner meg med dere andre, men jeg har jo så innmari lyst til å nå mitt første mål, 78 kg og før graviditetsvekt. Det er jo fra 78 kg og nedover det egentlig begynner, for først da går jeg fra å hate kroppen min til å gradvis bli mer fornøyd. Det føles liksom så uoppnåelig og langt unna fortsatt. Jeg hadde jo hatt en drøm om å gå ned minst ti kilo på tre måneder, men det virker ikke som om det er så oppnåelig lenger. Nok sipping fra meg...

Er du her fortsatt, Val? Hvordan går det med DEG (ikke vekten)?

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 04-04-10, 23:43   #691
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Myrull: Jeg gleder meg så innmari til jeg også begynner å merke at buksene blir for store. Jeg har gått ned en størrelse jeg, og det er en bh størrelse!!! ... Der har jeg jo nesten ingenting fra før av, mens rundt hoftene har jeg nesten alt. :-S

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 00:59   #692
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Du skal nok ikke se på så mye vi andre har gått ned, men på deg selv. Jeg veide godt over hundre når jeg begynte så er nok lettere for meg å forbrenne fortere også den første tiden =) jeg har ikke gått ned noen kless størrelser ennå selv om jeg er ned 10 kilo

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 09:00   #693
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Jeg irriterer meg litt at vekta kan variere med pluss minus 1 kilo fra dag til dag. Jeg vet jo at det er vann - men allikevell. Plutselig opp en kilo fra i går liksom Og jeg har ikke engang gjort noe annerledes enn å spist litt baconcrisp i går kveld. Jeg har mensen - men at det er så stor innvirkning er jo demotiverende til tusen. Så da har jeg faktisk 1,5 kilo ned til laveste notering fra forige tirsdag.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 10:15   #694
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja, det er kjipt at vekten er så varierende. Jeg har fortsatt mensen og håper at det forsvinner enda noen hundre gram når jeg er ferdig med den. Jeg ble glad da jeg så at jeg har gått ned siden forrige uke selv om jeg ikke ser det, så nå har jeg gått ned sju kilo totalt på åtte uker. det er ikke så ille likevel det. Da kan jeg faktisk ha et lite håp om ihvf ti kilo på tre måneder likevel, håper jeg. Det er rart å tenke på at den 8. februar så veide jeg 85,7 kg og den 5. april veier jeg 78,7 kg. Det er ganske utrolig når jeg tenker på det, for det er ikke lenge siden.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 10:20   #695
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ja det er kjempebra Namba

Nå har vi spist en posjon med fløtegrøt her - jeg måtte dele min, for barna ville også ha

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 12:33   #696
Ana
Medlem
 
Ana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 394
Ana er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Her har det egentlig stått litt stille, men jeg er tålmodig (prøver jeg å overbevise meg selv om). Men, jeg fortsetter fra før og satser på at det løsner snart. Er kommet til det nivået der det alltid tidligere har stanset tidligere, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet.

__________________
Julemålet



Ana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 17:42   #697
wevi
Medlem
 
wevi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Ullerøy
Alder: 46
Innlegg: 349
wevi har en fantastisk aura rundt segwevi har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

hei hei. Jeg begynte også i februar, men oppdaget ikke denne siden før i mars. Men jeg håper jeg kan hive meg med her. Fint å se hvordan fremgang andre får på omtrent samme tida. Å ett spark i rompa til meg.
Begynte egentlig i november, men ble gravid i jula. Mistet babyen i februar, så da begynte jeg igjen. Det går frrrøktelig stille med meg nå. Har ikke skjedd stort på flere uker å motivasjonen henger i en tynn tråd gitt... Blir så imponert av alle som har nådd tikilosgrensa! gleder meg så fælt til det sjøl. Grattis folkens! Ti kilo er egentlig helt vilt på et par måneder...

__________________



wevi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tidligere ketolyse, men har gått over til noe omtrent som Fedon. Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 19:10   #698
StegforSteg
Seniormedlem
 
StegforSteg sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Kristiansund
Alder: 45
Innlegg: 2.222
StegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snillStegforSteg er virkelig snill

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

10 kilo er helt villt ja Jeg for min del synes 7 kilo å er ganske villt
Gleder meg til hverdag igjen jeg da. Det er i grunnen lettere å være på denne livsstilen på hverdagene - med rutiner og slikt.

__________________


Mål til påske:


StegforSteg er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:30   #699
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Er du her fortsatt, Val? Hvordan går det med DEG (ikke vekten)?

Joa, jeg titter innom nå og da Har egentlig lagt ketolysen litt på hylla. Det fungerte jo ikke noe særlig uansett. Så har latt det stå til i påska egentlig. Ikke spist poteter, ris eller brød og bakst da, men har spist litt godteri. Men jeg har vært flink til å ikke spise så store posjoner mat, så jeg har faktisk gått ned litt i vekt Jeg tenker på om jeg skal begynne litt mer seriøst igjen i morra, med lav-karbo. Vet ikke om det er så mye vits for meg å starte katolyse igjen, føler at det ikke gjorde så mye for meg. Jeg tenker ihvertfall å ikke være så super-nøye, så jeg kan spise pølser og ha melk i kaffen osv. Jeg har så mange fester og selskaper jeg skal i denne våren at det er viktig for meg å gå ned raskt i vekt (jeg vet det er ikkke sunt etc, men hvem vil ikke se bra ut i kjole?) og det skjedde ikke på ketolyse. Så da får jeg holde ut lavkalori/lavkarbo en stund, som jeg vet at funker, hvertfall en stund.

Og her ser jeg det er mye bra resultatet ja, 10 kilo det er jo fantastisk for dere som har gått ned så mye! Dere er så heldige!

  Svar med sitat
Gammel 05-04-10, 20:36   #700
Namba
Seniormedlem
 
Namba sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 607
Namba er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd også?

Ana: kan skjønne at du begynner å bli utålmodig, men hvis du vet at det bruker å være sånn og at det fortsetter videre nedover så vet du ihvf at det lønner seg å holde ut.

Wevi: Velkommen hit til oss og gratulerer med over sju kilo ned. Trist å høre at du mistet i februar. Håper spiren sitter kjapt igjen og at det går bra neste gang.

Ti kilo på et par måneder er vilt ja. Jeg synes ti kilo på tre måneder er bra vilt også jeg. Å gå ned ti kilo kommer til å bli herlig. Da vil jeg være halvveis. Jeg driver og klemmer og kliper i flesket mitt for å kjenne at kroppen minker for at det skal gå ordentlig opp for meg siden kroppsbildet mitt er ganske så forvridd.

Hvordan er forresten energinivået deres nå? Noen som har fått duracell energien enda? Her har den uteblitt så langt.

Namba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LKHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skulle vi hatt en egen middagstråd/oppskriftstråd for ED? Titti Eurodiett 2 23-10-10 20:11
Æsj jeg har hatt sprekk....:( Iset Atkins kosthold 5 05-04-04 12:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no