Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Andre dietter

Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Andre dietter Her er det plass til dietter som ikke har fått sin egen kategori over.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-09-09, 22:52   #101
renate78
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: oslo
Innlegg: 5
renate78 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei, har gått på denne dietten i 5 dager nå, 2 kg lettere er jeg. Det hjelper på motivasjonen selv om det kansje ikke er fett enda. Men er i ketose. Liker mesteparten av maten og har bestilt meg en ny 14 dagers meny. Har ikke hvert borte i en diett som virker så "lett" før. Det hjelper veldig å ikke behøve å tenke på hva jeg skal lage og at måltidene er begrenset. Jeg kan faktisk ikke spise så mye jeg vil. skal ned 35 kg og nå er det 33 igjen.... 8 kg til jeg er under 80 og da begynner det å ligne noe. Skal sette igang med litt trening i morgen. Da tror jeg det vil gå raskere..... Gleder meg alerede til neste sommer.... Lykke til alle sammen og jeg skal holde dere oppdatert over min fremgang... Eller skal man sio nedgang...

renate78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 21:13   #102
Chrime
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
Chrime er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg bruker spis deg slank. Har gått ned 2,4 kg den første uken, men nå står det helt stille. Jeg har ikke skeiet ut med annen mat.
Det som derimot har skjedd er at, jeg som aldri drakk brus før, nå er total avhengig av pepsi max. Drikker nesten 1,5 liter om dagen.
Fikk beskjed om at det var greit å drikke vann, te og kaffe uten melk, saft med kun 1 kalori og lett brus.
Kan det likevel være brusen som gjør at jeg stagnerer?
Vet faktisk ikke om jeg kan fortsette på denne dietten uten pepsi max. Sliter veldig etter kl 2000 om kveldene.

Chrime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 21-09-09, 21:32   #103
Heksa
Medlem
 
Heksa sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 54
Heksa er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Dere som bestiller eller har bestilt mat, kommer alt nedfryst? Eller kommer noe også som "fersk" kald mat? Hva er favorittene? Lurer litt på å forsøke meg på en bestilling, men er litt sær i matveien.

Heksa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF og lavkarbo i varierende grad Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 10:48   #104
Chrime
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
Chrime er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Alt kommer frosent. Synes de meste er veldig godt i smak, men eggesalatene er ikke gode. Ellers liker jeg alt jeg har fått. Jeg har selv valgt hva jeg vil ha.
Mange liker forøvrig ikke protein smoothiene. Jeg synes de er super gode da.
Dersom du er glad i brød kan du velge brød meny eller du kan velge smoothie eller cottage cheese til for eksempel frokost. Er en ostesnack der som ikke er min favoritt, men det er fordi det er jarlsberg ost. Noe jeg ikke liker.
Jeg har spist mat derfra i 2 uker og har 1,5 uke med mat igjen.
Etter dette har jeg tenkt til å lage maten selv. Du bør lese boken forresten. Der er også alle oppskriftene slik at det er super enkelt å lage selv. Lettere å ordne så hele familien kan spise samme mat sammen.

Chrime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 05:32   #105
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Nesten alt jeg har spist denne uka har smakt godt - med hederlig unntak av biffsalaten som var full av tropisk frukt, men det kunne jeg jo ha forutsett, mine egne preferanser tatt i betraktning. Jeg har spist et par atkins-barer i tillegg nå i overgangsfasen mens jeg prøver å venne meg av med å sitte og tygge på noe heeeele tiden.

Og jeg vet hvordan det er å være sær i matveien. Jeg ville ha prøvd dette for lenge siden, men det var først nå nylig at jeg klarte å akseptere litt løk i maten. Blir fortsatt noe uvel av for mye, men litt går greit.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 09:37   #106
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Chrime, her.

Jeg bruker spis deg slank. Har gått ned 2,4 kg den første uken, men nå står det helt stille. Jeg har ikke skeiet ut med annen mat.
Det som derimot har skjedd er at, jeg som aldri drakk brus før, nå er total avhengig av pepsi max. Drikker nesten 1,5 liter om dagen.
Fikk beskjed om at det var greit å drikke vann, te og kaffe uten melk, saft med kun 1 kalori og lett brus.
Kan det likevel være brusen som gjør at jeg stagnerer?
Vet faktisk ikke om jeg kan fortsette på denne dietten uten pepsi max. Sliter veldig etter kl 2000 om kveldene.

Du bør nok kutte ut pepsi max, kunstig søtningsmidler har vist seg å være en faktor som kan hindre vektnedgang. Ved å drikke pepsi max opprettholder du søtsuge som vanligvis gir seg ganske fort. Husk eventuelt å ta kromtabletter som demper søtsuget. Får du i deg nok fett forresten, med nok fett i løpet av dagen så fyser jeg ikke på noe.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 10:17   #107
Chrime
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
Chrime er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Skal prøve å kutte ut pepsi maxen Tror jeg må kjøpe krom da ja.
Merker at ben og armer sovner veldig fort dersom jeg sitter "feil". Det har aldri skjedd så fort før. Kan det være at jeg også må kjøpe magnesium? Er det forresten magnesium?
Takk for svar forresten!

Chrime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 10:56   #108
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Får du i deg nok fett forresten, med nok fett i løpet av dagen så fyser jeg ikke på noe.

Foseide er vel ikke noen stor fanav fett? Mener å huske at spis deg slank-dietten er både fettredusert og lavkarbo.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 11:19   #109
Chrime
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 4
Chrime er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Har flere spørsmål gitt. I oppskriftene i boka til Foseid er det paprika i nesten hver rett. Jeg kan ikke fordra paprika egentlig. Skjønner at det helt sikkert er noen viktige mineraler og vitaminer i paprikaen. Noen som vet hva jeg kan spise i stedet som tilsvarer paprika?

Chrime er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Andre Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 14:17   #110
Maika
Juniormedlem
 
Maika sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 35
Maika er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Foseide er vel ikke noen stor fanav fett? Mener å huske at spis deg slank-dietten er både fettredusert og lavkarbo.


hmmm hvis dette er tilfelle...er det da lurt å tilføre mer fett selv?

__________________


Maika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 11:09   #111
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Chrime, her.

Har flere spørsmål gitt. I oppskriftene i boka til Foseid er det paprika i nesten hver rett. Jeg kan ikke fordra paprika egentlig. Skjønner at det helt sikkert er noen viktige mineraler og vitaminer i paprikaen. Noen som vet hva jeg kan spise i stedet som tilsvarer paprika?

Jeg ville bare prøvd å finne en grønnsak-erstatning med ca samme antall karber, jeg. Sånn har jeg gjort det lenge, bare at jeg har erstattet løk med paprika i oppskrifter hvor det passer sånn. Ellers er det ofte jeg synes feks spinat funker fint, eller noe agurk, etc - ses an etter skjønn.

Og så er jeg enig med vedkommende som mente eggesalaten ikke var spesielt god... den smakte jeg på i går, det ble en atkins-bar istedet, gitt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 23:19   #112
Charlotte1988
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1
Charlotte1988 er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Du bør nok kutte ut pepsi max, kunstig søtningsmidler har vist seg å være en faktor som kan hindre vektnedgang. Ved å drikke pepsi max opprettholder du søtsuge som vanligvis gir seg ganske fort. Husk eventuelt å ta kromtabletter som demper søtsuget. Får du i deg nok fett forresten, med nok fett i løpet av dagen så fyser jeg ikke på noe.

Hei til alle dere som lurer på pepsi max=)
Det står at det er lov å drikke så mye lettbrus man vil, selv er jeg også veldig avhengig av dette. For meg har dette ikke påvirket søtsuget på noen som helst måte, faktisk det motsatte, nemlig tilfredsstilt det.
Jeg gikk også ned hele 6 kilo den første uka, og det har ikke stoppet for meg, så fortsett å drikk pepsi dersom du liker dette. Man må ha noe godt å se frem til når man følger dette =)
Jeg snakket også en del med Thor Foseid(han som har startet dette) før jeg begynte, og han sa at står det lettbrus, så drikk lettbrus, ikke noe problem.
Jeg og min samboer har også kost oss litt ekstra noen dager med Atkins crisp sjokolade, og vekta den fortsetter å redusere seg for det. Så bare stå på alle sammen =)
Har dere vært på kurs? Hvis ikke er det veldig lurt, for man får vite en del om hva som skjer med kroppen under denne dietten =)

Mvh
Charlotte og Erik (to veldig fornøyde brukere)=)

Charlotte1988 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: spis deg slank Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 00:38   #113
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av Charlotte1988, her.

Hei til alle dere som lurer på pepsi max=)
Det står at det er lov å drikke så mye lettbrus man vil, selv er jeg også veldig avhengig av dette. For meg har dette ikke påvirket søtsuget på noen som helst måte, faktisk det motsatte, nemlig tilfredsstilt det.
Jeg gikk også ned hele 6 kilo den første uka, og det har ikke stoppet for meg, så fortsett å drikk pepsi dersom du liker dette. Man må ha noe godt å se frem til når man følger dette =)
Jeg snakket også en del med Thor Foseid(han som har startet dette) før jeg begynte, og han sa at står det lettbrus, så drikk lettbrus, ikke noe problem.
Jeg og min samboer har også kost oss litt ekstra noen dager med Atkins crisp sjokolade, og vekta den fortsetter å redusere seg for det. Så bare stå på alle sammen =)
Har dere vært på kurs? Hvis ikke er det veldig lurt, for man får vite en del om hva som skjer med kroppen under denne dietten =)

Mvh
Charlotte og Erik (to veldig fornøyde brukere)=)

Hei,
Ja da, jeg vet godt at det står at det er lov men det er ikke ensbetydende at alle tåler det like godt. Vedkommende spurte faktisk om hva vedkommende kunne gjøre med mat/drikke inntaket da vektnedgangen hadde stoppet opp ikke om det var ulovlig. Etter å ha sett hva vedkommende spiste og drakk så var det to veldig vanlige vektbremser som var nevnt, nemlig brus og barer. Det er nemlig veldig individuelt hvordan man reagerer på kunstig søtning og jeg mener det er verdt å kutte ut for å se om det bremser eller stopper vektnedgangen.
Etter min mening må jo du ha et søtsug i og med at du sier at du tilfredsstiller det med Pepsi Max og at du må ha noe å se fram til fordi du har endret kostholdet, men det må jo være fint for deg og mannen at dere tåler det, men alle gjør dessverre ikke det.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-09, 21:14   #114
Ketotilhenger
Nytt Medlem
 
Ketotilhenger sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Drammen
Innlegg: 8
Ketotilhenger er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei! Har gått på Foseids diett i 6 måneder og gått ned 10 kg (jeg går tregt ned i vekt). Er veldig fornøyd, utrolig greit å hente ferdige menyer og varme opp når det skal spises.

Jeg har nå gått ned det antall kilo jeg ønsket, og er spent på hvordan jeg skal klare å holde vekten. Hvordan ligger du an i løypa?

__________________
. Kiloene måtte gi tapt!
Ketotilhenger er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Foseids ketogene diett Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 21:16   #115
Gladlaksen
Juniormedlem
 
Gladlaksen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Alder: 42
Innlegg: 18
Gladlaksen er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei
Jeg begynte med "Foseid -mat" tirsdag denne uka, og hittil er jeg kjempefornøyd! Maten er god, jeg slipper å planlegge i en ellers travel hverdag og hittil har jeg gått ned 1,4 kg. Klarte ikke å la være og gå på vekta idag De første par dagene hadde jeg litt hodepine og var sulten, men det ser ut til å ha gått over Så i morgen skal jeg på trening igjen...Gleder meg! Målet er -10 kg, får krysse fingrene for at viljestyrken er "snill" mot meg framover. Er dere andre fornøyd med mat og opplegg?

__________________


Gladlaksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 16:15   #116
boiboi2009
Nytt Medlem
 
boiboi2009 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Skedsmo
Innlegg: 8
boiboi2009 er på en erverdig vei
Question

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei alle sammen

Jeg er ny her. Begynte på Foseids diett på onsdag denne uken. Har gått ned 1,3 kg så langt. Men inntil nå så har jeg ikke klart å holde meg 100% til kun dagens 4 retter. Jeg er SÅÅÅÅ sulten!!! Første dagen trodde jeg at jeg skulle bli gal.. jeg skalv, kaldsvettet og hadde kjempevondt i hodet. Jeg spiste da en halv kylling. Dagen etter en halv omelett i tillegg til maten. Alt jeg har spist utenom er så og si uten karbohydrater så jeg er jo på en low carb diett. Jeg prøver å overbevise meg selv med at jeg kun trenger denne maten i tillegg i begynnelsen... står jo at man kan bli veldig sulten de første dagene så håper jeg skal gå over til KUN foseid sin mat etterhvert.

Også kommer spørsmålene da :

Er det krise om jeg spiser ved siden av foseids plan? han vil vel at man passer på kcal inntak i tillegg til karbs? Hvorfor? atkins kan du vel spise mer, men man går da ned i vekt der også?

Jeg er som sagt ny i gamet så må jo spørre

Er forresten jente på 25 fra skedsmo

170 høy og veier 83 kg (ved start). Målet er 65.

Håper virkerlig jeg skal lykkes med dette

Takker for svar...

boiboi2009 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 15:58   #117
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei Boiboi

Jeg startet dietten på fredag. På siden står det at man skal holde seg dietten strengt, kun de første to dagene kan man eventulet ved sult spise et kokt egg eller noen osteskiver. Utover det forstår jeg at man skal følge dietten og ikke spise noe ved siden av.

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 16:02   #118
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg brukte spis deg slank-maten i ca tre uker - etter det var jeg karb-avvent nok, og savnet friske grønnsaker nok, til at jeg gikk over til å lage mat selv og holde meg i ketose.

Foseid-maten var kjempefin i "omleggingsfasen", det meste smakte godt og jeg klarte ikke å spise alle måltidene for hver dag - det er godt mulig jeg kommer til å ty til det nå og da igjen om jeg blir trøtt og lei.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 23:36   #119
PippiLangstrømpe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 2
PippiLangstrømpe er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Heisann,
Jeg startet forrige uke. Kjøpte startpakke på Spisdegslank for 14 dager. Synes maten er veldig god og er ikke spesielt sulten. Opplegget passer meg veldig bra siden jeg har det fryktelig travelt og det er veldig enkelt å slippe på å bruke mye tid på å tenke på hvor mange karbohydrater det er i alt mulig. Jeg kan lage vanlig mat til de andre i familien og bare varme opp til meg selv.

For et par år siden gikk jeg ned 10 kg med ketolysekuren. Det virket og jeg gikk jo ned, men jeg var rimelig lei av biffer etterhvert, og savnet brød. Klarer fint å avstå fra poteter, pasta og ris, men brød var et stort savn.

Har tro på dette opplegget og at det passer meg bra. Men jeg er litt skuffet over vektnedgangen så langt. Frem til fredag hadde jeg gått ned 1 kg cirka, men i helgen har jeg gått opp litt. Har holdt meg til måltidene bortsett fra at en middag ble byttet ut med 2 kyllinglår, og til det ene brødmåltidet spiste jeg egg og bacon som pålegg. Men dette skulle ikke ha noe å si. Det er mulig at kroppen min er ødelagt av stadig jojo-slanking og at den bruker litt tid på å komme i gang?

En ting jeg lurer på er nikotintyggegummi, jeg er nok dessverre litt avhengig av dem. Er det noen som vet om dette kan påvirke kuren på noe vis?

__________________
PippiLangstrømpe



PippiLangstrømpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 28-10-09, 20:19   #120
Likevekt
Seniormedlem
 
Likevekt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 636
Likevekt har en fantastisk aura rundt segLikevekt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Hei!

Hva gjør dere på spis deg slank dietten om dere har lyst på noe godt? Hva er minst ille for kuren? Har ikke tenkt på å skeie ut helt enda, man skal vel helst følge til punkt og prikke...

__________________
Min journal




Likevekt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:35   #121
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Dere som vet; finnes det noen "spisdegslank" produkter som er i tørr tilstand? Spiselige sådanne.. Og som da tåler at man tar det med seg i bagasjen når man reiser. Får tilgang på vann, oljer (vet ikke ennå hvilke, men antar det vil være kokosoljer el.l), muligens egg og stekeovn. Hadde vært kjekt med noe som jeg vet karbinnholdet i, sånn at jeg har nogenlunde kontroll når jeg er på langtur..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:39   #122
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Dere som vet; finnes det noen "spisdegslank" produkter som er i tørr tilstand? Spiselige sådanne.. Og som da tåler at man tar det med seg i bagasjen når man reiser. Får tilgang på vann, oljer (vet ikke ennå hvilke, men antar det vil være kokosoljer el.l), muligens egg og stekeovn. Hadde vært kjekt med noe som jeg vet karbinnholdet i, sånn at jeg har nogenlunde kontroll når jeg er på langtur..

Jeg tror ikke det. Eneste tingene jeg hadde som ikke var avhengige av kjøleskap/fryser var i alle fall pizzaknecks (tørre knekkebrødgreier) og esken med atkins-barer jeg bestilte i tilfelle sult utenom måltidene.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 17:42   #123
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Ok. Da får jeg lete mer

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:20   #124
PippiLangstrømpe
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 2
PippiLangstrømpe er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Brødene synes jeg er veldig gode, og holdbarheten er utrolig lang etter at de er tint. Gulost eller rekesalat er godt på.

__________________
PippiLangstrømpe



PippiLangstrømpe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spis deg slank Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:39   #125
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Takk, men det blir litt vanskelig å ha med i kofferten, tenkte mer på bakemixer o.l...

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Vann og vanndrikking slaskalainen Generell ernæringsdebatt 13 21-06-10 20:09
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Matvare inntoleranser: Hvorfor hver enkelt trenger en unik diett HP Atkins kosthold 0 15-07-04 22:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no