Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 26-07-12, 23:55   #15676
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ingen ide... Men lykke til og stor

Takk Bønnamor

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-07-12, 00:03   #15677
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Noen her som har operert ut lymfeknute

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ingen?? Jeg er ganske engstelig!! Skal i ct på mandag30/7 og opersjon 20 august

Har ikke gjort det selv, men kjenner flere som har gjort det. Hva er det du er engstlig for? Operasjonen eller hva de kan finne? Hva er indikasjonen og hva leter de evnt etter?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-07-12, 00:04   #15678
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Har du lest brukermanualen? Det står ganske utførlig forklart i punkt fire på denne siden.... http://wimp.no/wweb/help/iphone/faq/

Nei, den manualen har jeg ikke, følger vist ikke med slik i eskene lenger.
Men den hjelper meg heller ikke helt, for når jeg går inn på mine offline spillelister under mer, så kommer det bare opp en tom side. Og når jeg velger spillelister nede på telefonen kommer de opp.

jeg finner heller ingen pil øverst som skal peke nedover.

og den sirkelen som surrer og går og skal vise at det er aktivitet, er den samme som surrer og går når man surfer på det dyre nettverket. Så jeg blir litt forvirret. Antennen viser når Wifi er på, men det surrer likevel i sirkelen når den leter etter sider åpne

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 27-07-12, 00:27   #15679
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Nei, den manualen har jeg ikke, følger vist ikke med slik i eskene lenger.
Men den hjelper meg heller ikke helt, for når jeg går inn på mine offline spillelister under mer, så kommer det bare opp en tom side. Og når jeg velger spillelister nede på telefonen kommer de opp.<- Dette er fordi du ikke har noen offline spillelister!

jeg finner heller ingen pil øverst som skal peke nedover.

og den sirkelen som surrer og går og skal vise at det er aktivitet, er den samme som surrer og går når man surfer på det dyre nettverket. Så jeg blir litt forvirret. Antennen viser når Wifi er på, men det surrer likevel i sirkelen når den leter etter sider åpne

Nå har ikke jeg iphone, men jeg prøver likevel

Gå inn i spillelisten, da skal du få opp et bilde som ser ut som denne skjermdumpen. til høyre for der det med lys skrift står "6 låter spilletid 26:15" så er det en en pil med en strek under og en playknapp. du skal trykke på den pila med streken for å gjøre den offline. Eller er det slik at det er denne du ikke får opp? (Du må forresten gjøre dette mens du er på nett! Skru av pakkedata (det dyre nettverket) og gjør hele greia på wifi.

virker det nå?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-07-12, 02:28   #15680
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Nei, den manualen har jeg ikke, følger vist ikke med slik i eskene lenger.

Nei, jeg mente ikke for iphonen, men for wimp. Det står ikke om wimp i iphonemanualen siden det er et eksternt program. men alle manualer ligger på nettet nå, bare å Google det.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-07-12, 08:27   #15681
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Ingen?? Jeg er ganske engstelig!! Skal i ct på mandag30/7 og opersjon 20 august

Jeg har ikke det. Er det det samme som lymfekjertel? Forstår godt at du engster deg. Ønsker deg masse masse lykke til og god bedring når den tid kommer.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo
Gammel 27-07-12, 10:36   #15682
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av synsegulla, her.

Jeg har ikke det. Er det det samme som lymfekjertel? Forstår godt at du engster deg. Ønsker deg masse masse lykke til og god bedring når den tid kommer.

Takk skal du ha

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-07-12, 12:52   #15683
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Re: Sv: Re: Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Nå har ikke jeg iphone, men jeg prøver likevel

Gå inn i spillelisten, da skal du få opp et bilde som ser ut som denne skjermdumpen. til høyre for der det med lys skrift står "6 låter spilletid 26:15" så er det en en pil med en strek under og en playknapp. du skal trykke på den pila med streken for å gjøre den offline. Eller er det slik at det er denne du ikke får opp? (Du må forresten gjøre dette mens du er på nett! Skru av pakkedata (det dyre nettverket) og gjør hele greia på wifi.

virker det nå?

Problemet er at jeg ikke får opp det skjermbildet når jeg går inn på wimp.
Jeg får opp :

WIMP
Nyheter ... Vi anbefaler ... Lister

og så en rekke med album nedover som de anbefaler.

Og dermed får jeg ikke gjort det med den pilen med strek




edit edit - fikk det til !!! fant det et annet sted

__________________
Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå
Gammel 27-07-12, 13:18   #15684
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg lurer på om det er vanlig prosedyre for et forsikringselskap som har fått fullmakter med navn og addresser for og innhente de nødvendige opplysningene og IKKE bruke addressene man har oppgitt, men i stedet søke på navn og sende det privat til dem?
NAV fikk aldri kravet om utlevering av opplysninger, men purringen ble sendt NAV sentralt istedet for navnet på min saksbehandler (som aldri har fått noe, slik at jeg mistenker en annen med samme navn har fått kravet) og da kom det frem. Så skullle det innhentes opplysninger fra legekontoret, men legekontoret hadde aldri fått noe skjema. Det viste seg at forsikringselskapet har sendt kravet til legen privat og hun er ute i svangerskapspermisjon. Nå er det endelig sendt til legekontoret, men jeg lurer på om de kommer til og sende til endoen privat også (eller til andre med det navnet).
Finner det nesten krenkende at de sender info om meg og kopi av mine fullmakter på lykke og fromme og ikke til addressene oppgitt i fullmakten.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-07-12, 14:02   #15685
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg lurer på om det er vanlig prosedyre for et forsikringselskap som har fått fullmakter med navn og addresser for og innhente de nødvendige opplysningene og IKKE bruke addressene man har oppgitt, men i stedet søke på navn og sende det privat til dem?
NAV fikk aldri kravet om utlevering av opplysninger, men purringen ble sendt NAV sentralt istedet for navnet på min saksbehandler (som aldri har fått noe, slik at jeg mistenker en annen med samme navn har fått kravet) og da kom det frem. Så skullle det innhentes opplysninger fra legekontoret, men legekontoret hadde aldri fått noe skjema. Det viste seg at forsikringselskapet har sendt kravet til legen privat og hun er ute i svangerskapspermisjon. Nå er det endelig sendt til legekontoret, men jeg lurer på om de kommer til og sende til endoen privat også (eller til andre med det navnet).
Finner det nesten krenkende at de sender info om meg og kopi av mine fullmakter på lykke og fromme og ikke til addressene oppgitt i fullmakten.

Vel - det kan hende de vil gjøre det på denne måten for å unngå at noen planlegger utifra dette og hijacker opplysningene? Jeg mener - man kan jo si "ring denne personen for referanser, han heter.." og så rute telefonen til en vennlig sjel som sier det du vil. Men i dette tilfellet høres det veldig søkt ut...

Uansett når det er offentlige kontorer/bedrifter det skal sendes til så er dette unødvendig og krenkende. Jeg hadde ringt og spurt direkte om dette er vanlig praksis....

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 27-07-12, 14:08   #15686
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Bente, jeg ville sendt en mail med akkurat den ordlyden du hadde her til min saksbehandler i forsikringsselskapet!
Nå er både vår ny og vår gamle "dame" svært hyggelige og ville vel aldri ha gjort noe sånt, men om det omhandler større summer må de nok som smgj sier, være litt ekstra forsiktige!

Uansett går ikke sånt an! Ikke skal dine opplysingner sendes rundt og det er da ikke vanlig å sende slike brev til legen privat! Det ville virket suspekt, spør du meg!

Lykke til med å rydde opp i rotet andre har forårsaket!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-07-12, 14:10   #15687
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg hadde oppgitt kontoraddressene + "min" lege/kontaktperson der, men de påstår det er vanlig praksis og søke på navnet og finne addressen, selv om de ba om den i fullmakten jeg måtte sende dem.......

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.

Sist redigert av BenteR : 27-07-12 kl 15:17.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-07-12, 14:15   #15688
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg hadde oppgitt kontoraddressene + "min" lege/kontaktperson der, men de påstår det er vanlig praksis og søle på navnet og finne addressen, selv om de ba om den i fullmakten jeg måtte sende dem.......

Hva med å skrive en formell klage? Det må da være lov å bruke vettet.... også for "byråkrater"...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 27-07-12, 14:27   #15689
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg hadde oppgitt kontoraddressene + "min" lege/kontaktperson der, men de påstår det er vanlig praksis og søle på navnet og finne addressen, selv om de ba om den i fullmakten jeg måtte sende dem.......

Jada, søke dem opp for å se at det er noe sannhetsgehalt i det du påstår, men ikke å dumme seg ut noe så inmari............

Burde være lov å bruke hodet, ja!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 27-07-12, 14:34   #15690
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Og var det SÅÅÅ nøye så kunne de ha RINGT vedkommende på den adressen de "fant" for å bekrefte at det var riktig person å sende ting til FØR de hivde fullmaktene i posten. Dersom dette var økonomiske fullmakter kunne dette ha gått riktig galt om det hadde kommet feil person i hende.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.
Gammel 27-07-12, 15:16   #15691
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det var ikke økonomiske fullmakter, men fullmakter til og få ut min sykehistorie/journal hos NAV, lege og sykehus de siste ti årene.
Jeg er organisert gjennom LO og har dermed en liten uføre-forsikring der, og det var i forbindelse med at jeg nå er blitt uføretrygdet, at forsikringselskapet trenger innsyn i min sykehistorie for og vite om kravet er reelt.
Jeg synest det var en svært lite profesjonell holdning fra selskapet. Spesielt siden jeg fikk vite om dette fordi forsikringselskapet sendte et brev til meg der de "truer" med og henlegge kravet siden de ikke har fått svar på henvendelsen de har sendt til feil adresser.
Jeg begynte da og sjekke hvorfor opplysningene jeg hadde gitt fullmakt til, ikke vle sendt.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid
Gammel 27-07-12, 22:58   #15692
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen her som har vært på julemarked i ett eller flere østblokkland? Jeg og mannen planlegger en julemarkedreise, men vi er ikke sikre på hvor vi vil dra enda. Har noen anbefalinger? Tyskland og Wien er uaktuelt, forresten.

Ingen?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 27-07-12, 23:22   #15693
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ingen?

Ikke julemarked, men påskemarked. I Praha. Det var kjempekoselig! Men fryktelig kaldt der på den tida. Jeg fikk frostskader på beinet når vi gikk oss bort på taket til hotellet (!!!) Men det var i januar, da.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 27-07-12, 23:24   #15694
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

påskemarked i januar? og jeg som syns nidar slenger ut påske og julemarsipanen altfor tidlig som det er...

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 27-07-12, 23:26   #15695
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

påskemarked i januar? og jeg som syns nidar slenger ut påske og julemarsipanen altfor tidlig som det er...

Nei, der tok du meg!!!
Jeg var der i januar, men kom tilbake i mars og da var det påsketider.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 27-07-12, 23:31   #15696
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 40
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

mars hørtes bedre ut

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf
Gammel 28-07-12, 00:22   #15697
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Ikke julemarked, men påskemarked. I Praha. Det var kjempekoselig! Men fryktelig kaldt der på den tida. Jeg fikk frostskader på beinet når vi gikk oss bort på taket til hotellet (!!!) Men det var i januar, da.

Men jeg skal på julemarked joo påska får seile sin egen sjø

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-07-12, 00:32   #15698
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Er det noen her som har vært på julemarked i ett eller flere østblokkland? Jeg og mannen planlegger en julemarkedreise, men vi er ikke sikre på hvor vi vil dra enda. Har noen anbefalinger? Tyskland og Wien er uaktuelt, forresten.

Ikke i østblokkland, men i barcelona. Veldig bra tid å dra dit på, og deilig med t-skjortevær i begynnelsen av desember

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 28-07-12, 00:40   #15699
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ikke i østblokkland, men i barcelona. Veldig bra tid å dra dit på, og deilig med t-skjortevær i begynnelsen av desember

hmm! det skal tas med i vurderingen, ja! Hvordan er det prismessig der? vi vil dra til en billig plass (derav østblokkland )

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 28-07-12, 02:53   #15700
milena
Seniormedlem
 
milena sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.712
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

hmm! det skal tas med i vurderingen, ja! Hvordan er det prismessig der? vi vil dra til en billig plass (derav østblokkland )

Jeg har ikke direkte vært på julemarked, men befant meg i Budapest i desember. Masse som skjedde ute i gatene. Utrolig flott by, ganske billig, og veldig billig spa! http://www.szechenyibath.com/ anbefales på det sterkeste. Ikke det mest luksuriøse, men gud så vakkert.

__________________
milena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Eurodiet
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no