Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Dere som bruker rockering

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 09:54   #1
roxette
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
roxette er på en erverdig vei

Dere som bruker rockering

Tenkte å kjøpe meg en god rockering, med litt vekt på, som jeg kan trene litt med Men jeg er nybegynner og helt blank... Hvor kjøper dere andre rockering?? Greit om jeg kan bestille på nettet, og helst fra norsk side. Hvilken anbefales?? Og hvor tung må jeg ha?? Har ikke drevet med dette før

roxette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:56   #2
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som bruker rockering

Hei.
Du kan jo sjekke disse sidene. Jeg er også nybegynner og har en ring på 1,5 kg. Den holder lenge for meg. Fikk ganske mange blåmerker i begynnelsen men de er heldigvis borte nå. Noen av de andre har ringer på 1,7 kg eller 2,2 kg. Jeg kjøpte min på G-sport og hadde da anledning til å prøve de forskjellige før jeg bestemte meg for hvilke jeg ville kjøpe.
Lykke til


http://www.gsport.no/Misc/Search-res...g&categorytype=
http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html
http://www.treningspartner.no/produk...ckeringer.aspx

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat