Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Dere som bruker rockering

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 22-03-10, 09:54   #1
roxette
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 6
roxette er på en erverdig vei

Dere som bruker rockering

Tenkte å kjøpe meg en god rockering, med litt vekt på, som jeg kan trene litt med Men jeg er nybegynner og helt blank... Hvor kjøper dere andre rockering?? Greit om jeg kan bestille på nettet, og helst fra norsk side. Hvilken anbefales?? Og hvor tung må jeg ha?? Har ikke drevet med dette før

roxette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:56   #2
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som bruker rockering

Hei.
Du kan jo sjekke disse sidene. Jeg er også nybegynner og har en ring på 1,5 kg. Den holder lenge for meg. Fikk ganske mange blåmerker i begynnelsen men de er heldigvis borte nå. Noen av de andre har ringer på 1,7 kg eller 2,2 kg. Jeg kjøpte min på G-sport og hadde da anledning til å prøve de forskjellige før jeg bestemte meg for hvilke jeg ville kjøpe.
Lykke til


http://www.gsport.no/Misc/Search-res...g&categorytype=
http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html
http://www.treningspartner.no/produk...ckeringer.aspx

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 21:30   #3
Anne Lise Stensrud
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 1
Anne Lise Stensrud er på en erverdig vei
Smile

Sv: Dere som bruker rockering

Opprinnelig lagt inn av roxette, her.

Tenkte å kjøpe meg en god rockering, med litt vekt på, som jeg kan trene litt med Men jeg er nybegynner og helt blank... Hvor kjøper dere andre rockering?? Greit om jeg kan bestille på nettet, og helst fra norsk side. Hvilken anbefales?? Og hvor tung må jeg ha?? Har ikke drevet med dette før

Gå inn på www.flust.no. Vekten har litt med hvor mye man veier og om man har ryggproblemer. Men den virker kjempebra. Bare husk å rocke begge veier.

Anne Lise Stensrud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 20:29   #4
DrBabe
Medlem
 
DrBabe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 104
DrBabe er ny på veien

Sv: Dere som bruker rockering

Anbefaler ring fra http://www.treningspartner.no


"Bruk ikke tunge rockeringer hvis du er gravid, har ryggskade eller er i for dårlig form. Hvis du er i tvil, snakk med din lege eller fysioterapeut før du bruker din Innersvingen Rockering.

Hvilke typer ringer finnes til voksne?

3B-ringen veier 1,5 kg og har diameter 104 cm.
4B-ringen veier 1,7 kg og har diameter 102 cm.
5B-ringen veier 2,2 kg

Disse ringene kan brukes av voksen og barn, men her er noen retningslinjer:

* Hvis du er sterk i magen og midjen, eller veier mer en 75kg, bør du antagelig velge 4B eller 5B-ringen. Disse er tyngere, og derfor gir litt mer effektivt trening.

* Hvis du er svak i magen/korsryggen eller er relativt følsom, eller veier under 65 kg., bør du velge 3B-ringen."

Sånn ser de ut og det er tilbud akkurat nå, på den på 1,5 kilo:

__________________


DrBabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low/slowcarb med rene råvarer, stor variasjon, høyverdig protein, nok fiber og godt fett. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva bruker dere Cocosa til? Kattre Lavkarbo generelt 13 26-05-11 21:59
Hva bruker dere som tilbehør? Jolly Oppskrifter 14 07-11-09 00:13
Er dere klar over hvor ofte dere bruker magemusklene? lokkebiff Generell diskusjon 17 06-03-09 09:38
Dere med rockering ... MoaMoa Spørsmål og svar 3 15-09-08 08:40
Brie - hva bruker dere den til? mofe Oppskrifter 11 18-03-07 13:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no