Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

Spirulina - kvalme?

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-10-14, 16:33   #1
Karma85
Medlem
 
Karma85 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Oslo
Innlegg: 60
Karma85 har en fantastisk aura rundt segKarma85 har en fantastisk aura rundt seg

Spirulina - kvalme?

Kjøpte tilskudd av Spirulina i går, (pukka- essential spirulina tablets)
og 1-2 timer etter at jeg tok 2 tabletter som var anbefalt for nybegynnere, så ble jeg så sinnsykt kvalm og svimmel. Er det andre med samme erfaring?

Det er litt vanskelig for meg å vite OM det faktisk er Spirulinan som forårsakte dette, eller om det er reaksjon etter at jeg startet med oilpulling for to dager siden. Leste at det var flere som hadde fått en ganske uggen reaksjon etter to-fire dager fordi kroppen begynte å skille ut giftstoffene.

Siden jeg skal på date () i kveld så lar jeg være å ta både Spirulina og å oilpulle i dag.

Oilpulling: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

__________________
Av alle holdninger er den moralske den mest uanstendige- Oskar Wilde Min blogg:http://forum.lavkarbo.no/blog.php?u=38362


Karma85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eventuelt andre Svar med sitat
Gammel 02-10-14, 08:51   #2
sonjaera
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Alder: 50
Innlegg: 96
sonjaera er på en erverdig vei

Sv: Spirulina- kvalme?

Opprinnelig lagt inn av Karma85, her.

Kjøpte tilskudd av Spirulina i går, (pukka- essential spirulina tablets)
og 1-2 timer etter at jeg tok 2 tabletter som var anbefalt for nybegynnere, så ble jeg så sinnsykt kvalm og svimmel. Er det andre med samme erfaring?

Det er litt vanskelig for meg å vite OM det faktisk er Spirulinan som forårsakte dette, eller om det er reaksjon etter at jeg startet med oilpulling for to dager siden. Leste at det var flere som hadde fått en ganske uggen reaksjon etter to-fire dager fordi kroppen begynte å skille ut giftstoffene.

Siden jeg skal på date () i kveld så lar jeg være å ta både Spirulina og å oilpulle i dag.

Oilpulling: http://www.globalhealingcenter.com/n...h/oil-pulling/

Det kan være Spirulinaen. Jeg har tatt både Spirulina og Chlorella i et par uker nå, men har et par dagers pause. Jeg ble småkvalm og fikk kraftig diare.

Leste i en blogg at man kan få det fordi man renser ut så kraftig av de. Da burde man ta opphold på et par dager og heller starte igjen med en lavere dose til kroppen godtar de. Det lønner seg også å ta prebiotika sammen med de.

sonjaera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spirulina Vibeke-67 Kosttilskudd 30 05-01-12 19:55
Spirulina + hvetegress MissX Generell ernæringsdebatt 1 08-06-11 13:54
Spirulina marinor Ketolysekuren 2 19-05-11 01:28
Spirulina frkDoug Ketolysekuren 9 07-03-11 18:48
spirulina??? tess81 Kosttilskudd 2 01-09-06 15:22


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no