Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Ny Giv 2012, blir DU med?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-02-12, 19:31   #376
Lindemor
Seniormedlem
 
Lindemor sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 2.412
Lindemor er en juvelLindemor er en juvelLindemor er en juvel

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Her er det krise - de luxe Tråkka over på core puls- treninga i mårrest. Første gang jeg har gjort det, og jeg kjente at "noe" røyk. Kalles ikke aktiv uten grunn... får jeg ikke min daglige trening er jeg virkelig ikke havende i hus Stakkars familien min!!

Trenger forresten hjelp; går man til lege med sånt, eller hinker man bare rundt og venter på at det går over???

Dette bør du sjekke opp hos lege omgående!

Håper det beste for din skyld.

__________________
Min journal:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45466

Lindemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 12:41   #377
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Tusen takk for rådet!
Får vel hinke meg innom en lege på mandag. Men hva kan vel egentlig en lege gjøre?? Henvise meg til MMR?? Operasjon?? Skrekk og gru!!!

Har som sagt aldri opplevd dette før, vært aktiv sportsutøver siden jeg kunne gå omtrent.. så støttemuskulaturen bør være sterk i massevis. Det som irriterer meg mest nå er vissheten om at når man først har tråkket over, så skal man visst plages med dette i "evigheter"?

Vel - i dag har jeg trent mage, rygg og tatt armhevinger på knærne, så noe trening kan jeg få likevel.(plankeutfordringa gikk lett som en plett)...bare ikke vekta fyker til værs

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 12:48   #378
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Og jeg har trasker mine kilometer på tredemølla. Det er iskaldt ute så det er godt at jeg kan trimme inne mens jeg ser tv. Skal senere i dag lage matplan for kommende uke.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 05-02-12, 20:40   #379
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Hmm, det vil som andre sier variere litt ja. men dette er da rundt 10-11 timer i uka fordelt på 5 virkedager? Er du utrent fra før, dvs har du ikke trent noe særlig tidligere i år og i fjor? eller er dette en økning fra eksvis 2-3-4-5 timer fra det du har trent i de foregående måneder og år?

Grunnen til at jeg bare spør er at hvis du går fra 0t til 10-11 timer i uka fordelt på 5 virkedager, så høres det unektelig litt mye ut, selv om du er ung og sprek
Bare pass på så du ikke starter litt vel brått og trener deg syk/skadet eller lei etter et par mnd...

Trente endel i fjor på spenst, hadde også personlig trener i 8 uker.. Men har had en lengre pause da jeg har skadet ryggen.. Har siste tiden vært med på ryggskole.. der vi har trent 2 timer og et kvarter 3 ganger i uken over fler uker nå. Så merker jeg er ganske gira på få inn noe jeg liker å trene. Er også fortiden 100% sykmeldt pga av Nakke/skuldre/rygg og hofte smerter. Og har fått beksjed fra fyso og leger om å trene.. og trenger noe jeg kan slå igjæl litt tid

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 13:58   #380
Victory
Seniormedlem
 
Victory sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Alder: 47
Innlegg: 2.318
Victory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snillVictory er virkelig snill

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Gå til lege!
Ikke sikker han/hun kan gjøre noe helt enda, men kan vertfall gi deg noen tips til hva du skal/ skal ikke gjøre når de har fått sett og kjent litt.
Og evt kalle deg inn igjen senere til MR rekvisjon om det ikke blir bedre.

Jeg trasker rundt med en overtråkket fot som har fått senebetennelse i etterkant nå.. skikkelig frustrerende!! Så ta deg en tur og sjekk litt.

Lykke til og god bedring!

Victory er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach - og hardt fokus på trening. Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 17:02   #381
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av aktivjente, her.

Tusen takk for rådet!
Får vel hinke meg innom en lege på mandag. Men hva kan vel egentlig en lege gjøre?? Henvise meg til MMR?? Operasjon?? Skrekk og gru!!!

Har som sagt aldri opplevd dette før, vært aktiv sportsutøver siden jeg kunne gå omtrent.. så støttemuskulaturen bør være sterk i massevis. Det som irriterer meg mest nå er vissheten om at når man først har tråkket over, så skal man visst plages med dette i "evigheter"?

Vel - i dag har jeg trent mage, rygg og tatt armhevinger på knærne, så noe trening kan jeg få likevel.(plankeutfordringa gikk lett som en plett)...bare ikke vekta fyker til værs

Har du vært hos lege?
Hvordan går det med foten

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 06-02-12, 17:13   #382
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Da var dagens tredemølleøkt ferdig.

Jeg ser på serien Skjønnheten og udyret med Linda Hamilton og Ron Perlman mens jeg "trimmer".
Det er en nyyyydelig serie.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 07-02-12, 16:23   #383
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Margebisk i dag jeg. Hodepinen kom tilbake i dag da jeg gikk på tredemølla.

Jeg har forøvrig gått opp to-tre kilo vann. Kanskje det som gjør det. Jeg har nemlig kuttet ut vanndrivende fordi jeg tenkte at trim alene skulle få meg i full vigør igjen, men nei da. Eldste poden kom ned og satte fingern i leggen min for ca 10 min siden, merket er der fremdeles..... Nekter ta vanndrivende, skal heller finne på noe annet lurt. Jeg vet jo at jeg samler vann når jeg er aktiv, men å være inaktiv er ikke noe alternativ!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 12:58   #384
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Ny runde på tredemølla. I dag fikk jeg ingen hodepine! Det var bare herlig å gå!

Det er jo ikke sa langt da... 3 km, men jeg går i en fart på 6 km/t så det tar jo seff nøyaktig en halv time og det er nok for meg å begynne med.

3 km er forresten 3982 skritt; dvs en skrittlengde på 0,75 m. Er ikke det grei skrittlengde??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 13:21   #385
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Oooog jeg fikk forresten sett på Sidney Sheldons "Master of the game" mens jeg gikk på mølla samtidig som jeg hadde farge i håret som skulle virke en halvtime.

Tredemølla gir mulighet for multitasking.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 08-02-12, 18:55   #386
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du vært hos lege?
Hvordan går det med foten

Har vært "tjyvheldig". Fortstrukket ei sene bare. Foten er lilla , men det gjør ikke så skrekkelig vondt nå lenger. Skal holde meg i ro ei stund (bruke krykker), og får trene igjen når jeg selv føler at det går å belaste foten.

Vel, trener alt jeg kan som ikke belaster foten (hjemme), og vekta har heldigvis tikket rett vei - skjønt, det kan jo skyldes vanntap. - Så jeg venter med å justere tickeren, og med å slippe jubelen løs.

Tusen, tusen takk for gode råd folkens

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 15:51   #387
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

HeiHei Gud, er så sliiiiiten i dag.. kroppen føles ut som den er 10 kg tyngre:P
Har trent 8 timer alt denne uken siden mandag.. og treningen har gått supert! Til å med de harde kondisjonsøktene gikk supert men i dag er jeg suuupertrøtt.. har alt duppet til noen timer her på formiddagen etter treningsøkta i dag.... Er vel sikkert ketosen som gjør det eller???

hvordan går det med folk her????
klem

__________________
DELMÅL 1 FØR 22.april

DELMÅL 2 fram til sommer en gang..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 17:37   #388
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

HeiHei Gud, er så sliiiiiten i dag.. kroppen føles ut som den er 10 kg tyngre:P
Har trent 8 timer alt denne uken siden mandag.. og treningen har gått supert! Til å med de harde kondisjonsøktene gikk supert men i dag er jeg suuupertrøtt.. har alt duppet til noen timer her på formiddagen etter treningsøkta i dag.... Er vel sikkert ketosen som gjør det eller???

hvordan går det med folk her????
klem

Du verden så flink du er til å trene!

Jeg merker at jeg trives godt på tredemølla, men vil med tid og stunder bevege meg utendørs. Gleder meg til våren og jeg kan begynne jobbe i hagen, trim det også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 19:36   #389
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Takk for det
Trenger virkelig å bli dytta litt.. så håper jeg greier å fortsette slik!
Har innsett at ingenting kommer av seg selv
Har lasta ned noen motivasjon bilder nå da..
så får håp det hjelper litt.. skulle helst ha sjedd med en gang her vettu. ..

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 19:37   #390
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du verden så flink du er til å trene!

Jeg merker at jeg trives godt på tredemølla, men vil med tid og stunder bevege meg utendørs. Gleder meg til våren og jeg kan begynne jobbe i hagen, trim det også.

jogge du på mølla?? Hater mølla.. men hadden pt som mente det var en av de beste formene for å ned i vekt??

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 19:47   #391
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Så fint at du får til å trene så mye Flinka!!

At du blir trett kan være et tegn på at du trener litt mer enn du egentlig er i form til.

Det trenger ikke være dumt i det hele tatt, men dersom det føles for slitsomt er det mye lettere å gi opp før du oppnår målet; å bli avhengig av trening (den deilige følelsen når adrenalinet kicker inn er vrikelig avhengighetsskapende).

Poenget er uansett at trening skal være lystbetont!!
I det lange løp holder det ikke med mål om vektreduksjon (som uansett stort sett oppnås vha kosthold). Tenk mer på det sunne aspektet; masse mer energi, kroppen blir sterkere, du øker bentettheten, hjertet styrkes, blodet flyter bedre.. osv, osv..

Vel - vi heier på deg, og "regner med" at du når dithen, du er jo så godt i gang

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 19:55   #392
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Glemte å heie på deg også Kanutten; stå på videre

Synes virkelig det står repsekt av pågangsmotet ditt!!
Jeg har også problemet med å samle vann, og vanndrivende gir meg bare økte smerter i nyrene. Tyr i stedet til god gammel kjærringrokk eller lakriste (Yogi sin er jo nydelig)

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 19:58   #393
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

jogge du på mølla?? Hater mølla.. men hadden pt som mente det var en av de beste formene for å ned i vekt??

Jeg jogger/går på mølla mens jeg ser på serier. Jeg kjøpte rett over jul ei mølle til ca 4000 kr med frakt. Nå koster den 8000 kr uten frakt.
Jeg trives veldig godt på mølla og går på den hver gang jeg ser på tv. Blir endel mølling da!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 09-02-12, 21:20   #394
Bollemor
Medlem
 
Bollemor sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: trondheim
Alder: 36
Innlegg: 319
Bollemor er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg jogger/går på mølla mens jeg ser på serier. Jeg kjøpte rett over jul ei mølle til ca 4000 kr med frakt. Nå koster den 8000 kr uten frakt.
Jeg trives veldig godt på mølla og går på den hver gang jeg ser på tv. Blir endel mølling da!

wooow... hvor kjøpte du den?????

Bollemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:11   #395
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg jogger/går på mølla mens jeg ser på serier. Jeg kjøpte rett over jul ei mølle til ca 4000 kr med frakt. Nå koster den 8000 kr uten frakt.
Jeg trives veldig godt på mølla og går på den hver gang jeg ser på tv. Blir endel mølling da!

Så langt som du har gått nå, må du da snart vært på mine trakter. Stikk innom på en kaffekopp da

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 00:19   #396
Åssi
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2012
Hvor: Paris
Innlegg: 246
Åssi er på en erverdig vei

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Jeg har et spørsmål som fortsatt står uvisst hos meg. Hvordan funker det med karbene du har spist iløpet av en dag, og trening? Blir de forbrent på samme måte som man tenker at man forbrenner kalorier?
Altså, når jeg spiste "normalt" og forbrant 400 kalorier på en treningsøkt, så "fyller" man gjerne på med tilsvarende.... hva med karbs?

Åssi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert LC(hf) Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 12:26   #397
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Åssi, her.

Jeg har et spørsmål som fortsatt står uvisst hos meg. Hvordan funker det med karbene du har spist iløpet av en dag, og trening? Blir de forbrent på samme måte som man tenker at man forbrenner kalorier?
Altså, når jeg spiste "normalt" og forbrant 400 kalorier på en treningsøkt, så "fyller" man gjerne på med tilsvarende.... hva med karbs?

Min erfaring er at treninga "forbrenner" karbene Men det betyr likevel ikke at du bare kan øke karbomengden...

Det er svært individuelt hvor mange karber man "tåler" før vektnedgangen stagnerer. Jeg kommer lettere i ketose med trening (derfor troen på trening - forbrenner- karbo- teorien), men dersom jeg øker karbomengden før eller etter trening stangerer nedgangen fullstendig. Ikke helt logisk men slik er det bare.

Dersom du leser på forumet her vil du se at noen sier de øker karbomengden i forbindelse med trening. Regner med de gjør det fordi det funker bra for dem (mht vektnedgang eller fysik form). Jeg trener som før - nesten hver dag - uten å tilføre ekstra karbohydrater, og det fungerer svært bra for meg

Med andre ord; dette får du forske litt på selv - vi er alle ulike Lykke til!!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 14:36   #398
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor, her.

wooow... hvor kjøpte du den?????

Jeg kjøpte den på gmax.no. Skal finne link, jeg er på iphonen nå og det blir for knotete..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 14:38   #399
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så langt som du har gått nå, må du da snart vært på mine trakter. Stikk innom på en kaffekopp da

Kaffe hos VakkerDiettabestemor høres deilig ut!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 11-02-12, 15:39   #400
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Ny Giv 2012, blir DU med?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Kaffe hos VakkerDiettabestemor høres deilig ut!

Jeg kan komme med kake

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Nyttårsforsettet 2012! ToreH Generell diskusjon 62 26-06-12 15:35
Hennesrittet 2012 nellie Trening 78 02-06-12 19:05
Giftermål i juni 2012 <insert_scary_name_here> Generell diskusjon 66 23-04-12 10:03
BILLIGE Eurodiett-måltider; utløper først 2012 FakeSmile Eurodiett 12 02-01-11 14:05
Blir livet mitt perfekt om jeg blir tynn? Nille Generell diskusjon 28 30-07-10 16:23


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no