Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 18-07-10, 15:14   #2601
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hva slags mat er godt med en skje kanel på?

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 18-07-10, 15:53   #2602
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva slags mat er godt med en skje kanel på?

Cottage Cheese, rømmegrøt, smoothies, kjøttgryte, vafler (i røren), pannekaker osv osv osv......

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 18-07-10, 16:16   #2603
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Hva slags mat er godt med en skje kanel på?

Eggemelk!! Gjerne med litt kakao og eller kaffe oppi

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 23:15   #2604
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Forresten. Er det sant at man ikke skal spise mat om natta/sent på kvelden?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 18-07-10, 23:16   #2605
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Forresten. Er det sant at man ikke skal spise mat om natta/sent på kvelden?

Nei, det er ikke sant. Spis når du er sulten .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 19-07-10, 13:52   #2606
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Blenderen min gikk i stykker sist jag lagde smoothie, jeg løftet kolben av "maskineriet" og bunnen med bladene ble sittende igjen. Innholdet i kolben rant selvfølgelig nedover de hvite skapdørene, ikke å anbefale når man har hatt blåbær i blenderen

Jeg må ha meg ny blender, og vil gjerne ha tips fra noen som er fornøyde med sin. Min siste (Tefal)var jeg bare sånn passe fornøyd med. Jeg er villig til å legge litt penger i ny blender siden den kommer til å bli brukt mye, men Kitchen Aid og desslike er utenfor min økonomiske ramme (ser f eks at Kitch'n har dem på tilbud nå, men 2380 for en blender??). Rundt en tusenlapp er ok.

Krav:
Glasskolbe på minst 1 liter, gjerne 1,5
Minst to hastigheter og pulseknapp
Blad som knuser isbiter
Blad utformet slik at de også blander (så man slipper å riste på eller røre nedi)

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-10, 14:36   #2607
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

I tilfelle du har kenwood mixmaster, så har de en blender som tilleggsutstyr. Er utrolig fornøyd med den!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 19-07-10, 14:50   #2608
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

I tilfelle du har kenwood mixmaster, så har de en blender som tilleggsutstyr. Er utrolig fornøyd med den!

Nei, dessverre. Moren min har en gammel jeg sikkert kan arve, men den bråker jo verre enn en F16, tror veggene ville ramlet ned

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-10, 14:54   #2609
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

I tilfelle du har kenwood mixmaster, så har de en blender som tilleggsutstyr. Er utrolig fornøyd med den!

Vi har en Kenwood kjøkkenmaskin, kjøpt ny for et par år siden, blenderen er bare dritten spør du meg. Så jeg kjøpte denne:

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...lfa-stavmikser

GENIAL!!!!!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 19-07-10, 15:35   #2610
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kan man vaske dyner som har kunstfiber som fyll i vanlig vaskemaskin? det står at dyna kan vaskes på 60 grader, men spørsmålet er om en vanlig vaskemaskin tar det, eller om den må leveres på rens?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 19-07-10, 15:39   #2611
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Vasker mine i maskinen, men har ikke "full guffe" på sentrifugeringen. Innbiller meg at fyllet kan forskyve seg, om vaskingen blir FOR hard, selv om jeg ikke har opplevd noe slikt, til nå..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 19-07-10, 15:40   #2612
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Ok, så det er bare å presse den svære (normalstore) dyna inni og kjøre på, bare med mindre sentrifug? Hvordan tørker du den?

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 19-07-10, 15:43   #2613
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Henger alt tøy ute til tørk, jeg, så langt det går Tørketrommelen ble pensjonert for flere år siden. Dyner pleier jeg å henge over flere snorer, sånn at bretten ikke blir så skarp.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :))
Gammel 19-07-10, 15:43   #2614
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Ok, så det er bare å presse den svære (normalstore) dyna inni og kjøre på, bare med mindre sentrifug? Hvordan tørker du den?

Presse og presse...presser du for hardt kan du skyve trommelen ut av ledd ...egenerfart

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 19-07-10, 15:46   #2615
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Presse og presse...presser du for hardt kan du skyve trommelen ut av ledd ...egenerfart

Haha! Får prøve på å unngå det Heldigvis ikke jeg som skal forsøke å vaske, men roomie...

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 19-07-10, 17:13   #2616
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan man vaske dyner som har kunstfiber som fyll i vanlig vaskemaskin? det står at dyna kan vaskes på 60 grader, men spørsmålet er om en vanlig vaskemaskin tar det, eller om den må leveres på rens?

Jeg vasker ALT i vaskemaskina, tom den doble, tykke vinterdyna str 220x240. Og jeg sentrifugerer på full guffe da jeg ikke har tørketrommel... Så lenge jeg klarer stappe det inn i maskina vasker jeg det..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 19-07-10, 19:38   #2617
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

http://www.elkjop.no/product/hus-hje...lfa-stavmikser

Den har jeg også, og den er veldig bra! Men syns den blir for pinglete til smoothies. Vi har denne: http://www.wilfa.no/katalog/product.php?productid=16186 og den er helt super Knuser is som bare det.

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Kan man vaske dyner som har kunstfiber som fyll i vanlig vaskemaskin? det står at dyna kan vaskes på 60 grader, men spørsmålet er om en vanlig vaskemaskin tar det, eller om den må leveres på rens?

Jeg vasker dyner i vanlig maskin. Hvis du skal tørke den i trommel lønner det seg å hive inn en joggesko eller lignende så får du "banket" den luftig igjen.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-10, 19:57   #2618
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den har jeg også, og den er veldig bra! Men syns den blir for pinglete til smoothies. Vi har denne: http://www.wilfa.no/katalog/product.php?productid=16186 og den er helt super Knuser is som bare det.

Det må nok en skikkelig blender til ja, jeg har også stavmikser men bruker den egentlig bare til blomkålmos
Den Wilfaen ser ikke verst ut, tror det er noe slikt jeg trenger.

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 19-07-10, 20:18   #2619
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Den har jeg også, og den er veldig bra! Men syns den blir for pinglete til smoothies. Vi har denne: http://www.wilfa.no/katalog/product.php?productid=16186 og den er helt super Knuser is som bare det.

Jeg vasker dyner i vanlig maskin. Hvis du skal tørke den i trommel lønner det seg å hive inn en joggesko eller lignende så får du "banket" den luftig igjen.

Har ikkje prøvd å vaske det sjølv, men svigermor svergar til å hive eit par-tre tennisballar i trommelen med den, så får den skikkeleg dæng!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-07-10, 08:13   #2620
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har og stavmixer, men lager absolutt ikke smoothie med den!

Bare et tips. Dyner og puter skal ha halv mengde vaskemiddel når de vaskes. Jeg vasker og alt av dyner og puter på 60 grader med full sentrifugering. Har de en evighet i tørketrommel etterpå med 4 tennisballer for å puffe dem om igjen.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-07-10, 11:07   #2621
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Det må nok en skikkelig blender til ja, jeg har også stavmikser men bruker den egentlig bare til blomkålmos
Den Wilfaen ser ikke verst ut, tror det er noe slikt jeg trenger.

Jeg har ikke brukt den til smoothies da, men den hakker løk så det koster etter og moser blomkålmos helt perfekt! Den hakker nøtter finfint også - jeg digger den!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)
Gammel 20-07-10, 11:39   #2622
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Kor mykje kan ein handle for på til dømes amazon.co.uk før ein må fortolle? Er det 200kr framleis?

Ok, kan gløymast. Fann det på toll.no

Men då kom det opp eit anna spørsmål. Det står på amazon sine sider at ein kan sende ting som gåver. på toll.no står det at ein kan sende ting opp til 1000nok verdi utan å fortolle, viss det er gåve. Kan ein då sno seg unna 200 kronersregelen? Hm....


Sist redigert av Furine : 20-07-10 kl 11:46.
Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-07-10, 12:04   #2623
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

ja, en kan få gaver opp til 999,99kr. Men en er da avhengig av at selger merker den som gave, at innholdet ser ut som en gave og at det ikke ligger noen kvitteringer etc i pakken i tilfelle den blir åpnet.

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 20-07-10, 12:16   #2624
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Ferskenbeinet! Då er vi kanskje like langt, for Amazon sender info om innholdet på pakken, og den er jo ikkje akkurat presanginnpakka...

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 20-07-10, 12:23   #2625
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg pleier å få sendt ting til en amerikans venn som deretter videresender til meg, så om du har den muligheten går det fint! Evt om du finner tingene du vil ha på ebay? Der er det mange som er villige til å merke ting som gave...

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no