Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-06-07, 16:51   #576
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Vi skal ha lavkarbopølser...stekt kryddret blomkålris og en blanding av løk og squash surret i litt ketcup og vann..

Veldig godt faktisk

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 25-06-07, 16:55   #577
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Enkelt i dag. Ferdiggrillet kylling og salat.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse
Gammel 25-06-07, 18:34   #578
kokkeline
Medlem
 
kokkeline sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Alder: 65
Innlegg: 60
kokkeline er ny på veien
Talking

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Noe kjempegodt idag laks i folie iovnen med masse gulrot og purre med salt og olivenolje pluss litt lofoten fiskesaus m smør nam nam,,,,,,

__________________
kokkeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: vekt operert, ,,,,,,,,,
Gammel 25-06-07, 20:47   #579
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8176 Disse var kjempegode, selv om jeg ikke fant krydderet. Hadde chili, løkpulver og piffi-krydder i isteden. Grønn salat med litt tomat, reddiker og fetaost. Og så litt ris til resten av familien.
Dette ble en 6*er på terningen!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert
Gammel 26-06-07, 15:51   #580
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Seifilet smurt med pesto, all over, pakka inn i bacon. Serveres m dampa brokkoli og fløtesaus med pesto til de andre, pesto og smør til meg (tester utelatelse av fløte en stund til). NAM! Funker like bra på laks og steinbit samt kylling.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 26-06-07, 16:09   #581
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag skal vi ha foliebakt kyllingfilet med grillkrydder,vårløk, aubergine, cherrytomater. Gratinert med ost. Blomkålmos m/sellerirot og sjampinjongsaus. DIGG

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 15-07-07, 23:40   #582
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I morgen skal vi ha Nilles kyllingfajita-form. Den er rågod!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer
Gammel 16-07-07, 17:03   #583
Ex-Rubens
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 57
Innlegg: 4
Ex-Rubens er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag skal jeg ha pytt-i-panne. Med pølser, løk, brokkoli, potet. Stekt i masse smør. Kanskje jeg tar et stekt egg til også.

__________________


Ex-Rubens er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/Lutz
Gammel 16-07-07, 18:29   #584
Liiiz
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Oslo
Alder: 36
Innlegg: 66
Liiiz er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg spiste en variant av lasagne i dag:

- Kjøttdeig
- Sopp
- Løk
- Hakkede tomater på boks
- Ost

__________________
My time to shine!
Liiiz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse
Gammel 16-07-07, 18:36   #585
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I morgen skal vi ha Nilles kyllingfajita-form. Den er rågod!



*sikle* Den tror jeg det blir her i morgen ja.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life
Gammel 17-07-07, 16:30   #586
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Tror jeg skal lete litt etter oppskrifter her, så får vi se hva det blir.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 17-07-07, 16:37   #587
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Laks på grønnsakseng: Stekt aubergine, squash, vårløk og fersk sjampinjong. På toppen la jeg Laksefilet krydra med urtesalt,pepper og fersk dill. Lot trekke til fisken var ferdig. Servert med smørstekt blomkål og brokkoli. NAMMIS!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 11-08-07, 23:29   #588
Nannah
Seniormedlem
 
Nannah sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Akershus
Alder: 63
Innlegg: 3.126
Nannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastiskNannah er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

kyllingfilèt m bacon rundt...wokgrønsaker og squash surret i fløte og timian....mmmmmmmmm

__________________
Oppskriftene mine finnes her:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32614

Nye oppskrifter i matbloggen min !! http://hanseloggretel.blogspot.com/
Nannah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF...
Gammel 18-09-07, 13:14   #589
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

For en inspirerende tråd!

Jeg skal ha ferdigstekt kylling og nøttebrød m/masse smør! Gleder meg!

SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-09-07, 14:24   #590
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Fylt kyllingfilet med jukseris og sjampinjongsaus. Og salat

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1
Gammel 18-09-07, 14:26   #591
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Lettsalta uer med brokkoli og løk surra sammen med bacon

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 26-10-07, 12:00   #592
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Jeg vil fortelle hva jeg hadde til middag i går.. Da spiste jeg ostesmørbrød (brukte Iset-brød). ÅÅÅåå så godt! Trodde ostesmørbrød var tapt for meg på lavkarbo, men den gang ei!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 13-02-08, 13:21   #593
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Idag skal jeg ha ovnsstekt kyllingfilet med indisk saus og grønnsaker og masse ost!! Nam!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 11-03-08, 19:33   #594
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Idag har vi hatt stekt ørret med løk, paprika og gulrøtter med egge/rømme-smør. Min datter hadde potetstappe til. Min datter som laget middagen. Kom til dekket bord.

Jeg har forsøkt meg på en variant av ostekakene som verserer her inne. Har fått litt inspirasjon fra flere oppskrifter. Bunn av hakkede mandler, valnøtter og smeltet smør. Ostemasse av philadelfiaost, kremost, snøfrisk, rømme, creme freche og rømme. Gele av fun light tropisk. Litt av geleen blandet jeg i ostemassen, resten som lokk på toppen. Venter besøk av en venninde. Kan nesten ikke vente.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-03-08, 18:00   #595
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

I dag blir det taco. I stedet for lefser bruker jeg salatblader. Funker sikkert like bra.

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-03-08, 18:06   #596
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.455
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

En lavkarbopizza er planlagt til i kveld.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 15-03-08, 18:27   #597
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Røkt svinekam med asparges, broccoli, og spinat og soppstuing.

Spinat og soppstuing:
En hel kinahvitløk og en liten løk surret i hvitløk. Når gyllent hadde jeg oppi 2 store sopper. Så oppi pannen med 1 1/2 dl kremfløte, litt creme freche, fetaost, kremost, en stor pose fersk spinat der stilkene ble tatt vekk. Surret til det tyknet.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-04-08, 10:08   #598
SusieBlues
Seniormedlem
 
SusieBlues sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 46
Innlegg: 3.854
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4186
Indrefilet i dag! Gleder meg!!

__________________
________________


Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15258
SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 18-04-08, 13:38   #599
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

hmm..litt matlei og uggen. kanskje lage juksepotetsalat og no kjøtt eller spekeskinke til?

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen
Gammel 11-05-08, 10:36   #600
blaut
Juniormedlem
 
blaut sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: OPPE I NORD TROMS
Alder: 49
Innlegg: 23
blaut er på en erverdig vei

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

ca 150 g bacon i terninger, brunes i stekepanna
1/2 løk kuttes og haes sammen med bacon
ca 2 dl fløte
4 ss rømme
urtesalt
sitronpepper
1 halv tint torskefilet skjæres i store terninger
brokkoli
blomkål
litt gulrot
la alt surre i panna til fisk og grønnsaker er kokt.

__________________
BLAUT
blaut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: KETOLYSE
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no