Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Minus 14,1 kg på 2 mnd

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-11, 15:17   #1
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av
Talking

Minus 14,1 kg på 2 mnd

Jippi, denne Ketolysekuren virker!!! Jeg har nå spist ketogent og vært i ketose hver dag (tror jeg...) i akkurat 2 mnd. Jeg har gått ned 14,1 kg, og er superfornøyd!!!! Jeg er så glad for at jeg endelig har funnet en "slankekur" som funker for meg! Jeg gleder meg til fortsettelsen!!! Lykke til videre alle andre medmennesker!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:21   #2
Nnem
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 456
Nnem er ny på veien

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

__________________




Motto: This is my year to shine
Nnem er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - mellom 20-30 karbs Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:25   #3
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Utrolig bra - gratulerer

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:32   #4
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av Nnem, her.

Digger Mottoet ditt btw!!

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Utrolig bra - gratulerer

Tusen takk

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:42   #5
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Det er fantastisk som du raser avgårde...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 15:46   #6
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Det er fantastisk som du raser avgårde...

Jeg smiler bredt (Det er uttrolig koselig med litt skryt, selv dere ikke kjenner jeg om du skjønner... Tusen takk smgj )

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 16:49   #7
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Gratulerer Marella!!!

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:20   #8
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Gratulerer, helt fantastiske resultater du har Marella!!

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:26   #9
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.198
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Gratulerer! Det var da et voldsomt tempo! Jeg for min del har gått ned 12,5 kg på fire måneder, men så har jeg valgt en mer moderat lavkarbo i stedet for ketose da. Det føles herlig å ha knekket koden til hva som fører til vekttap vs vektøkning, dette gjør det lett å tilpasse kostholdet til den effekten man ønsker selv. For min del er jeg nå på tosifret antall kilo for første gang på 12-13 år, og det føles rett og slett herlig!

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:49   #10
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Wow - så flink du har vært

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 17:56   #11
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av langaard, her.

Gratulerer Marella!!!

Tusen takk Langaard

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Gratulerer, helt fantastiske resultater du har Marella!!

Tusen takk Bente1 smiiiil

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Gratulerer! Det var da et voldsomt tempo! Jeg for min del har gått ned 12,5 kg på fire måneder, men så har jeg valgt en mer moderat lavkarbo i stedet for ketose da. Det føles herlig å ha knekket koden til hva som fører til vekttap vs vektøkning, dette gjør det lett å tilpasse kostholdet til den effekten man ønsker selv. For min del er jeg nå på tosifret antall kilo for første gang på 12-13 år, og det føles rett og slett herlig!

12,5 kg på 4 mnd er jo også kjempebra!! 4 mnd av et liv, er jo ingenting! Helt enig i at det føles herlig å knekke koden ja!! hehe.... Gratulerer sååå mye med å være tosifret, gleder meg også til det skjer. Er bare 1,1 kg igjen, så det er vel ikke lenge til! smiiiil

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Wow - så flink du har vært

Tusen takk Dietta. Og takk til alle dere som har hjulpet meg til å komme hit. Hadde aldri klart dette uten dette forumet!!!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:21   #12
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Wooooooow så flink du er. Hvor mye skal du ned da? Gratulerer du er super flink.

Jeg er i gang igjen med ketose, men føler at denne uken stagnerer det helt. Jeg som håpet på å nå 76 til jul. Jaja jeg gir meg ikke. Skal fortsette til lillejulaften så skal jeg slakke litt i juleuka for så å gå ned igjen etterpå. Jeg vil ned til 70. Det er mitt aller aller siste mål.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:22   #13
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Beklager det står jo på tickeren din hvor mye du har igjen. Husk at huden skal følge med å resten av kroppen. Hihi. Stå på!!!!

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 18:32   #14
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Wooooooow så flink du er. Hvor mye skal du ned da? Gratulerer du er super flink.

Jeg er i gang igjen med ketose, men føler at denne uken stagnerer det helt. Jeg som håpet på å nå 76 til jul. Jaja jeg gir meg ikke. Skal fortsette til lillejulaften så skal jeg slakke litt i juleuka for så å gå ned igjen etterpå. Jeg vil ned til 70. Det er mitt aller aller siste mål.

Tusen takk Newstart Ja, som du så etterpå, skal jeg ned 40 kg totalt. Men fortsetter det i dette tempoet (noe jeg tviler på) så får jeg en mye lettere sommer enn tidligere Jeg håper huden følger med, hehe. Lykke til med med å nå 70 kg du også!! Det er bare å ta en dag av gangen!

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Beklager det står jo på tickeren din hvor mye du har igjen. Husk at huden skal følge med å resten av kroppen. Hihi. Stå på!!!!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 19:48   #15
runnmensunn
Medlem
 
runnmensunn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Sandnes
Innlegg: 130
runnmensunn er på en erverdig vei

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Congrats u go girl

runnmensunn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 08-12-11, 20:23   #16
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd :)

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn, her.

Congrats u go girl

Tusen takk girl

__________________

Sist redigert av Marella77 : 08-12-11 kl 22:34.
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 01:57   #17
shailene
Seniormedlem
 
shailene sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 983
shailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snillshailene er virkelig snill

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd

Så utrolig bra! Flink du har vært, fortsett å stå på sånn

shailene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 07:27   #18
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd

Gratulerer!! Stå på!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 07:48   #19
L@dy jojo
Medlem
 
L@dy jojo sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Ørje
Alder: 51
Innlegg: 233
L@dy jojo er ny på veien

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd

Wow så utrolig flink du har vert. !!!

__________________


L@dy jojo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse - 15-20 gr karbo pr dag. Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 09:27   #20
Parrot
Juniormedlem
 
Parrot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Rælingen
Innlegg: 11
Parrot er på en erverdig vei

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd

Gratulerer med vektreduksjonen, og pass på så hodet følger med!

__________________


Parrot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-11, 10:08   #21
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Minus 14,1 kg på 2 mnd

Opprinnelig lagt inn av Parrot, her.

Gratulerer med vektreduksjonen, og pass på så hodet følger med!

Opprinnelig lagt inn av L@dy jojo, her.

Wow så utrolig flink du har vert.

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Gratulerer!! Stå på!

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Så utrolig bra! Flink du har vært, fortsett å stå på sånn

Tusen takk alle sammen!!! Det varmer
ps til Parrot: Jeg hører mange si dette med at hodet skal være med... Hva menes med det egentlig?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat
Svar

Emneord
ketolysekuren


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Minus 41 kg og BMI under 30! Ivett Livets lyse side 39 30-05-11 23:43
1 år og minus 55 kg sistegang Livets lyse side 39 01-05-11 21:39
Minus 10 kg! Licota Livets lyse side 8 10-06-10 23:31
Minus 104 kg kozpia84 Lavkarbo generelt 15 04-02-10 14:03
Minus 40 kg BiB Ketolysekuren 68 05-01-08 00:18


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no