Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurodiett

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-10-06, 13:03   #1
Kajamoor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 4
Kajamoor er på en erverdig vei

Eurodiett

Heihei

Jeg skal nå begynne på Eurodietten.. Noen som har noen forslag på hvilke måltider som er gode? Har liksom ikke peiling på noe.. Også skal jeg bestille i morgen..

__________________
Mange hilsner fra Kaja<3
Kajamoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:11   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Eurodiett

Opprinnelig lagt inn av Kajamoor, her.

Heihei

Jeg skal nå begynne på Eurodietten.. Noen som har noen forslag på hvilke måltider som er gode? Har liksom ikke peiling på noe.. Også skal jeg bestille i morgen..

Ikke så lett å anbefale noe - siden smaken er så forskjellig. Men jeg anbefaler deg i hvert fall å kun bestille en eske av hvert produkt du vil teste - for det er ikke mulig å returnere/bytte. Selv om eskene ikke er åpnet.

Ingen av produktene er sånn 'JIPPI - dette var jammen deilig' - men du venner deg til smaken etterhvert.

Mine favoritter er cappuccino og kyllingsuppe.

Lykke til!

fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 13:46   #3
Dante
Medlem
 
Dante sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Innlegg: 277
Dante har en fantastisk aura rundt segDante har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Eurodiett

Jeg synes omeletten er god, samt asparges og kylligsuppe. Frokostblandingen er også god.
Lykke til

Dante er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 16:21   #4
Maggi
Nytt Medlem
 
Maggi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Alder: 38
Innlegg: 7
Maggi er på en erverdig vei

Sv: Eurodiett

Hei du!

Jeg har selv gått på eurodietten i snart to måneder nå og tatt av ca 10 kilo. Jeg liker faktisk maten kjempegodt (heldig der) og kan jo anbefale deg det jeg liker.

Det som har vært det største problemet med maten er konsistensen. Av og til henger det ikke sammen og eggomelettene kan ha tendens til å bli smuldrete og ekle. Derfor pleier jeg å tilsette et egg oppi sammen med blandingen. Da blir det litt fastere konsistens og smaker bedre. Dette gjør jeg også med pannekakene. De er virkelig favorittene mine, sammen med sjokoladefrokosten. Nam nam!!

Ellers er jeg svak for vanilje- og karamell-, sjokolade- og eple- og kanel-barene. Den med røde frukter er også god! Av supper liker jeg grønnsaksuppe, aspargessuppe og tomatsuppe (tror den har gått ut av produksjon).

Lykke til! Endelig er det noe som funker på overvekt!

Hilsener fra Maggi

Maggi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 01:12   #5
Sjokomonsen
Juniormedlem
 
Sjokomonsen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Lørenskog
Alder: 49
Innlegg: 12
Sjokomonsen er på en erverdig vei

Sv: Eurodiett

Hei!
Nå har du sikkert bestilt da, men...
For meg er pannekaker og sjokoladefrokostblandingen de soleklare vinnere! Dessuten er brownies ganske bra, og dessuten praktisk i og med at du kan steke to muffins mens du spiser frokost og ha med deg på jobb, blir jo gjerne 2-3 måltider man skal ha med og det er ikke alltid like greit. Både omelett, pannekaker og frokostblanding er lett å ta med. Drikkene og suppene er faktisk litt vanskelig for min del fordi det er så vanskelig å røre dem ut, de blir lett veldig klumpete.
Jeg har dessuten stor sans for en del av dessertene også. Creme Brule er bra når du vender deg til proteinsmaken.

Jeg har gått på eurodiett i litt over 2 måneder nå og rast ned 14 kilo. Det er kjempemoro å oppleve at det ene plagget etter det andre plutselig blir for stort og gamle ting kan tas fram fra skapet!!

Gled deg til resultatet, men ikke regn med særlig mange kulinariske høydepunkt med det første...

Lykke til!!

__________________
Hilsen
Sjokomonsen
Sjokomonsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert utforskende Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fullført eurodiett!?! anniejahren Eurodiett 7 05-06-06 02:37
starter eurodiett serafina Eurodiett 4 07-12-05 17:17
Kvalme i forbindelse med Eurodiett OBERTH Spørsmål og svar 5 26-09-05 12:54
Hva går nå egentlig Eurodiett ut på? Kalorine Eurodiett 3 29-05-05 18:34
Oppstart eurodiett? turid Eurodiett 5 11-07-04 22:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no