Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Ketose

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-12-07, 10:12   #1
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Ketose

Trenger litt hjelp, skjønner ikke det her helt...

Kjøpte ketose stix på apoteket, sjekka urin og det ble tydelig fiolett utslag. Men så spiste jeg kaker, og siden har stixen vært uten utslag. og det er 8 dager siden!!! enkelte dager kan jeg inbille meg at stixen blir litt mørkere, men det er med masse godvilje, altså...

Hva betyr det? at jeg ikke kommer i ketose, eller bare at jeg skiller ut lite ketonstoffer?
Jeg har gått ned 0,5 kg på de 8 dagene da.
kan jeg bare forstette i samme tralten? og hvor lenge skal jeg leve på intro-mat før jeg kan begynne å eksperimentere med oppskriftene på brød og sånt?


Stixene er ikke de som heter ketolyse, men apoteket sine, hvis det har noen betydning.

Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 11:44   #2
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketose

Det kan være mange muligheter her i gården. Kanskje ikke sticksene du kjøpte er helt patente. Hvis du drikker mye vann, kan det være grunnen til at du ikke får utslag.
Noe har du jo gått ned, så det går iallefall riktig vei. Jeg ville da holdt fram som jeg stevner, hvis jeg var deg.

Når det gjelder det intro-spørsmålet ditt, bør du stille det på Atkins-forumet, på ketolyse har vi ikke den induksjonsperioden.

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 15:05   #3
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Ketose

Takk for svar! D er det jeg har prøvd å trøste meg selv med når den forb&%#a stixen ikke gir utslag..

Joda, noe riktig må det jo være. Har gått ned totalt 4-5 kilo på 2 1/2 uker. Har jo gått ned det halve kiloet den siste uka også da. (etter min kakefråtsing.)

Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 15:36   #4
Smula
Seniormedlem
 
Smula sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 1.200
Smula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt liktSmula er veldig godt likt

Sv: Ketose

Hvis du har gått ned såpass ville jeg ihvertfall tatt det mañana med sticksen, det er riktig så bra! Det er jo nedgangen som er hele hensikten her.
Vil du ha en fin rosafarge, kjøp deg en neglelakk i steden - mye mindre stressende..

__________________
You are what you eat, so stay away from
fruits and nuts!
(Sitat Garfield)
Smula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 15:48   #5
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Ketose

Takk for tipset, hehe!

da stresser jeg ikke mer med det, men spiser som jeg har gjort. Tror forresten at jeg vil kalle meg ketolyser fra nå av. Passer meg utmerket, dette kostholdet!!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Alt du har ønsket å vite om ketose Nille Atkins kosthold 110 14-03-14 08:59
Ketoner uten ketose. Fjonken Spørsmål og svar 9 16-07-10 09:10
Ulikt utslag på ulike ketostix Lubbelura Ketolysekuren 7 06-04-09 01:01
Nå har jeg endelig havnet i ketose. Tror jeg. Hva nå? SkinnyToBe Ketolysekuren 1 23-09-07 18:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no