Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Marsskravletråden til 30+

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 02-03-10, 23:02   #26
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Katteeier, her.

Jeg har bursdag i dag, og har faktisk tenkt å spise en aldri så liten bit..........................................Napol eonskake!!!!!

Det spiser jeg KUN på bursdagen min, og jeg VET at det er som å banne i kjerka........

27 g karber pr 100 g er jo IKKE bra, men jeg skal likevel unne meg en liten bit.....LITEN, altså!

Sånn er det med den saken.

Gratulere med dagen

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 02-03-10, 23:08   #27
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Gratulerer med dagen!



...Jeg fikk tak i jbkm i dag! Helios hadde det til 58,- så nå blir det straks smørgrøt/fløyelsgrøt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 00:10   #28
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

TUSEN TAKK, alle dere skjønne damer!

Har kost meg med et halvt stykke kake. Da var i grunnen behovet dekket.
Og nå er det et år til neste gang!

Stor klem til dere alle!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 00:24   #29
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Marsskravletråden til 30+

Gratulerer så masse

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:08   #30
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Marsskravletråden til 30+

Gratulerer med overstått, Katteeier!
Nydeleg dag i Belgia, men nokså kaldt! Frå nesten vårtemperatur på laurdag har det vore 5-6 minusgrader i natt, og eg har leita fram ullklea igjen.
Ynskjer dykk ein fin dag!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:34   #31
Katteeier
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Kristiansand
Alder: 61
Innlegg: 68
Katteeier er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

En ny, vakker dag her på Sørlandet.
Dette været gir energi og håp om at det blir vår i år også!
Likevel - mars er en lunefull måned, og kan godt bringe med seg nye snøfall.

Tilbake til hverdagen i dag, med fullt fokus fra første stavtak.
Gårsdagens kakefest var deilig, men i dag brettes ermene opp for nytt fokus på kostholdet.
Har vinterferie, og det betyr andre rutiner enn de daglige når man er på jobb. Det går greit da, og går ikke rundt her og fyser på noe hele tiden. Godt å kjenne seg fornøyd og tilfreds.

I dag skal soverommet til pers, tenker jeg.
Har et tonn med tøy som skal strykes og legges på plass, men først skal jeg spasere meg en tur i sola!

God onsdag til alle sammen!

__________________



Katteeier er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 10:46   #32
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Gratulerer med overstått, Katteeier!
Nydeleg dag i Belgia, men nokså kaldt! Frå nesten vårtemperatur på laurdag har det vore 5-6 minusgrader i natt, og eg har leita fram ullklea igjen.
Ynskjer dykk ein fin dag!

Hei, fikk ikke kommentert forrige gang du var inne

Vi kan trygt si vi har mye forskjellige type vær på kort tid her i Belgia, fra 13 pluss og sol, til storm og regn, tilbake til minusgrader og bilruteskraping igjen Alt på under en uke.... Nå får vi håpe det går fremover mot stabil vår snart, krokusene mine strever seg tappert opp av jorda

Vedr. suppe, ja, de er kjempeflinke med suppe her! Kjøper de pakkene med ferdigkuttet blanding på Delhaize, er så kjekt og lettvint, og man får smakt på type supper man ikke har smakt før.

En super dag til deg også, Furine, ser ut til at det blir sol og varmegrader utover dagen

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 03-03-10, 15:19   #33
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Det er nok fortsatt noen mikro minusgrader. Men sålenge solen skinner her på Østlandet så har jeg det så deilig.

De siste dagene har jeg vært så fornøyd med å fått gått turer hver dag. "Small steps leads to greatness" sier man - så her er det bare å fortsette. Kanskje jeg en dag klarer å komme meg inn på SATS igjen.

Gratulerer med gårsdagen- Katteeier

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 04-03-10, 23:07   #34
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Vårstemning dere?
Her håper jeg bare at resten av VINTEREN blir mildere enn den har vært hittil... Idag har det vært ganske bra, 10 minus midt på dagen. Perfekt vintertemp, med masse deilig solskinn!

De 5 kilosutfordringene tror jeg at jeg må stå over. Det måtte jo blitt 5 kg til JUL, eller noe...

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 09:15   #35
pheona
Medlem
 
pheona sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 145
pheona er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Snakk om helomvending a.... her er det plutselig 17 kaaaaaaaaaaaaalde i dag *brrrrrrrrr*

__________________

pheona er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 09:21   #36
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Og i Bergensområdet snør vi ned, seriøst - 20 cm snø i natt

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 05-03-10, 10:49   #37
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Brrrrrrrr. Jeg er akkruat nå veldig glad for at vi har fått igjen bilen fra verksted. Den er nemlig installert med både motorvarmer og kupevarmer. Så i det minste kan vi sette oss inn i en deilig varm bil.

Det er fredag idag. Deilig - deilig - dag. Til helgen skal vi feire 5 åringen. Han er blitt såååå stor!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 10:27   #38
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Lørdag - heia lørdag
Ut å trekke frisk luft blir dagens første oppgave.
Har stort sett vært innendørs hele uka for å gjøre ferdig vårrengjøringen, og merker at behovet for frisk luft nå er påtrengende
Så drit i dårlig vær, her skal det luftes

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 12:49   #39
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Her skal det også luftes! Skal ut og trille med min minste skatt litt seinere. Nå er ho blitt så stor at ho nyter turene, så da er det jo ekstra moro.
Og det er så deilig med SOL og mildvær igjen etter en laaang kuldeperiode.

Driver og rydder og sorterer og flytter om på saker og ting her hjemme. Har minst 2 rom for lite i huset, og da blir det lett kaotisk. Nå er det sengetøy og gardiner som skal få seg et nytt sted å bo. Hittil har vi hatt det i et lite kott,men nå trenger jeg kottet til noe annet...

Ha en deilig lørdag dere!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-03-10, 15:05   #40
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Har noen sett motivasjonen min?
- Jeg skulle egentlig ha studert, har eksamen på mandag og sliter svært med å komme igang med lesing. Dette går rett vest regner jeg med.

- Har ramla av lavkarbo og havnet på sjokoladevognen.

- skulle ha vært ute å trimma, men gidde ikke.

men jeg har nettopp satt et brett med nannahs supergode knekkebrød i ovnen. Skal kose meg med knekkis og brie etterpå.

Nei, jeg får vel bare fortsette å lete etter motivasjonen..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 21:24   #41
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Hei Nomma - fant tilfeldigvis en sekk med motivasjon nå i kveld, kan den være din?
Sender den over uansett, for jeg fant min egen i går og har nok for de neste dagene
Dessuten er jo motivasjon ferskvare, og bør benyttes umiddelbart

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-10, 22:52   #42
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Nomma

Gå og kjøp noe godt kjøtt, noe grønnsaker osv du synes er kjempegodt og kos deg med nystekte nakkekoteletter, kaffe med cocosa, tacosalat og alt mulig som kan holde deg mett og unna sjokoladen. Det er skikkelig kjipt å ha sprukket og ikke minst ha dårlig samvittighet. Ta en dag ad gangen og ikke sluk alle sorgene på en gang.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 08:45   #43
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden til 30+

Takk grotingeling, men desverre passet den ikke, så det må nok være noen andre sin

Takk for gode ord Imse.

Var mening i at jeg ikke hadde motivasjon til å lese, har fått en heidundrende bihule-betennelse så jeg avlyser eksamen i dag for min del. Venter på at smertestillende skal begynne å virke å at legekontoret skal åpne. Så skal jeg krype til køys igjen.

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 08:52   #44
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Takk grotingeling, men desverre passet den ikke, så det må nok være noen andre sin

Takk for gode ord Imse.

Var mening i at jeg ikke hadde motivasjon til å lese, har fått en heidundrende bihule-betennelse så jeg avlyser eksamen i dag for min del. Venter på at smertestillende skal begynne å virke å at legekontoret skal åpne. Så skal jeg krype til køys igjen.

God bedring, synd den motivasjonen ikke passet

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:13   #45
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av danku01, her.

............. Hittil har vi hatt det i et lite kott,men nå trenger jeg kottet til noe annet...

....!

Til noe annet? Er det en ny baby på vei?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:15   #46
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av nomma, her.

Takk grotingeling, men desverre passet den ikke, så det må nok være noen andre sin

Takk for gode ord Imse.

Var mening i at jeg ikke hadde motivasjon til å lese, har fått en heidundrende bihule-betennelse så jeg avlyser eksamen i dag for min del. Venter på at smertestillende skal begynne å virke å at legekontoret skal åpne. Så skal jeg krype til køys igjen.

God bedring og lykke til med lesing.
Hva er det du leser til?

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:20   #47
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Klarte å komme meg gjennom bursdagsfeiring i helgen, men skal si det var tøft. Jeg serverte kyllingsalat og hvitløksbaguetter og la av gammel vane 2 baguetter på min tallerken. Det gikk ca 1 min. før jeg kom på at det skulle jeg jo slett ikke ha. Og la det vekk. Gamle vaner er vonde å vende!

Lørdag var vi ute å gi ski. Det var så fantastisk flott vær, og de to eldste barna raste avgårde, mens han minste var på sin første skitur. ( har tidligere bare gått litt med han foran huset). Gleder meg mer og mer til påske!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 10:35   #48
Jojodama
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: i nord
Innlegg: 273
Jojodama er på en erverdig vei

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Til noe annet? Er det en ny baby på vei?

HIhihi, det skulle tatt seg ut! Og du...putter da ikke babyen i kottet heller da!

__________________
Jojodama er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:00   #49
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Marsskravletråden til 30+

Opprinnelig lagt inn av danku01, her.

HIhihi, det skulle tatt seg ut! Og du...putter da ikke babyen i kottet heller da!

Klart det går an, sier eldstegutten vår. Det gjør jo Harry Potter

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 08-03-10, 11:16   #50
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden til 30+

Uff, så kjipt med tette bihuler Nomma

Mannen og jeg skal jobbe i dag.. Jeg har nå masa HELE vinteren om å få isolert taket over trappeoppgangen, siden vi oppdaget i fjor vinter at grunnen til 1/2meter med is og vann inn i gangen var at det ikke var isolert.. Morsomt med gamle hus gitt.. Det er mangelfull isolasjon andre steder også, men når det mangler helt isolasjon i deler av taket, da hjelper det ikke på å holde varmen...
Gulvet i stuene, kjøkkenet og gangen er heller ikke isolert, og litt av en jobb fordi mannen må få slått større hull for å komme til under stua.. Den muren er 1/2meter tykk og full av solid gråstein. Her om dagen dro vi ned et gammel, løent teppe fra garasjen som dekker nesten hele dagligstua.. Og det var ikke så ille, selv om jeg i flere år har sagt at jeg ikke vil ha det.. Men nå er det en fryd å stå opp og gå inn på stua, for guøvet er ikke 6 grader noe mere, det er ikke kaldt i det hele tatt!. Kriseløsning før vi får isolert

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no