Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 01-11-10, 12:59   #151
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Gratulerer til alle nedgangen dere har hatt! Jeg synes dere er flinke - og ikke glem at selv de små grammene fører til mange kiloer!

Jeg kan skryte på meg å gjennomført min første treningsøkt. Nå skal jeg klare å fortsette med det, har jeg bestemt meg. Just to it! er at mine motto. Det var skikkelig slitsomt men holdt ut med pulstimen som varte i 56 min. Regner med at jeg kommer til å gå som en gammel dame imorgen Stiv og støl!

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 13:03   #152
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Vi hadde halloweenfest igår og jeg fikk testet ut go' og mager pølse med lompe. Ingen hodepine forløpig - men det var godt å spise Men ikke noe som kommer til å bli en del av mitt vanlige måltid - bare sånn av og til. Det smaker faktisk ikke så godt som stekte grønnsaker og laksefilet.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:19   #153
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Det smaker faktisk ikke så godt som stekte grønnsaker og laksefilet.

Bra måte å si det på Jeg er nå to uker inn i ED. Om to uker er det fase to, gleder meg til å spise KJØTT! Forsåvidt ganske lei salat nå. Er så dårlig på å tilberede grønnsaker, blir mest ruccolasalat med variasjon og litt olje. Noen forslag? Som er kjapt og enkelt?

Jeg ser at et av mine problemer etterhvert kommer til å være at jeg ikke liker å lage mat. Jeg kommer jo til å måtte lage mat hele tiden jo!

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:35   #154
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

Bra måte å si det på Jeg er nå to uker inn i ED. Om to uker er det fase to, gleder meg til å spise KJØTT! Forsåvidt ganske lei salat nå. Er så dårlig på å tilberede grønnsaker, blir mest ruccolasalat med variasjon og litt olje. Noen forslag? Som er kjapt og enkelt?

Jeg ser at et av mine problemer etterhvert kommer til å være at jeg ikke liker å lage mat. Jeg kommer jo til å måtte lage mat hele tiden jo!

Jeg liker meg heller ikke helt på kjøkkenet, men å lage salat går på viljen.
Det er egentlig raskt gjort å kutte opp litt salat, sukkererter, purreløk og tomater og så tar jeg 5-6 biter med fetaost og litt olje.

Til middag liker jeg at grønnsakene er stekte. Kutter opp grønnsakene i skiver/biter og tilsetter litt pesto. Grønnsakene består da av løk, hvitløk, sukkererter, tomater og brokoli.

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 14:40   #155
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Denne helgen var jeg ganske så lei av hele dietten. Jeg var sulten og hadde lyst til å spise meg mett for en gangs skyld. Jeg løste det med å ta noen ekstra ED kjeks og faktisk 2 barer. Idag er jeg tilbake på sporet igjen.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-11-10, 20:55   #156
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Slik tenker jeg også Pearl, skal jeg "sprekke" får jeg gjøre det på ED produkter.

MEN-har et spørsmål- jeg skal ha en minisprekk-planlagt sådann-nå på lørdag. Vi samler familien her for å feire min manns bursdag-som var den 15.okt.-da skal jeg bake en ED vennlig kake-som Groteling fikk oppskrift på av sin lege(mener jeg det var)tenkte smake på den, vi skal ha pølser som saltmat, tenkte å ta en-uten brød, har så lyst å lage meg sukkerfri gele-0 karbo og 7 kalorier pr 100 gr-er det lov???Som en utskeielse. Skal ikke smake vanlig gele,sjokoladepudding, eller noen av de andre kakene eller pølsebrød.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:55   #157
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg vet ikke om det er lov, men jeg har egentlig ganske ofte laget meg gele av Fun light. Jeg gikk iallefall ned i vekt selv om jeg spiste den geleen. Den fylte faktisk litt opp i magen så jeg hadde en opplevelse av at jeg spiste, selv om den sikkert bare rant rett igjennom.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 12:58   #158
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

ja og så må du kose deg på festen. Hva med å lage gele av Fun light til alle sammen, så slipper du å skille deg ut noe særlig.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:23   #159
Grubbeline
Juniormedlem
 
Grubbeline sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 25
Grubbeline er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg vet ikke om det er lov, men jeg har egentlig ganske ofte laget meg gele av Fun light. Jeg gikk iallefall ned i vekt selv om jeg spiste den geleen. Den fylte faktisk litt opp i magen så jeg hadde en opplevelse av at jeg spiste, selv om den sikkert bare rant rett igjennom.

Hvordan lager du den geleen? Hadde vært fint å kunne ta litt gele på "pannekake-vaflene"...

Grubbeline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet, Fase 1 - igjen... Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:28   #160
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Står på pakken hvis du lager av Eldorado sin sukkerfri gele-super enkelt.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:39   #161
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg bruker gelatinpulver som jeg først blander ut i litt lunkent vann, så fyller jeg opp med varmt vann. Jeg pleier å bruke hele pakken når jeg først lager. Da fyller jeg opp med ca. 7,5 dl vann. Jeg lar det kjøle ned litt og så tilsetter jeg 2,5 dl saft. Av og til sterkere. Så har jeg det i skåler og har i kjøleskap til det er stivt. Thats IT.

Jeg kjøler ned gelatinblandingen før jeg har oppi saften fordi jeg mener jeg har lest en plass at Fun Light ikke blir så god hvis den varmes opp. Ikke helt sikker på om det er riktig.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 13:40   #162
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Jeg har forresten funnet min favorittsmak. Jeg blander like deler med bringebær og granateple.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 15:58   #163
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Og der var desserten i boks for middagsgjestene som kommer imorgen Blir spennende å prøve ut gelèen din Pearl!

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:09   #164
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Tuddelu: er det motiverende nok å ha nådd målet, er det "lett" å spise riktig for å bli der nede eller.....?!?!?!? Jeg lurer sånn bare...gleder meg så sinnsykt, at jeg ikke kan skrive det mange nok ganger, at JEG skal bli så tynn jeg kan bli....er veldig uvirkelig sånn fysisk sett nå, selv om det har skjedd gode forandringer. Føler meg fremdeles lik, bare litt mindre overalt.....

Jeg synes det er lett når jeg fortsetter i samme takt som jeg har gjort med ED; grønnsaker til lunsj og middag, frukt 2 måltider om dagen og huske å spise proteiner til hvert måltid. Jeg har ikke hatt de store utskjeielsene ennå. Og det er nok fordi kroppen min fungerer så mye bedre på lavkarbo kosthold; har fått konstantert insulinresistens og da går kroppen helt i stå hvis jeg spiser for mye karbohydrater.
Når jeg vet det så velger jeg å spise riktig, det føles fantastisk!
Har hatt mye problemer med det tidligere å sette min egen grense for hva jeg kunne spise. ED har lært meg at det går fint
Og når jeg nå er i middagsselskaper, lunsj ect. så vet folk at jeg kan spise normalt igjen, men jeg velger bort de matvarene kroppen ikke tåler. Og jeg kan da kose meg med selskapet uten å bli dårlig, og det er egentlig ingen som legger merke til at jeg spiser litt annerledes enn dem (det gjorde de alltid før når jeg spiste ED).
Så sålangt går det fint, unner meg noen biter mørk sjokolade i ny og ne

Merker at jeg kanskje har spist litt lite den siste tiden når det er travelt - da er det lett å velge en kjapp løsning uten grønnsaker ect. Men merker det fort på magen at grønnsaker må jeg ha så skal prøve å roe ned med måltidene og gi meg tid til å spise nok igjen.

Må bare få gratulere alle sammen med gode resultater!
Og Streber; jeg føler med deg; hold ut så skal du se at det løsner etterhvert. Om dietter ikke har fungert tidligere vil ikke si at det ikke vil fungere med ED denne gangen

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:30   #165
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Thanks Tuddelu

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 16:32   #166
tuddelu
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 263
tuddelu er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Må bare tilføye at det er en god følelse med normalvekt og det at jeg ser ut slik jeg føler meg. Har lenge følt at jeg ser ut som en annen pga. de ekstra kiloene ...

Nå er fokuset å holde et kosthold som fungerer, jeg prøver ikke tenke for mye på vekt, tenker heller ikke på utskjeielser. Får jeg lyst på noe ja så smaker jeg på det, men nå vet jeg at jeg kan smake på uten å spise alt! Som det ble nevnt over her, så smaker laks og grønnsaker utrolig mye bedre enn annen ferdigmat
Jeg veier meg ikke hver uke lenger slik jeg gjorde på ED. Tenker å vente med vekten til neste gang jeg er hos Lindbergklinikken.
Så lenge lavkarbokostholdet opprettholdes så trenger jeg ikke veie meg - da skal ting gå seg til vil jeg tro
Ta med deg de gode erfaringene fra ED når du går over til "vanlig" kosthold; man får så mange nye, gode matvaner i disse månedene med ED

tuddelu er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Lindberg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 21:57   #167
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Må være utrolig deilig, Tuddelu.

Jeg synes også jeg får gode matvaner med Ed, nå får jeg lyst til å lage gode middager med mye smak og gode grønnsaker som smaker. T.o.m. sønnen min på 7,5 år har begynt å smake på alt det spennende mamma lager og nå har vi blitt enige om at han skal smake på en grønnsak til hver middag. Gjerne en ny han ikke har smakt før.

Det som er litt vanskeligere er å forklare hvorfor jeg synes Ed bra til andre, mange som tror man vil rase opp igjen med en gang man begynner å spise vanlig mat og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kan slanke meg på vanlig mat, men gudene skal vite jeg har prøvd det. Men så lenge det funker og man får nye gode matvaner som gjør at man klarer å holde vekta i ettertid så får man bare overse bedreviterene.

Denne uka hopper jeg opp og ned på vekta, nå må jeg slutte med det, skal ikke veie meg før torsdag, (wow, det ble en hel dag uten å veie seg det, hehe. ) da skal jeg ha telefontime med Hexenberg.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 22:06   #168
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Den store felles ED-tråden

alle slankekurer går en opp i vekt om en går tilbake til sånt kosthold en hadde før,, og det er det folk forbinder med at vi også går opp etter endt kur ,,og det gjør vi jo,,om vi ikke holder oss til lavkarbo resten av livet,


men å forklare folk det , det er slitsomt,,så vanlig norsk kosthold må vi holde oss unna,,så for oss blir det da noe ala fedon,

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 02-11-10, 23:45   #169
valkerut
Medlem
 
valkerut sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 67
valkerut er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei !
Litt lenge siden jeg har kommentert her nå...men jeg er her så ofte jeg kan

Ville bare si at jeg er enig med deg Arkine - synes det er litt vanskelig/slitsomt å måtte forklare for folk hele tiden at jeg ikke spiser sånn eller sånn og hvorfor...og når de spør hvorfor -og jeg prøver å forklare...får jeg et sånt rart blikk...hvor det etterhvert kommer frem -jammen dette varer jo ikke...og etter vært sier mange av dem bare...jammen du kommer jo til å legge på deg dette fort igjen...for det hører de andre sier om lavkarbo...bla bla....ol

Jeg merker at det er lite motiverende ...og jeg blir litt (unnskyld språket! "fanden i vold" og tenker jeg skal jammen vise at det ikke stemmer....grrrr...

Har dere noen lure knep til hva en skal si i slike situasjoner, eller har dere noe lurt dere sier ??

__________________


valkerut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett - Fase 1 Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:07   #170
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av valkerut, her.

Ville bare si at jeg er enig med deg Arkine - synes det er litt vanskelig/slitsomt å måtte forklare for folk hele tiden at jeg ikke spiser sånn eller sånn og hvorfor...og når de spør hvorfor -og jeg prøver å forklare...får jeg et sånt rart blikk...hvor det etterhvert kommer frem -jammen dette varer jo ikke...og etter vært sier mange av dem bare...jammen du kommer jo til å legge på deg dette fort igjen...for det hører de andre sier om lavkarbo...bla bla....ol

Jeg merker at det er lite motiverende ...og jeg blir litt (unnskyld språket! "fanden i vold" og tenker jeg skal jammen vise at det ikke stemmer....grrrr...

Har dere noen lure knep til hva en skal si i slike situasjoner, eller har dere noe lurt dere sier ??

Jeg lar faktisk DET være motivasjonen min, at folk ikke tror det går og at dette ikke holder...men de kommentarene har jeg fått HVER ENESTE gang jeg har prøvd å gå ned i vekt---uansett opplegg....jeg har funnet ut at enten er folk sjalu, eller så vil de egentlig ikke at jeg skal bli slank (kanskje er de redd for at vi skal bli finere enn de....he,he!)

Må bare si det var MYE å lese igjennom idag! Herlig med tips til gele og høre at andre også bare skeier ut med ED. Det kan vel ikke kalles utskeielser heller når vi holder oss til dietten! Noen ganger er kroppen mer sulten!
Veiing for meg imorgen tidlig...spennende!

BRA MED TRENING, JO MER MUSKLER JO MER FORBRENNER KROPPEN
Ennå en grunn til å trene og fortsette med det!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:16   #171
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Lykke til på vekta i morgen, Monica.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:28   #172
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk! Nå er det lalle tid!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:30   #173
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Den geleen der skal jeg prøve! Jeg pleier å si at dette ike er noen "ta piller i 30 dager gå ned to størrelser" greie, men faktisk er lagt opp i faser og siste fasen er for alltid. Og at det gjøres med råd fra lege. Og nei det er ikke like lett for meg som for deg å gå ned i vekt, grrr...
Det VIL funker, det er jeg sikker på!

Endelig hjemme! Jeg har nå etter mye strev endelig fått nye produkter. Idag på jobben hadde jeg tatt med mange produkter(en av hver jeg har igjen). Har de siste dagene ikke hatt noe matlyst. Lei alt jeg hadde, og har et par dager endt opp med kanskje bare 3 produkter (fordelt på 4 måltid). Det toppet seg idag, da jeg var på jobb fra halv tre. Slet i 4 timer med å spise et pastamåltid jeg laget igår. Senere prøvde jeg å lage tre forskjellige produkter, men hele meg sa NEI, brekninger av bare lukten!

Har dere hatt det sånn?

Jeg endte opp med å spise en FIT SHAKER, litt sukker i men masse proteiner, mitt beste alternativ sier du meg. Og en agurk da. Måtte i tillegg jobbe tre timer overtid og rakk posten med 2 minutter. vannskelig å forklare dette til sjefer som ikke skjønner hvorfor jeg ikke kan ta meg en banan? eller pizza? utrolig deilig å få i meg en sjokoladebar. Skal bestille nytt imorgen igjen, vil ikke gjennom dette ennå en gang.

Jeg ahr ikke mye søtsug, jeg har rett og slett ikke lyst på noe mat. Men nå har jeg jo fått de fantastiske soyanøttene og kjeksene så det skal nok gå greiere nå.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:38   #174
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Du kan kjøpe kjeksene, soyanøttene og sjokoladebarene på helsekostbutikker. Da heter de proteinkjeks, proteinbar og soyanøtter. Greit å ha når man venter på produkter synes jeg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 00:38   #175
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

De siste gangene jeg bestillte nå tok jeg bare barere, kjeks, sjoko-frokost blanding.
Har hopet seg opp med omeletter og supper...de sliter jeg med å svelge, opplever heller ingen sult når jeg har laget disse...men men trykker det i meg med masse løk og champignon i omeletten....gidder bare ikke hive de!

Et par ganger har jeg bare laget en god salat (jeg bruker litt feta-ost også) og har grillet kylling/lår istedenfor et måltid. Gjorde dette bare i fase 2 vel og merke. Kjipt å gå å vente på produkter....

Natta alle TAPRE ED'ere

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 23:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 15:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 13:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 01:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no