Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Spis deg slank

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 27-05-09, 16:52   #1
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Spis deg slank

Hei, lurer på om noen har noen erfaringer med spisdegslank mat som du får kjøpt fra norsk senter for riktig ernæring.
Er det værdt det, er det god mat osv. Tenkte å bestille litt derfra for å hindre at jeg bare spiser det samme heletiden og derfor blir matlei.

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Gammel 27-05-09, 21:08   #2
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Spis deg slank

det er ganske dyrt, og du må gjerne betale ekstra for de rettene som er best og nok mat. De vanlige er SMÅ.
Men det er faktisk en del som er helt grei mat. Og alle pizzavariantene er gode syns jeg.
Knekkene er også greie, kjekke å ha med tubeost når man skal på tur feks. De må fryses, (visste ikke det jeg ) ellers blir de muggene..

men styr unna dessert måltidene, det er jo uansett bare krem, og det kan du vispe selv og tilsette søtning og litt sukkerfri sjokolade om du må ha noe søtt en dag.

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 28-05-09, 01:16   #3
Fat lemmy
Medlem
 
Fat lemmy sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: oslo
Alder: 45
Innlegg: 61
Fat lemmy er på en erverdig vei

Sv: Spis deg slank

Ja du har nok rett i at det er litt dyrt, spesielt hvis posjonene er små.
Men det er egentlig greit nok for meg om det koster litt bare jeg slipper å lage alt selv. Tenkte det kunne være greit som variasjon fra det jeg lager selv, samtidig få litt smaken på nye ting. jeg så at di hadde veldig mye retter på menyen, og det er bra. jeg har en tendens til å bli litt ensporet i matveien. Skal holde meg unna desertene om det bare er krem Men det var god å høre at pizza`n var god, da skal jeg prøve meg på det. Skader ikke å prøve uansett.

__________________



Det er ingen karbo i kjærlighet
Fat lemmy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Low on carbs, nothing else. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spis deg slank ferdigprodukter Lizzi Andre dietter 0 30-04-09 13:29
Spis deg slank Heksehilda Spørsmål og svar 0 04-11-08 20:21
Spis pølser - bli slank HP Nyheter / media 23 30-04-06 22:37
spis deg slank Flax Lavkarbo generelt 6 10-03-06 22:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no