Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Stoffskifte / hormonproblemer

Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

Stoffskifte / hormonproblemer Har du problemer med hormoner eller stoffskiftet? Her kan du snakke med likesinnede og dele erfaringer.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-10, 21:50   #1
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

Ville bare dele - jeg tok en del stoffskifteprøver før jeg begynte med lavkarbo. I fjor høst var fritt tyroksin verdien på 13, og legen sa at det var såpass lavt at han ville vurdere medisinering. Jeg fortalte om planene med å begynne på lavkarbo og vi ble enige om å vente å se om verdiene bedret seg. Etter 3 mnd var de på 15.8, og det ble ikke mer snakk om medisinering. I forrige uke var jeg og tok nye prøver - nå viste de 16.7!!

Folkens - det kan se ut til at kroppen min har begynt å forbrenne på ordentlig! *litt glad*

(ikke rart kanskje etter tiår uten fett i maten...)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 21:56   #2
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo :)

Så flott, gratulerer!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:07   #3
Belin
Medlem
 
Belin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Østfold
Alder: 45
Innlegg: 95
Belin er på en erverdig vei

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo :)

Gratulerer!

__________________
Min journal

Belin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:11   #4
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

Flott! Mitt var også på tretten, er spennende å se hvordan det går framover, det ble ikke lavere av lavkarbo i seg selv, antagelig fordi jeg gikk på et laaangt plate, og fortsatt hadde en del overvekt, men har nå begynt å gå jevnt ned i vekt igjen.
Men så supert! Lykke til videre !

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:27   #5
Borghild
Seniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 738
Borghild har en fantastisk aura rundt segBorghild har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

Så flott.

__________________
Ned 21 og målet er nådd.
Jeg har god tid; resten av livet faktisk
Borghild er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/Eat Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 22:33   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Bedring i fritt tyroksin vha lavkarbo

jeg tror fremdeles ikke det er sant at jeg faktisk går ned i vekt... etter over et år med knallharde forsøke fra GR (som har funket før), til desperat pulverkur (jeg sa desperat...) - til stor økning i trening (noe som jeg kommer til å ta opp igjen når jeg har gått ned litt mer siden min kropp ikke helt takler å forbrenne fett OG bygge muskler samtidig...) OG et halvår med lavkarbo med ingen kcalori-restriksjoner.

Jeg har chrons i tillegg - og vet dere hva - 90% av mageproblemene er vekke... (noe jeg ALDRI trodde kunne skje)!

Det aller beste er at jeg ser at dette vil jeg kunne leve med resten av livet - da uten kcalorirestriksjonene

Takk for alle gratulasjonene - jeg seriøst trives på dette forumet! *klem-til-alle*

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ingen bedring av lavkarbo Chantelle Fysisk og mental helse 46 21-07-09 20:16


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no