Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-08-10, 22:47   #1
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei
Question

I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Skjønner ikke dette jeg,eller har jo lest at det er vanlig i begynnelsen av kuren,men hva skal jeg gjøre?Kan nå ikke fortsette å drikke til jeg sprekker heller?
Salt er jeg veldig forsiktig med..er på dag3.

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:00   #2
Snopsnoken
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 64
Snopsnoken er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Jeg drikker sikkert 4-5 liter (uke 2 i ketose), jeg har ikke et spesielt høyt saltinntak. Tror ikke det er så uvanlig. Om kvelden "må" jeg gjerne drikke 1,5 liter på ganske kort tid, jeg tørster som bare det. I går kveld forsøkte jeg å drikke litt mindre, men fikk da mørkeste utslag på stix'en, så jeg tror rett og slet jeg trenger alt dette vannet nå. 2 til 3 liter er vel uansett ikke mye i begynnelsen av ketolysekuren.

__________________




Fra snoking etter snop til jakt på bedre helse :-)
Snopsnoken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:03   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

2,3liter er ikke mye, nei! Mange drikker 4-5 liter. Det kan hende det roer seg litt etter hvert, selv om mange drikker mye så lenge de er i ketose!

Men du, du skal ikke være forsiktig med salt sånn i begynnelsen! det er derfor dr. Torkil faktisk anbefaler Farris som drikke. Du trenger de ekstra saltene og mineralene i den!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 23:04   #4
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Er det så mye da?
Er du tørst så drikk.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:34   #5
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Ikke vet jeg,men syns jeg har lest et sted at det ikke er bra med for mye vann for nyrene heller?
Sikkert bare jeg som tuller.
Det med farris hadde jeg ikke tenkt påtakk

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:39   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Du skal drikke mye før det er noe stort problem.
Men mye vann inn er lik mye vann ut og da dras det gjerne med en del salter og mineraler. Du trenger IKKE være redd for salt når du går på en ketolysekur!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:42   #7
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Jeg har drukket en stor flaske farris på jobben, på en dag. og ikke bris, den mørkeblå. Mmmmm!

Det eneste jeg har blitt utørst av, liksom.

På det varmeste her for noen uker siden drakk jeg kaffe (espresso) med farris og isbiter. skikkelig godt

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:48   #8
blomsterfeen
Juniormedlem
 
blomsterfeen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 31
blomsterfeen er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Jeg drikker også veldig mye vann og Farris og kan nesten få hangup på Farris. Jeg har derfor kjøpt inn litervis farris og olden boble, og fylt halve kjøleskapet med det. Har funnet ut at det er verd å unne seg, for tiden er det den eneste "utskeielsen" min, siden det kun er kulsyrevann jeg fyser på.

__________________


Journalen min
blomsterfeen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:51   #9
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Du skal drikke mye før det er noe stort problem.
Men mye vann inn er lik mye vann ut og da dras det gjerne med en del salter og mineraler. Du trenger IKKE være redd for salt når du går på en ketolysekur!

Ja,ihvertfall ikke om man drikker så store mengder
Takk,da får jeg bare pese på..og håpe at jeg ikke utvikler to pukkler på ryggen

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 00:53   #10
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av KarMa40, her.

Jeg har drukket en stor flaske farris på jobben, på en dag. og ikke bris, den mørkeblå. Mmmmm!

Det eneste jeg har blitt utørst av, liksom.

På det varmeste her for noen uker siden drakk jeg kaffe (espresso) med farris og isbiter. skikkelig godt


Hørtes bra ut!Da skal jeg prøve det

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 01:39   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Det som IKKE er bra, er å prøve å drikke 5 liter vann på en gang...

Om man drikker 5 liter ila en dag, så er ikke det så farlig - men jeg leste en plass at å gå rundt og smådrikke hele dagen heller ikke er bra fordi man kan lettere utvikle urinlekkasje - på sikt .
Så drikk når du er tørst og pass på å gå på do, hehe

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 02:31   #12
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Jeg synes ikke 2,3 liter vann er mye. Jeg har alltid drukket mye da, både før og etter jeg startet på ketose. Tirsdag drakk jeg 2,8 l vann og 2 liter pepsi max, hadde nok drukket tilsvarende mer vann om jeg ikke drakk brusen. Trente heller ikke den dagen, da hadde det kanskje blitt mer..?

Har dårlig samvittighet for pepsi'n jeg drikker, men den skal jeg begynne å kutte ned på igjen i morgen (nå er alle boksene fra sverige tømt) Deilig å ha noe å ty til når man har lyst på noe, men det tømmer visst bl.a. kaliumlagrene. Liten digresjon der...

Bekymrer meg i alle fall ikke for vannforgiftning eller lignende. Da må du ha i deg et par bøtter vann tror jeg. Det blir vel omtrent 30 liter, så da skal du ha mye å gå på

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 02:40   #13
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

2,3liter er ikke mye, nei! Mange drikker 4-5 liter. Det kan hende det roer seg litt etter hvert, selv om mange drikker mye så lenge de er i ketose!

Men du, du skal ikke være forsiktig med salt sånn i begynnelsen! det er derfor dr. Torkil faktisk anbefaler Farris som drikke. Du trenger de ekstra saltene og mineralene i den!

Leste litt om vannforgiftning nå, og det er visst superviktig med de ekstra saltene/mineralene ja. Nå fikk jeg motivasjon til å bli flinkere til å ta tilskuddene mine! Hater farris, blæh... Jeg får vel takke den salte baconsnacksen for at jeg ikke har kælva over

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 02:56   #14
Ivett
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Alder: 42
Innlegg: 112
Ivett er ny på veien

Sv: Idag har jeg drukket 2,3liter vann,og jeg er fortsatt tørst!

Jeg var veldig tørst i starten, drakk 4 liter ++ om dagen.
Men nå har det roa seg mer
Har vœrt i ketose hele tiden.

__________________
Ketolyse start - 7 januar 2010
Første delmål, -25,5 kg i boks 31/07/10

Ny MÅL:
Ivett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 10:21   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Jepp, samme her. Alt fra 3-5 liter vann om dagen, og sånn har det vært i sikkert tre år. Drakk mye vann før jeg la om kostholdet også, da. Men det var vel like mye et tegn på at jeg holdt på å utvikle diabetes ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 10:25   #16
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

*går og gjemmer meg når jeg leser denne tråden*
Jeg drikker ALT for lite.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:19   #17
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av Krøllerellerei, her.

*går og gjemmer meg når jeg leser denne tråden*
Jeg drikker ALT for lite.

Du MÅ ikke drikke masse liter hver dag, men få i deg 2-3 liter væske. Det innkluderer alt du får i deg av væske, kaffe/te, brus, væske i mat etc!

Men ikke gå tørst og kjenn litt på kroppen når du tror du er sulten, kanskje du ganske enkelt er tørst?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 12:11   #18
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Takk alle sammen for gode råd og svar
Jeg tar nå bare magnesium,rett og slett for at jeg ikke hadde råd til å kjøpe alle da jeg begynnte på kuren.Tenkte jeg skulle få kjøpt resten idag..og farris

Tror dere at det har hatt noe negativ innvirkning på kuren at jeg ikke har fått tatt noe annet enn magnesium disse 3 dagene?Jeg spiser litt laks hver dag(o det skulle ha noe å si).
Ja,og hvordan var det man skulle ta disse tablettene?Det var noen som ikke kunne taes sammen ikke sant?Og den magnesiumen,jeg finner ikke ut om den skal taes sammen med mat eller ikke(jeg tar til uten mat)..noen som vet?

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 12:24   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Alt det der står vel i boka, antar jeg.
Nå følger jeg ikke ketolysekuren, men jeg spiser ketogent, og jeg tar ingen kosttilskudd, annet enn b-vitaminer for håret, og magnesium etter behov, så jeg tror nok det skal gå bra.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 12:36   #20
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Jeg tar alltid kosttilskudd sammen med mat! Og alle andre piller for den sakens skyld. Mulig noen få da virker bittelitt dårligere, men det er mer skånsomt for magen og som kroniker tar jeg tildels mange tabletter om dagen!

Ketolysepillene er viktige å ta sammen med mat fordi noen ellers kan få kraftige magesmerter og kvalme!

Og ja, det er viktig å ta de som det står foreskrevet på boksen!*streng sykepleier*
Det gjelder jo også egentlig alt, da, men for kosttilskudd kan noen oppveie hverandre om man tar dem samtidig! Og det er jo dumt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 13:24   #21
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jeg tar alltid kosttilskudd sammen med mat! Og alle andre piller for den sakens skyld. Mulig noen få da virker bittelitt dårligere, men det er mer skånsomt for magen og som kroniker tar jeg tildels mange tabletter om dagen!

Ketolysepillene er viktige å ta sammen med mat fordi noen ellers kan få kraftige magesmerter og kvalme!

Og ja, det er viktig å ta de som det står foreskrevet på boksen!*streng sykepleier*
Det gjelder jo også egentlig alt, da, men for kosttilskudd kan noen oppveie hverandre om man tar dem samtidig! Og det er jo dumt!

Ja,jeg leser det som står på boksen,men der står det bare"taes om kvelden":Phehe

Boka har jeg lest,en har selvfølgelig lånt den bort til mora mi,i håp om at ho kanskje ville begynne på kuren sammen med meg
Husker bare at det stod noe om at to av de tablettene ikke skulle taes sammen,ene skulle taes til lunch eller hva det var..men regner med at det står på boksen=)

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:11   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Opprinnelig lagt inn av Cilie., her.

Ja,jeg leser det som står på boksen,men der står det bare"taes om kvelden":Phehe

Boka har jeg lest,en har selvfølgelig lånt den bort til mora mi,i håp om at ho kanskje ville begynne på kuren sammen med meg
Husker bare at det stod noe om at to av de tablettene ikke skulle taes sammen,ene skulle taes til lunch eller hva det var..men regner med at det står på boksen=)

Du finner også noe her!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 14:26   #23
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Ingen fare å drikke flere liter vann, så lenge man ikke drikker alt på en gang, som andre har påpekt. Selv drikker jeg 2-4 liter vann hver dag pluss annen drikke som kaffe, te, litt lettbrus i ny og ne.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:09   #24
unaturligslank
Medlem
 
unaturligslank sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
unaturligslank er på en erverdig vei

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Alle tabletter/stoffer man inntar absorberes best og mest om magen er tom. MEN, for ikke å irritere magesekken/tarmsystemet anbefales mange tabletter å tas med mat. Man absorberer aldri alt, for å oppnå fullstendig absorbsjon må virkemidlene injiseres rett i blodbanen. Men å sette en sprøyte hver gang man skal ta medisiner og vitaminer er jo litt tungvindt da.

På kaliumboksen min står det at kalium er viktig ved stort vanntap, tas med mat eller vann. Årsaken til det antar jeg hovedsakelig er for å være sikkert på at tablettene ikke setter seg fast på vei ned. Hvis jeg husker rett er kalium viktig for alle prosesser i kroppen. Mye som foregår der inne som vi ikke tenker over. (stikkord: natrium/kaluim-pumpen, aksjonspotensial, balanse i cellene)

Jeg mener at kalium og magnesium er en viktig kombinasjon på lik linje med vit-d og vit-c. Man trenger det ene for å ta opp det andre.

Jeg vet desverre alt for lite om dette, men leser litt om det nå. Dvs når jeg klarer å rive meg vekk fra lavkarbo og faktisk gjøre leksene mine.

Har selv en hel bråte med vitaminbokser jeg skal ta, men neste gang jeg bestiller fra ketolyse kjøper jeg tablettene der. Da burde man vel være sikker på at man får i seg den rette kombinasjonen...?

__________________
Dag 0 dager uten sprekk!!


unaturligslank er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/Skaldeman 50+ Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:24   #25
Cilie.
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Alder: 41
Innlegg: 28
Cilie. er på en erverdig vei

Sv: I dag har jeg drukket 2,3 liter vann, og jeg er fortsatt tørst!

Takk Kitt(og alle dere andre)
det var selen ja tenkte jo ikke på å gå inn på den siden å se hehe*blond*

Kjepe fint det med vannet altsåJeg er/var en stooor drikker av pepsi max,har nå greid å kutte den helt ut,vet jo at det er lov å drikke det,men tenkte at nå skulle jeg slå på stortromma hihi Så får vi se hvordan det går.
Har ca 30kg å gå ned,så..ja xer fingrene for at denne kuren er noe for meg

Cilie. er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
3 liter vann? og 1eggeglass olje? vav Ketolysekuren 3 05-04-10 12:05
Bor i Oslo, drukket litervis vann - skummelt nystolen Nyheter / media 3 18-10-07 00:02
Regner dere farris med som antall liter vann i løpet av en dag? Tette80 Ketolysekuren 5 24-04-07 19:14
Hvor Mye Vann Har Du Drukket I Dag?? Hyper Lavkarbo generelt 20 06-12-06 23:21


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no