Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Noen som så nyhetene nå i kveld?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-02-10, 21:11   #1
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Noen som så nyhetene nå i kveld?

23.februar. om dama i brønnøysund som ble dårlig etter en ketolyse slankekur?

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:14   #2
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: noen som så nyheten nå i kveld?

Nei, hvilken kanal var det på?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:20   #3
Almyrida
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 76
Almyrida er på en erverdig vei

Sv: noen som så nyheten nå i kveld?

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=18093506

Det blir diskutert på dette forumet og..

Almyrida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:24   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som så nyheten nå i kveld?

På hvilken måte ble hun dårlig?

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:24   #5
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: noen som så nyheten nå i kveld?

Er vel denne damen vi har diskutert opp og ned her inne tidligere, forrige uke tror jeg!

Ketolysekuren farlig?

Og den diskusjonen på babyverden var jo helt håpløs! Skulle gjerne å sagt dem et sannhetens ord eller mange, gitt!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:28   #6
lille74
Medlem
 
lille74 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 275
lille74 er på en erverdig vei

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

jeg ble bare litt skremt. - jepp jeg er pingle. Men jeg vet jo at ting kan skje....og at det finnes 100 000 grunner.
Men jeg har nå ikke tenkt og gi opp......

__________________


090709 - 110310-23,7 kg
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27309
lille74 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 23-02-10, 21:36   #7
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av lille74, her.

jeg ble bare litt skremt. - jepp jeg er pingle. Men jeg vet jo at ting kan skje....og at det finnes 100 000 grunner.
Men jeg har nå ikke tenkt og gi opp......

Vil vel påstå at det er myyyye som kan skje, og skjer, på "vanlig" kosthold også.....
Jeg fikk kreft på vanlig kosthold så det er ganske farlig og alle bør slutte med det. Så det så

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 01:00   #8
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

Jeg bare måtte sitere fra babyverden, mange fine gullkorn:

Sitat:

Det er jo ingen fornuftige leger som anbefaler å ha kroppen i ketose i lengre enn 14 dager. Går man med kroppen i ketose for lenge kan man skape livsvarige skader slik som hun på nyhetene. Det er gammelt nytt, da og sier vel egentlig seg selv hvis man kan litt om kroppen.Veldig synd i hun dama, da.. Det er stor forskjell på å leve på et kosthold med riktige karbohydrater (GI-metoden) og å kutte ut karbohydrater helt. Kroppen trenger karbo for å fungere riktig.


Sitat:

At kroppen ikke kan leve uten karbohydrater er jo ikke akkurat noen statshemmelighet da...

Sitat:

Nei, det er ikke alt som er gammelt nytt, men jeg liker å følge med og å holde meg oppdatert, og jeg leser mye, også diverse tidsskrifter som har med helse/medisin å gjøre. Får med meg mye. Det er ikke dagbladet og babyverden som er mine hovedkilder til informasjon og input i hverdagen for å si det sånn. Hvem som helst kan finne alle den samme infoen dersom de vil det. Er jo ikke alle som interesserer seg like mye for det samme heller.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 01:10   #9
Theba
Juniormedlem
 
Theba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Hamar
Alder: 36
Innlegg: 24
Theba er på en erverdig vei

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

Noen som vet hvor lenge hun dama har gått på kuren eller? Og er det noen her med dårlige erfaringer med ketolyse?

__________________


Theba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 08:24   #10
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Her er en link til en artikkel om det:

http://www.helgeland-arbeiderblad.no...cle4862807.ece

Synes det hele høres litt merkelig ut men..... hvem vet

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 08:44   #11
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som så nyheten nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Jeg bare måtte sitere fra babyverden, mange fine gullkorn:

Ja, der var det mange som visste hva de snakket om, hehe.
Jeg la også merke til de gullkornene og fikk meg en god latter

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 15:57   #12
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Det har jo enda ikke blitt stilt noen diagnose så alle parter bør vell kanskje vente litt med å trekke bastante konklusjoner ?

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 16:50   #13
Hannehk
Seniormedlem
 
Hannehk sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Nord Rogaland
Alder: 43
Innlegg: 2.193
Hannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snillHannehk er virkelig snill

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

ÅÅÅH blir irritert jeg! Nå er saken over hele tv2.no skremmer jo folk jo! Familien min er helt på tuppa her! Hvorfor drives det så ensidig journalistikk her!!?

__________________



Velkommen til min blogg: Rabalderblog
Hannehk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf! Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 17:30   #14
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Hannehk, her.

Hvorfor drives det så ensidig journalistikk her!!?

Fordi det selger...

  Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 17:31   #15
PrøveKanin
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 195
PrøveKanin er ny på veien

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Hver eneste gang noen som har spist / eller spiser et lavkarbo kosthold blir utsatt for sykdom eller dødsfall i verden må vi nok bare leve med at dette ALLTID blir snudd til at det er kostholdet som det er noe galt med.

Men når noen i verden (faktisk en stadig økende %) blir syke eller dør pga et lavkalori kosthold så er det ingen som prater :P

PrøveKanin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo.no - Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 18:31   #16
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Er det flere enn meg som tenker at dama kan ha blitt så sårlig i magen av de antibiotikakurene hun tok den tiden hun spiste lavkarbo/ketolyse?
Hun sier hun måtte ta flere kurer.
Min erfring er at antibiotika ikke er godt for magen.

Ellers har jeg ikke sett noe skrevet eller sagt om damas sykehistorie FØR hun begynte med Ketolyse, det kan også spille en rolle.

Så venter jeg vel forgjeves å alle artikler/programmer som tar opp alle negative helseeffekter av brød og poteter......

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 18:55   #17
Nemii
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 130
Nemii har en fantastisk aura rundt segNemii har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Er det flere enn meg som tenker at dama kan ha blitt så sårlig i magen av de antibiotikakurene hun tok den tiden hun spiste lavkarbo/ketolyse?
Hun sier hun måtte ta flere kurer.
Min erfring er at antibiotika ikke er godt for magen.

Ellers har jeg ikke sett noe skrevet eller sagt om damas sykehistorie FØR hun begynte med Ketolyse, det kan også spille en rolle.

Så venter jeg vel forgjeves å alle artikler/programmer som tar opp alle negative helseeffekter av brød og poteter......

Antibiotika er hardt for magen, og kan, spesielt hvis man tar flere kurer og spesielt bredspektret antibiotika, føre til en type tarmbetennelse - pseudomembranøs colitt.
Har hun tatt mye smertestillende, som f.eks. ibux eller lignene, kan dette ha ført til magesår..

__________________


Nemii er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:41   #18
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Dreamy, her.

Er det flere enn meg som tenker at dama kan ha blitt så sårlig i magen av de antibiotikakurene hun tok den tiden hun spiste lavkarbo/ketolyse?
Hun sier hun måtte ta flere kurer.
Min erfring er at antibiotika ikke er godt for magen.

Ellers har jeg ikke sett noe skrevet eller sagt om damas sykehistorie FØR hun begynte med Ketolyse, det kan også spille en rolle.

Jeg har tenkt mye på akkurat det. Uten sammenlikning forøvrig, holdt vi på å miste den største hunden vår for noen uker siden.
Grunn: ødelagt tarm etter 2 heftige antibiotika- kurer på denne tiden i fjor!
Han fikk antibiotika for en livstruende infeksjon, så den måtte han ha.
Da han begynte å bli dårlig med diare og oppkast, tenkte ingen på sammenhengen. Først da han var så syk at han nesten døde av at tarmen ikke tok opp næring, fant en hel bøling veterinærer ut hva som var galt.
Han ble satt på STORE doser Prednisolon og pussig nok, antibiotika(mot helt feil tarmflora).
Nå er han helt fin, har lagt på seg litt, har normal avføring og har ikke kastet opp på ukesvis!

Kanskje damen også trenger noe sånt?

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 19:54   #19
BobBob
Juniormedlem
 
BobBob sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 48
BobBob er ny på veien

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Herregud for noe uvitende svada. Hvis det virkelig var slik burde jo en hel haug være syke. Tror nok heller at de fleste har blitt friskere av ketolyse. Syns også det er helt utrolig å la noen komme med slike påstander uten å innhente en kommentar fra noen som vet noe om ketolysekuren og kan bekrefte/avkrefte disse latterlige kommentarene. Hvis hun har levd kun på fett så har hun vel neppe fulgt noen kur jeg har hørt om.

__________________

Sist redigert av BobBob : 24-02-10 kl 20:03.
BobBob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 20:17   #20
Superteddy
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Lillehammer
Alder: 42
Innlegg: 239
Superteddy er på en erverdig vei

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Hehe... Sicily på babyverden (første sitatet) er selvutnevnt verdensmester og en av de største kranglefantene der inne... Har vært ute og brifa med kunnskapene sine før hun!

Superteddy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:06   #21
BobBob
Juniormedlem
 
BobBob sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Innlegg: 48
BobBob er ny på veien

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Superteddy, her.

Hehe... Sicily på babyverden (første sitatet) er selvutnevnt verdensmester og en av de største kranglefantene der inne... Har vært ute og brifa med kunnskapene sine før hun!

Herlighet. Håper virkelig ikke hun er så bastant på andre punkter også. Ser måten de andre fansene hennes la seg på rygg og logret med en gang. Hvis hun sprer like feilaktig og bastant informasjon om babyer kan jo faktisk liv gå tapt.

__________________
BobBob er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:22   #22
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Hei,
Tenkte jeg skulle legge inn linken til artikkelen på TV2, http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/helse/slankekur-ble-til-smertehelvete-3144734.html

Litt lei sensasjons nyheter, TV2 kunne godt ha ballansert historien og tatt med det som ble skrevet i intervjuet med Torkil Andersen som, utrolig nok, ble publiserte på Helgeland Arbeiderblad’s web side.
Journalistene i TV2 kan umulig ha lest begge artiklene og i alle fall ikke lest kommentarene på artikkelen.

Jeg er så drit lei av å stå i helse kø, etter 8 år har jeg i alle fall fått en diagnose da, kroniske smerter, kanskje jeg også skal stå grinende fram i avisa for å rykke fram i køen…
Helse kø i 2009: 3 uker for time hos fastlegen, 2 måneder i kø for å få tatt MR og røntgenbilder, 2 uker for time hos fastlegen (pga ferieavvikling), 5 måneder i kø for å komme til spesialist på sykehuset, 5 uker i kø for å komme på bassengtrening… Akkurat nå: uvisst, men antagelig minimum 5 måned på å få plass på Jeløya rehabilitering, hvis jeg i det hele tatt blir vurdert som egnet… (vurderte Skogli, Lillehammer inntil jeg oppdaget kostholdet: vegetar kost). I 2008 sto jeg bl.a. 9 måneder i helse kø for å komme til psykomotorisk fysioterapi, de 4 andre jeg stod på venteliste hos har aldri ringt tilbake.
Noen som fortsatt lurer på noe av årsaken til økt antall langtids sykemeldte i Norge…

…så kanskje konklusjonen blir at vi alle må ut i mediene for å få hjelp… kanskje jeg også kan bruke ketolyse som årsak, enda jeg ble påkjørt lenge før jeg hørte om dietten… men jeg er helt sikker på at journalistene vil klare å finne en årsakssammenheng… de er jo så utrolig flinke på akkurat det punktet.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:24   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Ååååååååhhhh ! Hjeeeelp ! Er det noen som kan være så snille å sjekke om jeg lever enda ?? Jeg har jo vært i ketose mer eller mindre i årevis Også har jeg en lege som påstår at jeg er FRISK, og at alle blodverdiene mine er PERFEKTE ? Må jeg skifte lege også nå da ? Å huffameg, dette var ille !

Opprinnelig lagt inn av Helgeland Arbeiderblad

Like før jeg fikk disse plagene gikk jeg ned 70 kilo med ketolysekuren. Det sier seg selv at når man bare spiser fett for å forbrenne fett, så får man ikke i seg alle vitaminene og mineralene som kroppen har behov for. Attpåtil ble jeg i den samme perioden plaget med infeksjoner, og måtte gå på flere antibiotikakurer. Jeg tror selv at mikrofloraen i magen min er helt nedbrutt, at det er derfor jeg ikke tåler noe, forteller Torill Paasche.

Bare ovennevte sitat viser at damen IKKE har fulgt Keolyse. Man skal da ikke spise bare fett og man skal ha i seg en masse vitaminer. HUSK Å TA KETOLYSE PILLA DINE DAMEN ! Og ikke en serie med antibiotikakurer. Akkurat antibiotika sliter voldsomt på kropp og mage.

Regner med at Torkil Andersen, Dag Viljen Poleszynski og Fedon er på banen med kommentarer snart.

....og der lot jeg meg jammen provosere igjen gitt....


__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:36   #24
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

TV2 kunne godt ha ballansert historien og tatt med det som ble skrevet i intervjuet med Torkil Andersen som, utrolig nok, ble publiserte på Helgeland Arbeiderblad’s web side.

Helt enig med deg ! Kan du poste link til intervjuet med Torkil ? Jeg finner det ikke der inne

Og så leste jeg kommentarene til saken. Der er det en venninde av damen som skriver at hun ikke bare har spist fett og proteiner, hun har visstnok fått i seg grønnsaker også... det var da ...fint.

Og så lurte jeg på hvor lang tid hun har "vært knallhard på karbohydratene" og hvor lang tid hun brukte å ta av 70 kg ? Det er ikke noen gang påvist at det er farlig å være i ketose i mer enn 6 mnd, men etter 6 mnd anbefaler jo Torkil et opphold. Selv har jeg vært i ketose sammenhengende et par år om gangen, og de som kjenner meg her inne vet at jeg er i utmerket form. Både fysisk og psykisk.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-10, 21:47   #25
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Noen som så nyhetene nå i kveld?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Og så lurte jeg på hvor lang tid hun har "vært knallhard på karbohydratene" og hvor lang tid hun brukte å ta av 70 kg ?

For min del lurer jeg på hva hun spiste når hun var ferdig med slankekuren jeg da? Hvis hun gikk rett på loff og pizza igjen?....

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbo på nyhetene :-) Gabben Lavkarbo generelt 1 22-09-09 09:17
God kveld, jeg er ny her SuperMarion Mer enn 30 kg overvekt 8 03-03-09 18:07
Farge på stix i går kveld, men ikke i kveld ...? Gladys Spørsmål og svar 13 29-03-08 20:45
noen som så Holmgang i kveld? stinasol Lavkarbo generelt 17 26-01-07 01:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no