Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

12 kg på 3 uker ...

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-13, 15:22   #1
sebj
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Nordland
Innlegg: 2
sebj er på en erverdig vei

12 kg på 3 uker ...

Har gått ned 12 kg på 3 usle uker. Hvordan er det mulig? Mesteparten er nok vann. Startvekt 98 kg, 86 kg nå. Skal ned til 60 (der jeg alltid har ligget, men etter jeg fikk lavt stoffskifte og PCOS raste vekta oppover). Har skeia ut en gang med en liten neve smågodt , var sikker på at jeg var tilbake på 98 da..

Spiser 2 1/2 måltider om dagen, spiser lite siden jeg fort blir mett/passe mett. Spiser godt med fett og grønnsaker samt drikker vann til den store gullmedalje.

Er i ketose ifølge stixen (men bruker bare stixene en gang i uka).

sebj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketylosekur Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 19:59   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: 12 kg på 3 uker...

WOW!!!! For et resultat da!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-09-13, 22:02   #3
kloppsi
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Hvor: Hordaland
Innlegg: 309
kloppsi er ny på veien

Sv: 12 kg på 3 uker...

Wow. Så fantastisk. Knallbra!!

__________________
Ny start 28. august 2014


kloppsi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 20:26   #4
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Kjempefint resultat. Du har nok ikke gått ned mer enn et par kilo vann. Når jeg går inn og ut av ketose varierer vekten bare med ca. 1 kilo.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-13, 22:15   #5
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Wow Gratulerer!!!!

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-09-13, 14:36   #6
Mustang
Juniormedlem
 
Mustang sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Troms
Alder: 34
Innlegg: 16
Mustang er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Oj, så bra! Ingenting er bedre enn en pangstart

Hva spiser du om dagen? Jeg skal begynne på nytt nå etter ett års pause, kunne ha trengt meg en pangstart selv

Mustang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 15-09-13, 16:11   #7
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Hei
Gratulerer med flott start.
Det er nok bare 2-3 kilo vann resten fett så bare gled deg. Jeg må advare mot utskeielser, de har det med å balle på seg, så prøv å unngå det
Fremover vil vekttapet bli mindre, men jevnt om du følger konseptet "etter boken"
Lykke til
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 10:26   #8
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Hei Sebj
Hvordan har det gått de seneste uker?
:-)
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 27-09-13, 14:42   #9
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Hyggelig å se deg her, Torkil. Og takk for all god hjelp.

Jeg har vært så til de grader AV lavkarbo i nesten et år, men nå er jeg inni det igjen. Deilig ! Og det går jevnt og trutt nedover.

Enda en gang takk til deg og boken din!

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 02-10-13, 08:17   #10
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: 12 kg på 3 uker ...

Hei

Godt å høre. Jeg er selv i gang med ni kilo som snek seg på i vinter (gikk jo ned 29 kg første gang) og jeg kjenner også den gode følelse av at kroppen fungerer og energien er tilbake.Kiloene er snart borte, og da må en jo passe seg for ikke å gå i sukker/karbohydratfellen på nytt. Så tenk på en strategi til når du er ferdig med ketolysekuren.

Lykke til videre ned

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ned 10 kg på under 7 uker! Supah Livets lyse side 42 24-06-11 21:14
24 kg ned på 9 uker Crom Mer enn 30 kg overvekt 35 17-12-10 21:22
4 uker, hva nå? aggie Ketolysekuren 5 12-03-08 16:48
0,5 kg på 2 uker Mayella Ketolysekuren 21 14-12-07 11:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no