Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Squash

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-06, 13:25   #1
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Squash

.................


Sist redigert av Tidligere bruker : 01-11-07 kl 17:54.
  Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 14:12   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Squash

Jeg spiser det hver dag. Jeg er slank.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 14:21   #3
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Squash

Den var veldig "blond" Lise !!
Må tilstå jeg tenkte samme tanke sjøl, - men så så jeg at posten lå i treningsforumet

Man MÅ da både få god kondis og bli slank av å spille squash ! De som kommer ut etter å ha spilt er både svette og slitne.... Forbrenne gjør man iallefall.

Så jeg stemmer JA, på spørsmålet ditt jeg Nicella !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 21:18   #4
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Squash

hei,

jeg har spilt squash i mange år og har vært trener for en barne/ungdomsgruppe en periode.

det er en teknikkidrett med store krav til koordinasjon, eksplosivitet, hurtighet og kondisjon. høy intensitet er det når du spiller med en på samme, eller aller helst, litt høyere nivå. det kan være vanskelig til å begynne med, men bare etter noen ganger går det bedre. det aller beste dersom du har lyst å begynne er å ta noen privattimer, slik at du får et grunnlag å arbeide ut ifra og at du da vet hva som er rett.

prøv. det er morro.

hede

hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 08:34   #5
hede
Seniormedlem
 
hede sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 51
Innlegg: 682
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Squash

en racket, hallsko og en ball.

__________________
KROPP&HELSE
hede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo for vektnedgang Svar med sitat
Gammel 03-04-06, 22:54   #6
Tidligere bruker
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Squash

Jeg fant ut at å baaaare trene egentrening var litt kjedelig, så jeg fikk med meg ei venninne som mente det sammen, så vi leide squash-hallen der vi trener.
Ingen av oss hadde prøvd det tidligere, men det var bare morsomt. Godt mulig vi ikke spiller det på den "riktige" måten, da vi har våre egne morsomme regler Men vi blir iallefall svett av det! Så ja, jeg tror at det hjelper som en treningsform.

  Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Squash og tomat i form Helene Middag 3 05-10-05 21:11
Engelsk - Norsk oversettelse av matvarer Marianne Oppskrifter 3 27-07-05 23:59
Omelett med trønderfår, squash og vårløk Marianne Frokost og kveldsmat 0 12-05-05 09:46
Squash fylt med mandler, gulrot og ingefær Marianne Middag 0 07-02-05 19:37
SB Fase 1 - Squash Marianne Middag 7 26-01-05 18:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no