Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Kosttilskudd

B-12

Kosttilskudd Spørsmål, tips og anbefalinger av vitaminer, mineraler og andre kosttilskudd.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-08-05, 10:04   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

B-12

Jeg har fått B-12-tabletter og skal ta to om dagen. Bør jeg ta dem sammen eller morgen og kveld? Tas sammen med annet tilskudd eller helt alene for optimal virkning?

Synes bare det er deilig å få det i tablettform og ikke som injeksjoner...*urk*

  Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 10:55   #2
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Er det TrioBe du har fått? Det står ingenting om når det skal tas, så jeg tar mine sammen med mat og alle de andre tilskuddene. Det eneste jeg kunne tenke meg, som jeg noen gang prøver, er å ta vitaminene sammen med mat som naturlig inneholder de samme vitaminene, som c-vitaminpulver i appelsinjuice. Jeg inbiller meg at det gjør opptaket bedre men jeg vet ikke noe om det

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 11:21   #3
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

TrioBe ja. Nå tar jeg begge to til frokost, og synes det er greit. Så glemmer jeg dem ikke...

  Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 11:37   #4
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Ja, sånn tenker jeg også. Viktigst å få dem i seg ...

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Gammel 24-08-05, 11:41   #5
guro
Sterk og fri!
 
guro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Alder: 58
Innlegg: 9.453
guro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastiskguro er bare helt fantastisk

Har du veldig lavt B12-tall? Jeg hadde sundt 270 da det ble oppdaget. Jeg fikk injeksjoner annenvær uke i noen måneder, eller noe sånt. Det gikk det og .. Likevel kom min nye lege og sa at jeg ikke hadde hatt ekte 'B12' mangel . Skjønner ikke så mye av dette. Hva slag symtomer har du?

* guro er veldig pratesyk og nysgjerrig i dag, du må ikke svar altså *

__________________
-lig hilsen Guro
guro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Rent og naturlig, uten melk, hvete, sukker, gjær, svin og sånt Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no