Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 30-11-13, 20:15   #21726
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Måtte sjekke nett på hva Milk thistle var:


Does Milk Thistle Have Any Side Effects?

Usually, milk thistle causes few, if any, serious side effects. Studies show that it’s safe when taken for up to 41 months.

Milk thistle may cause diarrhea. More rarely, it may cause nausea, bloating, gas, and upset stomach.

Women who are breastfeeding or pregnant should avoid using milk thistle.

If you have a ragweed allergy, you should also avoid milk thistle. Milk thistle may cause a rash or lead to severe allergic reaction.

Since milk thistle may mimic the effects of estrogen, some women should avoid this herb. This includes women who have fibroid tumors or endometriosis. Additionally, women with breast, uterine, and ovarian cancers should not take milk thistle.

Always tell your doctor of any supplement you are taking. Milk thistle may interact with certain medications.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 30-11-13, 20:15   #21727
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

Nei legene bruker desverre å si nei, men man skal være forsiktig med den type ting når man bruker medisiner, spesielt noen type urter. Men milk thistle tror jeg da du kan bruke? Så da kan du eventuelt ta en boks av det for å få en bra rens av leveren. Hvetegress er supert, om du bruker det daglig så vil det i de fleste tilfeller holde, men hør med legen om milk thistle, den er suveren i forhold til å rense leveren, som ofte trenger en rens om man bruker medisiner.

Tusen takk, for et flott svar og informasjon j88
Mulig at jeg holder meg bare til hvetegress, etter at jeg ble for kjapp å
bestille og nå sitter jeg med smerter i magen.

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-11-13, 20:27   #21728
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Måtte sjekke nett på hva Milk thistle var:


Does Milk Thistle Have Any Side Effects?

Usually, milk thistle causes few, if any, serious side effects. Studies show that it’s safe when taken for up to 41 months.

Milk thistle may cause diarrhea. More rarely, it may cause nausea, bloating, gas, and upset stomach.

Women who are breastfeeding or pregnant should avoid using milk thistle.

If you have a ragweed allergy, you should also avoid milk thistle. Milk thistle may cause a rash or lead to severe allergic reaction.

Since milk thistle may mimic the effects of estrogen, some women should avoid this herb. This includes women who have fibroid tumors or endometriosis. Additionally, women with breast, uterine, and ovarian cancers should not take milk thistle.

Always tell your doctor of any supplement you are taking. Milk thistle may interact with certain medications.

Uff kjære Lava det ble litt vanskelig for meg,alt på engelsk, kan ikke så mye men leste litt på Iherb. Det betyr først snakke med legen.
Tusen takk

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-11-13, 20:34   #21729
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Uff kjære Lava det ble litt vanskelig for meg,alt på engelsk, kan ikke så mye men leste litt på Iherb. Det betyr først snakke med legen.
Tusen takk

Hvis det er det samme som maria tistel så kan jeg fortelle at jeg lever fremdeles og jeg går på blodtrykksmedisin, blodfortynnende, kalium og denne vidundermedisinen min.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 30-11-13, 20:51   #21730
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis det er det samme som maria tistel så kan jeg fortelle at jeg lever fremdeles og jeg går på blodtrykksmedisin, blodfortynnende, kalium og denne vidundermedisinen min.

det er det samme som maria tistel skal ikke være noe problem å bruke sammen med medisiner, men er jo alltid greit å snakke med lege først. Men maria tistel er veldig bra , men greit å bruke som kur og ikke sammenhengende over lang tid

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen
Gammel 30-11-13, 20:58   #21731
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av akas, her.

Jeg googlet litt for deg og fant dette:
"CTRL + ALT + pil i den retningen du ønsker at skal være toppen".

Håper det fungerer!

Hahaha, så gøy! Må si det var veldig imponerende av en katt altså.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker
Gammel 30-11-13, 21:24   #21732
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis det er det samme som maria tistel så kan jeg fortelle at jeg lever fremdeles og jeg går på blodtrykksmedisin, blodfortynnende, kalium og denne vidundermedisinen min.

Tusen takk Kanutten, nå ble jeg klokere

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-11-13, 21:29   #21733
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av j88, her.

det er det samme som maria tistel skal ikke være noe problem å bruke sammen med medisiner, men er jo alltid greit å snakke med lege først. Men maria tistel er veldig bra , men greit å bruke som kur og ikke sammenhengende over lang tid

Tusen takk snille deg, for alle svarene dine

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-11-13, 22:05   #21734
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hvis det er det samme som maria tistel så kan jeg fortelle at jeg lever fremdeles og jeg går på blodtrykksmedisin, blodfortynnende, kalium og denne vidundermedisinen min.

Hei igjen
Hvor kjøper du maria tistel ? Hvis på Iherb, har du en link, eller på helsekost?
Tusen takk

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 30-11-13, 22:09   #21735
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Hei igjen
Hvor kjøper du maria tistel ? Hvis på Iherb, har du en link, eller på helsekost?
Tusen takk

Jeg kjøper på helsekosten. Damen der er flink og kan anbefale meg utifra hva slags medisin jeg går på.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 30-11-13, 22:22   #21736
senka
Seniormedlem
 
senka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Hvor: Sandvika Bærum
Alder: 64
Innlegg: 2.580
senka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt avsenka har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg kjøper på helsekosten. Damen der er flink og kan anbefale meg utifra hva slags medisin jeg går på.

Flott,enda enklere Ja de er flinke, og det må de være !!
Takker så mye

senka er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo
Gammel 01-12-13, 19:57   #21737
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av senka, her.

Ikke kjør til butikken Marella,når du er så flink i hverdagen.

Takk for omtanken/tilbakemeldingen Senka! Jeg kjørte! Desverre.... Spiste en halv baguett med banan, en stor sjokolade og noe smågodt! Og pluss litt is! MYE sukker og jeg ble kvalm... Gikk meg en lang tur, og la meg. Vekten viste pluss 0,7 kg i dag, og det er ok. Har vært flink idag! Problemet er om jeg skeier ut flere dager på rad... Håper vannvekten er borte om noen dager!

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 02-12-13, 21:14   #21738
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Takk for omtanken/tilbakemeldingen Senka! Jeg kjørte! Desverre.... Spiste en halv baguett med banan, en stor sjokolade og noe smågodt! Og pluss litt is! MYE sukker og jeg ble kvalm... Gikk meg en lang tur, og la meg. Vekten viste pluss 0,7 kg i dag, og det er ok. Har vært flink idag! Problemet er om jeg skeier ut flere dager på rad... Håper vannvekten er borte om noen dager!

Du klarer det!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥
Gammel 02-12-13, 23:17   #21739
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk Kanutten!! Ned 400 g i dag, i morra håper jeg alt er borte

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.
Gammel 03-12-13, 18:28   #21740
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

En mann, ingen foreldre i live, en bror og 2 nevøer. Hvem arver om det ikke foreligger testament?
Og finnes det noe "pliktarv" (eller hva det heter) i et sånnt tilfelle?

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 03-12-13, 18:55   #21741
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

En mann, ingen foreldre i live, en bror og 2 nevøer. Hvem arver om det ikke foreligger testament?
Og finnes det noe "pliktarv" (eller hva det heter) i et sånnt tilfelle?

Han kan gi hva han vil til hvem han vil. Foreligger det ikke testamente tror jeg det er broren som arver.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-12-13, 20:47   #21742
annex
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 62
Innlegg: 816
annex har en fantastisk aura rundt segannex har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Bønna200, her.

Han kan gi hva han vil til hvem han vil. Foreligger det ikke testamente tror jeg det er broren som arver.

Pliktarv kommer kun inn i bildet når man har egne barn (og er begrenset til ca en mill, utover det kan arvelater testamentere fritt).
Enig i svaret over, gitt at det ikke fins andre avdøde søsken med barn.

__________________

Høyde: 163 cm - Startvekt: 77 kg - Sluttmål: 58 - 60 kg

Sist redigert av annex : 03-12-13 kl 20:59.
annex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Under 50 karber, kutte alkohol og røyk
Gammel 03-12-13, 21:11   #21743
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av annex, her.

Pliktarv kommer kun inn i bildet når man har egne barn (og er begrenset til ca en mill, utover det kan arvelater testamentere fritt).
Enig i svaret over, gitt at det ikke fins andre avdøde søsken med barn.

Ja, hvis nevøer er barn av andre søsken mener jeg det blir delt likt mellom bror og nevøer.

__________________
"Dyrene i denne verden eksisterer for sin egen skyld. De er ikke skapt for mennesker mer enn svarte er skapt for hvite eller kvinner for menn."
-Alice Walker, forfatter
Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede.
Gammel 03-12-13, 21:34   #21744
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Flott, takk for svar.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet...
Gammel 04-12-13, 00:26   #21745
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Dersom jeg maler innsiden av en lampeskjerm i metall rød, vil da lyset endre seg? Reflektere fargen inne i lampen og bli varmere i kuløren? (Dette er i så fall ønskelig).

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-12-13, 07:23   #21746
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Dersom jeg maler innsiden av en lampeskjerm i metall rød, vil da lyset endre seg? Reflektere fargen inne i lampen og bli varmere i kuløren? (Dette er i så fall ønskelig).

Vil tro det? I hvert fall fra undersida kan jeg tenke meg. Ta forhåndsregler for varmen (om du har glødepærer) da,så du ikke ender med en potensiell (smelte)brannfelle

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-12-13, 07:39   #21747
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Vil tro det? I hvert fall fra undersida kan jeg tenke meg. Ta forhåndsregler for varmen (om du har glødepærer) da,så du ikke ender med en potensiell (smelte)brannfelle

Kool. Bruker sparepære. Skal male med emaljelakk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-12-13, 07:44   #21748
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kool. Bruker sparepære. Skal male med emaljelakk.

ikke bli sint om jeg tar feil da

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 04-12-13, 07:56   #21749
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

ikke bli sint om jeg tar feil da

Haha, nei, da. Håpet er litt ute for lampeskjermen uansett, da den har blitt veldig ripete i lakken, så om det ikke blir bra, er det ingen krise.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 04-12-13, 08:23   #21750
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.195
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Du vil få et varmere lys med rød skjerm ja, men samtidig også mindre lys. Emaljelakken tåler 150 grader, så det er det ingen fare med. Særlig ikke med en sparepære...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 3 (0 medlemmer 3 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no