Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Julebrus

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-11-05, 20:14   #1
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Julebrus

jeg har gått å tenkt i noken dager på om jeg kommer til å få smake julebrus i år, er veldig glad i grans sin.

kom på prix i går, og gjett hva de hadde! sukkerfri julebrus!!! til 6,90 for flasken

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:44   #2
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

åååh... jeg har skimta min yndling i butikkene også Hamar og Lillehammer Bryggeri sin! Den har dem vel ikke på vestlandet tror jeg...?
Men den skal jeg unne meg noen flasker av etterhvert. Bare det blir desember først!

Hmm, leste jeg sukkerfri?? Farge? Smak? Er den rød er det bare å glemme.. Er ikke så glad i brus egentlig...

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:44   #3
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Dette var gode nyheter!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:45   #4
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av dolphy

Er den rød er det bare å glemme..

Er ikke julebrus oftest rød liksom?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:47   #5
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

den er nok rød :P tror ikke jeg har sett en julebrus som ikke er rød..

verste farge på brus er halowen brusen som er lilla

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:48   #6
Benzo
Seniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 649
Benzo er en juvelBenzo er en juvelBenzo er en juvel

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Lise

Er ikke julebrus oftest rød liksom?

Nei, den beste er brun

Benzo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tja.... Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:50   #7
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

hvilket merke var sukkerfri? Grans?

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:53   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Lise

Er ikke julebrus oftest rød liksom?

Nei for tenk! Rød julebrus er bare Eventyrbrus med annen etikett!! ORDENTLIG julebrus er lys gyllenbrun og er fra Bryggerinissen på Hamar

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:56   #9
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Nei for tenk! Rød julebrus er bare Eventyrbrus med annen etikett!! ORDENTLIG julebrus er lys gyllenbrun og er fra Bryggerinissen på Hamar

Helt riktig!! Men den er dessverre ikke spredt så langt utenfor fylkene våre.. Har faktisk sett den i Oslo!!!!!!!!!

Og dere som sier at den bare er det samme som champagneburs tar feeeeil! Den smaker faktisk helt noe for seg selv. Den smaker jul, ikke sant Fedonisten? Vi er fra ca de samme trakter er vi ikke??

__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:56   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Jeg har aldri hørt om eller sett brun julebrus, så da eksisterer den ikke.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 20:58   #11
Leena
Medlem
 
Leena sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 57
Innlegg: 90
Leena er på en erverdig vei

Sv: Julebrus

Eg ELSKER julebrus og måtte selvfølgelig kjøpe en flaske for å smake. Den er SIMBA sitt (og coca-cola company) og smaker akkurat som vanlig julebrus, men 0 karboer
Deilig...men nå må eg ta meg fra nakken og klare til nærmere jul med det

Leena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet/Lindberg Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:04   #12
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg har aldri hørt om eller sett brun julebrus, så da eksisterer den ikke.

Gjør det såmennså!! Jeg har sett og smakt det! tilbake! sådeså!


__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:05   #13
dolphy
Medlem
 
dolphy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 39
Innlegg: 284
dolphy har en fantastisk aura rundt segdolphy har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg har aldri hørt om eller sett brun julebrus, så da eksisterer den ikke.

Da skal jeg snakke med bryggerinissen og få han til å sende deg en kasse!
Fos oss hedmarkinger (og sikkert opplandsfolk) er dette desembers -om ikke årets høydepunkt!!! Den er såå absolutt verdt å smake. Blir ikke jul uten den, marsipan og lefse og sylte.. Nei nå skal jeg slutte..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg julebrus02.jpg (32,9 KB, 23 visninger)
__________________
Alt som ikke dreper gjør deg sterkere!
dolphy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Blodtypedietten/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:26   #14
Elena
Seniormedlem
 
Elena sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2005
Hvor: Vestfold
Alder: 43
Innlegg: 522
Elena har en fantastisk aura rundt segElena har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julebrus

jeg gleder meg til JUL

__________________
No gut's no glory

Elena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo ca 30 karbs om dagen Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:40   #15
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av dolphy

Da skal jeg snakke med bryggerinissen og få han til å sende deg en kasse!
Fos oss hedmarkinger (og sikkert opplandsfolk) er dette desembers -om ikke årets høydepunkt!!! Den er såå absolutt verdt å smake. Blir ikke jul uten den, marsipan og lefse og sylte.. Nei nå skal jeg slutte..

Den så jo vldig sånn juleøl-aktig ut da.. Er den sukkerfri?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:40   #16
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Elena

jeg gleder meg til JUL

sukk jeg å

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 21:42   #17
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

det er sant som de sier her, at julebrus skal være brun, men jeg har aldri hørt om bryggerinissen... her i trøndelag har vi den riktige sorten, og det er den brune julebrusen fra dahl's bryggeri... og den skal drikkes rett fra glassflaska... ikke noe glass eller storflaske her nei. (men den er desverre med sukker da, så det blir nok ikke så mye julebrus her i år... men en liten smak er lov)

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 00:23   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Det er forskjellig fra sted til sted hva som er mest vanlig av rød og brun julebrus. Her på vestlandet drikkes det RØD julebrus, den brune er det få som er vandt med her.
Det går ikke an å si at den SKAL være rød eller brun, det er altså forskjellig fra sted til sted pga tradisjoner.

Jeg kjøper sukkerfri (rød) julebrus på Obs, det er Simba/Coca Cola sitt merke, og den smaker akkurat som ordentlig julebrus. Nam nam.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 08:47   #19
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av dolphy

Helt riktig!! Men den er dessverre ikke spredt så langt utenfor fylkene våre.. Har faktisk sett den i Oslo!!!!!!!!!

Og dere som sier at den bare er det samme som champagneburs tar feeeeil! Den smaker faktisk helt noe for seg selv. Den smaker jul, ikke sant Fedonisten? Vi er fra ca de samme trakter er vi ikke??

Jeg husker jeg også kjøpte den da jeg bodde i Oslo. Fant ei lita "innvandrer-sjappe" (visstnok heeeeelt politisk ukorrekt å kalle det det, men men....) som faktisk hadde denne julebrusen - og førjulstida var reddet.

Enda lenger tilbake husker jeg at hvert år på 1. desember var venninna mi og jeg og kjøpte en flaske julebrus på deling og en marsipanpølse som vi også delte. Så gikk vi ute og koste oss med dette - og det var virkelig STARTSKUDDET på julestemning. I mitt hode snødde det alltid da også, men der kan det vel hende at hukommelsen er litt påvirket av ønsket....

God jul!

Dolphy: Ca hvilken trakt er du fra da, Dolphy? Jeg er sånn ganske så akkurat fra Hamar jeg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 11:04   #20
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det er forskjellig fra sted til sted hva som er mest vanlig av rød og brun julebrus. Her på vestlandet drikkes det RØD julebrus, den brune er det få som er vandt med her.
Det går ikke an å si at den SKAL være rød eller brun, det er altså forskjellig fra sted til sted pga tradisjoner.


Var ikke meningen å være påståelig eller fornærme noen...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 11:15   #21
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Julebrus

Er så enig med jeef den beste julebrusen er brun og kommer fra Dahls Bryggerier.. Og det tror jeg alle trøndere og nordlenninger er enige i..

Men i år har det kommet en god erstattning.. nemlig Simba's sukkerfrie julebrus..som har blitt nevnt før.. den smakte helt fortreffelig med tanke på at den er uten sukker.. ikke så kvalmende som mye av de andre sortene...
Jula er reddet.. hi-hi...

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 11:58   #22
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Var ikke meningen å være påståelig eller fornærme noen...

Det tror jeg ikke du gjorde heller.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 12:02   #23
Amica
Seniormedlem
 
Amica sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Trondheim
Alder: 39
Innlegg: 2.499
Amica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt liktAmica er veldig godt likt

Sv: Julebrus

DETTE er min yndlingsjulegrus Den er forresten brun. Jeg er litt rar slik, jeg assosierer rød julebrus med klissete Rødbrus Men, nå drikker jeg ikke sukkerbrus mer - så det blir synd for meg.

Så morsomt med sukkerfri julebrus! (jammenta på tide )


__________________
Vi slanker oss sammen! Hårek og Amicas journal
Styrer litt for meg selv or tida
-
noen kilo lost, noen to go!

Amica er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 12:06   #24
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Julebrus

hva står den flasken på ? henger den i luften

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-11-05, 12:46   #25
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Julebrus

Jeef: mente jo ikke deg personlig da. Jeg bare sier sånn generelt at man ikke kan si at den eneste julebrusen er rød eller brun, for det er forskjellig.

Det virker som om landet er delt på midten, oppe er julebrusen brun, nede er den rød.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no