Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-09-09, 16:03   #1
sejla
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 7
sejla er på en erverdig vei

Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Dette er min snart fjerde uke på kuren. Går ikke så mye ned i vekt , men centimetrene forsvinner . Idag skal eg feire bursdag til min sønn. Hva om eg tar en kake stk idag. Ødelegger eg alt da- Har ikke lyst på kake , men føler en pres siden vi skal være 10 stk og alle skal spise. Hjelp ..Har bare en time å finne dette ut ?

sejla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:06   #2
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Neida - klart du ikke ødelegger alt! Men du detter nok ut av ketose og vil trenge en 3-5 dager på å hente deg inn igjen. Du legger kanskje på deg litt -men dette er vann og vil forsvinne igjen.
Enten så spiser du ikke kake eller så spiser du og koser deg med dette kakestykket. Unngå dårlig samvittighet - den kan være med på å holde på vannet! Stress er ikke bra!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:23   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Du skulle jo forberedt deg litt bedre, du har jo visst om bursdagen en stund vel?
Men du kan jo vispe sammen noe bær og krem feks? Jeg hadde jo laget 1-2 lavkarbo-kaker så jeg kunne kose meg med dem, men det er jo litt sent nå da.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:24   #4
Fungirl
Supermoderator
 
Fungirl sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 43
Innlegg: 3.021
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Men hvis du ikke har lyst på så skal du ikke gjøre det for å tekkes andre, det er din kropp og din helse
Selv tar eg ett glass pepsi max når eg er i bursdager og lar det bli med det

Men velger du å spise kake så er eg helt enig med Jabba, kos deg med den og nyt den uten dårlig samvittighet

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 16:33   #5
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

undskyld meg kansje, men jeg syntes gjestene skal respektere det nye kostholdet ditt, og ikke legge press på deg.

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 20:40   #6
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Sv: Skal feire bursdag til min sønn idag, hva gjør jeg

Jeg har også feiret en bursdag i dag, og hatt gjester.

Jeg laget to kaker med oppskrifter herrifra, sjokoladelelice og gerds ostekake.
Så laget jeg en annen kane og stekte vafler.

Så jeg forsynte med med de lav karbo kakene, og det var ingen som reagerte på at jeg ikke tok vafler for eksempel.

vaflene som min mann regnet ut karbo innholdet i, ut fra oppskriften vi bruker, så ble det 22 karber pr plate. (4 hjerter)

Da ble det greit med en sån sjokoladedelice, med bare 2 på ett stukke/muffins i steden.

Klart gjestene dine bør respektere kosten din, og det gjør de nok også, men det er uansett ekkelt å skulle forklare og retferdiggjøre seg.

Min løsning var å lage både vanlig og lav karbo, og alle gjestene spiste av alle kakene og ingen sa noe annet ennat det var såååå godt

Nå er vel selskapet ditt over, og du har gjort ett valg.

Uansett så fant iallefall jeg ut at å lage begge deler var lurt. Og så er følelsen av å kunne kose seg på linje med de andre på tross av at man er på kur, det er deilig.

Slik føler iallefall jeg det
-Men vi er alle forskjellige!!

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva skal dere ha til middag idag? HoningMelon Ketolysekuren 4 01-07-09 20:14
Idag skal jeg kose meg! AltforStor Ketolysekuren 5 18-08-07 21:42
Hva gjør dere når dere skal i bursdag etc? Zoë Vedvarende vekttap 7 02-05-04 20:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no