Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Fysisk og mental helse

Mitt beste motivasjonstips

Fysisk og mental helse Her er forumet for temaer som angår den fysiske helsen vår, og temaer som er knyttet til det mentale (feks. målsetting og motivasjon, eller om en blir oppstemt eller nedstemt i prosessen ved å legge om livsstilen og kostholdet sitt ol.).

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-06, 17:37   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Mitt beste motivasjonstips

Hei dere.

Jeg er helt ny og veldig motivert for å gå ned mine ca 15 kg og det er meget motiverende å være her.
Alle vet sikkert at det finnes mange fantastiske kure og råd innen for dette område, ingen tvivl om det. Det som er så vanskelig for mange er den psykiske siden - motivasjonen.
Jeg kunne tenke meg at denne tråd skulle være til at man publiserer sine beste motivasjonstips - forteller hva som virker netopp for deg. Det kan være affirmasjoner, meditasjon, at ha et nakenfoto hengende av seg selv på kjøleskapet osv osv - you name it!

Når jeg mister modet og begynner på alle mine men'er, mine - i morgen så... og fra på mandag... så pleier jeg å lese Oprah Winfrey's fem spørsmål og det hjelper meg utrolig godt.

1. Are you willing to look at your busy life with all your "to dos," commitments, obligations, and for the next three months make yourself the priority?

2. Are you willing to work out six days a week, beginning with a half-hour and adding two minutes to the workout every additional week?

3. Are you willing to eliminate the "white stuff" and control the volume of food you consume to fist-sized portions?

4. Are you willing to shut down your eating at 7:30 p.m. no matter what?

5. Are you willing to look at the truth of why you're really overweight? Are you willing to work at the answer?


http://www.myweightlossfriend.com/op...ml#CabbageSoup

Gleder meg til ditt bidrag.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 25-01-06, 17:38   #2
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Akkurat nå motiverer jeg meg selv ved å lese 7 nøkler til varig vekttap av Dr. Phil.

  Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 17:07   #3
silje
Seniormedlem
 
silje sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 1.432
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Opprinnelig lagt inn av Albertine

Akkurat nå motiverer jeg meg selv ved å lese 7 nøkler til varig vekttap av Dr. Phil.

Hvordan var den boka, Albertine?
Jeg har dilla på Phil for tida

hehe..
silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 17:10   #4
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Den boka er fantastisk, med unntak av fettfobien da. Men den er skikkelig bra for psyken!
Oprah har også mange flotte råd, det eneste jeg syns er teit og som jeg stusser litt over at hun kan anbefale, er å slutte å spise halv åtte hver kveld uansett hva.
Jeg mener det ikke bør gå etter KLOKKA, men utifra når man legger seg, aktivitetsnivå osv. Jeg legger meg sjelden før tolv-ett om natta, og det vil jo si 5-6 timer uten mat, og da er iallefall JEG sulten når jeg legger meg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 17:33   #5
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Enig med deg, Iset. Jeg spiser når jeg er sulten, enten klokka er fire på ettermiddagen eller om morran! (Nå er det siste særdeles sjeldent, da ... jeg pleier å sove på det tidspunktet ... men det har hendt at jeg har stekt meg to nakkiser når magen min uler i kor med at fuglene begynner å synge, hehe.)

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 18:03   #6
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Det med ikke å spise på kvelden har jeg nå hørt i mange år. Det henger sammen med at forbrenningen går på lavbluss om kvelden og om natten fordi kroppen da bruker energi på å fordøye og nyttiggjøre maten. Mange er inne på at man legger mer på seg ved å spise om kvelden, og mange har gått ned i vekt (jeg selv inkl.) ved å holde pølsene vekk fra maten om aftenen. Det går jo an å prøve.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 18:08   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Opprinnelig lagt inn av Eva

Det med ikke å spise på kvelden har jeg nå hørt i mange år. Det henger sammen med at forbrenningen går på lavbluss om kvelden og om natten fordi kroppen da bruker energi på å fordøye og nyttiggjøre maten. Mange er inne på at man legger mer på seg ved å spise om kvelden, og mange har gått ned i vekt (jeg selv inkl.) ved å holde pølsene vekk fra maten om aftenen. Det går jo an å prøve.

Jeg snakker jo ikke om å spise eller ikke spise på kvelden, jeg snakker om å gå etter KLOKKA. En person som legger seg kl 10 kan ha fordel av å spise siste måltidet feks. kl syv-halv åtte. Men mener du virkelig at en person som legger seg langt etter midnatt skal gjøre det samme?? Det er KLOKKESLETTET jeg reagerer på. Jeg syns heller man kan si "ikke spis 2-3 timer før sengetid" istedetfor å skrive et klokkeslett.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 18:12   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Kjære Iset-mor.

Jeg er helt med på hvad du mener. Og JA, jeg mener det er rigtig at slutte å spise senest kl. 19.30 - no matter what - som Oprah sier. Hun jobber vist meget med akkurat den biten i hennes slankeprogrammer og har stor suksess med det.

KH

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 18:15   #9
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Mitt beste motivasjonstips

PS. Mange sundhetspredkere har i årenes løp vært inne på at det er det allersundeste og psykisk beste for mennesker, er å få sove innen midnatt, så kankje det er en uvane å legge seg lenge etter 12/24. Selv sover jeg allerbest hvis jeg legger meg før 12/24, og helt elendigt hvis jeg sover etter 12/24, hva jeg for det meste gjør i helgene.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 18:40   #10
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Okei, jeg syns det høres helt horribelt ut å skulle spise senest halv åtte uansett om man er kjempesulten rett før leggetid (feks halv tolv - fire timer senere). Det blir helt feil i mine øyne. Jeg tviler sterkt på at noen får dårligere resultater av å spise et lite og sunt kveldsmåltid om de blir sultne etter halv åtte, men sånn tenker nå jeg.

Ja, det er sant at det er best å legge seg tidligere enn ved midnatt, men mange jobber sene kvelder og har andre ting som gjør at de ikke kan legge seg før, og da er det jo greit å kunne spise litt før man går til sengs, slippe å ligge der med rumlende mage, for det er jo helt grusomt.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 19:04   #11
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Opprinnelig lagt inn av Eva

Kjære Iset-mor.

Jeg er helt med på hvad du mener. Og JA, jeg mener det er rigtig at slutte å spise senest kl. 19.30 - no matter what - som Oprah sier. Hun jobber vist meget med akkurat den biten i hennes slankeprogrammer og har stor suksess med det.

KH


Jeg trodde Oprah Winfrey var en typisk jojo-slanker.

I perioder når jeg har dårlig døgn-rytme, kan jeg godt finne på å lage middag sent på kvelden og nattmat etter midnatt. Tror det er bedre enn å ikke spise noe

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 19:38   #12
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Døgnrytme er nå en ting, men den biologiske klokka er jo den samme uansett - forbrenningen skrus ned jo nærmere natt det blir.

Det året jeg jobbet skift var det året jeg la på meg 10 kilo. Jeg spiste middag hver kveld rundt 22..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 19:46   #13
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Der sa du det Mofe!! Just presis hva jeg mener!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 20:17   #14
firth
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Tror det er litt forskjell på basalforbrenning når man spiser ikke-lavkarbo, og når man spiser lavkarbo - og da spesielt om man er i ketose.

Vis meg noen som skriver at man ikke skal spise før/etter bestemte klokkeslett, og som både har evidensbasert grunnlag for å si det... Som ikke bare har "forbrenningskurven" (se f.eks. Lindbergs bok "Naturlig slank med kost i balanse"), men faktisk har gjort et skikkelig stykke arbeid med å måle forbrenning hos studieobjekter som går på lavkarbo, kobla opp mot tidspunkt de spiser?

  Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 20:36   #15
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Kwasniewski sier at det ikke spiller NOEN rolle når på døgnet man spiser, at man like gjerne kan spise en stor middag et kvarter før man legger seg, man forbrenner det samme uansett.
Jeg tror det spiller en større rolle hvilken mat man spiser enn når man spiser den.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 22:01   #16
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Opprinnelig lagt inn av Iset

Kwasniewski sier at det ikke spiller NOEN rolle når på døgnet man spiser, at man like gjerne kan spise en stor middag et kvarter før man legger seg, man forbrenner det samme uansett.

Det er nå uansett ikke noe godt helsemessig å spise et stort måltid rett før en skal legge seg. Når man skal sove skal kroppen restituere seg og trenger hvile,- ikke å jobbe med å fordøye mat. Og Kanhende Kwasinewski har rett i et energimessig perspektiv, men i et biorytmisk perspektiv, så vil jeg påstå at den teorien ikke kan holde stritt, nettopp fordi kroppens hormonelle system har naturlige svingninger i løpet av en dag, og kvelden er den ikke innstillt på å forbruke og forbrenne. Da skal den roe ned og hvile.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 22:15   #17
Hege_
Medlem
 
Hege_ sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2006
Hvor: Ski
Alder: 51
Innlegg: 218
Hege_ er ny på veien

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Jeg spiser middag kl 19.30 og legger meg ca. 21.30. Har snart gått ned 11 kg..

__________________

"]


Hege_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å holde meg til Lindberg... Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 22:19   #18
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Spiser man riktig mat for sin kropp, tror jeg ikke det spiller noen rolle om man spiser ganske sent om kvelden. Denne uken har jeg et kjempebra eksempel. Jeg har spist et tungt måltid hver kveld rundt kl 22, og har selvfølgelig spist noen måltider resten av dagen også.
Har tatt av 2,3 kg denne uken

Og det er ikke noe enestående eksempel. Etter at jeg begynte med lavkarbo har jeg spist et sent måltid hele tiden. Har rett og slett trengt det for å ikke gå sulten til sengs. Dette var ikke nødvendig før, da jeg spiste tradisjonell og gal mat, for da hadde jeg nesten ikke forbrenning.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 14-08-06, 23:17   #19
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Mitt beste motivasjonstips

Dette med når man spiser og går ned/ikke går ned er like individuelt som alt mulig annet. Det er en myte at vi legger på oss om vi spiser etter kl. ettellerannet om kvelden. For forbrenningen styres ikke av klokka. Hverken den ene eller den andre. Og de biologiske klokkene våre går høyst ulikt. Det finnes både A, B og C mennesker (og sikert helt ned til Å), ikke sant. Men at fordøyelsen ikke har så godt av å spise rett før en legger seg - vel, det er en helt annen sak. For fordøyelsen er det beste å være i bevegelse en stund etter et måltid. Men det kommer litt an på hva/hvordan en spiser også. Er man i ketose eller går på lavkarbo går forbrenningen hele døgnet, det finnes ikke noen tid hvor vi ikke forbrenner. Man har en høyere forbrenning i ketose enn ved "vanlig" forbrenning. Og når man spiser spiller liten rolle. Det handler om å spise regelmessig. Etter hvert måltid øker forbrenningen (også på vanlig lavkarbokost) med ca. 25%. Det er etter lang periode uten mat/energi-inntak og bevegelse at forbrenningen går den andre veien og kan bli lavere. Og det er for de fleste på lavkarbo om morgenen - ikke om kvelden. Det er mulig at forbrenningen funker noe annerledes for de på lavkalorikost - etter hva jeg husker forbrenner en der 1-4 timer etter et måltid, alt etter hva en har spist. Det derfor det er så mange teorier ute og går - de fleste basert på kaloritelle/lavfettkost.

I min slankeperiode (Atkins/lavkarbo) prøvde jeg en laaaaang stund å ikke spise etter kl. 18.30. Bare for å prøve det liksom. For det første er det nesten helt umulig for meg å ikke spise senere, slik som jeg jobber. På kveldsvakt har vi faste spisetider og de er det ikke jeg som bestemmer. Da forskyves hele døgnet mitt - også spisetidene. Det kan være alt fra 17.45 til 19.30.
I løpet av den tiden jeg lot være å spise etter 18.30 (som var det magiske klokkeslettet for noen år siden) tok jeg ikke av et gram. Snarere tvert i mot. Det kan også ha med stress å gjøre... det var nemlig ikke lett å slutte jobb 1700, kjøre til butikken, handle, kjøre hjem, lage mat og få den i meg innen "fristen" gikk ut. Når jeg slappet av og spiste når jeg følte for det. Ja, da begynte kiloene å rikke på seg igjen gitt. Jeg trenger å slappe av litt når jeg kommer hjem fra jobb....ikke henge over grytene. Har spist sene middager i mange år. Både midt i uka og i helgene. Og sene frokoster. Og det funker for meg. Like mye som det funker for Oprah & Eva å ikke spise etter et bestemt klokkeslett.

Litt lenger syd i Europa og i andre verdensdeler er det ikke vanlig å spise middag kl. 1600-1700 slik vi gjør det i Norge. Der spiser de middag i tidligst kl. 1900. Har spist det jeg vil kalle sene måltider og hatt restauranten så og si for meg selv mange ganger.

Det som funker for meg funker ikke nødvendigvis for andre. Og det som funker (eller funker av og til) for Oprah er garantert ikke synonymt med å være fasiten og det eneste riktige. Det er KUN en teori som virker for noen.

Det er ikke alle som har et liv der det passer å spise etter klokka. Vi må finne vår egen måte/rytme alle sammen.



__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dette er absolutt det beste lavkarbobrødet jeg har smakt i hele mitt liv! Iset Lavkarbo generelt 59 28-06-06 00:54
Mitt beste tips mot godtesyke. :) Iset Lavkarbo generelt 12 19-09-04 02:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no