Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Julegave til personlig trener?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-11-09, 14:25   #1
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Julegave til personlig trener?

Har hatt med meg en personlig trener siden mai på treningen min, har trent med ham opp til 3 ganger i uken....Han hadde bursdag i Oktober, det fikk jeg jo vite, vi snakker jo sammen innimellom slagene så da kjøpte jeg en bok. Tenker at jeg har lyst til å gi fyren en julegave også men hva skal det være?? Og er det egentlig vanlig å gi sine trenere gaver?? Jeg ser jo på ham som en slags venn nå, har jo nesten sett ham mer enn jeg ser mannen min til tider..... og han har jo vært med på å forandre kroppen min TOTALT, føler han skal ha litt igjen for det Ikke bare lønna liksom....

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 15:47   #2
Omelett
Medlem
 
Omelett sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 189
Omelett er ny på veien

Sv: Julegave til Personlig trener?

Jeg syns det er helt naturlig å kjøpe gaver til folk man har lyst til å kjøpe gave til. Dette er jo en person du setter stor pris på, så hvorfor ikke?

Men gaveideer, det er jeg ikke så god på.

__________________
http://kaffedamen.blogg.no/
Omelett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 16:27   #3
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Julegave til personlig trener?

Gavekort på kino kommer alltid til nytte.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 18:19   #4
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Julegave til personlig trener?

blir kanske litt for personlig, spør din mann , hva en mann ønsker seg

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 20-11-09, 19:41   #5
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julegave til personlig trener?

Noe hjemmelaget, f.eks julekonfekt (selv en personlig trener skeier vel ut i jula? )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 12:44   #6
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegave til personlig trener?

Takk for gode svar - og ja tror nok han skeier ut i jula han også,selv om han er kjempfit Jeg vet i alle fall han gleder seg veldig til jul

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 13:14   #7
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Julegave til personlig trener?

Forøvrig finnes det jo julekaffe og julete og sånn, som er koselige gaver, aksnkje sammen med et par svære tekrus.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 14:30   #8
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Julegave til personlig trener?

Jeg gir hjemmelaget julekonfekt til de jeg gir gaver til. Det blir alltid godt mottatt
Jeg bare lurer på hvor mye du betaler for en personlig trener tre dager i uka.

  Svar med sitat
Gammel 22-11-09, 18:35   #9
marithja
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 47
Innlegg: 162
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Julegave til personlig trener?

Det tror je ikke jeg tør å si Neida det har kostet MYE penger , for det koster 295,- pr time , men jeg har betalt 3000,- pr mnd så jeg har brukt så langt 18000,- på dette (1 mnd ferie) - MEN så tenker jeg : Jeg røyker ikke (mannen min fant ut han bruker ca 40 000!! i året på det - og han er faktisk ikke en storrøyker..) og i stedet for å ta den kjappe løsningen med fettsuging etc som fort ville ha kostet enda mer, så er det verdt det!! Men fra nyåret blir det bare en gang i uken eller annenhver uke....Vet ikke helt ennå, det er kjedelig å trene uten han også

__________________


marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Personlig grense for karbohydrater tattoogl Ketolysekuren 5 15-04-09 10:51
Julegave Kanutten Generell diskusjon 0 07-12-07 20:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no