Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Proteinpulver uten karbo, ok?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-11, 16:46   #1
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Proteinpulver uten karbo, ok?

Lurte på å teste dette:
http://nordicnutrition.no/index.cfm?...3&b_kid=558012

Tenkte da spesielt til etter trening. Fått anbefalt å spise rett etter trening, og da hadde det vært kjekt med ett pulver syns jeg. Vurderte å bruke allevo, men der er det for mye karbohydrater.

Vet det finnes andre alternativer, men jeg ønsker altså å bruke ett pulver jeg kan ta etter trening (som er 2-3 ganger i uka). Til nå har jeg stoppet på meny å kjøpt en salat, men det blir mye dyrere i lengda...og kjekt å slippe å gå på butikken rett etter trening (da jeg ser ut som en tomat :P).

Mulig jeg prøver dette i smoothien min også om morran...bytte ut bringebæra med dette pulveret av og til...men burde jeg da kutte egga? Lurer på om det blir for mye protein hvis ikke...

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:01   #2
Tiril77
Seniormedlem
 
Tiril77 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 46
Innlegg: 573
Tiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snillTiril77 er virkelig snill

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Dette lurer jeg også på. Er så sliten etter en time spinning at jeg føler jeg omtrent går i bakken om jeg ikke får noe i meg.. Jeg har tilatt meg en banan jeg. Det er garantert ikke lavkarbo vennlig, men NOE må jeg ha i meg....

__________________


Tiril77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Pluss size Atkins... Eller noe sånn :P Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:03   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

jeg bruker proteinpulver og bringebær i frokostsmoothien kjempegodt!
Jeg har egg i også, men bare halv dose protein (1 scoop)

Liker ikke smaken av proteinpulveret uten resten av smoothien, men det er nok bare en vanesak

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:35   #4
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av TonjeKB, her.

Dette lurer jeg også på. Er så sliten etter en time spinning at jeg føler jeg omtrent går i bakken om jeg ikke får noe i meg.. Jeg har tilatt meg en banan jeg. Det er garantert ikke lavkarbo vennlig, men NOE må jeg ha i meg....

Banan er ikke akkurat lavkarbo nei, men noe må en jo ha . Hørt at sjokolade smaken, og bringebær smaken på den jeg vurderer nå er god

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

jeg bruker proteinpulver og bringebær i frokostsmoothien kjempegodt!
Jeg har egg i også, men bare halv dose protein (1 scoop)

Liker ikke smaken av proteinpulveret uten resten av smoothien, men det er nok bare en vanesak

Hvordan smak har du på proteinpulveret da?

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:49   #5
Fredrikke07
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 43
Innlegg: 282
Fredrikke07 har en fantastisk aura rundt segFredrikke07 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Jeg bruker alltid proteinpulver etter trening og det fungerer veldig bra. Får mer definerte muskler, har merket dette godt, for har vært noen få uker uten da jeg gikk tom.
Og så er det jo så lettvint da.

Godt resultat gir det også når jeg bruker dette som dagens frokost (de dagene jeg trener på morran) og så går i gang med trening etterpå også. Og spiser et godt sammensatt måltid etter økta!

Fredrikke07 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:54   #6
Equilibrium
Juniormedlem
 
Equilibrium sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: 3rd rock from the sun
Alder: 52
Innlegg: 38
Equilibrium er ny på veien

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Tech nutrition (www.tn.no) sitt Prozyme er så langt det beste jeg har prøvd! Smaker godt også!

__________________
"Du må stå inne for det du får ut av livet;
for det er ingen som går ut av livet i live!"
(Fra sangen "enden av november" av Kaizers Orchestra)
Equilibrium er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse/ Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 17:54   #7
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Rianna, her.

Banan er ikke akkurat lavkarbo nei, men noe må en jo ha . Hørt at sjokolade smaken, og bringebær smaken på den jeg vurderer nå er god



Hvordan smak har du på proteinpulveret da?

Sjokolade Glemte visst å nevne det

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 18:15   #8
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Equilibrium, her.

Tech nutrition (www.tn.no) sitt Prozyme er så langt det beste jeg har prøvd! Smaker godt også!

Den kan jeg ikke bruke....tåler ikke aspartam. Men prisen var jo veldig grei da, for de som tåler aspartam

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 13-03-11, 22:19   #9
Bindi
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 232
Bindi er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Jeg bruker whey80 fra Grymgrossisten, billig bra. Har både sjokolade og vanilje, sjokolade er best.

Bindi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 08:07   #10
Rianna
Medlem
 
Rianna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Arendal
Alder: 43
Innlegg: 95
Rianna er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Bindi, her.

Jeg bruker whey80 fra Grymgrossisten, billig bra. Har både sjokolade og vanilje, sjokolade er best.

Billig ja, men inneholder aspartam....og da kan jeg ikke ha den. Blir vel at jeg tester den jeg ga link til i første innlegg...den er søtet med sukralose.

__________________



~Min Dagbok~Min Blogg~iHerb kode: ESO978~
Rianna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo/LCHF'ish :) Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 08:54   #11
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Får du prozyme i helsekostbutikk?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:32   #12
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Rianna, her.

Lurte på å teste dette:
http://nordicnutrition.no/index.cfm?...3&b_kid=558012

Tenkte da spesielt til etter trening. Fått anbefalt å spise rett etter trening, og da hadde det vært kjekt med ett pulver syns jeg. Vurderte å bruke allevo, men der er det for mye karbohydrater.

Vet det finnes andre alternativer, men jeg ønsker altså å bruke ett pulver jeg kan ta etter trening (som er 2-3 ganger i uka). Til nå har jeg stoppet på meny å kjøpt en salat, men det blir mye dyrere i lengda...og kjekt å slippe å gå på butikken rett etter trening (da jeg ser ut som en tomat :P).

Mulig jeg prøver dette i smoothien min også om morran...bytte ut bringebæra med dette pulveret av og til...men burde jeg da kutte egga? Lurer på om det blir for mye protein hvis ikke...

Jeg bruker PROTAMIN fra DALBLADS. Det er nesten uten karbohydrater+ at det har sjokolade smak! Dette pulveret har jeg fått anbefalt fra ernæring spesialist til de som trener mer enn 3 ganger i uken. Jeg kjøper det på senteret i Töcksfors Kan absolutt anbefales

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:45   #13
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Jeg brukte sjokoladevarianten fra Nordic Nutrition på Ketolysekuren. Følte det var greit å få i seg noe om morran (hater frokost), og da var denne helt grei. Jeg tok litt mindre doser enn det de foreslår, så den smakte vel kanskje litt "tynt", men akseptabelt. Lavt nok karboinnhold har den også.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:49   #14
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Jeg brukte sjokoladevarianten fra Nordic Nutrition på Ketolysekuren. Følte det var greit å få i seg noe om morran (hater frokost), og da var denne helt grei. Jeg tok litt mindre doser enn det de foreslår, så den smakte vel kanskje litt "tynt", men akseptabelt. Lavt nok karboinnhold har den også.

Hvorfor tar du mindre dose?

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 12:57   #15
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av ada-emilie, her.

Får du prozyme i helsekostbutikk?

Jeg spurte de som lager det, og de sa ja. Nå er den på salg i nettbutikken. Jeg skulle ønske jeg hadde råd til det, men må vente.

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 13:19   #16
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Jeg tok litt mindre dose av to grunner:
1. For å holde inntaket av karbo nede (de foreslår to doseringer om dagen, som tilsvarer rundt 3 gram karbo - det er ikke så mye, men jeg vil ikke ta opp såpass av kvota mi på et pulver)
2. Fordi jeg spiser ganske mye proteiner i den maten jeg spiser, så blei det litt unødvendig å få i seg så mye ekstra, spesielt siden det ikke var rett etter trening.

Jeg brukte det som en slags juksefrokost... bare for å ha noe i kroppen, annet enn vann, når jeg dro på jobb. Når jeg gikk tom så slutta jeg, og det har jo gått fint, bortsett fra at jeg blir sulten litt før mens jeg sitter på jobb, så kanskje jeg får vurdere å kjøpe litt igjen.

Husk at vi (og da mener jeg de som er på en ketogen diett, hvor man har 15-20 gram karbo å innta om dagen) ikke bør bytte ut for mye av karber fra grønnsaker med andre ting, være det seg proteinpulver, sjokolade (enten 70% eller Atkinsbar), rømme osv. En gang i blant er helt fint, men å ta opp en femtedel av kvoten på proteinpulver daglig er muligens litt drøyt. Men for all del, funker det så funker det. Jeg gikk ned jeg, men så har jeg jo den heldige fordelen at jeg er mann, og ketolyse fungerer som oftest litt bedre for oss enn for kvinner. (Beklager )

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 13:25   #17
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Fjasnissen, her.

Jeg tok litt mindre dose av to grunner:
1. For å holde inntaket av karbo nede (de foreslår to doseringer om dagen, som tilsvarer rundt 3 gram karbo - det er ikke så mye, men jeg vil ikke ta opp såpass av kvota mi på et pulver)
2. Fordi jeg spiser ganske mye proteiner i den maten jeg spiser, så blei det litt unødvendig å få i seg så mye ekstra, spesielt siden det ikke var rett etter trening.

Jeg brukte det som en slags juksefrokost... bare for å ha noe i kroppen, annet enn vann, når jeg dro på jobb. Når jeg gikk tom så slutta jeg, og det har jo gått fint, bortsett fra at jeg blir sulten litt før mens jeg sitter på jobb, så kanskje jeg får vurdere å kjøpe litt igjen.

Husk at vi (og da mener jeg de som er på en ketogen diett, hvor man har 15-20 gram karbo å innta om dagen) ikke bør bytte ut for mye av karber fra grønnsaker med andre ting, være det seg proteinpulver, sjokolade (enten 70% eller Atkinsbar), rømme osv. En gang i blant er helt fint, men å ta opp en femtedel av kvoten på proteinpulver daglig er muligens litt drøyt. Men for all del, funker det så funker det. Jeg gikk ned jeg, men så har jeg jo den heldige fordelen at jeg er mann, og ketolyse fungerer som oftest litt bedre for oss enn for kvinner. (Beklager )

Mitt protein pulver inneholder kun 0.3 karbo per posjon

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 13:43   #18
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Gi meg en god grunn til å spise/drikke proteinshaker/pulver!

Men skal dere først bruke dette, ikke bruke tech nutrition sitt proteinpulver for kvinner. Bare ett tips.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 15:33   #19
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Gi meg en god grunn til å spise/drikke proteinshaker/pulver!

Men skal dere først bruke dette, ikke bruke tech nutrition sitt proteinpulver for kvinner. Bare ett tips.

Nå kan jeg kun snakke for meg selv, men jeg bruker det spesielt de dagene jeg har veldig dårlig matlyst... Spesielt om jeg har hatt en tung trenings økt. Regner med at jeg er langt fra den eneste som har den samme grunnen

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 16:04   #20
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Gi meg en god grunn til å spise/drikke proteinshaker/pulver!

Men skal dere først bruke dette, ikke bruke tech nutrition sitt proteinpulver for kvinner. Bare ett tips.

Hvorfor?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 16:30   #21
tiger2010
Juniormedlem
 
tiger2010 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 28
tiger2010 er på en erverdig vei

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Equilibrium, her.

Tech nutrition (www.tn.no) sitt Prozyme er så langt det beste jeg har prøvd! Smaker godt også!

Hvilken smak er best?

tiger2010 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:31   #22
Treningsfrik
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 43
Treningsfrik er ny på veien

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Gi meg en god grunn til å spise/drikke proteinshaker/pulver!

Men skal dere først bruke dette, ikke bruke tech nutrition sitt proteinpulver for kvinner. Bare ett tips.

For meg er en god grunn at jeg ikke får nok protein i meg ved vanlig kost. Jeg merker det ved at jeg får svinginger i blodsukkeret. Når jeg tar en scoop (halv dagsdose) proteinpulver holder jeg blodsukkeret stabilt. Jeg er da også trygg på at jeg får i meg alle de essensielle aminosyrene. Det er den erfaringen jeg har med min egen kropp, så får andre gjøre egne erfaringer med sin kropp.

Jeg har ikke enda funnet et smakssatt proteinpulver som er uten skadelige kunstige søtningsstoffer. Så jeg holder meg til nøytral smak og blander det i egg/fett-kakaoen som jeg lager meg stort sett hver dag. Den er fin å lage å ha med til etter trening hvis du føler at du trenger noe.

Min erfaring er at etter at jeg har levd på LCHF lenge nok til at kroppen min har blitt fortrolig med å bruke fett som energikilde, får jeg ikke lenger slike downs etter trening. Jeg kan trene kjempehardt en time, men likevel så går jeg ikke tom. Jeg er heller ikke like avhengig av å spise en viss tid før trening for kroppen min har den energien den trenger i form av lagret fett.

Treningsfrik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 20:44   #23
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Tenkte å koke ett egg, en til to skiver laks, litt peanøtter (fy-fy hvis man er i ketose) og et par skiver hvitost (hvitost lettere, norvegia. da den inneholder mest proteiner av hvitostene) som jeg tar i en forseglet boks (tupperware) og spiser etter trening.
Høres ikke det greit ut? :P

  Svar med sitat
Gammel 17-03-11, 21:52   #24
Maylinn26
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Gol
Alder: 39
Innlegg: 690
Maylinn26 har en fantastisk aura rundt segMaylinn26 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Treningsfrik, her.

For meg er en god grunn at jeg ikke får nok protein i meg ved vanlig kost. Jeg merker det ved at jeg får svinginger i blodsukkeret. Når jeg tar en scoop (halv dagsdose) proteinpulver holder jeg blodsukkeret stabilt. Jeg er da også trygg på at jeg får i meg alle de essensielle aminosyrene. Det er den erfaringen jeg har med min egen kropp, så får andre gjøre egne erfaringer med sin kropp.

Jeg har ikke enda funnet et smakssatt proteinpulver som er uten skadelige kunstige søtningsstoffer. Så jeg holder meg til nøytral smak og blander det i egg/fett-kakaoen som jeg lager meg stort sett hver dag. Den er fin å lage å ha med til etter trening hvis du føler at du trenger noe.

Min erfaring er at etter at jeg har levd på LCHF lenge nok til at kroppen min har blitt fortrolig med å bruke fett som energikilde, får jeg ikke lenger slike downs etter trening. Jeg kan trene kjempehardt en time, men likevel så går jeg ikke tom. Jeg er heller ikke like avhengig av å spise en viss tid før trening for kroppen min har den energien den trenger i form av lagret fett.

PROTAMIN fra DALBLADS er uten søtning Jeg bruker sjokolade smak

Maylinn26 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 18-03-11, 08:34   #25
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Proteinpulver uten karbo, ok?

Opprinnelig lagt inn av Phrode, her.

Tenkte å koke ett egg, en til to skiver laks, litt peanøtter (fy-fy hvis man er i ketose) og et par skiver hvitost (hvitost lettere, norvegia. da den inneholder mest proteiner av hvitostene) som jeg tar i en forseglet boks (tupperware) og spiser etter trening.
Høres ikke det greit ut? :P

Høres helt greit ut dette også. Sjøl er jeg mest tørst etter trening, men om du får i deg mat, så er det nok et bedre alternativ enn en shake.

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Proteinpulver uten søtstoff Øystein Kosttilskudd 9 05-09-10 15:18
Proteinpulver, uten soya trude.lutt Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 02-08-10 17:32
Smoothies uten egg, med proteinpulver. frifuggel Spørsmål om matvarer og oppskrifter 0 06-01-10 13:28
Proteinpulver uten aspartam? Impulsiw Spørsmål og svar 19 22-10-08 18:15
Smoothie uten proteinpulver og egg? Ruska Spørsmål om matvarer og oppskrifter 6 25-04-07 11:00


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no