Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Er det flere godsaker i butikkene som det er greit å spise?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-09-08, 19:00   #1
anca-77
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2008
Alder: 46
Innlegg: 23
anca-77 er på en erverdig vei

Er det flere godsaker i butikkene som det er greit å spise?

Nå har jeg nettopp oppdaget Heistad gele. Og vet at man kan drikke lightbrus og noen få sjokolader. Er det noe mer jeg har "oversett"?

anca-77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt, mest lite karbohydrater Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 19:14   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Er det flere godsaker i butikkene som det er greit å spise?

Alt det gode du kan lage av ren kjøtt og friske grønnsaker,GJERNE med smør og rømme!
Jeg tror ikke det er helt veien og gå når man skal erstatte alt med kunstig søtning.I blant er det vel greit,men man trigger søthungeren ved og tilføre kunstig søtning.Jeg tar meg en bit freia 86% i blant til kaffen. 1.9kh per rute,og den er heller ikke noe man spiser ubegrenset av,ganske mektig.
Men jeg så også du ikke fulgte noe spesiell kur/diett,så da er det jo litt mer opptil deg selv hva du vil spise og hvor mye..
Bacongull er en annen slager med lite KH,men den binder mye vann med saltinnholdet sitt.Men vannet slipper jo,til slutt!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Er det greit å spise så mye rømme,fløte og grønnsaker candelaen Spørsmål og svar 6 26-01-08 19:33
Når er det greit å spise kunstig søtstoff? Bee Lavkarbo generelt 5 08-11-07 04:39
Jul og godsaker? Eplekjerne Ketolysekuren 11 29-10-07 07:45
Er det greit å ikke spise frokost? Dolly Ketolysekuren 8 16-04-07 18:54
Godsaker som er lov på Atkins Kalorine Atkins kosthold 13 07-08-04 10:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no