Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-14, 12:14   #1
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Hei,

Vil starte med å si at jeg har spist lavkarbo i en årrekke, men de siste 4-5-6 årene har vekten vært ganske stabil. Men det er akkurat det som er problemet. Jeg ønsker å bli kvitt de siste 5-10 kiloene, men kroppen sier NEI!! Jeg tror - ifølge mine analyser at jeg spiser for mye kjøtt - hver dag. Ifølge Skaldeman vil det på sikt resultere i vektøkning.
Så det er akkurat det jeg vil høre med dere (menn) om: Hvor stort er det daglige konsum av kjøtt (målt i gram)? Jeg viser til menn her siden de sikkert har et annet konsum enn damer, men damer, svar gjerne!

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 12:38   #2
kamp
Seniormedlem
 
kamp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.762
kamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt avkamp har veldig mye å være stolt av

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Hvor mye veier du nå og hvor høy er du?

__________________
Paleolitisk lav Oksalat kosthold
kamp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: eat real food - paleo Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 13:07   #3
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Nå spiser ikke jeg kjøtt hver dag, for jeg er nok mer opptatt av proteinrike matvarer, og det behøver jo ikke være kjøtt, men om jeg skulle anslå et forbuk så er det nok ikke så mye mer enn 1 kg for uken om jeg legger til bearbeidet kjøtt som pålegg og pølser.

Personlig tror jeg ikke det er kjøttet som er problemet ditt, men den vekten du er på nå. Er det bare 5-10 kg igjen som du sier, så er du kanskje ganske normalvektig allerede, og det eneste som hjelper på ytterligere vektnedgang da, er mosjon og trening. Ihvertfall gjør det det hos meg.

Selv gikk jeg ganske raskt ned 15 kg fra januar til juni og da manglet jeg bare 5-7 kg til, men så stoppet det opp og det var ikke før jeg la inn litt ekstra trening nå i det siste at jeg har fått til en ny (og liten) nedgang.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 13:28   #4
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Ligger nok også under 1 kg kjøtt i uken.
Jeg for min del har langt igjen til å ha "problemer med de siste kiloene", så kan ikke hjelpe der

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 13:51   #5
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Spiser ca 400gr kjøtt hver dag, jeg trener mye styrke og er normalvektig (dame)

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-14, 14:46   #6
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.193
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Jeg er mann og spiser en hel del kjøtt. Har ikke opplevd det som noe problem. Det kan godt være at kroppen din anser deg for å være normalvektig, selv om hodet sier noe annet? I så fall er det vel bare å akseptere fakta, sultekurer fører uansett ingenting godt med seg...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 07:50   #7
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Hvor mye veier du nå og hvor høy er du?

168cm; Har ikke badevekt men bruker buksestr. som indikasjon og så der ligger jeg på 34-36" og skjorter 42 (l - hvis disse har komfort-snitt) og 43 (xl). Jeg har aldri sultet meg ned i vekt. Men altså - det er torsoen som jeg ønsker en viss reduksjon på. Benstrukturen finner jeg ingenting galt med.
Teorien min med et høyt konsum av kjøtt er at det kanskje bygger mer enn det minker, så i det siste har jeg prøvd å redusere det ned. Jeg kunne fint konsumere f.eks 1/2 kg kjøtt/kjøttdeig el. l. til middag, dog med lite grønsaker (av den riktige sorten dvs. det som vokser over jordsmonnet) til. Normalt konsumerer jeg 1 -2 flasker vin i uken (1/2 flaske pr. måltid).

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 08:15   #8
jankph
Seniormedlem
 
jankph sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Arendal
Alder: 60
Innlegg: 503
jankph er en juveljankph er en juveljankph er en juvel

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av LeParisien, her.

Normalt konsumerer jeg 1 -2 flasker vin i uken (1/2 flaske pr. måltid).

Hm...mulig vi har en mulig årsak her. Har du sjekket sukkerinnholdet i vinen? Her kan det være store variasjoner og kanskje litt for mange karbohydrater. Dessuten vil leveren ønske å forbrenne alkohol før fett, slik fettforbrenningen blir satt litt på vent og kanskje ikke kommer skikkelig i gang. Hos meg er det ihvertfall slik at jeg ikke tåler mer enn en halvflaske i uken før alt stopper opp. Jeg ville forsøkt en uke, kanskje en måned, uten vin og sett om ikke det hjelper.

jankph er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 08:25   #9
Daartho
Medlem
 
Daartho sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2014
Hvor: Bergen
Alder: 64
Innlegg: 76
Daartho er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Jeg for min del har ikke rørt alkohol siden jeg gikk in i ketose for snart 4 uker siden. Har også forstått det slik at alkohol setter alt på vent (spesielt forbrenning av kroppsfett) så lenge alkoholen forbrennes ut av kroppen.

Daartho er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Ketose Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 08:40   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Du spiser nok for mye kjøtt ja. Den halve kiloen kan du fordele ut over hele dagen. Og vel så det.

Kommer så klart an på hvor mange måltider du spiser per dag, og hva slags kjøtt du spiser, men.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 09:04   #11
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Høres ut som du har lite fett i måltidet om du klarer så mye kjøtt? De pleier å ta litt plassen til hverandre.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 10:45   #12
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Du spiser nok for mye kjøtt ja. Den halve kiloen kan du fordele ut over hele dagen. Og vel så det.

Kommer så klart an på hvor mange måltider du spiser per dag, og hva slags kjøtt du spiser, men.

Kjøttmengden er nok redusert iforhold til før. Hvor mye pr. dag nå?? tja.. Hvis vi sier ca. 100-150 til lunch og 300 til middag...Kanskje noe der.

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 10:47   #13
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Høres ut som du har lite fett i måltidet om du klarer så mye kjøtt? De pleier å ta litt plassen til hverandre.

Åneida! Det spares ikke på fettet her. Men er snillere nå enn før.

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 10:49   #14
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av jankph, her.

Hm...mulig vi har en mulig årsak her. Har du sjekket sukkerinnholdet i vinen? Her kan det være store variasjoner og kanskje litt for mange karbohydrater. Dessuten vil leveren ønske å forbrenne alkohol før fett, slik fettforbrenningen blir satt litt på vent og kanskje ikke kommer skikkelig i gang. Hos meg er det ihvertfall slik at jeg ikke tåler mer enn en halvflaske i uken før alt stopper opp. Jeg ville forsøkt en uke, kanskje en måned, uten vin og sett om ikke det hjelper.

Det er stort sett kvalitetsviner jeg konsumerer. Men jeg skal se an på denne og prøve 1 måned uten. Men får ikke startet før ut i oktober en gang!

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:01   #15
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av LeParisien, her.

Kjøttmengden er nok redusert iforhold til før. Hvor mye pr. dag nå?? tja.. Hvis vi sier ca. 100-150 til lunch og 300 til middag...Kanskje noe der.

Ja, da spørs det hva slags kjøtt?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:34   #16
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Drikker du nok vann i løpet av en dag da? Jeg stopper fort opp om jeg ikke får i meg et par liter vann, og vin er vel dehydrerende, og da skulle man tro at man må drikke enda mer vann for å kompensere for vinen?

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 12:57   #17
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Ja, da spørs det hva slags kjøtt?

Rent kjøtt av okse og svin.

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 17:37   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av LeParisien, her.

Rent kjøtt av okse og svin.


Det er relativt magert kjøtt, som gir mye proteiner.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 17:37   #19
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av LeParisien, her.

Rent kjøtt av okse og svin.


Det er ofte relativt magert kjøtt, som gir mye proteiner og lite fett.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 17:56   #20
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ofte relativt magert kjøtt, som gir mye proteiner og lite fett.

Men ts sier jo at han spiser mye fett i tillegg? Jeg satser også på disse flaskene med vin.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 18:18   #21
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Hjelper det å spise masse proteiner, bare man spiser mye fett? Poenger er at for mye proteiner kan føres til stopp.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-14, 19:15   #22
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Hjelper det å spise masse proteiner, bare man spiser mye fett? Poenger er at for mye proteiner kan føres til stopp.

Du ser meg likavel! Spør heller ts om han snakker om mengden kjøtt eller proteiner. Jeg spiser gjerne tre-fem egg til frokost samt bacon/skinke. I vekt utgjør det flere hundre gram, men som proteiner er det desto mindre. Det samme med middag. En biff på 200 gram er minimum! Kjøper frosset indrefilet og deler dem opp (i tinet vekt til biffer ca 250 gram). Sper på med god fet saus og masse brokkoli.
Spiser vektmessig mye mer fisk enn kjøtt siden jeg synes at fisk metter litt mindre enn kjøtt. Men godt med fett til all mat her også.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 13:10   #23
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Du ser meg likavel! Spør heller ts om han snakker om mengden kjøtt eller proteiner. Jeg spiser gjerne tre-fem egg til frokost samt bacon/skinke. I vekt utgjør det flere hundre gram, men som proteiner er det desto mindre. Det samme med middag. En biff på 200 gram er minimum! Kjøper frosset indrefilet og deler dem opp (i tinet vekt til biffer ca 250 gram). Sper på med god fet saus og masse brokkoli.
Spiser vektmessig mye mer fisk enn kjøtt siden jeg synes at fisk metter litt mindre enn kjøtt. Men godt med fett til all mat her også.

Det er jo akkurat slik jeg har spist siden jeg la om kostholdet for 8 år siden! Det er bare det at det har ikke skjedd noe på lenge - som jeg nevnte og det er nettopp det som er et mysterium for meg. Skaldeman nevnte i en bok at for mye kjøtt kan forårsake en viss vektøkning - les for mye proteiner. Han filosofi - 0-GI eller noe slikt tilsier prosentvis mer fett enn proteiner pr. måltid. Det som bekymrer meg mest her er hva nyrene tåler. Det sier seg selv at det skal mye vann for ikke å forulempe nyrene. Til tider har jeg gjort det og nyresmerter kommer i løpet av natten - ikke så altfor behagelig...så jeg har tonet ned fettforbruket i det siste.
Som dere ser så har jeg gjort alt riktig, men det stopper der...

En tanke som har slått meg er om ikke forbrenningen går på "sparebluss". Noen som kjenner til dette og evt. hvordan få det i full fyr igjen?

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-09-14, 14:08   #24
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.193
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Løsningen er vel som du antyder, mer fett og mindre protein! Gjerne supplert av mye gode grønnsaker.

Angående vinen: Snakker vi søte eller mindre søte viner her? Uansett så kan alkoholen forårsake at vekttapet stopper opp, så en periode med moderasjon kan være et forsøk verdt.

Det høres ut til at vekttapet ikke burde stoppe riktig enda, jeg for min del er 190cm og bruker 31 i bukser og stort sett L i overdeler nå. Da er jeg innenfor "normal BMI" grensene, øvre halvdel..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 19-09-14, 07:32   #25
LeParisien
Juniormedlem
 
Medlem siden: Sep 2014
Innlegg: 11
LeParisien er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned - blir ikke kvitt de siste kiloene

Forresten; hva regner dere brukere som "masse fett" i maten?
Igår lagde jeg (siden jeg ikke hadde opptingt kjøtt i kjøleskapet) eggerøre av 4 egg og supplerte med en "skikkelig" skje med creme fraiche + selvfølgelig olje til steking samt en halv boks "boks-skinke" med tilhørende gelatin. Boks-skinke kan vel ikke defineres som spesiel rent kjøtt, men den har vel ingen uønskede tilleggsstoffer.

LeParisien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
De siste kiloene Matglad Lavkarbo generelt 1 27-06-11 20:59
De siste kiloene... kozpia84 Generell diskusjon 0 14-04-10 10:07
Matlei, blir ikke mett, spiser ikke nok Mellon Lavkarbo generelt 1 27-04-09 10:26
Hodepine? Slik blir du kvitt den! cavatina Fysisk og mental helse 3 27-06-05 11:29
Hvordan bli kvitt de siste umulige kiloene Marianne Nyheter / media 8 12-01-05 19:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no