Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Karber i lungemos?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 16-09-10, 17:01   #1
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Karber i lungemos?

Noen som har snøring på næringsinnholdet i lungemos fra Finsbråten?
Står ikke på pakka, og heller ikke på hjemmesidene deres..

Har fått to pakker lungemos, nemlig, og siden jeg mener å huske at jeg likte lungemos veldig godt (stekt med litt løk) så verker jeg litt etter å prøve igjen, men siden jeg ikke aner hva kbhinnholdet er venter jeg i spenning til det er avklart. Noen som kan hjelpe?

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 17:14   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Egentlig umulig å vite, når det ikke står noe...

Men jeg sjekket her: http://www.matvareguiden.no/sokemask...s&type=matvare

Sier ikke at det er så lite i den du har. Det kan variere fra merke til merke.

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 17:28   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Har sjekket litt diverse, jeg elsker også lungemos, men har aldri helt kommet på hva slags tilbehør man kan ha. Husker vi pleide å spise det med potet og rødbeter, men det er jo ikke aktuelt lenger. Løk kan jo funke . Poenget er vel uansett at de merkene jeg har sett, så har det aldri vært mer enn 1-2 gram. Jeg tror du trygt kan spise lungemos. Uansett så er næringsinnholdet listet opp, og gjerne i prosent (minus vann), det står dessuten listet opp hva det er mest av først, etc.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 19:01   #4
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Jeg elsket lungemos inntil det gikk opp for meg hva det var laget av.....

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 19:09   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg elsket lungemos inntil det gikk opp for meg hva det var laget av.....

Navnet burde ha vært et hint ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 19:10   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Navnet burde ha vært et hint ...

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 19:17   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Navnet burde ha vært et hint ...

Ikke når man er bare 5 år og ikke vet hva lunger er...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:00   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Huff. Så tidlig..

Jeg ELSKET lungemos når jeg var på den alderen også! Også sånn før jeg skjønte hva det var, for når man er type 10 så er jo alt som høres rart eller ekkelt ut, uaktuelt.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:25   #9
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Så feige dere er da. Jeg husker ikke hvor gammel jeg var da jeg fant ut hva som egentlig var i morrpølse (eller morpølse som jeg likte å kalle det). Men jeg reagerte mer med å si "æææsj, hvordan kan slikt smake så godt?". Fortsatte med å like morrpølse, jeg.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:26   #10
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Håper og tror jeg ikke er den samme personen nå, som jeg var når jeg var 10

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 22:46   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Aeryth, her.

Så feige dere er da.

Kan du si som nekter å spise noe som helst med spor av fisk i .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:36   #12
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Karber i lungemos?

Takk skal dere ha, altså Da blir det lungemos til lunsj for min del i dag omnomnom

Pleide alltid ha "restepoteter" i lungemosen sammen med løk. Og syntes det var fantastisk godt, faktisk såpass godt at jeg ogå laget det der jeg bodde da jeg gikk på videregående (rare blikk, anyone?).
Men kjøpte nok "feil" produkt en gang, det smakte ikke riktig.

Denne her skal visstnok være god, så da blir det å prøve i allefall. Og om jeg ikke liker, så liker nok bikkja

Forøvrig har jeg alltid syntes "lungemos" høres skikkelig ekkelt ut. Men det er jo omtrent i lunger i mosen lenger! Kanskje derfor den smakte merkelig sist jeg kan huske jeg prøvde? Hmmm...

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 11:38   #13
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Jeg... har faktisk aldri smakt lungemos. Kan det sammenlignes med noe annet, smaksmessig? Kunne nemlig godt tenke meg å få i meg mer innmat, men her er jeg på ukjent grunn.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:09   #14
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg... har faktisk aldri smakt lungemos. Kan det sammenlignes med noe annet, smaksmessig? Kunne nemlig godt tenke meg å få i meg mer innmat, men her er jeg på ukjent grunn.

Hmmm ... Nei, hva smaker det da? Lenge siden jeg har spist det, men det har som stort sett all annen innmat en litt "skarp" smak. Veldig godt, synes jeg . Men så har jeg alltid elsket innmat; Lungemos, lever, blodklubb/pølse etc etc. Hmmm ... Lurer på om jeg kan spise blodpølse med surkin e.l på? .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:11   #15
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Jeg synes lever er godt, selv om det nok må være maange år siden jeg spiste noe nærmere det enn leverpostei. Jeg får notere meg det og se om jeg våger meg på lungemos om det skulle passe slik.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:13   #16
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Karber i lungemos?

Lungemosen er egentlig ganske mild i fht mye annen innmat, altså.
Eneste innmaten jeg noengang har klart er faktisk nettopp lungemos
Lever takler jeg ikke overhodet, nyrer er grusomt, og det er også all annen blodmat..

Konsistensen minner vel litt om en blanding av finhakket kjøttdeig og medisterfarse, smaken husker jeg bare var GOD Og jeg er kresen når det kommer til mat, altså!
Unntaket er vel røkt og spekt storvilthjerte, men det er liksom noe helt annet igjen.

Skal komme med rapport når jeg har spist jeg

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:17   #17
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Kan du si som nekter å spise noe som helst med spor av fisk i .

Hehe, men det føler jeg blir litt annerledes. Jeg har smakt litt diverse fisker og liker ikke smaken av det. Og så ballet det på seg til å bli en mental allergi mot all fisk og sjømat. Det var ikke det at noen fortalte meg hva det var laget av, og derfor sluttet jeg å spise noe jeg likte.

Jeg fikk også en drøss med jenter på min alder til å slutte å spise rødt og rosa snop. Jeg fortalte dem at en vanlig rød-farge (e-120) er knuste lus mens jeg knasket videre på det røde og rosa smågodtet.

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg... har faktisk aldri smakt lungemos. Kan det sammenlignes med noe annet, smaksmessig? Kunne nemlig godt tenke meg å få i meg mer innmat, men her er jeg på ukjent grunn.

Har du smakt morrpølse? Det blir noe av det samme, tror jeg. Moren min lagde en slags gryterett av morrpølse. Altså morrpølsa ble kokt ut og var en del av sausen. Så tok hun i biter av vanlig pølse. Hm, tror jeg må spørre henne om hva oppskriften egentlig var, men tror ikke det var så forferdelig mye mer i morrpølse-gryta.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:25   #18
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Jeg tenkte mer at det smaker skarpere sammenlignet med vanlig kjøtt .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 12:38   #19
mallilen
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 288
mallilen er ny på veien

Sv: Karber i lungemos?

Det gjør det. Men ikke på langt nær så skarpt som f.eks gammal hjortebukk

Nå husker jeg også hvorfor jeg sluttet å spise dette: Muskat. Jeg tåler ikke muskat, og bare littegrann er mer enn nok til å fremkalle et migrenelignende anfall. Pokker også.

Nå hadde jeg ikke noe tilbehør, men klasket oppi ei skje med creme fraiche for å runde smaken littegrann. Litt pepper og litt løkpulver gikk også oppi, men jeg må nok si at hukommelsen har lurt meg litt. Det kan jo ha noe med å gjøre at det var bare ren lungemos uten løk og poteter.

Ga andre halvparten til bikkja, og nå skal jeg straks gå og finne senga mi *forbanne møkkakrydderet muskat*

Edit: Det ble nok for sterk kost for magen dette her, for alt kom jammen meg opp igjen!

__________________


mallilen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:20   #20
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Edit: Det ble nok for sterk kost for magen dette her, for alt kom jammen meg opp igjen!

O shit. Vi pleide ofte å spise lungemos da jeg var liten, eller vi kalte det hakkemat vi, sikkert for at vi ungene ikke skulle skjønne hva det var.

Har spist det noen ganger i voksen alder, men det er alt for sterkt uten et lass poteter, gulrot og kålrot til og med masse ketchup på!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:22   #21
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Karber i lungemos?

Næsj..æsj. Lungemosen ligger best i butikkhylla, synes jeg. Jeg husker det best fra jeg var liten og de laget slikt hjemme. Vi hadde alltid noen få griser, og alt skulle brukes.

Her kan du lese om innholdet i Gildes lungemos. Ikke så veldig fristende.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:27   #22
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Dilly, her.

Her kan du lese om innholdet i Gildes lungemos. Ikke så veldig fristende.

... Det eneste som ikke frister særlig i den innholdsfortegnelsen er potetmel, heldigvis langt nede på lista. Ellers er det jo bare gode greier!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:33   #23
Licota
Seniormedlem
 
Licota sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.521
Licota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snillLicota er virkelig snill

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg... har faktisk aldri smakt lungemos. Kan det sammenlignes med noe annet, smaksmessig? Kunne nemlig godt tenke meg å få i meg mer innmat, men her er jeg på ukjent grunn.

Haggis. ;-) Smakte haggis i Skottland i sommer, og det smaker faktisk bedre enn lungemos, men er grovere i konsistensen. Nomnom!

Licota er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spise rent og fint, da blir kroppen glad! Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 17:46   #24
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Karber i lungemos?

Opprinnelig lagt inn av Licota, her.

Haggis. ;-) Smakte haggis i Skottland i sommer, og det smaker faktisk bedre enn lungemos, men er grovere i konsistensen. Nomnom!

Innmat for the win!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 19:28   #25
Modezty
Seniormedlem
 
Modezty sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 54
Innlegg: 569
Modezty har en fantastisk aura rundt segModezty har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Karber i lungemos?

Jeg synes lungemos er kjempegodt, og synes ikke det er så mye verre enn f.eks. pølser.

Jeg spiste med kokt blomkål, og selv om det ikke ble det samme som med poteter, var det faktiske veldig godt

__________________
Modezty er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto, fri for gluten, egg og melk Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karber i vin bærrgen Lavkarbo generelt 6 26-04-10 13:28
Tilbehør til lungemos Photobscura Oppskrifter 7 30-08-09 12:54
Må man opp i 15-20 karber? IAIA Ketolysekuren 5 28-01-09 20:40
Under 20 karber? mariiahy Induksjonen 1 06-05-08 21:05
Karber i egg? Adriane Lavkarbo generelt 3 30-03-08 22:56


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no